Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 21:55
Verwijderd
Dit is iets wat ik me toch wel afvraag,

Ik vind het namelijk ietwat 'kinderachtig' om te vragen aan je geliefde of hij/zij verkering wil. Op een gegeven moment 'is' het er toch gewoon, als je elkaar dag in dag uit ziet en ook de hele tijd laat merken dat je elkaar liefkoost. dan is het er toch gewoon.

Momenteel heb ik gewoon een vriendin waarbij ik/zij niks gevraagd heb, maar we weten gewoon dat we wat hebben. We zijn zo vertrouwd geraakt met elkaar dat we het niet nodig hebben.


wat is jullie visie hierop?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 21:58
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-04-2003 @ 22:55:
Dit is iets wat ik me toch wel afvraag,

Ik vind het namelijk ietwat 'kinderachtig' om te vragen aan je geliefde of hij/zij verkering wil. Op een gegeven moment 'is' het er toch gewoon, als je elkaar dag in dag uit ziet en ook de hele tijd laat merken dat je elkaar liefkoost. dan is het er toch gewoon.

Momenteel heb ik gewoon een vriendin waarbij ik/zij niks gevraagd heb, maar we weten gewoon dat we wat hebben. We zijn zo vertrouwd geraakt met elkaar dat we het niet nodig hebben.


wat is jullie visie hierop?

zoiets hoef je inderdaad niet te vragen, zoals je iemand vraagt met je te trouwen.. je voelt t aan, voelt hoe dat meisje of die jongen met je omgaat en hoe jullie gevoelens geuit worden...

alhoewel.. ik laatst voor de eerste keer dacht dat ik verkering had (al een maand) en dat niet echt zo leek te zijn ...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:58
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik vind het enigzins ook kinderlijk overkomen van "wil je met mij verkering".. nee dat heb ik gelukkig ook nooit meegemaakt. Zoiets gebeurd idd bij mij gewoon. Je merkt dat je elkaar heel leukv ind.. kust .. en zo komt het. 1x hebben we elkaar gevraagd hoe het nou eigenlijk zat en het kwam er zo uit. Maar vragen is denk ik beetje té..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:59
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
zelfde als bij jou...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:38
bangmeisje
bangmeisje is offline
K heb toen ook geen verkering gevraagd, maar gewoon die jongen lang aan gekeken en toen het wederzijds was die blik.

heb k hem gezoend

toen hadden we verkering en ja nu nog steeds.....
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het ook kinderachtig om het te vragen. Op de basisschool doe je dat, als je "echte" relaties krijgt (om het zo maar ff te noemen) dan wéét je gewoon of je nou iets hebt of dat het eenmalig was...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:35
Verwijderd
Nee, niet meer vragen... het is gewoon wel duidelijk of jullie wat hebben of niet!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:46
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Bij mij wisten we het ook gewoon allebei.. Ik heb later trouwens wel gevraagd wanneer het dan ongeveer eigenlijk iets was, vind ik fijn om te weten..
De vriend van mijn zus heeft wel 'verkering' of iets dergelijks aan mijn zus gevraagd. Maar hun zagen elkaar op dat moment alleen nog maar doordat ze allebei in hetzelfde orkest zagen en als er geen duidelijkheid was ze elkaar niet meer zouden zien waarschijnlijk. Hij vond het zelf ook wel raar, maar wist niet wat anders..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:49
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Voor mij staat zoenen gelijk aan 'verkering' hebben. Maarja dat schijnt niet bij iedereen zo te zijn.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:57
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-04-2003 @ 17:49:
Voor mij staat zoenen gelijk aan 'verkering' hebben. Maarja dat schijnt niet bij iedereen zo te zijn.
Nja, als je het regelmatig met iemand doet en verder met iemand anders vind ik ook dat je er vanuit kan gaan dat je een relatie met diegene hebt.
Mja, als je 1 keer met iemand zoent en diegene verder nooit meer ziet lijkt het me geen relatie...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:57
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, nouw, ik vraag ook niet echt verkering ofzo. Maar ik laat toch wel duidelijk iets merken. Of dan zeg ik iets waardoor het wel duidelijk word.

En andersom heb ik dat toch ook wel graag. Want zo is het dus wel is gebeurd dat ik te horen kreeg dat het uit was, terwijl ik helemaal niet wist dat we wat hadden. Voor leek het dan natuurlijk alsof ik me totaal niet inzette voor de relatie.
Dus ja....ik heb toch wel graag een soort van bevestiging.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Of je krijgt -like me- de vraag: "die-en-die vriend van mij vroeg of wij nou eigenlijk iets hadden... en toen wist ik niet wat ik daarop moest antwoorden?!"
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:08
Studentje
Studentje is offline
Verkering 'is' er gewoon op een bepaald moment.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 17:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 19-04-2003 @ 17:57:
Nja, als je het regelmatig met iemand doet en verder met iemand anders vind ik ook dat je er vanuit kan gaan dat je een relatie met diegene hebt.
Mja, als je 1 keer met iemand zoent en diegene verder nooit meer ziet lijkt het me geen relatie...
Ik zeg ook 'voor mij'.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 21:45
Verwijderd
het is ook een kwestie van vertrouwen. Als je je vriend(in) gewoon vertrouwt dat hij/zij alleen jou wil hebben. zit het natuurlijk goed
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 21:55
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Hmzzz.. nouw..bij mij wast eik zo: Ik von iemand leuk en hij mij ook..dat hattie namlijk tegen een vriendin ban mij gezegd..enne tjah toen keken we elkaar de hele tijd aan en lachte de hele tijd naar elkaar..enne jah..eik wist k toen wel dat we iets hadden zeg maar enne hij ook..Maarre later op de dag hebtie t toch nog ff "officieel"gevraagd Dusse..da was wel lief..maarre k heb geen problemen met verkeirng vragen..majah..iedereen zijn eigen mening

Kuszz ikke
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 13:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
uhm...
nou. m'n vriend en ik hebben het zelfs over de telefoon afgesproken...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 16:59
Verwijderd
Uh, nou hier hoort het nog wel zo dat je het vraagt, op een gegeven moment is het gewoon zo dat je een 'thing' bent. En tsjah, kweetniet, hier vraag je het gewoon nog. Ik vind het niet kinderachtig, integendeel wel een leuk ritueel
(Maar hier gebruikt men niet echt het woord verkering, dus mjah)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2003, 07:31
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Zij: "Ik vind je leuk."
Ik: "Ik jou ook. Zullen we samen een leuke tijd hebben?"
Zij: "Dat is goed."

Een simpel ABC'tje.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 09:08
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 21-04-2003 @ 08:31:
Zij: "Ik vind je leuk."
Ik: "Ik jou ook. Zullen we samen een leuke tijd hebben?"
Zij: "Dat is goed."

Een simpel ABC'tje.
Haha, die is leuk!

Ik heb beide een beetje meegemaakt....Mijn ex heeft me nooit gevraagd, maar daar heb ik wel 11 maanden iets mee gehad!
Dat was, na de hele avond hebben gezoend, wel heel duidelijk!

Met de jongen waar ik nu mee heb had ik van te voren al heel lang oogcontact en later een simpel 'hoi' en weer later begonnen we te praten!Toen we elkaar een tijdje kenden bekende hij dat hij me leuk vond en net als in het abc-tje hiervoor vond ik hem ook (heel) leuk!Voor mij was het namelijk liefde op het eerste gezicht!Toen vroeg hij me...Ik denk dat het dit keer meer voor de ckerheid was...Ik wist dat hij voor mij met een ander meisje van school had gezoend maar die wou daarna geen verkering...
Het kan idd wel leiden tot een (groot) misverstand!

Dat heb ik ook meegemaakt!En dat is niet fijn!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:28
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Mwa, vragen is geloof ik onzin, hoewel ik het eergister toch maar ff gedaan heb omdat ik wat meer zekerheid wou...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 21-04-2003 @ 08:31:
Zij: "Ik vind je leuk."
Ik: "Ik jou ook. Zullen we samen een leuke tijd hebben?"
Zij: "Dat is goed."

Een simpel ABC'tje.
Doeltreffend omschreven.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:35
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:31:
Doeltreffend omschreven.
En ook behoorlijk saai, Nare Man!
(Maar ja, jij als Groenlinkser houdt daar natuurlijk wel van!)
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:49
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 21-04-2003 @ 14:35:
En ook behoorlijk saai, Nare Man!
(Maar ja, jij als Groenlinkser houdt daar natuurlijk wel van!)
Waarom zou een gesprek over of je al dan niet 'verkering' hebt interessant moeten zijn?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 16:23
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Ik had met me ex ook gewoon echt heel erg gevoel dat we elkaar heel erg mochten.
Had toen eens gevraagd van ''jah, wat mag ik van je zeggen als ze wat over ons vragen?''.. maar toen was er iets anders, en spraken we er beide overheen. Toen precies een week later, schoot me ineens te binnen..'' ohja, dat van vorige week nog!''.. haha.. ze wist het wel meteen ''.. jah ik mag je heel graag''
dus dan weet je het wel 100% cker, is voor de meeste mensen wel lekker een beetje duidelijkheid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 17:30
Mindfields
Mindfields is offline
als je het niet zeker weet zeg je

...

"hebben wij wat?"
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:27
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
M'n vriend en ik hadden gezoend, hoewel het al duidelijk zou zijn dat we 'iets' zouden hebben als we elkaar weer gezien zouden hebben. Maar nadat we gezoend hadden vroeg ik 'mag ik je vriendinnetje zijn?' meer voor de gein. En gelukkig mocht ik ook, heel graag zelfs, zei tie.. ahh!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:29
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Nee, dat lijkt me ook niet, maar je weet wel dat je het wel had moeten vragen als jij zegt `hoelang hebben we nu wat, liefje?` en als zij antwoordt `hebben wij wat dan?`
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:23
poesiefox
poesiefox is offline
wij gingen al drie maanden dwars door het bed heen zogezegd, zonder het woord verkering of relatie te noemen, maar toen ik op vakantie zijn ondergoed met het mijne met de hand stond te wassen en hij zei: maar lieverd, dat hoef je toch helemaal niet te doen, en ik zei: nou, dat zal ik de komende vijftig jaar nog wel vaker doen, toen stonden we opeens wat schaapachtig naar elkaar te grijzen. Toen was het eindelijk gezegd.

We moeten er nog veertig.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 13:59
Limbabanaan
Avatar van Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Ik zou eerder zeggen, als je denkt dat je 'verkering' hebt, dat gevoel zeg maar, vraag dan gewoon iets van 'zeg hoe zit dat nou met ons?'
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:59
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Ik heb mijn vriend op vakantie ontmoet. Hij zat al de hele tijd met me te flirten en dubbelzinnige opmerkingen te maken. Toen ging ik s'avonds even met een vriendin van me naar het strand..gewoon even lekker kletsen. Hij kwam er toen bijzitten en zoende me gewoon zomaar opeens uit het niets

We zijn de rest van de avond bij elkaar gebleven. De volgende ochtend vroeg de rest van de mensen waar we mee omgingen of we wat hadden...en we zeiden allebei tegelijk ja

Tjah...zo kan het natuurlijk ook. Ik vind dat iig beter dan 'verkering' vragen..verkering vragen komt zo kinderlijk over!
__________________
Ik Hou Super Veel Van Sander..!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:17
Verwijderd
Met mijn ex-vriend ging ik al een tijd veel om, we hadden ook wel wat 'afspraakjes' gehad maar nog niet gezoend, en de vriend van een vriendin vroeg 'he, hebben jullie nu eigenlijk wat?' Toen keken we elkaar zo'n beetje aan van mjah, daar vráágt-ie iets, maar we zeiden eigenlijk beiden niets, en toen kwam vriendin binnenlopen en vergat haar vriend zijn vraag... de dag erna heb ik heel verlegen over msn aan 'm gevraagd of 't nu eigenlijk écht iets was en of hij dat zou willen, na een hele middag in zijn armen lieve gesprekjes gevoerd te hebben

Mijn vriend zag ik zo de laatste maand vóór onze relatie elke dag op school, na school vaak nog een uurtje, en elk weekend. Hij was echt verliefd op me, en dat wist ik ook wel (al had-ie 't niet gezegd) en ik was zo'n beetje verliefd op hem maar de verliefdheid moest nog wat groeien van mij, en ik vond dat ik nog niet genoeg over m'n ex-vriend heen was. Het moment waarop we zoenden gebruiken we nu als startpunt, en dat was om 5 uur 's nachts, nadat we al uuuren tegen elkaar aan lagen, en ik zelfs al een uur zo'n beetje óp hem lag, maar we geen van beiden iets durfden te doen of zelfs maar te zeggen

ahh, heerlijk, die engheid van een nieuwe liefde...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
kdenk dat ik t toch wel erg liev zou vinden
alstie t na n tijdje aan me zou vragen
kbedoel anders dan moet je vragen van: ga je niet vreemd?

kun je toch beter verkering vragen
is veel lieviger
en dan heb je ook meteen een datum om aan te houden enzow
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:43
Gandalf
Avatar van Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
bangmeisje schreef op 19-04-2003 @ 16:38:
K heb toen ook geen verkering gevraagd, maar gewoon die jongen lang aan gekeken en toen het wederzijds was die blik.

heb k hem gezoend

toen hadden we verkering en ja nu nog steeds.....
als je met iedreen verkering hebt waar je mee hebt gesoend....
hmm dan heb ik vrij vaak verkering... maarjah, je kunt er beter van maken als je vaker dan 10 x gesoend hebt verspreid over meer dan 4weken ofzoiets whahah zoiets denkik. maar dat kun je alleen voor jezelf zeggen want ik denk dat het voor iedereen anders ligt... en ik heb ook vaak dat iedereen vraagt: hebben jullie verkering en als je dan ja zegt hoort je geliefde gauw genoeg hoe jij erover denkt... toch??
__________________
"All our science, measured against reality, is primitive and childlike -- and yet it is the most precious thing we have".
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:27
RoderickFloreti
RoderickFloreti is offline
Beste Kerel,

gewoon zeggen dat je van haar houdt, daar vallen ze als een blok voor. De volgende ochtend natuurlijk snel aankleden en wegwezen (en je nummer uit haar mobiel wissen).

Toedels.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:28
Misses QT
Misses QT is offline
Ik vind wel dat het nog gevraagd 'moet' worden, al is het alleen maar voor de duidelijkheid die dat geeft.
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-04-2003, 16:29
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Misses QT schreef op 25-04-2003 @ 17:28:
Ik vind wel dat het nog gevraagd 'moet' worden, al is het alleen maar voor de duidelijkheid die dat geeft.
Helemaal mee eens!!

Doe ik ook...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:20
Tourniquet-
Avatar van Tourniquet-
Tourniquet- is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-04-2003 @ 18:02:
Of je krijgt -like me- de vraag: "die-en-die vriend van mij vroeg of wij nou eigenlijk iets hadden... en toen wist ik niet wat ik daarop moest antwoorden?!"
hee, dat kreeg ik vandaag ook te horen! kheb gezegt dat ie nee moest zeggen omdat ik nog neit precies weet wat ik wil.. maar opzich vind ik dat wel een goeie manier om er achter te komen of je nou wat hebt of dat je wat wilt.. beter dan:'wil je verkering met mij?' oid.. lijkt me echt stom om dat te horen eigelijk..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:05
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-04-2003 @ 18:02:
Of je krijgt -like me- de vraag: "die-en-die vriend van mij vroeg of wij nou eigenlijk iets hadden... en toen wist ik niet wat ik daarop moest antwoorden?!"
hehe.. ken he

Ik vroeg aan mijn huidige vriend ( we gaan 4 dagen ofzo ) hoe hij nou dacht over "ons"... en toen vroeg hij vet lief of ik zijn vriendinnetje wilde zijn. Het was in een leuke en gekke bui dus ja.. hihi maar als hij het vet serieus had gevraagd had ik echt in een scheur gelegen
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:39
hopefully
hopefully is offline
nou ik weet niet, ik vind het wel iets hebben, met mijn ex was het zo, dat we het op zich beide wel wisten, want we waren samen uitgegaan voor t eerst enzo, maar toen heeft geen van beide echt verkering gevrraagd.. maar toen een paar dagen daarna zeiden we zo van 'he dat hebben we officieel nog niet eens gedaan he' en toen heeft hij me gevraagd... dus ik weet niet, maar ik vind het toch wel iets hebben als het echt gevraagd wordt...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Misses QT schreef op 25-04-2003 @ 17:28:
Ik vind wel dat het nog gevraagd 'moet' worden, al is het alleen maar voor de duidelijkheid die dat geeft.
persoonlijk vind ik dat je er toch van uit kan gaan dat als je elke dag communiceert met hem/haar, wat van beide kanten komt, dat je kan spreken van een relatie. Waarom zou je dan vragen? dat is gewoon een kwestie van onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:26
Misses QT
Misses QT is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 26-04-2003 @ 13:09:
persoonlijk vind ik dat je er toch van uit kan gaan dat als je elke dag communiceert met hem/haar, wat van beide kanten komt, dat je kan spreken van een relatie. Waarom zou je dan vragen? dat is gewoon een kwestie van onzekerheid
Ik communiceer elke dag met een heleboel mensen, heb ik dan met al die mensen een relatie? Mag ik toch niet hopen..
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:43
Verwijderd
je begrijpt heus wel dat ik het niet zo bedoel


Ik heb nu een vriendin, en omdat we helaas niet elke dag bij elkaar kunnen zijn bellen/smsen we elkaar elke dag. Liefelijke smsjes met teksten wanneer we elkaar weer zien, en wat voor leuks we dan gaan doen.

Dan kan je er toch wel 'vanuit' gaan dat je een liefdesrelatie hebt?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:01
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Als je verkering vragen kinderachtig mocht vinden, vraag je toch gewoon of je d'r vriendje mag zijn?! Maar goed, ik begrijp dat in de relatie waar we het over hebben al vrij duidelijk is wie het vriendje, en wie het vriendinnetje is, dus lijkt me een beetje laat omdat nog te vragen. Vind het meer iets voor als je net voor het eerst met iemand hebt gezoend, en morgen weer naar school moet.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:00
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
RoderickFloreti schreef op 25-04-2003 @ 16:27:
gewoon zeggen dat je van haar houdt, daar vallen ze als een blok voor. De volgende ochtend natuurlijk snel aankleden en wegwezen (en je nummer uit haar mobiel wissen).
Ik denk dat als je gelijk begint met "houden van", ze nogal afknapt.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:15
Thomas
Thomas is offline
Persoonlijk vind ik de bevestiging toch wel fijn, dus ik vraag het dan toch ook wel. Daar is toch verder ook niets mis mee, en daarom maakt het toch ook niet uit. De duidelijkheid die het schept vind ik ook zeer prettig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.