Oud 26-10-2003, 02:31
Verwijderd
allwwn beta toch
Advertentie
Oud 26-10-2003, 12:57
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
nope
Oud 27-10-2003, 14:21
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 26-10-2003 @ 13:57:
nope
Leaked: Windows Messenger 6.0.0101

Extracted from Longhorn PDC Build 4051 leaked by Winbeta.org, here's Windows Messenger 6.0.0101 (for XP only), thanks to Dan.

Windows Messenger is the corporate version of Microsoft's Instant Messaging software without the bells and whistles of consumer-oriented MSN Messenger.


bedoel je deze hierboven? Die is namelijk wel beta.
__________________
Derp
Oud 29-10-2003, 15:05
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
yo mensen
ik heb vanmorgen een mistaakje gemaakt bij t aanmelden op msn...ik heb nl de zin: automatisch aanmelden, aangevinkt. dit wil ik helemaal niet, want dan gaat telkens als de comp aan gaat, mijn msnlijst ook aan terwijl er ook meer mensen in dit huis wonen en die dus achter de comp gaan zitten. hmm dat was dus een nogal stomme actie van mij, weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken??

i hope so...
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Oud 29-10-2003, 15:29
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 29-10-2003 @ 16:05:
yo mensen
ik heb vanmorgen een mistaakje gemaakt bij t aanmelden op msn...ik heb nl de zin: automatisch aanmelden, aangevinkt. dit wil ik helemaal niet, want dan gaat telkens als de comp aan gaat, mijn msnlijst ook aan terwijl er ook meer mensen in dit huis wonen en die dus achter de comp gaan zitten. hmm dat was dus een nogal stomme actie van mij, weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken??

i hope so...
oke volgens mij weet ik t al, never mind
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Oud 30-10-2003, 13:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Shadina schreef op 13-10-2003 @ 18:06:
M'n msn en hotmail doen het niet..!
Sinds 1/2 weken doen mijn msn en hotmail het niet. Als ik me bij msn wil aanmelden staat er van: We were unable to sign you in the .NET Messenger Service, possibly because of a problem with your internet connection. Please try again later.
En als ik me op de site van hotmail wil aanmelden, komt er dit te staan: De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Ik weet niet waar het aan ligt.. maar misschien dat het iets met de instellingen van mijn antivirusprogramma te maken heeft??
Kan iemand mij helpen??
hmja... k heb hetzelfde gehad.. ik heb alleen geen verstand van computers dus k weet niet meer hoe je het moet oplossen.. Bij mij had het te maken met de fire wall van planet internet.. dus het zou wel iets met je virusprogramma te maken kunnen hebben
Oud 31-10-2003, 11:20
DaBoY
DaBoY is offline
Ik heb weer eens een probleem

Stel je hebt bij je msn een zelfgemaakte emoticon en je hebt als sneltoets voor deze emoticon (AB)

Als ik in een bericht (AB) typ zie je die smilie wel, maar als ik in mijn naam (AB) zet zie je die smilie in mijn naam niet als ik een berichtje stuur, dan staat er gewoon (AB)
Oud 03-11-2003, 16:23
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 31-10-2003 @ 12:20:
Ik heb weer eens een probleem

Stel je hebt bij je msn een zelfgemaakte emoticon en je hebt als sneltoets voor deze emoticon (AB)

Als ik in een bericht (AB) typ zie je die smilie wel, maar als ik in mijn naam (AB) zet zie je die smilie in mijn naam niet als ik een berichtje stuur, dan staat er gewoon (AB)
Ja, dat is gewoon zo, kun je niet veranderen volgens mij..
__________________
■▲■▲■▲
Oud 04-11-2003, 14:15
DaBoY
DaBoY is offline
hmmm..volgens mij moet het gewoon kunnen..
Oud 08-11-2003, 11:44
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 27-10-2003 @ 15:21:
Leaked: Windows Messenger 6.0.0101

Extracted from Longhorn PDC Build 4051 leaked by Winbeta.org, here's Windows Messenger 6.0.0101 (for XP only), thanks to Dan.

Windows Messenger is the corporate version of Microsoft's Instant Messaging software without the bells and whistles of consumer-oriented MSN Messenger.


bedoel je deze hierboven? Die is namelijk wel beta.
nee, op messenger.msn.com was op het moment van mijn post msn messenger 6.1 final te downloaden
Oud 08-11-2003, 11:54
neetolthof123
neetolthof123 is offline
Hoe kun je de fotos/plaatjes van degene waarmee je praat in originele staat downloaden, want MSNmessenger moet zo toch ook downloaden om ze te laten zien??? dus bestaat hier een proggie voor?

thx ... nEEt
Oud 08-11-2003, 12:14
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
neetolthof123 schreef op 08-11-2003 @ 12:54:
Hoe kun je de fotos/plaatjes van degene waarmee je praat in originele staat downloaden, want MSNmessenger moet zo toch ook downloaden om ze te laten zien??? dus bestaat hier een proggie voor?

thx ... nEEt

(Voor zover ik wat van MSN Mess. 6.0 weet)

dat doet MSN Mess. standaard zelf, hij stuurt een bep code door om te kijken of het plaatje van diegene nog steeds klopt, zoniet download 'ie 'm opnieuw
__________________
$karma++;
Oud 08-11-2003, 12:23
neetolthof123
neetolthof123 is offline
Citaat:
dafelix schreef op 08-11-2003 @ 13:14:
(Voor zover ik wat van MSN Mess. 6.0 weet)

dat doet MSN Mess. standaard zelf, hij stuurt een bep code door om te kijken of het plaatje van diegene nog steeds klopt, zoniet download 'ie 'm opnieuw
Dat weet ik ook, maar is er geen programma dat die code kan onderscheppen, en de originele fot/plaajte kan downloaden. Dus je bent bijvoorbeeld met een vriend/vriendin aan het chatten, en hij of zij wilt de foto niet sturen op een of andere manier. Kun je dan toch neit met een proggie deze ORIGINELE foto downloaden die hij/zij projecteerd via MSN. Snappie??
Oud 08-11-2003, 12:45
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
neetolthof123 schreef op 08-11-2003 @ 13:23:
Dat weet ik ook, maar is er geen programma dat die code kan onderscheppen, en de originele fot/plaajte kan downloaden. Dus je bent bijvoorbeeld met een vriend/vriendin aan het chatten, en hij of zij wilt de foto niet sturen op een of andere manier. Kun je dan toch neit met een proggie deze ORIGINELE foto downloaden die hij/zij projecteerd via MSN. Snappie??


nee
__________________
$karma++;
Oud 10-11-2003, 22:53
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ik heb hier thuis verbinding met internet via een servertje (p166 win2k sp4) via ICS. Als ik savonds laat MSN op ga, dan heb ik geen probleem. Ik kan uren online blijven zonder eraf gekicked te worden.
Overdag ben ik echter niet de enige die online is, maar mijn broertje en zusje ook. Als zij online zijn, worden we er om de buurt vanaf gegooid.

Weet iemand waardoor dit kan komen?

Kan dit misschien komen doordat mijn zus winME heeft? (ikzelf heb winXP sp1 en mijn broertje win2k sp4) Ik kan je vertellen: het is heel irritant als je met een belangrijk gesprek bezig bent en je wordt er om de seconde afgegooid!
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 10-11-2003, 22:55
Verwijderd
gebruik geen ICS maar WinRoute Lite:
www.winroute.com
Oud 11-11-2003, 11:30
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Wat is daar het voordeel van?

Kan je via winroute ook bestanden versturen/ontvangen bij msn? En audio en video (webcam) via msn? Dit kan ik wel allemaal met ics, zoals ik het nu heb.

Gisternacht viel ik trouwens ook offline, terwijl ik met iemand aan het praten was, en niemand thuis verder online was...
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 12-11-2003, 13:13
DaBoY
DaBoY is offline
Weet iemand nog zo'n site waarop je kan zien of iemand online is? (Blokkeer controle) Maar wel eentje die werkt, want ik kan geen werkende vinden
Oud 12-11-2003, 16:54
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 12-11-2003 @ 14:13:
Weet iemand nog zo'n site waarop je kan zien of iemand online is? (Blokkeer controle) Maar wel eentje die werkt, want ik kan geen werkende vinden

lees de topic 'ns door, staan meerdere gemeld
__________________
$karma++;
Oud 12-11-2003, 18:41
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
dafelix schreef op 12-11-2003 @ 17:54:
lees de topic 'ns door, staan meerdere gemeld
Nee hoor, er staat er maar eentje (van **********) en die werkt niet...
Oud 13-11-2003, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
(sorry als 't al tig keer gevraagd is)

mijn msn wil nog wel eens opnieuw opstarten zonder dat ik daar aanleiding toe geef. Misschien dat er dan iets met m'n verbinding is geweest, maar dat lijkt me vrij stug, aangezien die nooit wegvalt .
Ik vind het vrij irritant (niet dat ie wegvalt, maar wel dat ie me weer aanmeldt) en weet niet wat ik er aan kan doen.
Ik heb 'wachtwoord onthouden' UITgevinkt en toch logt ie in. Ook heb ik 'automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met Internet' UITgevinkt.
Wat kan ik er nog aan doen dat ie niet zomaar inglogt wanneer ik dat niet wil?
Ik sta namelijk geregeld op offline en heb dan niet door dat ik opnieuw aangemeld ben en ineens op online sta.

(en mocht het uitmaken, ik heb ook MSN Plus)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-11-2003, 20:17
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
linda85 schreef op 13-11-2003 @ 17:00:
(sorry als 't al tig keer gevraagd is)

mijn msn wil nog wel eens opnieuw opstarten zonder dat ik daar aanleiding toe geef. Misschien dat er dan iets met m'n verbinding is geweest, maar dat lijkt me vrij stug, aangezien die nooit wegvalt .
Ik vind het vrij irritant (niet dat ie wegvalt, maar wel dat ie me weer aanmeldt) en weet niet wat ik er aan kan doen.
Ik heb 'wachtwoord onthouden' UITgevinkt en toch logt ie in. Ook heb ik 'automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met Internet' UITgevinkt.
Wat kan ik er nog aan doen dat ie niet zomaar inglogt wanneer ik dat niet wil?
Ik sta namelijk geregeld op offline en heb dan niet door dat ik opnieuw aangemeld ben en ineens op online sta.

(en mocht het uitmaken, ik heb ook MSN Plus)
Me got same prob
(alleen heb ik msn 6 ofzo)
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 14-11-2003, 10:31
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
Heeyz!!

'k heb win XP met MSN 6.1, en ff een vraagje erover:
Als je je aan wilt melden, krijg je zo'n venster (waar je je e-mail + wachtwoord in moet typen) met allemaal adressen die erin staan van mensen die zich eerder aan hebben gemeld. Weet iemand hoe je deze kan verwijderen?

(Mocht deze vraag al eerder gesteld zijn, SORRY!! maar kon 'm nie vinden....)

thnx alvast
Oud 14-11-2003, 13:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 13-11-2003 @ 21:17:
Me got same prob
(alleen heb ik msn 6 ofzo)
ik heb ook msn 6, maar daarnaast ook msn Plus. Voor de zekerheid vermeldde ik dat maar even.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-11-2003, 23:13
phmpruim
phmpruim is offline
ik heb per ongeluk ingesteld dat ik me automatisch aanmeldt als ik MSN Messenger opstart. Dat is niet de bedoeling, want nu kunnen me zusjes bij mn mail komen.

hoe kan ik deze automatische aanmelding uitschakelend???

ps. misschien nodig om te weten: ik gebruik MSN onder windows XP
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 15-11-2003, 17:12
neetolthof123
neetolthof123 is offline
weet iemand een proggie waarmee je de foto van degene waarmee je praat op msn 6.x kunt downloaden in origineel formaat ??

Ik weet dat ik deze vraag al gesteld heb, maar er wordt niet gereageerd....

thx... nEEt
Oud 15-11-2003, 20:01
Kwyjibo
Avatar van Kwyjibo
Kwyjibo is offline
hallow msn-ers

als ik aan het webcammen ben met msn...loopt mn webcam geregeld vast. Ik maak gebruik van msn 6.0 + msn plus en heb een Logitech express webcam (een oudje). Zijn er hier meer die hier last van hebben? Of is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Greetz
__________________
a.k.a Juanes
Oud 17-11-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 15-11-2003 @ 00:13:
ik heb per ongeluk ingesteld dat ik me automatisch aanmeldt als ik MSN Messenger opstart. Dat is niet de bedoeling, want nu kunnen me zusjes bij mn mail komen.

hoe kan ik deze automatische aanmelding uitschakelend???

ps. misschien nodig om te weten: ik gebruik MSN onder windows XP
Kijk eens bij je instellingen..
Oud 19-11-2003, 13:28
Reneetje
Reneetje is offline
ik heb MSN 6.0 maar als ik me aan wil melden moet ik eerst m'n eigen mailadres selecteren uit een lijst met mensen die hier ook ooit eens in een ver verleden op MSN zijn geweest,,,

misschien zie jij het probleem niet maar het is gewoon vervelend want er staan wel zo'n 20 msn/mailadressen onder elkaar, en eerder hadden we dit nooit..

Dus weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??


of ziehier.
__________________
I get high on a buzz, then a rush when I'm plugged in you.
Oud 19-11-2003, 21:06
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 19-11-2003 @ 14:28:
ik heb MSN 6.0 maar als ik me aan wil melden moet ik eerst m'n eigen mailadres selecteren uit een lijst met mensen die hier ook ooit eens in een ver verleden op MSN zijn geweest,,,

misschien zie jij het probleem niet maar het is gewoon vervelend want er staan wel zo'n 20 msn/mailadressen onder elkaar, en eerder hadden we dit nooit..

Dus weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??


of ziehier.

Start Menu -> Control Panel (Configuratiescherm) -> User Accounts (Gebruikersprofielen), klik daar op je eigen naam, en je ziet aan de linkerkant een menu-tje waar "Manage My Network Passwords" ziet staan, klik daarop, en verwijder vervolgens alle passports die je niet onthouden wilt hebben

Citaat:
neetolthof123 schreef op 15-11-2003 @ 18:12:
weet iemand een proggie waarmee je de foto van degene waarmee je praat op msn 6.x kunt downloaden in origineel formaat ??

Ik weet dat ik deze vraag al gesteld heb, maar er wordt niet gereageerd....

thx... nEEt

gebruik CE/DP Stealer (het kan zijn dat je Comdlg32.ocx nog even in je x:\WINDOWS\SYSTEM32 map moet stoppen


Hoe kan ik mij afmelden bij Passport.net?

ga naar deze memberservices van Passport.net en klik op "Close My Account"

ook kun je 90 dagen niet inloggen op je account, en deze zal vervolgens automatisch afgemeld worden
__________________
$karma++;

Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 21:14.
Oud 20-11-2003, 15:04
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
Citaat:
dafelix schreef op 19-11-2003 @ 22:06:
Start Menu -> Control Panel (Configuratiescherm) -> User Accounts (Gebruikersprofielen), klik daar op je eigen naam, en je ziet aan de linkerkant een menu-tje waar "Manage My Network Passwords" ziet staan, klik daarop, en verwijder vervolgens alle passports die je niet onthouden wilt hebben
Ehm.. dis wel leuk enzo, maar bij mij wilt ie 'm niet verwijderen. Hij doet dan gewoon niks...
Oud 20-11-2003, 16:25
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
gelteksten.com schreef op 20-11-2003 @ 16:04:
Ehm.. dis wel leuk enzo, maar bij mij wilt ie 'm niet verwijderen. Hij doet dan gewoon niks...
klik op het knopje "Delete" (Verwijderen), dan op OK
__________________
$karma++;
Oud 20-11-2003, 17:22
freakysatan
Avatar van freakysatan
freakysatan is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 12-11-2003 @ 14:13:
Weet iemand nog zo'n site waarop je kan zien of iemand online is? (Blokkeer controle) Maar wel eentje die werkt, want ik kan geen werkende vinden
www.mess.be
__________________
FrEaKySaTaN
Oud 20-11-2003, 20:05
neetolthof123
neetolthof123 is offline
Citaat:
dafelix schreef op 19-11-2003 @ 22:06:
gebruik CE/DP Stealer (het kan zijn dat je Comdlg32.ocx nog even in je x:\WINDOWS\SYSTEM32 map moet stoppen
Dit programma had ik dus al, maar het zou fijn zijn als er een programma zou zijn dat niet het formaat van msn 6.0 overneemt (dus zo'n kline klote plaatje) maar de originele foto kan downloaden ofzo van de pc vandegene waarmee je praat.

Dus in origineel formaat...

Iemand hier programma voor, ik zoek me kapot.


nEEt
Oud 20-11-2003, 20:31
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
neetolthof123 schreef op 20-11-2003 @ 21:05:
Dit programma had ik dus al, maar het zou fijn zijn als er een programma zou zijn dat niet het formaat van msn 6.0 overneemt (dus zo'n kline klote plaatje) maar de originele foto kan downloaden ofzo van de pc vandegene waarmee je praat.

Dus in origineel formaat...

Iemand hier programma voor, ik zoek me kapot.


nEEt

euuuh.... ja... dat gaat dus niet lukken he? MSN Mess. stuurt aleen de verkleinde versie door, daar kun je niet een grotere versie van makne, je zal dus diegene moeten vragen om het orginele bestand
__________________
$karma++;
Oud 21-11-2003, 22:09
gelteksten.com
gelteksten.com is offline
Citaat:
dafelix schreef op 20-11-2003 @ 17:25:
klik op het knopje "Delete" (Verwijderen), dan op OK
Jahh.... dat doe 'k dus ook, maar dan doet hij niks...
Oud 25-11-2003, 13:55
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 29-10-2003 @ 18:35:
yo mensen
ik heb vanmorgen een mistaakje gemaakt bij t aanmelden op msn...ik heb nl de zin: automatisch aanmelden, aangevinkt. dit wil ik helemaal niet, want dan gaat telkens als de comp aan gaat, mijn msnlijst ook aan terwijl er ook meer mensen in dit huis wonen en die dus achter de comp gaan zitten. hmm dat was dus een nogal stomme actie van mij, weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken??

i hope so...
een ander e-mail adres maken (ik had toevallig nog een oud e-mailadres) en die automatisch laten aanmelden
Oud 26-11-2003, 07:23
Verwijderd
Ok nu heb ik es een vraagje:

Firebird staat als mijn default browser voor WinXP. Echter, als ik op een httplink klik die iemand stuurt, of op het 'hotmail inbox' dingetje klik opent ie steevast in IE. Is er een manier om dit te omzeilen?
Oud 26-11-2003, 08:10
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-11-2003 @ 08:23:
Ok nu heb ik es een vraagje:

Firebird staat als mijn default browser voor WinXP. Echter, als ik op een httplink klik die iemand stuurt, of op het 'hotmail inbox' dingetje klik opent ie steevast in IE. Is er een manier om dit te omzeilen?
Ik heb het probleem dat hij teveel in FireBird opent.
bij mij staat ie ook als default, maar hij opent alles in het laatst gebruikte tab..
Terwijl ik liever heb dat ie het in een nieuwe browser opent...
Oud 29-11-2003, 14:06
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
waar haal je msn6 plus vandaan ZONDER sponsors, als die versie tenminste bestaat...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 29-11-2003, 14:18
miss-suus
Avatar van miss-suus
miss-suus is offline
kheb ook jabber, van een franse vriend gekreegt, nou ksnap dat hele programme niet
__________________
hm hm
Oud 29-11-2003, 14:44
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
miss-suus schreef op 29-11-2003 @ 15:18:
kheb ook jabber, van een franse vriend gekreegt, nou ksnap dat hele programme niet

.... euuuh... so?


Citaat:
marrel schreef op 29-11-2003 @ 15:06:
waar haal je msn6 plus vandaan ZONDER sponsors, als die versie tenminste bestaat...
Als hij al bestaat, zal je die wel moeten kopen
__________________
$karma++;
Oud 29-11-2003, 15:04
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik vind het niet waard om er voor te betalen, doe dan maar gewoon de 6.1
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 29-11-2003, 18:20
Verwijderd
Ik heb bij msn 6.1 Automatisch aanmelden uitgevinkt, maar ik word toch zomaar aangemeld, zonder wachtwoord een wachtwoord ingevoerd te hoeven hebben. Ik heb ook al geprobeerd om aan te melden met een ander e-mailadres, maar nog steeds logt hij in met de verkeerde (mijn echte msn-adres)
Hoe kan dit?
Oud 30-11-2003, 08:27
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk is het dit: als je msn is aangemeld moet je boven ff naar extra en dan opties gaan. Bij het tabblad algeen staat waarschijnlijk bij het eerste of bij het derde venstertje een vinkje en die moet je weghalen. Ik hoop dat het dat was anders weet ik het ook niet
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-11-2003, 22:06
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ok, wie helpt mij?

ik heb Windows XP op mijn computer en daar zit dus een versie van msn al op. omdat het een oude versie was, wou heb ik er zelf msn 6.1 opgezet. toen ik dat installeerde, lukte het me niet om de oude versie af te sluiten, en heb ik dat programma aan laten staan terwijl ik 6.1 installeerde. daarom heb ik nu 2 versies op mn computer staan en het lukt me niet om de oude weg te krijgen. ik heb al ingesteld dat hij niet automatisch opstart en niet aanmeldt als er verbinding wordt gemaakt. maar als ik nu verbinding maak, word ik toch aangemeld, zonder dat er staat dat msn aanstaat, het pictogrammetje staat er niet. hoe kan ik msn de oude versie nou weghalen, zonder dat de nieuwe versie het niet meer doet? als ik bij 'configuratiescherm' software verwijderen kijk staat de oude msn er niet bij.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 30-11-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 30-11-2003 @ 09:27:
Ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk is het dit: als je msn is aangemeld moet je boven ff naar extra en dan opties gaan. Bij het tabblad algeen staat waarschijnlijk bij het eerste of bij het derde venstertje een vinkje en die moet je weghalen. Ik hoop dat het dat was anders weet ik het ook niet
bij gebruikersaccounts bij configuratiescherm heb ik een ander .net passport ingesteld, nou logt die automatisch in, maar beter dan die van mij
Oud 01-12-2003, 08:28
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 30-11-2003 @ 23:06:
ok, wie helpt mij?

ik heb Windows XP op mijn computer en daar zit dus een versie van msn al op. omdat het een oude versie was, wou heb ik er zelf msn 6.1 opgezet. toen ik dat installeerde, lukte het me niet om de oude versie af te sluiten, en heb ik dat programma aan laten staan terwijl ik 6.1 installeerde. daarom heb ik nu 2 versies op mn computer staan en het lukt me niet om de oude weg te krijgen. ik heb al ingesteld dat hij niet automatisch opstart en niet aanmeldt als er verbinding wordt gemaakt. maar als ik nu verbinding maak, word ik toch aangemeld, zonder dat er staat dat msn aanstaat, het pictogrammetje staat er niet. hoe kan ik msn de oude versie nou weghalen, zonder dat de nieuwe versie het niet meer doet? als ik bij 'configuratiescherm' software verwijderen kijk staat de oude msn er niet bij.
Je hebt niet 2 versies van MSN Messenger, maar een versie van MSN Messenger en een versie van Windows Messenger (Windows Messenger wordt meegeleverd met WinXP). Deze kun je uitschakelen, maar ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe dat moet. Mss staat het al in de topic, maar ik zal ff voor je kijken

[EDIT] http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm , ik denk dat je het ook wel handmatig kan doen, zoek ff met google naar "Windows Messenger disable"[/EDIT]
__________________
$karma++;

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 08:31.
Oud 01-12-2003, 12:37
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
dafelix schreef op 01-12-2003 @ 09:28:
Je hebt niet 2 versies van MSN Messenger, maar een versie van MSN Messenger en een versie van Windows Messenger (Windows Messenger wordt meegeleverd met WinXP). Deze kun je uitschakelen, maar ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe dat moet. Mss staat het al in de topic, maar ik zal ff voor je kijken

[EDIT] http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm , ik denk dat je het ook wel handmatig kan doen, zoek ff met google naar "Windows Messenger disable"[/EDIT]
bedankt
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 02-12-2003, 17:30
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik wordt soms automatisch afgemeld bij msn, hoe komt dat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MSN] Automatisch aanmelden uitschakelen
G-force
1 31-08-2006 18:23
Software & Hardware [PHP] MSN Messenger; COM object
Verwijderd
14 17-12-2004 14:50
Software & Hardware Windows Messenger VS MSN Messenger
aap777
4 24-03-2004 09:44
Software & Hardware [Centraal] MSN Messenger
Verwijderd
1 18-03-2004 12:37
Software & Hardware wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ratjas
3 25-07-2003 13:32
De Kantine [Metro] Nederlanders maken meest gebruik van MSN Messenger
Verwijderd
59 17-11-2002 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.