Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 01:39
SectorZero
Avatar van SectorZero
SectorZero is offline
PHP
Pascal
beetje C
beetje Basic
__________________
Ouderdom komt met de jaren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 01:44
SectorZero
Avatar van SectorZero
SectorZero is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-08-2003 @ 15:54:
BrainFuck is de taal der talen HelloWorld in brainfuck:
Code:
++++++++++[>++++++++++<-]>++++.---.+++++++..+++.
>++++[>+++++++++++<-]>.------------.[-]<<
++++++++.--------.+++.------.--------.[-]
<+[>++++++++++<-]>.[-]<
ez c/p
__________________
Ouderdom komt met de jaren...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 01:47
Verwijderd
QuickBASIC.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 01:56
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
PHP, SQL, Object Pascal & Delphi.

Maar ik doe eigenlijk alleen nog maar webscripting, veel leuker.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 03:30
Verwijderd
VB 6.0 wel redelijk

ermz boek gelezen over C, maar das al wel tijdje geleden, hmmmz * denk denk denk * een beetje C++ gedaan voor HL-mods en op school een klote beetje pascal gehad (klote weinig taal weet ik nie veel over, watik me ervan herinner d8 ik volgens mij kunt beter C(++) gaan doen.

Btw, ik ben het wel eens met die stelling het is een prog-taal als je het compiled mss wel uitzonderingen maarjah daar kom ik zo niet op.

weird: Jscript en Html vind niemand hier 'echte talen' waarom zetten de meeste ze er dan toch tussen?

Citaat:
- "pas een programmeertaal als je het kunt compileren", dan zijn Java en C# dus ook geen echte programmeertalen.
C# ==> geen ID over
maar java compilde ik de laatste keer nog toen ik er mee werkte dus het lijkt me raar als dat ineens niet meer zo is

Ik heb me trouwens veel beziggehouden met het begrijpen van talen/scipts, zoals flash/Jscript/JavaApplet logins kraken en dat soort zooi, puur voor fun maar dan leer je wel het een en ander over de taal. tegenwoordig doe ik meer aan gamen als aan proggen btw
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 03:49
LB06
LB06 is offline
Pas alsjeblieft de titel aan, ik word er niet goed van

Ontopic: Voor de volledigheid, ik heb ook nog batch(DOS) gedaan en klein beetje QBasic. En natuurlijk (D)HTML voor zover je dat talen kunt noemen. Ik heb trouwens ook nog Perl geprobeerd, maar ik kan me op de een of andere manier niet helemaal vinden in dat taaltje...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 04:17
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Programmeertaal heb je in twee soorten:
- Compiler
- Interpreter

De 2e is bijvoorbeeld Basic (als ik het goed heb) en PHP. Beide zijn programmeertalen. Het is dus niet zo dat je iets moet compileren voordat het een programmeertaal genoemd kan worden.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
skins schreef op 06-08-2003 @ 22:57:
Script talen:
HTML
XML
ASP
ASP.NET
HTML is een opmaaktaal, XML is een 'datataal', ASP en ASP.NET zijn geen talen maar platformen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
unpopular schreef op 06-08-2003 @ 23:43:
Mss zou je onze grootheid eens kunnen vertellen waar hij allemaal in kan programmeren.
Het gaat erom dat hij uit princiepe niet in een 'MS taal' wil coden. Dat is gewoon dom.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 07-08-2003 @ 00:30:
- "pas een programmeertaal als je het kunt compileren", dan zijn Java en C# dus ook geen echte programmeertalen.
Java en C# worden gecompileerd, alleen wordt dat at-runtime gedaan.

Edit: Vanuit de IL code, de source wordt eerst vertaald naar IL code, wat ook weer een compileerslag is.

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 08:48.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-08-2003 @ 02:56:
PHP, SQL, Object Pascal & Delphi.
SQL is geen programmeertaal, het is een query taal.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:13
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-08-2003 @ 09:45:
Het gaat erom dat hij uit princiepe niet in een 'MS taal' wil coden. Dat is gewoon dom.
Heb je daarvoor ook nog argumenten of is het gewoon een loze bewering?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:42
Verwijderd
Visual Fox Pro
Perl
ColdFusion
PHP
Java
Delphi
JavaScript
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:43
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-08-2003 @ 09:46:
Java en C# worden gecompileerd, alleen wordt dat at-runtime gedaan.

Edit: Vanuit de IL code, de source wordt eerst vertaald naar IL code, wat ook weer een compileerslag is.
PHP wordt ook eerst geparsed naar opcode-taal, dat is dan net zo goed compileren. Die Java bytecode is tenslotte slechts een genormaliseerde variant van je eigenlijke code.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 10:13:
Heb je daarvoor ook nog argumenten of is het gewoon een loze bewering?
Wou jij zeggen dat iets op basis van vooroordelen uitsluiten niet dom is? Daar valt weinig aan te beargumenteren, net zo iets als een discussie houden over het bestaan van de zwaartekracht.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
tis veel te vroeg om dingen te beargumenteren, kheb nog niet eens ontbeten zeg
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:12:
tis veel te vroeg om dingen te beargumenteren, kheb nog niet eens ontbeten zeg
En al wel aan het forummen? Nerd!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:21
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-08-2003 @ 11:18:
En al wel aan het forummen? Nerd!
mwa, ik struikel over mijn pc als ik uit bed stap, dus
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:26
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-08-2003 @ 11:02:
Wou jij zeggen dat iets op basis van vooroordelen uitsluiten niet dom is? Daar valt weinig aan te beargumenteren, net zo iets als een discussie houden over het bestaan van de zwaartekracht.
Heb ik ook maar ergens gezegd wat mijn redenen zijn?
Ik heb de vrijheid om te kiezen welke talen ik gebruik en daaronder vallen geen MS talen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:29
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
kan wel zijn, maar dan moet je dat niet op internet zetten, want dan kun je er donder op zeggen, dat je niet echt serieus meer wordt genomen, helaas
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:36
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
Het is tegenwoordig erg stoer om Mircosoft te boycotten, maar mag ik die personen er wel even op wijzen dat microsoft een hele grote bijdrage heeft geleverd in de hele IT-sector en ik denk dat we zonder microsoft zeker niet zover zouden zijn als dat we nu zijn.
__________________
A helta ar caita caimanna!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:40
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:29:
kan wel zijn, maar dan moet je dat niet op internet zetten, want dan kun je er donder op zeggen, dat je niet echt serieus meer wordt genomen, helaas
Door jou misschien, maar verder zie ik dat nooit.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:41
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 11:40:
Door jou misschien, maar verder zie ik dat nooit.
in je #linuxx-hax0rs micro'$'oft hat0r chatbox zul je weinig weerstand ondervinden, no fuckin shit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:41
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
-=Odysseus=- schreef op 07-08-2003 @ 11:36:
Het is tegenwoordig erg stoer om Mircosoft te boycotten, maar mag ik die personen er wel even op wijzen dat microsoft een hele grote bijdrage heeft geleverd in de hele IT-sector en ik denk dat we zonder microsoft zeker niet zover zouden zijn als dat we nu zijn.
Microsoft heeft zeker een hele grote bijdrage geleverd. De vraag is echter in hoeverre dat een positieve is en in hoeverre een negatieve.
Over waar we nu zouden zijn zonder MS is lastig te zeggen, de IT sector is redelijk onvoorspelbaar. Maar je hebt wel bijv de FSF, waaruit ook veel goede software komt, althans van de programmeurs die volgens de ideeen van de FSF code.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:43
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:41:
in je #linuxx-hax0rs micro'$'oft hat0r chatbox zul je weinig weerstand ondervinden, no fuckin shit
Nogal loze opmerking.
Je hoeft in de IT zeker niet met MS talen te werken wil je een beetje goed terecht komen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:49
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 11:43:
Nogal loze opmerking.
Je hoeft in de IT zeker niet met MS talen te werken wil je een beetje goed terecht komen.
zeker als je om je professionele carrière gaat, lijkt het me nogal vreemd om bij voorbaat bepaalde manieren van geld verdienen uit te sluiten.

ik ben wel benieuwd, wat zijn je redenen?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:54
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 11:49:
zeker als je om je professionele carrière gaat, lijkt het me nogal vreemd om bij voorbaat bepaalde manieren van geld verdienen uit te sluiten.

ik ben wel benieuwd, wat zijn je redenen?
Microsoft 'bedenkt' al die talen enkel vanuit commercieel opzicht. De compilers ed zijn closed source. Er is maar 1 bedrijf wat aan de compilers ed mag werken.
Waarom dat een probleem is? Omdat er ook talen zijn die ontwikkeld zijn om een goeie taal te maken. En die open zijn en waarvan meerdere compilers zijn en waarvan ook iedereen nieuwe mag maken. En dat betekent dat de kwaliteit sneller hoger word aangezien er een soort van concurrentie is.

Daarnaast ben ik principieel tegen elk gebruik van MS software aangezien de houding van MS totaal niet bevalt.

En als jij het vreemd vind dat ik dat uitsluit, dan kan dat best. Ik vind van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:01
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 11:54:
Microsoft 'bedenkt' al die talen enkel vanuit commercieel opzicht. De compilers ed zijn closed source. Er is maar 1 bedrijf wat aan de compilers ed mag werken.
Waarom dat een probleem is? Omdat er ook talen zijn die ontwikkeld zijn om een goeie taal te maken. En die open zijn en waarvan meerdere compilers zijn en waarvan ook iedereen nieuwe mag maken. En dat betekent dat de kwaliteit sneller hoger word aangezien er een soort van concurrentie is.

Daarnaast ben ik principieel tegen elk gebruik van MS software aangezien de houding van MS totaal niet bevalt.

En als jij het vreemd vind dat ik dat uitsluit, dan kan dat best. Ik vind van niet.
http://www.go-mono.com/
http://www.borland.com/csharpbuilder/
http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/

mono, open source implementatie van .NET; blijkbaar is er toch wel iets goeds aan, aangezien er zo'n grootschalig project aan is gewijd.

de andere 2 pagina's zijn van alternatieve IDE's; gebruiken weliswaar dezelfde compiler maar je hebt iig wel de vrijheid om te kiezen wat je wil gebruiken (sharpdevelop is bijvoorbeeld te configureren voor het gebruik van mono).

ik weet zeker dat als jij daadwerkelijk je geld verdient in de IT, je heus wel zou snappen vanuit welk oogpunt MS bepaalde dingen doet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:05
deathz0rz
deathz0rz is offline
offtopic? deze discussie kan prima via PM
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:06
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 12:01:
ik weet zeker dat als jij daadwerkelijk je geld verdient in de IT, je heus wel zou snappen vanuit welk oogpunt MS bepaalde dingen doet.
Ik verdien mijn geld momenteel niet in de IT, ik studeer nog.
En ja, ik snap vanuit welk oogpunt MS dingen doet.
Verder ga ik niet meer op dit punt in aangezien ik nog genoeg te doen heb.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:06
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
oki, lol
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 11:43:
Je hoeft in de IT zeker niet met MS talen te werken wil je een beetje goed terecht komen.
Tip: ga bij een sollicitatiegesprek nooit roepen dat je een hekel hebt aan MS-talen, dat wordt als dom en onvolwassen gezien (ik heb zelf intakegesprekken gedaan, ik heb een iemand dat horen doen (dom, we zijn Win2k/XP gebaseerd), het zal je misschien verbazen, maar die hoefde mede daarom niet terug te komen).
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:04
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-08-2003 @ 12:58:
Tip: ga bij een sollicitatiegesprek nooit roepen dat je een hekel hebt aan MS-talen, dat wordt als dom en onvolwassen gezien (ik heb zelf intakegesprekken gedaan, ik heb een iemand dat horen doen (dom, we zijn Win2k/XP gebaseerd), het zal je misschien verbazen, maar die hoefde mede daarom niet terug te komen).
Als je Win2K/XP gebaseerd bent werk ik daar bij voorkeur niet. Verder zeg ik nergens (en ook niet tijdens een soll. gesprek) dat ik MS talen haat. Ik programmeer bij voorkeur in volledig open talen en dat impliceert dat ik niet in MS talen code.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:17
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 13:04:
Als je Win2K/XP gebaseerd bent werk ik daar bij voorkeur niet. Verder zeg ik nergens (en ook niet tijdens een soll. gesprek) dat ik MS talen haat. Ik programmeer bij voorkeur in volledig open talen en dat impliceert dat ik niet in MS talen code.
kijk, een 'taal' is in principe altijd open.

ik bedoel, er is een duidelijk specificatie, anders zou je er niet in kunnen coden. en aangezien microsoft een commerciëel bedrijf is, brengen zij een closed-source compiler uit voor die taal. dus?

iedereen kan toch een eigen open/closed source implementatie maken van elke willekeurige taal. microsoft's c++ compiler is ook closed source, die van intel ook, die van borland ook, etc etc.

nogmaals, www.go-mono.com
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
niemand schreef op 07-08-2003 @ 13:04:
Als je Win2K/XP gebaseerd bent werk ik daar bij voorkeur niet.
Goed, dit bewijst des te beter dat je niet weet waarover je praat.

Ik werk bij een erg leuk bedrijf, leuke uitdagende opdrachten, leuke mensen, en wordt nog eens erg goed betaald (het bedrijf draait i.t.t. veel andere ICT bedrijven heel erg goed) ook. Denk je dat het me ook maar ene fuck interesseert dat ik in C# code (we coden overigens in zowel C# als Java, alleen werkt C# fijner)?

Verder is C# meer open dan Java. C# is een standaard, Java niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:33
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-08-2003 @ 13:18:
Goed, dit bewijst des te beter dat je niet weet waarover je praat.

Ik werk bij een erg leuk bedrijf, leuke uitdagende opdrachten, leuke mensen, en wordt nog eens erg goed betaald (het bedrijf draait i.t.t. veel andere ICT bedrijven heel erg goed) ook. Denk je dat het me ook maar ene fuck interesseert dat ik in C# code (we coden overigens in zowel C# als Java, alleen werkt C# fijner)?

Verder is C# meer open dan Java. C# is een standaard, Java niet.
Leuk voor je dat je vind dat je bij een leuk bedrijf werkt.
Maar ik wil tenzij dat echt niet anders kan in mijn werk niet of zo weinig mogelijk met MS software werken, anders vind ik het niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:37
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
fijn dat je de argumenten die we aanvoeren die je standpunt volledig ontkrachten volledig negeert achja, je doet maar ik reply hier verder niet meer op.. lost cause
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 13:37:
fijn dat je de argumenten die we aanvoeren die je standpunt volledig ontkrachten volledig negeert achja, je doet maar ik reply hier verder niet meer op.. lost cause
Inderdaad, hij komt er vanzelf wel achter.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:31
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Sinds wanneer is er wat mis met principes?

Principes en idealen vind ik persoonlijk ontzettend veel belangrijker dan geld en macht.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:41
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
er is alleen iets mis met onzinprincipes
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 16:46
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 17:41:
er is alleen iets mis met onzinprincipes
Nou ik kan me best voorstellen dat iemand niet wenst te bukken voor de enorme macht die Microsoft heeft, dat met vuile truucjes Java een doodsteek wilt geven bijvoorbeeld.

Bovendien zijn er genoeg goede alternatieven.

Ik geef ook de voorkeur aan open source software, ook al is de closed source (zelfs freeware) software net iets beter.

Ik vind dat persoonlijk geen onzinprincipe.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:05
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik persoonlijk heb liever een tv die goed werkt, waar ik nooit klachten over heb, maar waarvan ik niet weet hoe hij in elkaar zit,
dan eentje waarvan ik exact weet hoe die werkt, maar die de helft van de tijd sneeuw geeft.

maarja, misschien ben ik wel gek.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:15
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 18:05:
ik persoonlijk heb liever een tv die goed werkt, waar ik nooit klachten over heb, maar waarvan ik niet weet hoe hij in elkaar zit,
dan eentje waarvan ik exact weet hoe die werkt, maar die de helft van de tijd sneeuw geeft.

maarja, misschien ben ik wel gek.
open source werkt meestal net zo goed als closed source, maar de laatste heeft mssn wat meer functies. het voordeel van open source is dat je weet dat het goede software is om dat het gecontroleerd wordt (kan worden), en dat als er een bug ontdekt wordt hij bijna meteen gefixt wordt
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:22
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 18:05:
ik persoonlijk heb liever een tv die goed werkt, waar ik nooit klachten over heb, maar waarvan ik niet weet hoe hij in elkaar zit,
dan eentje waarvan ik exact weet hoe die werkt, maar die de helft van de tijd sneeuw geeft.

maarja, misschien ben ik wel gek.
Maw Open Source werkt maar half zo goed als Closed Source produkten? Dat meen je toch niet serieus denk ik.

Maar als jij elektronica technicus bent en zelf elke dag met monitoren prutst, zou je wellicht wel meer oog hebben over hoe het ding intern werkt, en dus een factor is in je koopbeslissing.

Dat een computerleek het verschil tussen closed en opensource niet ziet, vind ik helemaal niet erg, je moet gebruiken wat je het handigst vindt. Maar naarmate je 'dieper' in het IT-wereldje komt, kunnen meer principiële zaken een rol gaan spelen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:24
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 07-08-2003 @ 18:15:
open source werkt meestal net zo goed als closed source, maar de laatste heeft mssn wat meer functies. het voordeel van open source is dat je weet dat het goede software is om dat het gecontroleerd wordt (kan worden), en dat als er een bug ontdekt wordt hij bijna meteen gefixt wordt
ach, om maar een voorbeeldje te noemen, als je in windows zou werken kon je choice.com gebruiken, maar je blijft maar vasthouden aan je BSD, waardoor zoiets simpels als user input al een heel karwei wordt.

tevens is het feit dat de source te bekijken is, tegelijkertijd de grootste fout van open-source software. iedereen met een beetje verstand van compilers en stacks kan kijkende naar de source zo een exploit schrijven. major security threat.

ik zie niet veel voordelen t.o.v. closed source, waarbij net zo goed snel bugs gefixt kunnen en zullen worden. ik maak gebruik van beiden vormen. ik staar me niet blind op mijn principes
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:27
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 18:24:
ach, om maar een voorbeeldje te noemen, als je in windows zou werken kon je choice.com gebruiken, maar je blijft maar vasthouden aan je BSD, waardoor zoiets simpels als user input al een heel karwei wordt.


1. het is een builtin command in command.com

2. C:\>choice
'choice' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

C:\>

edit: tevens vind ik het handig dat ik snel ff wat kan tweaken in de software, dat zal met closed source lastig gaan
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:29
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
nee. het is een external command, sorry

ff wat tweaken kan ook met closed-source, gewoon ff debugger laten lopen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:19
niemand
Avatar van niemand
niemand is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-08-2003 @ 18:24:
ach, om maar een voorbeeldje te noemen, als je in windows zou werken kon je choice.com gebruiken, maar je blijft maar vasthouden aan je BSD, waardoor zoiets simpels als user input al een heel karwei wordt.
In BSD kan dat ook heel simpel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:24
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik zou zeggen, enlighten deathz0rz.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 23:01
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
@Crystal Method:

MS heeft nog steeds iets van 14 security issues openstaan voor MSIE6, en waarschijnlijk zijn het er nog een stuk meer, die het bedrijf voor zichzelf houdt en stilletjes een keer fixed.

Maarja da's weer een andere discussie.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.