Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2003, 14:21
Verwijderd
dit onderwerp is vast al eens eerder gewees...maar goed..wat vinden jullie van liefde op afstand?heb je zelf een vriendje/vriendin die verder weg woont...bv het geval bij iemand leren kennen via internet...hoeft niet altijd te zijn dat je ver van elkaar woont...maar het kan...als dat het geval is...hoe ga je ermee om?stel je vind een jongen die je alleen kent van internet verder niet en je vind m leuk, maar twijfelt wat doe je dan...hem toch ontmoeten of laat je het erbij?ik twijfel heel erg...wil m heel graag ontmoeten maar weet niet of het wel leuk zal zijn en er wat van komt...niet dat dat perse hoeft maar ok..nou jah mensen met ervaringen hierin let me know...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 14:24
Verwijderd
Het is niet 'al eens' eerder geweest, het is al tig keer eerder geweest. Wat ik er van vind, ervaringen, enz. is dan ook in die topics te vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Je kunt toch ook gewoon met m afspreken zonder er wat van te verwachten. Ik heb weleens een jongen via Inet leren kennen (k had m 1 keer daarvoor in het echt gezien, heel kort) en dat was altijd heel erg leuk. Super lange gesprekken gevoerd enzo. Toen we afspraken verwachtte ik er zoveel van dat het heel erg tegen viel. Op msn was het duidelijk dat we elkaar wel leuk vonden. Dus ik dacht dat er misschien wel iets tussen ons zou zijn. Niet dus. Er gebeurde niets, t was gezllig maar verder niet. (hij was wel heel knap enzo, maar er was geen spanning/vonk ofzo)Ik vind het best jammer dat het zo ging en daarom denk ik dat je er het beste maar niet teveel van kunt verwachten... succes
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 31-10-2003 @ 15:28:
Je kunt toch ook gewoon met m afspreken zonder er wat van te verwachten. Ik heb weleens een jongen via Inet leren kennen (k had m 1 keer daarvoor in het echt gezien, heel kort) en dat was altijd heel erg leuk. Super lange gesprekken gevoerd enzo. Toen we afspraken verwachtte ik er zoveel van dat het heel erg tegen viel. Op msn was het duidelijk dat we elkaar wel leuk vonden. Dus ik dacht dat er misschien wel iets tussen ons zou zijn. Niet dus. Er gebeurde niets, t was gezllig maar verder niet. (hij was wel heel knap enzo, maar er was geen spanning/vonk ofzo)Ik vind het best jammer dat het zo ging en daarom denk ik dat je er het beste maar niet teveel van kunt verwachten... succes
ik wil t denk ik ook wel...en je hebt zeker weten gelijk over er niet teveel van verwachten...denk dat het vaak anders is dan je hoopt...je bent allebei heel gespannen omdat je elkaar nog nooit gezien hebt...ik heb een keer eerder een jongen ontmoet die ik van internet kende en bij hem was het ook anders als ik gehoopt had..bij hem zeker weten een te grote verwachting...maar jah hij woonde geen 300 kilometer verder...dat is voor mij denk ik, als het klikken zou, nog het grootse probleem....
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:33
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Ik ben iemand gewoon tegen het lijf gelopen die ik via het Internet ken. Maar dat was alles behalve een suc6... Maar daar zal ik maar niet over beginnen.

Suc6 verder...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 31-10-2003 @ 15:33:
Ik ben iemand gewoon tegen het lijf gelopen die ik via het Internet ken. Maar dat was alles behalve een suc6... Maar daar zal ik maar niet over beginnen.

Suc6 verder...
hey soron....hoe is ie???ben je iemand tegen het lijf gelopen?echt letterlijk of...hier tegen het lijf gelopen ofzo...en wie dan?....en hoezo is het geen succes dan??
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:47
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 31-10-2003 @ 15:35:
hey soron....hoe is ie???ben je iemand tegen het lijf gelopen?echt letterlijk of...hier tegen het lijf gelopen ofzo...en wie dan?....en hoezo is het geen succes dan??
Met met mij is alles wel ok...

en ja.. letterlijk tegen het lijf gelopen. Alleen heb ik dat een tijd nooit geweten. Zij zat toen op volleybal en ik ook. (nog steeds). Ik moest toen spelen in haar woonplaats. Ze heeft toen naar me gekeken. Ik kwam pas later achter via een teamgenootje van haar die ook op me msn is terecht gekomen, dat ze altijd heeft gelogen over haar indentiteit. Haar naam, haar woonplaats enz... het waren allemaal maar halve waarheden wat ze zei. Toen ik later de reden te horen kreeg, kon ik het haar wel vergeven, maar heb haar nooit meer echt kunnen vertrouwen. Een tijdje later kwam ze in mijn woonplaats spelen. Dat heb ik ook gezien en via via kreeg ik nog vette ruzie met een vriendin van haar. Maar dat had niks met haar te maken..... Maar op het moment heb ik ook geen echte contact meer met haar/hun.

Was effe kort verteld.... maar er kwam wel een vraag bij me naar boven. Wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen? Niemand zou ik haast gaan denken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 31-10-2003 @ 15:47:
Met met mij is alles wel ok...

en ja.. letterlijk tegen het lijf gelopen. Alleen heb ik dat een tijd nooit geweten. Zij zat toen op volleybal en ik ook. (nog steeds). Ik moest toen spelen in haar woonplaats. Ze heeft toen naar me gekeken. Ik kwam pas later achter via een teamgenootje van haar die ook op me msn is terecht gekomen, dat ze altijd heeft gelogen over haar indentiteit. Haar naam, haar woonplaats enz... het waren allemaal maar halve waarheden wat ze zei. Toen ik later de reden te horen kreeg, kon ik het haar wel vergeven, maar heb haar nooit meer echt kunnen vertrouwen. Een tijdje later kwam ze in mijn woonplaats spelen. Dat heb ik ook gezien en via via kreeg ik nog vette ruzie met een vriendin van haar. Maar dat had niks met haar te maken..... Maar op het moment heb ik ook geen echte contact meer met haar/hun.

Was effe kort verteld.... maar er kwam wel een vraag bij me naar boven. Wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen? Niemand zou ik haast gaan denken.
dat heb je volgens mij een keer aan me verteld geloof ik....maar jah vaag verhaal eigenlijk, maar er speelt nu niks meer dus???
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:55
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 31-10-2003 @ 15:51:
dat heb je volgens mij een keer aan me verteld geloof ik....maar jah vaag verhaal eigenlijk, maar er speelt nu niks meer dus???
Is er ook nooit geweest. Ik dacht eerst ook wel dat ze een leuk persoon was, maar dat was slechts maar schijn... dat was maar haar 2e indentiteit.

Het enige wat ik er mee wil zeggen, is dat je er goed mee moet oppassen. Maar ik denk dat zoveel mensen dat al zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 23:37
BeAuTiFuLL
BeAuTiFuLL is offline
hmm oke, ik heb hetzelfde meegemaakt, je zit op internet en ja je chat met iemand en die is zo ander dan andere en zo aardig zo ging het bij mij ik had nog nooit me nr weg geven en wist niet of ik me nr wel of niet moest geven. uiteindelijk heb ik het gedaan en ik hij belde mij en het was zo leuk en aardig en ik voelde me zo leuk ik weet niet hoe je het moet omschrijven, en hij belde mij zovaak (altijd s' avondS) en we bleven wel uren aan de telefoon en dat is echt geen geintje een keer zaten we wel 7 uur te bellen, dat ging zo door 2 maanden lang, en je bent dan wel nieuwschierig naar elkaar. ik ben hem naar 3 maanden gaan ontmoeten het was geweldig vond ik! en ja liefde op afstand ja als je elkaar zo leuk vindt waarom niet het is natuurlijk erg jammer dat je elkaar niet even kan kussen, vasthouden maar ja als je elkaar weer ziet ben je zo blij. maar ik vindt wel dat je eerst telefoon contact moet hebben niet zomaar gaan afspreken natuurlijk bij mij is het allemaal goed afgelopen hij deed geen rare dingen,maar je weet maar nooit dus goed nadenken en op je gevoel afgaan of die wel te vertrouwen is ja of nee!!! en of je het wel leuk zou hebben,dat kan niemand voor je invullen dat moet je tog wel echter zelf meemaken... als je leuk aan de telefoon praat ja waarom niet in het echt ja de eerst paar minuten zeg laat ik een uurtje zeggen is het nog spannend en je bent zenuwachtig maar later ga je over dingen hebben die ook aan de telefoon hebt gehad of op msn of mail noem het maar op. maar wat ik heb meegemaakt was echt mijn grote liefde ik hou van hem en ja bij mij is het allemaal goed gegaan.

veel succes.. maar vertrouw niet zomaar iemand

liefs mij.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 00:36
Pletterprater
Pletterprater is offline
Hier staat gewoon nog een pagina van open op de EERSTE PAGINA!!!!! Kijk toch eens een beetje, voordat je een topic aanmaakt.

Ga dan alstublieft verder met dat andere topic.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:05
Elky
Avatar van Elky
Elky is offline
Het is mogelijk, maar ik vind niet dat je moet zeggen dat je een relatie hebt als je elkaar nog nooit gezien hebt.
__________________
hi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.