Oud 05-11-2003, 13:08
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Ik denk dat de topictitel wel duidelijk is maar toch nog even:
Wat vind jij nou dat iemand toch een goede muzikant, en wie beschouw jij als goede muzikant?
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2003, 13:09
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
moves, pakken en spel natuurlijk
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 13:15
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Bezieling

erg subjectief, maar je kan er fijn over discussieren
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 13:16
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Creativiteit, enthousiasme en techniek. De hele band Thrice, de zanger van BSF, de hele band Apocalyptica....dat zijn goede muzikanten imho.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:29
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
improvisatievermogen. Oftewel een goed muziekaal gehoor en op dingen kunnen inspelen.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:32
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
"...gespeeld door muziekanten die hun instrument MEESTER zijn, EN bereid zijn daar moeite voor te doen, DAAR hou ik van."
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:33
Thought Alive
Thought Alive is offline
Dat ie goeie muziek maakt. Of is dat iets te voor de hand liggend?
__________________
Reality includes everything that is, whether observable, comprehensible, or self-contradictory by science, philosophy, or any other system of analysis
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:48
baldadigheid
baldadigheid is offline
iemand die zich helemaal inleeft in zijn muziek

ik dus...
__________________
Lege zakken rechtzetter
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:53
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
- de kunst om je helemaal te kunnen laten gaan.
- improvisatievermogen
- originaliteit
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:00
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
ik denk dat de stage-performance niet echt direct verband heeft ermee.. je hebt ook goeie muzikanten die niet optreden.. dus voornamelijk techniek, originaliteit, het vermogen om gevoel in je spel te brengen, etc.
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:08
tjeu
tjeu is offline
Een goede muzikant staat in dienst van de muziek.
__________________
My love speaks like silence, without ideals or violence.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:19
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 05-11-2003 @ 13:16:
Creativiteit, enthousiasme en techniek. De hele band Thrice, de zanger van BSF, de hele band Apocalyptica....dat zijn goede muzikanten imho.
zanger van BSF is muzikaal erg goed en hij doet ook wel enthousiast met het publiek, alleen het is duidelijk echt een act. 3x in concert gezien en hij zei iedere keer hetzelfde. dat politieke gezeik van hem wordt een beetje irritant langzamerhand
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:20
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 05-11-2003 @ 15:53:
- de kunst om je helemaal te kunnen laten gaan.
- improvisatievermogen
- originaliteit
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:33
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-11-2003 @ 16:19:
zanger van BSF is muzikaal erg goed en hij doet ook wel enthousiast met het publiek, alleen het is duidelijk echt een act. 3x in concert gezien en hij zei iedere keer hetzelfde. dat politieke gezeik van hem wordt een beetje irritant langzamerhand
ik ben met je eens dat het wel hetzelfde is, maar of het een act is...

volgens mij is hij oprecht in z'n idealen

al vind ik het ook vervelend worden
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-11-2003 @ 16:19:
zanger van BSF is muzikaal erg goed en hij doet ook wel enthousiast met het publiek, alleen het is duidelijk echt een act. 3x in concert gezien en hij zei iedere keer hetzelfde. dat politieke gezeik van hem wordt een beetje irritant langzamerhand
Ik vind het geen act, want het lijkt mij dat hij meent wat hij zegt. Zo komt het ook over. En zou hij iedere keer wat anders moeten zeggen dan? het slaat blijkbaar aan wat hij zegt, en het is een standpunt van de band. (verder ben ik het trouwens wel met je eens over die politieke shit; het is zo prekerig)
__________________
look back and laugh

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
weezzz schreef op 05-11-2003 @ 16:35:
Ik vind het geen act, want het lijkt mij dat hij meent wat hij zegt. Zo komt het ook over. En zou hij iedere keer wat anders moeten zeggen dan? het slaat blijkbaar aan wat hij zegt, en het is een standpunt van de band. (verder ben ik het trouwens wel met je eens over die politieke shit; het is zo prekerig)
Ik vind dat er bij een live performance ook zeker originaliteit nodig is dus niet voor iedere tour even een paar dingen in studeren en ieder concert het zelfde zeggen.

Verder is een goed muzikant natuurlijk allereerst iemand die zijn instrument/stem goed beheerst maar ik vind ook dat je wat te melden moet hebben.

Verder ben ik het eens dat een goed muzikant moet kunnen inproviceren en op dingen in kunnen spelen. Een goed voorbeeld hier van vind ik the Living End, die bij concerten gewoon echt gave inprovisaties spelen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 05-11-2003 @ 16:43:
Ik vind dat er bij een live performance ook zeker originaliteit nodig is dus niet voor iedere tour even een paar dingen in studeren en ieder concert het zelfde zeggen.
Ik denk ook niet dat Nathan (bsf) "even een paar dingen instudeert". Hij zegt ook niet LETTERLIJK hetzelfde, het is wel van dezelfde strekking.
Daarbij gaat het nu om 1 stuk wat hij telkens zegt, ik heb bsf 4 keer live gezien en er is een bepaald stuk tekst met een strekking die telkens gelijk is. Verder praat hij wél per show over verschillende dingen.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
weezzz schreef op 05-11-2003 @ 16:35:
(verder ben ik het trouwens wel met je eens over die politieke shit; het is zo prekerig)
guttegut zeg, het zal eens ergens over gaan

creativiteit en techniek denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2003, 17:23
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
- Doen waar hij (niet zaak zij) zin in heeft.
- Talent hebben.
- Uitstraling hebben (hoeft niet positief te zijn.
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:27
elfje16
Avatar van elfje16
elfje16 is offline
talent
creativiteit
zin
niet de neiging om te stoppen als het even niet lukt
enthousiasme
mensen die degene steun en aanmoedigd (klinkt dom, maar is zeer belangrijk)
__________________
Audi et alteram partem
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:34
count.me.out
count.me.out is offline
knap zijn

--
ontopic; show geven (levendigheid), communicatie met publiek (vooral), goed repertoir, creativiteit, onderscheiding van anderen..

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:38
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
mee eens
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:08
elfje16
Avatar van elfje16
elfje16 is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 05-11-2003 @ 17:34:
knap zijn
ook dat ja, een lelijk iemand zal minder snel beroemd zijn, vanwege zijn talent dan een knap iemand
__________________
Audi et alteram partem
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:14
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 05-11-2003 @ 17:20:
guttegut zeg, het zal eens ergens over gaan

ik denk dat ze meer bedoeld dat het er zo dik en breed uitgemeten overheen ligt
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:19
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 05-11-2003 @ 15:53:
- de kunst om je helemaal te kunnen laten gaan.
- improvisatievermogen
- originaliteit
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2003, 18:30
Verwijderd
Preken is cool. Enige discussie doet goed.


Enne... gevoel ja.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 05-11-2003 @ 18:14:
ik denk dat ze meer bedoeld dat het er zo dik en breed uitgemeten overheen ligt
nou en, dan nog.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:48
Daevrem
Daevrem is offline
-Kennis van allerlei soorten muziek, muziektheorie(harmonieleer, contrapunt enz), maar ook andere soorten kunst, filosofie en soms wetenschap.

-Virtuositeit op ten minste 1 instrument en het bespelen van minstens nog een ander instrument. Zodat je muziek niet vanuit het perspectief van een instrument ziet en dat je alles kunst spelen wat je kunt bedenken met welke articulatie dan ook.

-Drang naar perfectie, drang naar het creeeren van iets, doorzettingsvermogen om dromen en plannen ook echt werkelijkheid te maken. Zorgen dat je leven op orde blijft zodat je je helemaal bezig kunt houden met het creeeren van muziek en ook het vermogen samen te werken met anderen.

-Creativiteit, mogelijkheid tot het goed stelen van ideeen en het implementeren van deze ideeen.

-Improvisatievermogen, oefening en volharding baart hier kunst.

-Compositievermogen, oefening en volharding baart hier kunst.

-Het moet het levensdoel en grootste(of een naar grootste) liefde zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:54
Verwijderd
geniaal kerel
blijven posten
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:01
Ulfheđin
Avatar van Ulfheđin
Ulfheđin is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 05-11-2003 @ 18:48:
-Kennis van allerlei soorten muziek, muziektheorie(harmonieleer, contrapunt enz), maar ook andere soorten kunst, filosofie en soms wetenschap.

-Virtuositeit op ten minste 1 instrument en het bespelen van minstens nog een ander instrument. Zodat je muziek niet vanuit het perspectief van een instrument ziet en dat je alles kunst spelen wat je kunt bedenken met welke articulatie dan ook.

-Drang naar perfectie, drang naar het creeeren van iets, doorzettingsvermogen om dromen en plannen ook echt werkelijkheid te maken. Zorgen dat je leven op orde blijft zodat je je helemaal bezig kunt houden met het creeeren van muziek en ook het vermogen samen te werken met anderen.

-Creativiteit, mogelijkheid tot het goed stelen van ideeen en het implementeren van deze ideeen.

-Improvisatievermogen, oefening en volharding baart hier kunst.

-Compositievermogen, oefening en volharding baart hier kunst.

-Het moet het levensdoel en grootste(of een naar grootste) liefde zijn.
Ben jij ontrokken uit de botten van Mozart, Wagner en Superman?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 05-11-2003 @ 17:20:
guttegut zeg, het zal eens ergens over gaan
trutje, daar gaat het me niet om. ik vind het ontzettend goed als bands een boodschap uitdragen. maar zoals pharmacon zegt; ze doen het zo overdreven, en ze preken. en daar heb ik een hekel aan, als iemand hard staat te bleren wat hij of zij ergens van vindt, het komt dan juist negatief over.

new nose; discussies zijn inderdaad goed. preken zie ik gewoon als negatief. ik vind het wat anders dan 'je mening verkondigen', en het ligt dan vooral aan de manier waarop.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:20
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 05-11-2003 @ 19:01:
Ben jij ontrokken uit de botten van Mozart, Wagner en Superman?




Citaat:
weezzz schreef op 05-11-2003 @ 19:12:
trutje, daar gaat het me niet om. ik vind het ontzettend goed als bands een boodschap uitdragen. maar zoals pharmacon zegt; ze doen het zo overdreven, en ze preken. en daar heb ik een hekel aan, als iemand hard staat te bleren wat hij of zij ergens van vindt, het komt dan juist negatief over.

new nose; discussies zijn inderdaad goed. preken zie ik gewoon als negatief. ik vind het wat anders dan 'je mening verkondigen', en het ligt dan vooral aan de manier waarop.

ik ben het nu eigenlijk wel met je eens. dat bedoelde ik ook, het preken, de derde keer dacht ik echt van "ok, nu mag je ophouden". En verder vind ik de teksten van hun liedjes erg goed en ik ben iemand die het zeer belangrijk vind dat de muziek ergens over gaat, het was gewoon opmerkelijk dat er grote vergelijkingspunten waren tussen alle drie de shows, en volgens mij waren er serieus gewoon kleine stukjes tekst gekopieerd en geplakt en zei hij woord voor woord hetzelfde. dat vond ik gewoon een beetje jammer, had meer van hem verwacht...
__________________
a pill-popping jukebox

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-11-2003 @ 19:20:
ik ben het nu eigenlijk wel met je eens. dat bedoelde ik ook, het preken, de derde keer dacht ik echt van "ok, nu mag je ophouden". het was gewoon opmerkelijk dat er grote vergelijkingspunten waren tussen alle drie de shows, en volgens mij waren er serieus gewoon kleine stukjes tekst gekopieerd en geplakt en zei hij woord voor woord hetzelfde. dat vond ik gewoon een beetje jammer, had meer van hem verwacht...
ja dat jij nou drie keer gaat kijken

anyway, hij heeft de kans elk optreden nieuwe mensen te raken, die het dus nog niet hebben gehoord. waarom dan steeds wat nieuws zeggen, als mensen het met het oude eens zijn?

gaat het eens een keer ergens over, is het nog niet goed.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 05-11-2003 @ 19:27:
ja dat jij nou drie keer gaat kijken

anyway, hij heeft de kans elk optreden nieuwe mensen te raken, die het dus nog niet hebben gehoord. waarom dan steeds wat nieuws zeggen, als mensen het met het oude eens zijn?

gaat het eens een keer ergens over, is het nog niet goed.
hier ben ik het dus volledig mee eens.
oh spraakverwarring <3
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:44
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Ben jij ontrokken uit de botten van Mozart, Wagner en Superman?
Gelukkig niet, ik vind de klassieke pedagogie veel te conservatief en zaaddodend. En verder heb ik helemaal niet gezegd dat ik zelf een goed muzikant ben.

Trouwens zou iemand onttrokken aan de botten van Mozart, Wagner en Superman best een goede muzikant maken, ookal ben ik van alle drie niet echt fan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:45
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Creativiteit.

En verder ook; improvisatievermogen.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2003, 20:02
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 05-11-2003 @ 19:27:
ja dat jij nou drie keer gaat kijken

anyway, hij heeft de kans elk optreden nieuwe mensen te raken, die het dus nog niet hebben gehoord. waarom dan steeds wat nieuws zeggen, als mensen het met het oude eens zijn?

gaat het eens een keer ergens over, is het nog niet goed.
okeokeokeokeoke jij wint
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 05-11-2003 @ 20:02:
okeokeokeokeoke jij wint
meeeerciiii.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 20:05
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 05-11-2003 @ 20:04:
meeeerciiii.
tsja, eerlijk is eerlijk toch
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:16
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Op een concours wordt men beoordeeld op de volgende punten (bij blazers dan)

1. Algemene muzikale uitvoering (met inbegrip van opvatting/tempo, dit was vroeger een apart onderdeel)
2. Dynamiek en nuancering
3. Techniek en ritmiek
4. Klankgehalte
5. Zuiverheid

Bij examens is dit nog uitgebreider, daarin staan ook dingen als prima vista, speeldictee, ritme tikken, toonladders, enz.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:36
count.me.out
count.me.out is offline
tjah, je moet het maar leuk vinden..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:37
Daevrem
Daevrem is offline
Ja maar bij de klassieke muziek is men al 250 jaar bezig met het strikt, zo goed mogelijk in de geest van de componist uitvoeren, van wat noten op papier. Het klinkt wat laagdunkend maar iemand die alleen maar bezig is het het hercreeeren van een 150 jaar oud stuk dat al zovaak eerder bijna perfect is uitgevoerd vind ik zonde van talent. Waarom niet eens een keer een stuk anders uitvoeren dat de componist het (waarschijnlijk) bedoeld heeft?

Natuurlijk zijn al die dingen belangrijk maar enkel voor het goed uitvoeren van je/de muziek, wat maar een element is. Dus dat valt allemaal onder virtuoosheid.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 10:52
count.me.out
count.me.out is offline
no idea what you just said, but i agree totally
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 11:06
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
-Gewoon alles geven.

Dat is alles.


En voor de mensen die niet van een polipraatje houden. Ga dan in t vervolg naar Di-rect ofzo....
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 08:47
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 05-11-2003 @ 18:48:
-Kennis van allerlei soorten muziek, muziektheorie(harmonieleer, contrapunt enz), maar ook andere soorten kunst, filosofie en soms wetenschap.

-Virtuositeit op ten minste 1 instrument en het bespelen van minstens nog een ander instrument. Zodat je muziek niet vanuit het perspectief van een instrument ziet en dat je alles kunst spelen wat je kunt bedenken met welke articulatie dan ook.

-Drang naar perfectie, drang naar het creeeren van iets, doorzettingsvermogen om dromen en plannen ook echt werkelijkheid te maken. Zorgen dat je leven op orde blijft zodat je je helemaal bezig kunt houden met het creeeren van muziek en ook het vermogen samen te werken met anderen.

-Creativiteit, mogelijkheid tot het goed stelen van ideeen en het implementeren van deze ideeen.

-Improvisatievermogen, oefening en volharding baart hier kunst.

-Compositievermogen, oefening en volharding baart hier kunst.

-Het moet het levensdoel en grootste(of een naar grootste) liefde zijn.
Je vergeet een belangrijk punt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 09:37
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-11-2003 @ 11:06:
-Gewoon alles geven.

Dat is alles.
ja, ben ik wel met je eens

Citaat:
En voor de mensen die niet van een polipraatje houden. Ga dan in t vervolg naar Di-rect ofzo....
ik vind een verschil zitten in een polipraatje, of een niet-als-dissertatie-verdediging-misstaande monoloog
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 09:40
count.me.out
count.me.out is offline
Citaat:
xloserkidx schreef op 06-11-2003 @ 10:52:
no idea what you just said, but i agree totally
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 09:55
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 07-11-2003 @ 09:37:
ik vind een verschil zitten in een polipraatje, of een niet-als-dissertatie-verdediging-misstaande monoloog
Wie doet dat dan? Alles wat ik hoor van bands is puur informatief bedoelt. Om mensen er een beetje overna te laten denken. Vind ik posi.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:24
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-11-2003 @ 09:55:
Wie doet dat dan? Alles wat ik hoor van bands is puur informatief bedoelt. Om mensen er een beetje overna te laten denken. Vind ik posi.
Boy Sets Fire
Tuurlijk is het ook positief, en ook als zodanig bedoeld. En je weet het ook als je bij zo'n band gaat kijken, dat je zo'n verhaal krijgt dus in feite moet ik ook niet zeuren. Het voert alleen zo de boventoon tussen de nummers, waarvan de teksten al voor zich spreken vind ik. Als ie et over de intro van een nummer doet (wat ie ook wel es doet) dan is et al een stuk minder storend.

Natuurlijk staat hij in z'n recht, en natuurlijk is het positief dat hij mensen aan het denken zet, het is ook een politieke band

Alleen af en toe wordt et irritant
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Opleiding Mbo muzikant/artiest info/ervaring met toelatingseisen
Noah.E
0 06-03-2015 02:33
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Een heel normale dag
flyaway
2 02-12-2011 15:44
Muziek Drummer gezocht.
Verwijderd
27 27-07-2005 13:36
Muziek Het was gisteren 11 jaar geleden.
Falkh
166 09-12-2004 11:57
Muziek Maakt een basgitaar echt veel verschil?
Verwijderd
57 02-04-2004 22:17
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.