Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 17:28
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik had dat dus in de trein, redenen om aan te nemen dat hij voor mij in de verkeerde trein is gestapt Hij keek me aan (heel lang en indringend), en dat schoot dus door me heen... Dit is 'm! Maar, ik heb dus al een vriend, en vraag me af wat de reden was dat dat door me heenschoot, het was niet zo dat ik het bewust dacht. Het was ook niet puur aantrekkingskracht, want hij was niet bijzonder knap (ook niet lelijk natuurlijk)

En nu ben ik heel nieuwsgierig wat voor persoon het dan wel is, dat ik dat denk.

Mensen die hier ervaring mee hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2003, 17:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ja. Hij had hetzelfde, bleek later.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:35
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Nou, ik geef je maar één tip: zorg dat je volgende week op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek bent! Ik geloof wel in dit soort dingen dus maak er wat van!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:37
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 18:32:
Ja. Hij had hetzelfde, bleek later.
Was dat al toen jullie elkaar zagen of pas toen jullie in gesprek waren en wat voelde je precies voor en na deze ontmoeting?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:48
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 18:32:
Ja. Hij had hetzelfde, bleek later.
En nu? Is gebleken dat jullie ook echt goed bij elkaar passen en in dezelfde dingen geloven enzo?

Dezelfde tijd in de trein zitten gaat niet lukken Het was vorige donderdag en ga nu woensdag al terug, volgende week gaat het ook niet lukken want dan kan ik vrijdag pas terug (tentamenweek), dus we will see
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:56
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
waarom heb ik dat nou nooit?!
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:57
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
nee, wacht nog steeds op dat ene moment
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:13
Verwijderd
Niet precies zo. Ik heb wel dat ik soms iemand ontmoet en dan gewoon weet 'ja, op hem kan ik verliefd worden'.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 09-12-2003 @ 18:48:
En nu? Is gebleken dat jullie ook echt goed bij elkaar passen en in dezelfde dingen geloven enzo?

Dezelfde tijd in de trein zitten gaat niet lukken Het was vorige donderdag en ga nu woensdag al terug, volgende week gaat het ook niet lukken want dan kan ik vrijdag pas terug (tentamenweek), dus we will see
Nog weer wat later bleek dat het hem toch niet was.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2003 @ 19:13:
Niet precies zo. Ik heb wel dat ik soms iemand ontmoet en dan gewoon weet 'ja, op hem kan ik verliefd worden'.
ja, idd
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:30
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2003 @ 19:13:
Niet precies zo. Ik heb wel dat ik soms iemand ontmoet en dan gewoon weet 'ja, op hem kan ik verliefd worden'.
Ja oke, dat heb ik ook wel vaker (gehad). Maar dit bedoelde ik eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:36
Verwijderd
Ik had zoiets met mijn vriend, we waren aan het chatten over relatie, en hij zei heel stelling nog geen vriendin te willen. Want hij had er geen tijd voor, geen zin in.. en hij wilde dat gezeur gewoon niet. Ik dacht toen:'Ah, dat zal je nog wel zien!' en hij schreef nog zoiets raars als:'Maar met jou zou ik wel een tweede keer uit willen!' Echt heel egoïstisch eigenlijk... maar ik wist zeker dat ik daar verandering in zou gaan brengen, terwijl we elkaar nog nooit eerder gezien hadden.

Mja, ik heb er verandering in gebracht
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:50
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik heb dat weleens gehad
al een paar keer zelfs

maargoed, de laatste keer dat ik het had was eeehm... 7 maanden ofzo geleden en intussen zijn wij alweer 4 maanden een stelletje, ik denk het nog steeds van hem trouwens
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:53
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik heb het nog nooit gehad
Het lijkt me wel heel bijzonder
En ik geloof ook wel dat het kan!
ik zou echt moeite doen hem nog een keertje tegen te komen!
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:53
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 19:14:
Nog weer wat later bleek dat het hem toch niet was.
Tsja, hoe definieer je "hem zijn"?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 20:40
ratjas
ratjas is offline
hadden ik en men vriendin ook....
mijn vorige relatie (van een week ) was net uit en zij had een vriend 3 maanden

en toen dachten we tzelfde
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 22:24
Freestyler*
Freestyler* is offline
drie keer zelfs
1e keer was het echt het wow-gevoel..ik heb hem daarna nooit meer gezien
2e keer bleek ie bij de tweede ontmoeting (ja inderdaad zelfde plek, zelfde tijd alleen een week later ) erg tegen te vallen
3e keer heb ik de jongen nog 3 keer ergens gezien, toen hebben we ook wel contact gelegd, maar het is nooit wat geworden
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 22:36
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2003 @ 19:13:
Niet precies zo. Ik heb wel dat ik soms iemand ontmoet en dan gewoon weet 'ja, op hem kan ik verliefd worden'.
Mja dat heb ik dus ook wel eens ja, en ik heb een vriend Is dat raar? Want ik heb dan periodes dat ik van een bepaalde jongen gewoon vlinders in m'n buik krijg...terwijl ik een vriend heb. Maar die jongen doet dan gewoon wat met me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2003 @ 19:13:
Niet precies zo. Ik heb wel dat ik soms iemand ontmoet en dan gewoon weet 'ja, op hem kan ik verliefd worden'.
Je zegt het precies zoals ik het ook denk
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 09:24
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
ja heb ik gehad met mn huidige vriendje..
is nu al ruim 1jaar aan dus gaat goed
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:45
Verwijderd
ik had het andersom...ik dacht 'dit is m dus echt niet'...nu zijn we 16 maanden bij elkaar

maare...spreek hem een keer aan ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:51
Verwijderd
Bij mij ook niet precies zo, maar toen ik mijn vriend leerde kennen had hij nog een vriendin, maar na de 3e ontmoeting was ik al verliefd op hem en ik wist dat ik hem niet moest laten gaan. En dat terwijl ik hem toen nog niet eens echt had gesproken! Hij had zo'n aantrekkingskracht, ik wist toen eigenlijk al dat hij mijn ware was, nog nooit had ik zulke gevoelens gehad. Gelukkig dacht hij er ook zo over en nu zijn we een jaar bij elkaar en wonen sinds oktober samen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2003 @ 19:13:
Niet precies zo. Ik heb wel dat ik soms iemand ontmoet en dan gewoon weet 'ja, op hem kan ik verliefd worden'.
Ja, dat heb ik ook wel eens. Dat doe ik dan doorgaans niet, maar toch .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:03
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Ik zag een jongen (die later dus mijn vriendje werd) en ik had meteen: JA DIT ISSIE....was super verliefd..meteen kriebels...gewoon liefde op het eerste gezicht. Hij bleek mij ook leuk te vinden. Met hem heb ik 15 maanden gehad...en iedereen dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Dat is de eerste keer geweest dat ik zo'n gevoel heb gehad....echt zo van: JA...HIJ..

Maarja inmiddels is het alweer 8,5 maand uit
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja ik heb t ooit gehad en m daarna nooit meer gezien. (Liefde op t eerste gezicht noemen ze dat)

Maarem heb t ook bij mn huidige vriend . Ik weet nu dat hij het is voor mij dat wist ik alleen in t begin nog niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 13:42
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
jups, ik kende 'm eigenlijk niet, zat wel al vijf jaar op school, maar ja..en toen zagen we elkaar, hij zei iets en binnen drie seconden wist ik; dit is 'm!! En ik geloof eigenlijk nog steeds dat het 'm is!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:14
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ja, toen ik hem zag had ik echt het gevoel dat hij het was, meteen ontzettend verliefd!
Ik kende hem niet maar ben later met hem in contact gekomen en toen hebben we wat gekregen. Ik zag echt met hem een toekomst. We zijn een jaar samen geweest, nu is het een paar dagen uit maar ik weet bijna zeker dat het weer goed kan komen. We passen gewoon bij elkaar
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:05
jet
Avatar van jet
jet is offline
wie heeft dat neit gehad?
iedereen toch wel es?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 16:16
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
jet666 schreef op 10-12-2003 @ 16:05:
wie heeft dat neit gehad?
iedereen toch wel es?
nee
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 16:19
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 10-12-2003 @ 17:16:
nee
dan komt nog
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 17:29
Verwijderd
nee nog nooit gehad, alleen met mn huidige vriend een soort van...
ik kende hem vaag van de Koorn, en een klein jaar later ging ik bij zijn werk werken, en toen leerde ik hem echt kennen. Terwijl het me eerst een hele leuke jongen leek...
Maar niet zoiets al : dit is hem
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:53
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ja 2x gehad... ook 1x in de trein > heb 'm erna nooit meer gezien.

en ervoor een jongen bij mn oom in de buurt had ik ook zoiets van ja dit is 'm..


en bij mn huidige vriend had ik 't ook, maar niet meteen bij 't 1e gezicht
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:05
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
ja, maar hij vond van niet
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:20
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja, via i-net. Ik kende hem alleen nog maar via ICQ en MSN maar voelde het wel!

En het bleek 'm nog te zijn ook!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:44
Verwijderd
Hmmm het lijkt erop dat meisjes dit veel vaker meemaken
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 22:03
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Alex schreef op 10-12-2003 @ 21:44:
Hmmm het lijkt erop dat meisjes dit veel vaker meemaken
Of jongens zijn te lui om op deze topic te reageren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2003, 05:04
Verwijderd
nee hoor, ik maak het aan een stuk door mee!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 06:58
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja

Nu. En nu ben ik elke keer op die dag op hetzelfde moment op dezelfde plek
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nee. Ik word niet verliefd op het eerste gezicht (om de uitdrukking maar een beetje aan te passen).
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 11:30
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 11-12-2003 @ 10:45:
Nee. Ik word niet verliefd op het eerste gezicht (om de uitdrukking maar een beetje aan te passen).
Je hoeft de uitdrukking niet aan te passen. Verliefd op het eerste gezicht hoeft niet perse te zijn dat je letterlijk denkt "dit is hem!", en dat is waar ik nieuwsgierig naar was/ben.

En degene die zei dat iedereen dat wel eens heeft, dat denk ik dus niet. Want er is wel een verschil tussen iemand op het eerste gezicht heel leuk vinden, en meteen weten/denken "dit is hem!". Het eerste heb ik vaker meegemaakt, het tweede verder nog nooit.

En dat als je na een paar keer zien, of na veel meer keer afspreken, verliefd wordt, en je gaat ook denken dat het hem is (in de meeste gevallen) is ook logisch want je bent verliefd. Ook al heb je misschien niets met hem. !!Dat bedoelde ik dus niet!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 11:43
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 11-12-2003 @ 12:30:
Je hoeft de uitdrukking niet aan te passen. Verliefd op het eerste gezicht hoeft niet perse te zijn dat je letterlijk denkt "dit is hem!", en dat is waar ik nieuwsgierig naar was/ben.

En degene die zei dat iedereen dat wel eens heeft, dat denk ik dus niet. Want er is wel een verschil tussen iemand op het eerste gezicht heel leuk vinden, en meteen weten/denken "dit is hem!". Het eerste heb ik vaker meegemaakt, het tweede verder nog nooit.

En dat als je na een paar keer zien, of na veel meer keer afspreken, verliefd wordt, en je gaat ook denken dat het hem is (in de meeste gevallen) is ook logisch want je bent verliefd. Ook al heb je misschien niets met hem. !!Dat bedoelde ik dus niet!!
je hebt het zeker over mij ;-) hahaha
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 13:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 11-12-2003 @ 12:30:
Je hoeft de uitdrukking niet aan te passen. Verliefd op het eerste gezicht hoeft niet perse te zijn dat je letterlijk denkt "dit is hem!", en dat is waar ik nieuwsgierig naar was/ben.

En degene die zei dat iedereen dat wel eens heeft, dat denk ik dus niet. Want er is wel een verschil tussen iemand op het eerste gezicht heel leuk vinden, en meteen weten/denken "dit is hem!". Het eerste heb ik vaker meegemaakt, het tweede verder nog nooit.

En dat als je na een paar keer zien, of na veel meer keer afspreken, verliefd wordt, en je gaat ook denken dat het hem is (in de meeste gevallen) is ook logisch want je bent verliefd. Ook al heb je misschien niets met hem. !!Dat bedoelde ik dus niet!!
Oh. Dan had ik het fout begrepen... Naja, nieuwe poging tot een goed antwoord dan .
Nee, ik heb nog nooit op het eerste gezicht gedacht 'dit is hem!'. Die gedachte krijg ik pas als ik stapelverliefd ben op iemand (en dat is dus precies wat je niet bedoelt ). Ook heb ik nooit op het eerste gezicht gedacht 'wow, wat is hij toch leuk!'.
Ik moet iemand echt beter kennen voor ik er ook maar 'iets' van zou kunnen gaan denken...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 17:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb het nog nooit meegemaakt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 22:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb het twee keer gehad ...

en met alllebei niets ondernomen... nog steeds spijt van.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 06:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
1 keer gehad. &iets ondernomen.
en dat was achteraf niet zo'n goed idee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 07:56
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ja 1 keer. dat was toen ik een date had met mn huidige vrien. leren kennen op dit forum trouwens, toen hij de trein uitstapte dacht ik echt: ' dit is m, wat een man...'

zn uiterlijk en spontaniteit waren/zijn geweldig.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:53
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
dat is haar,

hehe elke dag
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 23:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
juno schreef op 09-12-2003 @ 19:14:
Nog weer wat later bleek dat het hem toch niet was.
Hij was namelijk al een beetje van iemand anders, en ik ga geen stel opbreken. Anders had ik geen moment getwijfeld, waarschijnlijk. Het was hem. Maar ik was te laat. Tsja...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 13:39
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 11-12-2003 @ 12:43:
je hebt het zeker over mij ;-) hahaha
Is dat zo? En waarom zou ik het over jou hebben? Herken je je hier echt in of was je opmerking alleen bedoelt als geintje? Zo te zien aan je woonplaats wel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 23:16
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 09-12-2003 @ 18:28:

Mensen die hier ervaring mee hebben?
1 keer dacht ik echt van "Oh my god! Zij is het!"


Maare... Ze was het niet.. einde verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.