Oud 06-04-2004, 18:31
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Hoi allemaal,

ik zit best wel met iets in mn maag.
Iedere donderdag rij ik op de manege in de les.
Daar ga ik meestal met hetzelfde clubje om.

Nu heeft een van die meisjes kanker, dat is pas sinds kort bekend. Het is botkanker en het zit in dr gezicht. Zeg maar bij dr jukbeen.

Ik zit hier zelf heel erg mee, ik kan dr niet bereiken via msn of internet en heb net gehoord dat ze nu in het ziekenhuis ligt.
We zijn nou niet echt beste vriendinnen maar ik kan wel hele erg goed met dr opschieten..

wat zou ik moeten doen?
kaartje sturen ofzow of langsgaan?
of juist ff rustig w88 omdat ze waarschijnlijk al zoveel aandacht krijgt van al haar vrienden en kennissen?

Liefs
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 18:33
Verwijderd
Stuur haar een kaartje!
En je kan er desnoods opzetten dat je, als zij dat op prijs zou stellen, graag een keertje langs zou willen komen.
Een ex-vriendje heeft leukemie gehad. We kregen wat toen hij ziek was.. Waarom ik dit zeg? Geen idee

Sterkte

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:52
Duifje
Duifje is offline
Helemaal eens met Loontjuh!

Gewoon een mooi kaartje en zeggen dat ze altijd mag bellen als ze het leuk zou vinden als je langs komt.
__________________
Roekoe!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:53
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Een kaartje is altijd goed!
En idd gewoon vragen of ze 't leuk/goed zou vinden als je een keertje langskomt.
Sterkte ermee!

Enne Loontjuh, omdat je 't vaker over je exvriendje hebt..??
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
droomkoningin schreef op 06-04-2004 @ 18:53 :

Enne Loontjuh, omdat je 't vaker over je exvriendje hebt..??

ander.. niet zo serieus
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:59
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-04-2004 @ 18:57 :
ander.. niet zo serieus
ow..oke
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:08
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zou gewoon een kaartje sturen en erop zetten wat jij denkt en dat je twijfeld om langs te gaan omdat je niet weet of zij liefer rust heeft en gewoon vragen wat zij wil.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:08
Verwijderd
Een kaartje kan altijd lijkt me, dus dat zou ik sowieso doen. Verder kun je misschien contact opnemen met haar familie of iemand anders die haar goed kent, om te vragen of je langs kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:23
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
kaartje idd, ze vindt het vast en zeker leuk dat je wat van je laat horen!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:40
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Kaartje sturen!! Als ik ziek zou zijn en in het ziekenhuis zou liggen zou ik het heel leuk vinden om kaartje te krijgen. Ook van mensen die ik niet supergoed ken. Het geeft je steun en afleiding, dus gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:44
Verwijderd
kaartje sturen, desnoods ga je even een halfuurtje langs ofzo. Mensen die ziek zijn, zeker mensen met kanker, vinden het heel prettig zoveel mogelijk mensen om zich heen te hebben..
*ik spreek uit ervaring, niet van mezelf, wel van goede bekenden en familie*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:24
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
kaartje sturen is altijd goed
heb ik ook gedaan toen een vriendin
van me kanker bleek te hebben
*ze woont ver weg en we hebben minder
contact dan vroeger*
en ze waardeerde het wel.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik heb zelf 10 weken in het ziekenhuis gelegen, waaay back, was toen 5 of 6, en dat is een behoorlijk eenzame bedoening. Een kaartje is leuk, iemand die op bezoek komt om met jou over paarden te praten is nog veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:58
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
een kaartje is altijd heel lief..

ik heb 2 jaar geleden 10 maanden in het ziekenhuis gelegen, en zon kaartje is dan gewoon echt heel leuk!! vooral al je daar hele tijd alleen ligt

had gelukkig een enorme hoeveelheid kaarten zon 300 ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:42
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ja een kaartje is goed!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 17:52
Pixxa
Pixxa is offline
kaartje zowiesow jep, ik persoonlijk zou langs gaan ... zo iemand kan altijd wel een beetje vriendschaps-steun krijgen!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:10
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Pixxa schreef op 07-04-2004 @ 17:52 :
kaartje zowiesow jep, ik persoonlijk zou langs gaan ... zo iemand kan altijd wel een beetje vriendschaps-steun krijgen!
sommige zitten daar echt totaal niet op te wachten op dat moment

ikzelf had daar in het begin ook heel weinig behoefte aan!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:21
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Bedankt voor de reacties..
ze heeft me vandaag gebelt omdat ik zo bezorgd was om haar.
Ben erg blij dat ik wat van dr heb gehoord en ga binnenkory een giga kaart kopen en daar allemaal dingen op zetten..

Liefs
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2004, 18:48
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Bruut schreef op 07-04-2004 @ 18:10 :
sommige zitten daar echt totaal niet op te wachten op dat moment

ikzelf had daar in het begin ook heel weinig behoefte aan!
zit wat in ..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:19
Bravo
Bravo is offline
Kaartje sturen.

En over een paar weken weer een kaartje. Je ziet vaak dat als het grote ´nieuws´ voorbij is, dat men dan niets meer van zich laat horen.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 07-04-2004 @ 18:21 :
Bedankt voor de reacties..
ze heeft me vandaag gebelt omdat ik zo bezorgd was om haar.
Ben erg blij dat ik wat van dr heb gehoord en ga binnenkory een giga kaart kopen en daar allemaal dingen op zetten..

Liefs

Wat lief dat ze belde! Hoe is het met haar?

Leuk van je dat je een grote kaart gaat kopen! Dat zal ze vast heel erg leuk vinden. En idd wat Roze Lila zei: interesse blijven tonen, want het is zo ja, in het begin is het allemaal nieuw en interessant, maar daarna verslapt de aandacht toch wel.

Ik zou gewoon vragen of ze het leuk vind als je een keer langskomt. Dan kan zij ook het plannen, want er komt vast nog meer bezoek en dan kan ze ook gewoon afbellen ofzo als ze zich heel slecht voelt..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:24
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
bellen en vragen of je langs mag komen. Kaartje kan, maarlangskomen (nadat je gebeld hebt) is volgens mij beter. Dan laat je merken dat je met haar meevoelt en dat je interesse hebt. Als je niets doet voelt ze zich misschien buitengesloten, of denkt ze dat je bang voor haar bent omdat ze ziek is ofzo. Al heeft dat meisje 10000 vrienden en famillie, extra steun kan ze waarschijnlijk altijd wel gebruiken
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:32
Wave
Wave is offline
Het is allebei leuk.......om zo'n moment heb je alle steun nodig en ze zeggen toch weleens dat je in moeilijke tijden je echte vrienden leert kennen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Op zn minst een kaartje sturen. En dan een opbeurend kaartje, geen zielig kaartje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.