Oud 14-07-2004, 20:35
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
********** schreef op 06-07-2004 @ 21:25 :
Als ik al geen WA 5 wil, wil ik zeker geen WA3

WA2.9x gebruik ik al voor audio, maar vind video er niet prettig ervoor..
hmm.. waarom denk je dat ik het gebruik? omdat ik winamp 5 ook kut vind. Oudere versies van winamp zijn veel beter. Sneller vooral en alleen nodige functies erin...
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Advertentie
Oud 15-07-2004, 20:05
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
freyk schreef op 12-07-2004 @ 22:55 :
Een gesplite rar bestaat uit:
in de oudere versies:
1 bestand.rar en meerdere bestand.r??
de nieuwere versies:
1 bestand.rar en meedere bestand.part??.rar
(? = hoeveel stukjes erzijn)

Dus om die kleine rar bestanden uit te kunnen pakken hoef je alleen de .rar uit te pakken (winrar pakt dan automatisch de andere stukjes uit)

hmm ja precies
Oud 16-07-2004, 15:33
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Edit: laat maar, het is al gelukt...

Kan een moderator deze post verwijderen?

Laatst gewijzigd op 17-07-2004 om 14:36.
Oud 18-07-2004, 20:00
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik heb dvd'tje gewdownload, nu heb ik hem met DVD Decrypter onderhanden genomen, zodat ik hem dadelijk met DVD shrik kan branden enzo, maargoed de film bevat echter geen subtitles is er een manier om bij een dvd de subtitles toetevoegen? heb al lopen googlen maar kon niet echt iets vinden...
Oud 20-07-2004, 14:41
Earphone
Earphone is offline
Ik heb nu een dir waar ik al mijn goede MP3 bestanden inzet en met Winamp kan je wel een playlist maken van die dir maar ik wil dat de playlist automatisch wordt aangepast als ik bijvoorbeeld enkele mp3's toevoeg aan die dir. Hoe doe ik dat met Winamp? Of gaat dat niet? Zijn er dan andere programma's die dat wel kunnen want ik niet telkens een nieuwe playlist maken.
Oud 21-07-2004, 14:20
hfglala
hfglala is offline
Ik heb een vraag

Ik heb een microfoon en die doet het oook prima's filmpjes met geluid opnemen enz....
maar bij msn als ik op audio druk om te praten doet die het niet dan geeft die dit aan:

Er zijn problemen met het netwerk dat je wilt bereiken of met de computer die je wilt bereiken. Probeer het later opnieuw.

Wat kan ik hier aan doen?
Oud 21-07-2004, 14:52
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
hfglala schreef op 21-07-2004 @ 14:20 :
maar bij msn als ik op audio druk om te praten doet die het niet dan geeft die dit aan:

Er zijn problemen met het netwerk dat je wilt bereiken of met de computer die je wilt bereiken. Probeer het later opnieuw.

Wat kan ik hier aan doen?
Hellaas heeft jouw probleem heeft niks met audio te maken.
Er is een firewall of een router die de audioverbinding blokkeert.

Om toch verbinding te krijgen door de firewall/router, moet je de volgende poorten openen/forwarden.

1838 : TCP =MSN Messenger (Gamevoice)
5004 : UDP =MSN Messenger AUDIO/VIDEO.
6901 : TCP/UDP =MSN Messenger Voice Telephony (incoming)

Hoe je dat moet doen kan je in de handleiding lezen van je firewall of router.
En als je er echter niet uitkomt kan je beter een topic openen in subforum Software&multimedia.

O ja, zelf raad ik je voor audiogesprekken géén msn aan.
Dit omdat het een onwijse slechte kwaliteit heeft, gebruik dan liever skype.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 21-07-2004, 18:35
hfglala
hfglala is offline
Bedankt
Oud 24-07-2004, 11:08
Psycholord
Psycholord is offline
weet iemand een goeie rmvb(het liefst alle filmfiles) naar mpeg2 converter?

en weet iemand als ik mpeg2 gewoon als data dvd brand ook op een dvd-speler kan afspelen?
Oud 24-07-2004, 16:24
SODA
SODA is offline
Ik heb ook een probleem.

Gisteren heb ik m'n pc aangesloten op m'n tv, zodat ik m'n divx filmpjes op m'n tv kan kijken. Als ik een divx film afspeel op m'n tv met windows media player is er niks aan de hand. Ik heb dan gewoon geluid, maar als ik diezelfde divx film afspeel met realplayer dan heb ik opeens geen geluid. Zelfde probleem met mp3'tjes. Speel ik een mp3 af in WMP dan heb ik gewoon geluid. Speel ik hetzelfde mp3'tje af in musicmatch jukebox dan is het geluid weg.

Ik denk niet dat het ligt aan het audiokabeltje dat ik gebruik, omdat ik wel gewoon geluid heb bij WMP.

Is het alleen mogelijk om op een tv een film of mp3 af te spelen met behulp van Windows media player? Of moet ik iets veranderen in de instellingen van realplayer, musicmatch jukebox en die andere programma's die geen geluid afspelen op m'n tv? Of ligt het aan iets heel anders?
__________________
I stand accused just like you for being born without a silver spoon...
Oud 02-08-2004, 00:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 04-06-2004 @ 19:32 :
Door de extensie te wijzigen van .rar naar .mp3
bijvoorbeeld in ms-dos prompt.

uhm, mischien moet je ook even uitleggen dat dat de inhoud niet wijzigd, en dat als je een .rar bestand omnoemt naar een .mp3, dat je er geen noot muziek uit kan persen.


(.rar is een extensie van Winrar, een compressieprogramma, dus .rar is een ingepakt bestand, en geen muziek. zit er muziek in het .rar bestand dan moet je die met winrar uitpakken, en voila, muziekbestand)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 08-08-2004, 14:05
StrangeGirl
StrangeGirl is offline
Heey peeps

Ik heb ff n vraagjuh k heb nero smartstart gedownload he maar als ik hem dus open krijg ik zo'n veld met naam : company: en serial number ????
Snap ik dusz niks van ?? wat moek daar invullen dan

(by the way mijn pc niveau is errug laag in de zin van kan net msn en words opstarte)

-x- jess
__________________
I love them...
Oud 08-08-2004, 14:10
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
StrangeGirl schreef op 08-08-2004 @ 14:05 :
Heey peeps
Heeeey babe,

Citaat:
StrangeGirl schreef op 08-08-2004 @ 14:05 :
Ik heb ff n vraagjuh k heb nero smartstart gedownload he maar als ik hem dus open krijg ik zo'n veld met naam : company: en serial number ????
Snap ik dusz niks van ?? wat moek daar invullen dan
Raad eens wat je daar in moet vullen? Precies je eigen gegeven!
Dus vul bij naam, je naam in.
Bij bedrijf, je bedrijf of gewoon ff een naam
En bij serial: een officiele code die je krijgt als je nero koopt.

Als je dit niet invult kan je het programma maar een paar dagen gebruiken en sommige opties zijn niet beschikbaar, die je dus wel krijgt als je de boel koopt.


Citaat:
StrangeGirl schreef op 08-08-2004 @ 14:05 :
(by the way mijn pc niveau is errug laag in de zin van kan net msn en words opstarte)
Dan word het eens tijd om je pc eens op te schonen.
Download System Cleanup, pak deze uit en start het programma.
Hij zal eerst automatisch gaan scannen en na de scan kan je op cleanup klikken om je pc schoon te maken van alle rotzooi die je niet gebruikt.

Ennuh maak gewoon een post op software & multimedia.
Want hier hoort je vraag niet.

Citaat:
StrangeGirl schreef op 08-08-2004 @ 14:05 :
-x- jess
-zoen terug
Kon het ff niet laten
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 14:16.
Oud 08-08-2004, 14:50
StrangeGirl
StrangeGirl is offline
okeey

*sory hoor zal t voortaan goed doen *

dubbel kiss back
Jess
__________________
I love them...
Oud 09-08-2004, 14:40
StrangeGirl
StrangeGirl is offline
Nou heb ik die cd gebrand alleen als ik hem in mijn stereo doe komt er te staan not finalized ofzo
Terwijl andere gebrande cd's t wel gewoon doen enne die cd doet het wel in de dvd speler
Vaag dus?

-x- me
__________________
I love them...
Oud 15-08-2004, 17:29
Earphone
Earphone is offline
Ik heb hier een cd liggen die ik wil verkopen. Het is een takkenherrie cd die ik niet meer beluister. Nu staan er wel gebruikskrasjes op. Met welk programma kan ik testen dat hij echt volledig en prima afspeelt zonder hem zelf volledig te beluisteren? Thx!
Oud 15-08-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Earphone schreef op 15-08-2004 @ 17:29 :
Ik heb hier een cd liggen die ik wil verkopen. Het is een takkenherrie cd die ik niet meer beluister. Nu staan er wel gebruikskrasjes op. Met welk programma kan ik testen dat hij echt volledig en prima afspeelt zonder hem zelf volledig te beluisteren? Thx!
Niet.

Dat hangt per definitie af van de lezer die je gebruikt, dus de CD-speler. Wat je hooguit kunt doen is met Exact Audio Copy een rip maken in de secure mode; als de errorcorrectie niet gebruikt wordt kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat er geen grove fouten op zitten. Maar nogmaals; per definitie hangt het van de speler an sich af.
Oud 16-08-2004, 13:59
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 15-08-2004 @ 19:19 :
Niet.

Dat hangt per definitie af van de lezer die je gebruikt, dus de CD-speler. Wat je hooguit kunt doen is met Exact Audio Copy een rip maken in de secure mode; als de errorcorrectie niet gebruikt wordt kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat er geen grove fouten op zitten. Maar nogmaals; per definitie hangt het van de speler an sich af.
Ok, bedankt. Eigenlijk was dit een domme vraag want ik kende EAC wel en ik heb gewoon mijn cd daar mee geript en track 24 gaf problemen. Even beluisterd en inderdaad. Nuja, nu weet ik toch dat er geen andere manier bestaat. Thx.
Oud 16-08-2004, 16:18
Verwijderd
Sinds kort heb ik (af en toe) het probleem dat als ik een .mp3 bestand open in Foobar dat ik dan deze melding krijg:

INFO (CORE) : startup time: 1101 ms
INFO (CORE) : opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "file://C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\Mijn muziek\Meshuggah-1995-Destroy_Erase_Improve\meshuggah - 02 - beneath.mp3" (0)
ERROR (foo_output_std) : De opgegeven opmaak wordt niet ondersteund of kan niet worden omgezet. Gebruik de functie Capaciteit om de ondersteunde opmaken te bepalen.

En hij speelt hem dan dus niet af. Als ik reboot doet Foobar het meestal wel weer maar ik heb dus geen zin om steeds te rebooten, iemand tips?
Oud 22-08-2004, 15:38
Verwijderd
Ik heb mijn muziek momenteel via dit systeem opgeslagen:
c://documenten en settings/mijn muziek/artiest

Net heb ik winamp geinstalleerd, en gelijk de library gesynchroniseerd. Alle muziekbestanden zijn netjes gevonden, alleen staat de artiest ipv onder "artiest"onder "album". En dat consequent. Hoe verander ik dat in 1 keer?

Met het proigramma ID3-tagIT zou het moeten kunnen toch?
zo ja: dat heb ik gedownload, maar als ik het open krijg ik dit: ID3-TagIT.exe - toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beïndigen.
Wat nu?
Oud 23-08-2004, 21:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb een vraagje over media players .

We weten allemaal dat Windows Media Player verre van de beste optie is voor het afspelen van verschillende media. Duh. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik als ik een bestandje wil afspelen(be it muziek dan wel een filmpje)met WMP hij het gewoon niet doet. Als ik het dan later met een adere player probeer, zoals winamp of VideoLAn, dan doet het bestandje het wel.

Nu is mijn vraag/zijn mijn vragen: is het feit dat WMP het bestand niet kan afspelen een teken dat het bestand beschadigd(onbruikbaar) is of dat WMP gewoon niet geavanceerd genoeg is, in vergelijking met anderen? Als dat laatste het geval is, kan ik het bestandje dan toch gewoon branden op een cd/DVD, zonder dat dit problemen geeft? Of zal WMP dan moeilijk gaan doen waardoor ik er weer een fijne toaster bij heb?

Ik weet niet zeker of dit hier thuis hoort en of deze vraag niet al eerder is gesteld, maar what the hell.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 23-08-2004, 21:35
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 21:21 :
We weten allemaal dat Windows Media Player verre van de beste optie is voor het afspelen van verschillende media.
* Braakt de hele vloer onder *
Zekers niet!
Dan moet je maar eens kijken wat je allemaal met winamp kan doen.

Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 21:21 :
Duh. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik als ik een bestandje wil afspelen(be it muziek dan wel een filmpje)met WMP hij het gewoon niet doet. Als ik het dan later met een adere player probeer, zoals winamp of VideoLAn, dan doet het bestandje het wel.
Tja, wmp heeft soms last met het gebruiken van codecs.
(staat ook bekend om)
Daarom kan je ook beter een beter alternatief gebruiken.
Eentje wat ik aanraad is media player classic.
(nee niet die van ms, maar een uitstekende opensource multimedia player)

Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 21:21 :
Nu is mijn vraag/zijn mijn vragen: is het feit dat WMP het bestand niet kan afspelen een teken dat het bestand beschadigd(onbruikbaar) is of dat WMP gewoon niet geavanceerd genoeg is, in vergelijking met anderen? Als dat laatste het geval is, kan ik het bestandje dan toch gewoon branden op een cd/DVD, zonder dat dit problemen geeft? Of zal WMP dan moeilijk gaan doen waardoor ik er weer een fijne toaster bij heb?
Zoals ik dus zei, er zijn gewoon te veel problemen met wmp.
Schakel gewoon over op een beter alternatief.
O ja, vergeet ook niet populaire codecs binnen te halen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 23-08-2004, 22:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Zoals ik dus zei, er zijn gewoon te veel problemen met wmp.Schakel gewoon over op een beter alternatief.
O ja, vergeet ook niet populaire codecs binnen te halen.
Dus kan ik Windows Media Player het beste gewoon van mijn computer gooien?

En wat doen die Codecs precies? Ik heb er wel een paar op mijn computer staan(zoals SLDcodecpack 1.5.3 ), maar ik weet niet welke van hen nou het beste is.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 23-08-2004, 23:06
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 22:11 :
Dus kan ik Windows Media Player het beste gewoon van mijn computer gooien?
Hoeft niet hoor.
Maar als er een manier was om hem te verwijderen, had ik hem allang verwijderd.

Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 22:11 :
En wat doen die Codecs precies?

Coderen/Decoderen
Verzamelnaam voor het coderen en decoderen van berichten/audio/video Met deze techniek worden bestanden voor verzending in omvang verkleind en na verzending weer in de oorspronkelijke omvang teruggebracht. Zoals Realvideo Fractals die in realvideo van Progressive Networks worden gebruikt voor het comprimeren (compress) en decomprimeren van videosignalen.
Bron:www.internetwoordenboek.nl



Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 22:11 :
Ik heb er wel een paar op mijn computer staan(zoals SLDcodecpack 1.5.3 ), maar ik weet niet welke van hen nou het beste is.
Nou, zoals je weet zijn er verschillende codecpacks.
Welke wat nou de beste is, weet ik niet.
Ik kan je wel k-lite codecpack full aanraden.
(daar zit meteen media player classic, real- en quicktime alternative, zonder spyware/adware natuurlijk!)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 23-08-2004, 23:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
freyk schreef op 23-08-2004 @ 23:06 :
Hoeft niet hoor.
Maar als er een manier was om hem te verwijderen, had ik hem allang verwijderd.
Oh dat kan dus niet.

Nou ja, het zou wel makkelijk zijn. Het is namelijk niet mogelijk om WMP uit te schakelen zodat je een andere media player als de default standaard player kunt inschakelen. Wel voor muziek, maar niet voor alles.

Minder.


Citaat:
Nou, zoals je weet zijn er verschillende codecpacks.
Welke wat nou de beste is, weet ik niet.
Ik kan je wel k-lite codecpack full aanraden.
(daar zit meteen media player classic, real- en quicktime alternative, zonder spyware/adware natuurlijk!)
Ah okay, bedankt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-08-2004, 20:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
om even terug te komen op de vraag in deze thread:

ik had vroeger een programma dat TINRA (this is not real anymore) heette, dat kon van realplayer RGB formaat avi files maken.

je vind t hier


(hou trouwens veel schijfruimte vrij, want reken erop dat je bij langere videobestanden zo een paar gigabytes aan ruimtekunt vullen met zo'n RGB avi)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 26-08-2004, 21:19
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-08-2004 @ 20:32 :
ik had vroeger een programma dat TINRA (this is not real anymore) heette, dat kon van realplayer RGB formaat avi files maken.
Ja maar realvideo is geen quicktime.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 26-08-2004, 22:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
lol, verkeerd gelezen.

tja, .mov gebruik ik weinig, ongeveer het eerste wat ik doe bij het (her)installeren van windows is (na het verwijderen van msn messenger) is windows movie maker vriendelijk doch dringend verzoeken van mijn harde schijf te vertrekken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-08-2004, 12:51
Psycholord
Psycholord is offline
vraagje: ik heb met winavi al mijn films geconvert naar vcd(mpg), nou wil ik ze inplaats van 1 filmpje op een cd, wil ik meerdere filmpjes op een dvd zetten, nou lukt dit dus niet met nero 5.5
dus kan iemand mij helpen?
Oud 31-08-2004, 18:24
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik gebruik het programma 'TMPGEnc. Plus' om avi bestanden om te zetten naar MPEG2 bestanden en dan zie je de hele film dus langzaam voorbij gaan tijdens het omzetten maar deze keer blijft het beeldje zwart. En als ik het gewone avi bestand bekijk zie ik wel de hele film, dus nu is mijn vraag: Als alles is omgezet, heb ik dan wel gewoon beeld of heb ik dan ook een zwart beeld???
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 02-09-2004, 11:59
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Toen hij klaar was met omzetten kon ik hem niet bekijken. En M'n vriend het het ook gebprobeerd en bij hem ging het wel allemaal goed dus kan iemand mij vertellen waar het nou aan ligt??
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 02-09-2004, 13:22
Psycholord
Psycholord is offline
Citaat:
Psycholord schreef op 30-08-2004 @ 12:51 :
vraagje: ik heb met winavi al mijn films geconvert naar vcd(mpg), nou wil ik ze inplaats van 1 filmpje op een cd, wil ik meerdere filmpjes op een dvd zetten, nou lukt dit dus niet met nero 5.5
dus kan iemand mij helpen?
ok dat kan dus gewoon niet.

Maar ik heb nu dus files naar dvd files geconvert.
Nu heb ik dus een vob, ifo en bup files. En als ik een video dvd wilt branden met nero, krijg ik de mappen video en audio. waar moet waar in gooien?
Oud 02-09-2004, 18:45
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
video
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 02-09-2004, 21:09
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Hoi hoi,

Net terug uit vakantie, maar het verlof heeft mijn verstand precies vastgeroest, want ik zit met enkele probleempjes waar ik niet direct een simpele oplossing voor vind. (gewoon omdat ik het niet weet dus eigenlijk )

1. Ik heb enkele maanden geleden een DVD met DVD decrypter op mijn pc'tje gezet, om te rippen. Maar ondertussen heb ik een dvd-writer zodat ik 'm eigenlijk beter gewoon op DVD kan zetten. De DVD is opgesplitst in 4 .vob-bestanden op mijn pc. Hoe moet ik hem terug op dvd zetten zodat ie als video-DVD kan gelezen worden?

2. Nu ik toch dingen aan het vragen ben... Ik heb een wma-filetje waar een beveiliging opstaat. Sinds ik mijn pc de laatste keer geformateerd heb, krijg ik de licentie van die wma-file niet meer. Daarvoor kreeg ik die zonder problemen. Enig idee wat ik hiermee moet doen?

thx
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Oud 02-09-2004, 23:42
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Gaat iemand mijn vraag nog beantwoorden??? (Zie 5-4 posts terug)

Als iemand van jullie het antwoord niet weet zou ik ook wel iets anders willen weten: Zijn er nog meer programma's waarmee ik van .avi bestanden .mpeg-2 bestanden kan maken?? Met uitleg aub.
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 07-09-2004, 02:18
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 02-09-2004 @ 21:09 :
Hoi hoi,

Net terug uit vakantie, maar het verlof heeft mijn verstand precies vastgeroest, want ik zit met enkele probleempjes waar ik niet direct een simpele oplossing voor vind. (gewoon omdat ik het niet weet dus eigenlijk )

1. Ik heb enkele maanden geleden een DVD met DVD decrypter op mijn pc'tje gezet, om te rippen. Maar ondertussen heb ik een dvd-writer zodat ik 'm eigenlijk beter gewoon op DVD kan zetten. De DVD is opgesplitst in 4 .vob-bestanden op mijn pc. Hoe moet ik hem terug op dvd zetten zodat ie als video-DVD kan gelezen worden?

2. Nu ik toch dingen aan het vragen ben... Ik heb een wma-filetje waar een beveiliging opstaat. Sinds ik mijn pc de laatste keer geformateerd heb, krijg ik de licentie van die wma-file niet meer. Daarvoor kreeg ik die zonder problemen. Enig idee wat ik hiermee moet doen?

thx
Nobody who can help... ?
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Oud 07-09-2004, 11:25
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Volgens mij willen ze ons niet helpen....
Of ze weten het antwoord niet natuurlijk!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 07-09-2004, 11:53
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Citaat:
WPWW schreef op 07-09-2004 @ 11:25 :
Volgens mij willen ze ons niet helpen....
Of ze weten het antwoord niet natuurlijk!
It's a conspiracy

'k Zou jou helpen als ik kon, maar weet het zelf niet...
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Oud 09-09-2004, 11:02
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik kan je wel helpen met die vraag over die VOB bestanden!! Je moet hier ff kijken: http://www.digital-digest.com/dvd/do...s/dvd2mpg.html

Daar kun je een programma downloaden die de VOB bestanden weer omzet in mpg zeg maar! Enne, heb je alleen VOB bestanden of nog meer? Als je alleen VOB's hebt komt het niet helemaal goed denk ik! iig succes ermee!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 10-09-2004, 19:33
love.the.sunset
Avatar van love.the.sunset
love.the.sunset is offline
ik heb nou een minidisc speler/recorder gekocht met een bijgeleverd programma om via de pc liedjes op md te zetten
maar dat programma(Beat Jam) zorgt ervoor dat de comp steeds zomaar opeens opnieuw opstart .

Weten jullie waar programma's te downloaden zijn die t wel goed doen?
__________________
In I come, heart attack, checking out a paper bag with toothpaste, cornflakes, party cakes, stop
Oud 23-09-2004, 20:24
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb ff 2 vraagies:

1. Ik heb een .mkv bestand waar de 2 audiostreams doormekaar lopen...ik kan niet een bepaalde taal selecteren. Ik heb de nieuwste Defiler pack en de nieuwste Matroska pack geprobeerd......maar beiden hebben geen succes....in de filename staat dat ie ge-encode is in DivX 5.3. Beide codec packs hebben de Xvid codec, die ook Divx af zou moeten kunnen spelen....iemand een idee wat ik nog kan proberen?

2. Datzelfde .mkv bestand wil ik ontdoen van een audio stream, maar in virtualdubmod waar ik et normaal mee doe, zegt dat et bestand een variabele framerate heeft en dat ze aanraden dat ik een ander programma moet gebruiken....
Welk programma kan dit wel doen?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-09-2004, 12:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kep nu ook de k-lite codec pack Full geprobeerd, maar dat maakt geen hol uit
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-09-2004, 23:17
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
hmz...BSplayer kan em wel afspelen...maar die kan weer niet zoeken...als ik een andere audiostream selecteer of een andere ondertitel, dan begintie weer opnieuw...en de progressbar is constant vol...
Et is een duidelijk codec probleem, maar ik krijg et niet voor mekaar

[Edit] ¬_¬ om een of andere reden zat dr geen streamswitcher in de codec packs (hoe die andere files et wel deden is me een raadsel)...ff de morgan streamswitcher installen en hij doet et weer goed...
Probleem 1 is dus opgelost...maar probleem 2 blijft [/Edit]

Offtopic: Leest iemand dit wel? Of zit ik heir voor Jan L*l te posten?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 23:46.
Oud 02-10-2004, 11:28
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm twee vragen over twee tegengestelde dingen...

1. Ik heb een mp3 die 2 nummers bevat. Nu wil ik m knippen zodat ik keurig de 10 tracks van de cd heb ipv 1,2,3-4,5 etc. Wat is daarvoor een handig en makkelijk programma?

2. Even voor n vriend. Hij wil een aantal mp3's aan elkaar plakken om weer een liveset te creeren. Nu heeft ie alles in losse mp3's. Wat is daar een bruikbare manier voor (die een n00b kan snappen)?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 07-10-2004, 13:49
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 02-10-2004 @ 11:28 :
Hmm twee vragen over twee tegengestelde dingen...

1. Ik heb een mp3 die 2 nummers bevat. Nu wil ik m knippen zodat ik keurig de 10 tracks van de cd heb ipv 1,2,3-4,5 etc. Wat is daarvoor een handig en makkelijk programma?
mp3DirectCut: http://www.mpesch3.de/
Oud 07-10-2004, 20:50
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Fruityloops 4.01

Hek vandaag gedownd, heb geen geluid. Of, de channels die rood gekleurd zijn hebben geen geluid. Zal wel met midi-instellingen te maken hebben, maar weet dr geen hout van af...kan iemand mij vertellen wat te doen?

Danku!
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Oud 08-10-2004, 22:09
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
WPWW schreef op 02-09-2004 @ 23:42 :
Gaat iemand mijn vraag nog beantwoorden??? (Zie 5-4 posts terug)

Als iemand van jullie het antwoord niet weet zou ik ook wel iets anders willen weten: Zijn er nog meer programma's waarmee ik van .avi bestanden .mpeg-2 bestanden kan maken?? Met uitleg aub.
Virtual-Dub kan geloof ik wel van het ene in het andere omzetten. Maar van avi naar mpeg2 lijkt me een onlogische zet. Waarvoor dient het?
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 08-10-2004, 22:16
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 02-09-2004 @ 21:09 :
Hoi hoi,

[...]

1. Ik heb enkele maanden geleden een DVD met DVD decrypter op mijn pc'tje gezet, om te rippen. Maar ondertussen heb ik een dvd-writer zodat ik 'm eigenlijk beter gewoon op DVD kan zetten. De DVD is opgesplitst in 4 .vob-bestanden op mijn pc. Hoe moet ik hem terug op dvd zetten zodat ie als video-DVD kan gelezen worden?
Ik neem aan dat je niet alleen 4 VOB bestanden hebt? Ook nog wat andere kleine bestandjes? Zo niet, dan weet ik niet of mijn volgende antwoord op je vraag helemaal juist is:
Je kan de bestanden gewoon met NERO of welk programma dan ook branden. Als je Video-DVD selecteert, zal NERO 2 mappen voor je aanmaken: AUDIO_TS en VIDEO_TS. Je zet alle VOB-bestanden in de VIDEO_TS, en met de andere map doe je niks. Branden, en klaar ben je. Als de bestanden niet corrupt zijn, moet dit werken.

Citaat:

2. Nu ik toch dingen aan het vragen ben... Ik heb een wma-filetje waar een beveiliging opstaat. Sinds ik mijn pc de laatste keer geformateerd heb, krijg ik de licentie van die wma-file niet meer. Daarvoor kreeg ik die zonder problemen. Enig idee wat ik hiermee moet doen?

thx
Ow ik wist niet dat WMA beveiligt kon worden? Wat voor beveiliging is dat? Een wachtwoord, of is het gewoon encrypted (gecodeerd). Bij het laatste geval ben je waarschijnlijk de zgn. sleutel kwijt, en heb je dus niks meer aan het bestandje. In het eerste geval kan ik je natuurlijk ook niet verder helpen. Maar allicht begrijp ik je verkeerd?
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 08-10-2004, 22:19
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 07-10-2004 @ 20:50 :
Fruityloops 4.01

Hek vandaag gedownd, heb geen geluid. Of, de channels die rood gekleurd zijn hebben geen geluid. Zal wel met midi-instellingen te maken hebben, maar weet dr geen hout van af...kan iemand mij vertellen wat te doen?

Danku!
Heb je wel gewoon geluid als je een mp3tje met Winamp ofzo afspeelt? Doet je geluidskaart het wel? Geeft FL 4 een error als je opstart? Vraagt het iets aan je? zo ja, wat? Wat zijn je midi instellingen?

Een wilde gok van wat het zou kunnen zijn: open de volume-regeling van Windows (dubbelklikken op het speakertje rechtsoner in je beeld naast de klok) en kijk of daar niks op 'Dempen' staat of heel laag.
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 08-10-2004, 22:21
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 02-10-2004 @ 11:28 :
Hmm twee vragen over twee tegengestelde dingen...

1. Ik heb een mp3 die 2 nummers bevat. Nu wil ik m knippen zodat ik keurig de 10 tracks van de cd heb ipv 1,2,3-4,5 etc. Wat is daarvoor een handig en makkelijk programma?

2. Even voor n vriend. Hij wil een aantal mp3's aan elkaar plakken om weer een liveset te creeren. Nu heeft ie alles in losse mp3's. Wat is daar een bruikbare manier voor (die een n00b kan snappen)?
Audio bewerken gaat heel leuk met Adobe Audition. 30-day trial te downloaden op www.adobe.com
Dat is inderdaad niet echt voor n00bs neej. Verder kan het ongetwijfeld met een hele hoop programma's. Zoek is op Tucows.com zou ik zeggen, genoeg mp3-edit proggies te downloaden
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Alg] Ontwerp van centrale linux topics.
freyk
14 06-07-2006 21:18
Software & Hardware [Centraal] Audio/video [2]
Manuzhai
251 09-06-2006 16:29
Beleidszaken software en multimedia: centraal topic
Al Murphy
29 10-09-2005 09:42
Software & Hardware Video-cd's maken
E Che Guevara
5 31-12-2004 00:58
Software & Hardware avi stream ripper
Woestijnpinguin
7 04-08-2004 16:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.