Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 20:05
kleutertje
kleutertje is offline
Vandaag heeft de jongen die ik al een tijdje vreselijk leuk vind mij verteld dat hij verliefd is op een ander meisje wat ik goed ken. (hij weet niet dat ik hem leuk vind)
Hij heeft het alleen aan mij verteld! Omdat hij het mij als enige toevertrouwd. Ik had het natuurlijk liever niet gehoord, want ik voel me echt zwaar kut nu. Maar aangezien ik de enige ben die het weet, kan ik natuurlijk die hele goede vriendin spelen, en naar hem luisteren als hij het over haar heeft. OF moet ik hem vertellen dat ik helemaal niet blij voor hem kan zijn aangezien ik hem zooo vreselijk leuk vind?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 20:13
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Ik zou op dit moment gewoon voor mezelf kiezen en het hem vertellen. Anders ga je later (als ze wat hebben) denken: what if... Wat als ik het gezegd had? dan had hij misschien wel voor mij gekozen..
Nu kan je je dat nog permiteren, ze hebben nog niks en dus stook je ook niet. Als ze eenmaal wat hebben en je komt er mee zal hij ook denken van "wat moet ik daar nu mee? had je daar niet eerder mee kunnen komen?" lijkt mij tenminste..
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 20:50
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
VERTEL T M!!!!!!!!

geloof me je krijgt spijt als je t niet doet
dat weet ik zeker
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 21:02
kleutertje
kleutertje is offline
oke bedankt! maar hij heeft toch min of meer al voor haar gekozen? Ik ben zo bang dat is ik het hem vertel onze vriendschap ook gelijk weg is!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:11
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
kleutertje schreef:
oke bedankt! maar hij heeft toch min of meer al voor haar gekozen? Ik ben zo bang dat is ik het hem vertel onze vriendschap ook gelijk weg is!
Je zegt gewoon tegen hem van dat je weet dat hij verliefd op haar is, maar dat je voor hij daar iets mee gaat doen je hem iets moet vertellen, anders blijf je er voor de rest van je leven mee zitten.. ofsow
En dan zeg je het hem.. waarschijnlijk wil hij er dan over nadenken en blabla, want het zal wel een verassing voor hem zijn. En als hij toch voor dat andere meisje kiest moet je gewoon proberen toch maar de lieve vriendschappelijke vriendin uit te hangen zoals je eerst ook al van plan was, dan weet je tenminste zeker dat de vriendschap 'heel' blijft denk ik
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 12:45
Dwenny
Dwenny is offline
Ik zou het vertellen, vriendschap = eerlijkheid en vriendschap = elkaar accepteren. Als deze twee dingen niet aanwezig zijn, dan is er toch ook geen vriendschap.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik durf niet.....
AliciaLiefje
33 30-05-2013 17:22
Liefde & Relatie leuke jongen!
sarah89
12 18-09-2006 10:35
Liefde & Relatie Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-(
smurfinnetje198
64 01-08-2006 16:22
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie hoe moet ik het uitmaken
iamsad
17 07-03-2003 21:53
Liefde & Relatie Voor de lol
schatje86
7 08-03-2002 17:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.