Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 22:03
JK
JK is offline
Ik zit met een probleem.
Een heel leuk meisje heeft mij vorige week op MSN gezegd dat ze mij leuk vond.
We hebben toen wat afgesproken en van het weekend is ze bij mij blijven "slapen".
Was allemaal heel gezellig en ze vond het bij mij het paradijs.
Mijn ouders waren volgens haar zooooooo relaxed, we werden niet gestoord enzo.
We hebben zondag tot 16 uur in mijn bed gelegen, was echt toppie...
Ze woont 15 km hier vandaan, maar dat is niet echt een probleem.
Ik heb net iets van 2 uur met haar gebeld, en ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze niet weet of we nu een relatie moeten beginnen. Ze is zelf heel druk met school, ze zit in 4HAVO, maar is een half jaar ziek geweest, dus moet ze veel inhalen. En dan rijdt ze ook nog paard, is ze ook heel goed in enzo...
Ze zij dat met haar vorige vriendjes het over is gegaan, omdat ze vond dat ze er te weinig tijd voor had.
Ze zei dat ze mij heel leuk vond en ze blijft waarschijnlijk komend weekend weer "slapen:, en dan zullen we het er ook wel over hebben, maar ik heb het gevoel alsof zij echt de ware voor mij is...
Ze is zo mooi en lief en aardig voor mij...
Ben er behoorlijk kapot van, wat kan ik nu het beste doen???
__________________
Grolsch Only
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2002, 22:18
Verwijderd
Niet meteen neuken, dan voel je er minder voor.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:17
kizzy
kizzy is offline
hmzz.. als je havo4 doet maak je idd lange schooldagen en heb je veel huiswerk. vriendin van me is ook gek op een jongen maar er geen tijd voor door school/werk..

je kan toch wel wat met haar nemen want ze zal vast weleens een weekendje vrij hebben.. dat heeft ze nu ook om te krikke dus dan moet ze dat ook maar ervoor over hebben....

just my opinion..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 14:13
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
als je echt graag iets met haar wil, moet je het er voor over hebben dat je haar niet zo vaak zult zien. natuurlijk: dat is moeilijk maar het is dat of helemaal niet.

als je dan nog steeds, met dat in je achterhoofd, wel iets met haar wil moet je haar dat dus duidelijk maken: dat je het wel jammer vindt, maar geen echt probleem en dat je het toch wel wilt proberen.

suc6 iig
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:30
Mey
Mey is offline
Maak afspraken met haar. Ik bedoel, als jij ook de ware voor haar bent zal ze iets voor je in moeten leveren... en als je haar ieder weekend kan zien is dat voorlopig toch ook wel genoeg?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 12:33
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
kizzy schreef:
hmzz.. als je havo4 doet maak je idd lange schooldagen en heb je veel huiswerk. vriendin van me is ook gek op een jongen maar er geen tijd voor door school/werk..

Da snap ik nog steeds niet, hoe kun je daar nou geen tijd voor hebben? Je bent toch nie van smorgensvroeg tot savondslaat met school bezig, en je hoeft elkaar toch ok nie elke dag te zien....
Als je echt wil, kan het best!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 13:58
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Er is maar 1 advies hiervoor:

Liefde overwint alles.

__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:12
JK
JK is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
Er is maar 1 advies hiervoor:

Liefde overwint alles.

Das misschien wel het beste advies ja

__________________
Grolsch Only
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:39
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Tja.. Ik zit nu in 5 havo.. en denkend aan vorig jaar, had ik het idd best druk. en denkend aan mijn vriendinnen met paarden, zijn die daar eigenlijk veel mee bezig. Maar als jij haar wat tijd en ruimte geeft, dan heeft zij vast ook af en toe toch wel een beetje tijd voor jou? Volgens mij is het best te combineren, 4 havo, een paard en een vriend. Maar wie ben ik.

Zeg tegen haar, dat je best wel wat geduld hebt, en je haar niet echt elke dag hoeft te zien, en dat jullie het misschien wel kunnen proberen.

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gemengede gevoelens over relatie
Qeurkajo
14 02-02-2010 18:59
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 18:44
Liefde & Relatie Mijn relatie: voel me doodongelukkig
Abercrombie
26 14-12-2004 16:25
Liefde & Relatie Waarom zo vroeg al een relatie?
droomkoningin
49 08-11-2004 23:04
Liefde & Relatie wegen de voordelen van een relatie wel op tegen de nadelen?
Fa Sai
31 08-09-2003 15:41
Levensbeschouwing & Filosofie Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben
Optima
50 23-05-2002 07:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.