Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 13:31
Sweetheart
Sweetheart is offline
Ik had ong. 2 maanden geleden wat met een jongen,dat duurde maar een maandje. Onze relatie was vanaf het begin al heel erg fysiek. Dat vond ik wel fijn, maar ik vond dat ie mij te weinig andere aand8 gaf,dus is het uitgegaan. Ik spreek hem bijna elke dag wel op i-net. We zijn alletwee single en we zaten weer te chatten en op een gegeven moment zei hij dat ie mij wel weer een keer wou zoenen. Maarja, we weten alle2 wel hoe het eindigt als we eenmaal a/h zoenen zijn. En ik zei tegen hem: ik vind het wel goed, maar ik ben niet meer verliefd op je hoor, kan me voorstellen dat je denkt van , shit strax is ze nog verliefd op me ofzo..maar dat is dus niet zo..just 4 fun. Dus hij zo van ee ik denk helemaal nix hoor. Maja, we hadden dus een filmpie gekeken,we zaten in mekaars armpjes en we hadden weer sex gehad..en toen ik thuis zat d8 ik eraan dat ik dat eigenlijk best wel weer fijn vond. En als ik eraan denk met hoeveel meisjes hij voor mij sex heeft gehad, wordt ik heel jaloers. Als ik daar aan denk dan voel ik me best kut. Ik ben bang dat ik weer verliefd op hem aan het worden ben...of komt het gewoon omdat ik gewoon nog gevoelens voor hem heb omdat ie mijn ex is? Ik zou het liefst willen weten wat hij nog voor mij voelt. Hij vertelde me trouwens voor dat we weer sex hadden gehad, dat ie echt wil proberen om te veranderen, hij zei niet dat ie dat voor mij wou, maar gewoon in het algemeen. Maar ik durf het hem niet zo goed te vragen, ben bang dat hij dan in de gaten krijgt dat ik nog wat voor me voel...
Hij vertelde me trouwens voor dat we weer sex hadden gehad, dat ie echt wil proberen om te veranderen, hij zei niet dat ie dat voor mij wou, maar gewoon in het algemeen.
Of zou het misschien toch een hint zijn...aaaah ik weet het niet meer.
Kan iemand me please vertellen wat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 14:33
lake bodom
lake bodom is offline
gewoon aan hem vragen of die nog gevoelens voor je heeft?
zoja, kunnen jullie weer iets proberen te nemen tog?
en zo nee. dan zouk ook niet meer met hem zoenen, of sex hebben.. anders ben je beetje slet he..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
inges1234
11 10-04-2011 21:07
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.