Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 17:23
Verwijderd
't zal vast al es erges gepost zijn, maar ik vraag me af welke domme acties mensen uithalen, onder invloed van...wat dan ook...

mijn domste was denk ik op de fiets onderweg naar huis in slaap vallen, en 2 uur later wakker worden, op 'n grasstrook.

wat ik gerookt had was volgens mij white widow ofzo, maar zeker weten doe ik 't niet

daarnaast had ik wat Aldi bier op...'n blik of 3, van 'n halve liter....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 17:26
Verwijderd
Tutje.. ik zat dus al precies met hetzelfde in mn hoofd.. Alleen had ik een mooiere titel: Domste Acties Onder Invloed Van Verdovende Middelen.

Goed.. mijne zal ongetwijfeld wel een hoeren-actie geweest zijn die ik achteraf niet had moeten doen met zicht op mijn reputatie.

Of denken: Oh.. ik ben nog nuchter.. en dan vervolgens een crappy verhaaltje schrijven in t book van cha0s.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:28
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Tis al een half jaar geleden dat dit gebeurde, maar toch..

We waren met z'n 3-en naar Six Flags geweest, ik was de hele dag al een beetje ziek, en een ander had ineens een dikke knie en kon maar amper lopen..

Anyway, het park was dicht, gingen we in het picknick park bij de parkeerplaats een bong roken. Allemaal stoned, de andere 2 gingen ff schijten en terug het park op dus.

Ik zat daar in me eentje een spelletje te spelen op me telefoon, kijk na 5/10 minuten ineens op, zie allemaal palmbomen en was helemaal de weg kwijt. Dacht zelfs nog bij mezelf van: "Wtf? Waar de fuck ben ik nu weer beland?"

En toen kwamen me maten eraan lopen en zag ik ook het Six Flags logo



ook te lezen in het "Wazige uitspraken topic"
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:29
Verwijderd
gohh als ik moet gaan kiezen wat mn domste actie ooit was...


ben ik lang bezig met kiezen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:33
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
sjek schreef op 08-03-2005 @ 18:29 :
gohh als ik moet gaan kiezen wat mn domste actie ooit was...


ben ik lang bezig met kiezen
post ze dan allemaal
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 08-03-2005 @ 18:33 :
post ze dan allemaal
is teveel typen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:37
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
De domste acties kan ik me niet (goed) meer herinneren maar ik gok op die van 14 mei 2004. Ik weet alleen nog dat ik een boel rode wijn over de schoenen van Liniaal heb uitgespuugd en een tijdje in de wc heb verkeerd. De rest wil ik ook eigenlijk niet meer weten
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:47
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
sjek schreef op 08-03-2005 @ 18:34 :
is teveel typen
Het hoeft niet in 1 keer...
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:35
Verwijderd
dat soort dingen weet ik echt niet meer...
maar vast wel genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:36
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Dith schreef op 08-03-2005 @ 18:37 :
De domste acties kan ik me niet (goed) meer herinneren maar ik gok op die van 14 mei 2004. Ik weet alleen nog dat ik een boel rode wijn over de schoenen van Liniaal heb uitgespuugd en een tijdje in de wc heb verkeerd. De rest wil ik ook eigenlijk niet meer weten
feestje van Mark perhaps? Dat was cool

oh, en ik doe wel meer domme dingen, zowel nuchter als oiv... Komt allemaal goed... negatief zijn voor mijn rep kan het toch niet
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:49
Verwijderd
... wat jij wil, Jorn
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een paar weken geleden helemaal bezopen aan de deur van de meterkast staan trekken in de volle overtuiging dat het de voordeur was. Die een halve meter links van me open stond... Daarna besloten terug naar binnen te gaan en uiteindelijk opp de bank in slaap getiefd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:10
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik ben 2 keer in slaap gevallen op de fiets, een keer ergens op n bospad, de andere keer in mn tuin..

Ook een keer ergens op een of ander feest in een huis in een hoek gepist, terwijl iedereen aan het dansen was. Gelukkig waren de meeste mensen zo wasted als de tering dat maar een paar mensen raar stonden te kijken.

Natuurlijk vet veel gare uitspraken waar ik niet op kom/geen zin heb om op te schrijven.

Een keer zo dronken als de tering de richting gevraagd aan een agent. Volgens mij had ik ook geen lamp op mijn fiets.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 08-03-2005 @ 20:10 :
Ik ben 2 keer in slaap gevallen op de fiets, een keer ergens op n bospad, de andere keer in mn tuin..

Ook een keer ergens op een of ander feest in een huis in een hoek gepist, terwijl iedereen aan het dansen was. Gelukkig waren de meeste mensen zo wasted als de tering dat maar een paar mensen raar stonden te kijken.

Natuurlijk vet veel gare uitspraken waar ik niet op kom/geen zin heb om op te schrijven.

Een keer zo dronken als de tering de richting gevraagd aan een agent. Volgens mij had ik ook geen lamp op mijn fiets.
Hehe ik ben een keer helemaal stoned aangehouden door een agent. Wegens fietsen zonder licht... Ik weet niet meer wat ik voor wartaal heb uitgekraamd maar echt best zal het niet zijn geweest . Ook een keer out gegaan midden in een discotheek in spanje. Ik had de hele dag bijna niets gegeten/gedronken en s'avonds aan het bier. Dat ging in combinatie met de hitte binnen niet goed. Ik kan me nog herinneren dat ik een trap op werd gesleept aan m'n armen en tegen een muurtje neer werd gelegd ongeveer. Daar 2 liter water weggedronken en uiteindelijk op een bed van een paar gasten die we daar hadden leren kennen in slaap geflikkerd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:32
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
mijn eerste keer op vakantie. Ik was 15 en we waren een weekje naar het Heijderbos.

De eerste avond in het sportcafé tamelijk veel gedronken en ik was nou ja.. zwaar tot heel zwaar van de kaart

Toen ik terug naar ons huisje liep met onze groep van 8 man groot, kwam ik ineens tot de vrij verbazende conclusie dat die groep van 8 man groot nog maar uit 1 man bestond.

Dus ik dacht, zover ik nog kon denken, dat ik het toch wel in me eentje kon vinden. Toen ik het huisje dacht te zien ben ik er linea recta heen gelopen. Er bleek dus een meertje tussen te zitten.

Ik kwam er pas achter toen ik er tot aan me middel instond.
Erger was nog dat ik in dat meer tegen een rioleringbuis ofzo was aangelopen waardoor ik me dijbeen redelijk had gekneusd.
Een paar vrienden vonden me later en die heb ik nog geprobeerd aan te wijzen als schuldigen in mijn zatte bui.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:38
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Type schreef op 08-03-2005 @ 19:36 :
feestje van Mark perhaps? Dat was cool
Hoe raad je het?!
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 08-03-2005 @ 23:38 :
Hoe raad je het?!
omdat zowel jorn als ik dat hebben gezien?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 10:55
Verwijderd
ik denk dat een kameraad van mij toch met de nobelprijs voor 'de domste actie onder invloed van vanalles' gaat lopen hoor...

deurtje van een hoogspanningscabine ingetrapt, naar binnen gegaan, en -zoals ze dat in belgië zeggen- "aan den ellentrik gehangen". vinger zag eruit als popcorn (is ie nu ook voor de helft kwijt) en brandwonden verspreid over het hele lichaam. heeft een tijdje in coma vertoefd, omwille van de pijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2005, 13:38
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 08-03-2005 @ 23:40 :
omdat zowel jorn als ik dat hebben gezien?
Huh? Jij was er helemaal niet?
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:50
Dumbass
Dumbass is offline
strontzat van het podium vallen op een fuif en daardoor int midden van het volk op de grond ligge
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
afgelopen week in een veel te beschonken toestand ging ik douchen. Voelde me namelijk nogal plakkerig. Eenmaal onder de douche moest ik een onwijs harde fart laten. Helaas kwam er een hele stoot shit mee... Mmmmz, echte dronkenvrouws actie
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 09-03-2005 @ 14:38 :
Huh? Jij was er helemaal niet?
jawel, maar toen ik aankwam was jij al zat
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-03-2005 @ 20:40 :
afgelopen week in een veel te beschonken toestand ging ik douchen. Voelde me namelijk nogal plakkerig. Eenmaal onder de douche moest ik een onwijs harde fart laten. Helaas kwam er een hele stoot shit mee... Mmmmz, echte dronkenvrouws actie
omfg
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:08
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 09-03-2005 @ 20:43 :
jawel, maar toen ik aankwam was jij al zat
Oooo wacht, stond ik toen niet in de voortuin?
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 09-03-2005 @ 21:08 :
Oooo wacht, stond ik toen niet in de voortuin?
ja kan wel, met wijn volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2005, 20:26
GoddessOfDesire
Avatar van GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
dronken, ----> gezoent met goede vriend, ----> uitgegaan tussen mij en vriendje

\blegh
__________________
Neuken? Dat is toch een soort vingeren maar dan met een penis?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-03-2005 @ 20:40 :
afgelopen week in een veel te beschonken toestand ging ik douchen. Voelde me namelijk nogal plakkerig. Eenmaal onder de douche moest ik een onwijs harde fart laten. Helaas kwam er een hele stoot shit mee... Mmmmz, echte dronkenvrouws actie
Whahahahaha. Dat heb ik ook een keer gehad dat is echt niet goed om 2 uur s'nachts met je dronken hoofd.

De eerste keer dat ik dronken was was ook heel mooi. We hadden een personeelsuitje en de bedoeling was dat we eerst gingen steengrillen daarna gingen bowlen en dan gingen zuipen. Het werd steengrillen + zuipen, nog meer zuipen, bowlen en nog meer zuipen en daarna nog meer zuipen. Oftewel we waren tijdens het bowlen al lam en het ging per biertje steeds beter. Totdat er een besloot te gaan jeu de boelen ( of hoe je het ook schrijft) met bowlingballen. Dat vonden ze in de zoete inval toch wat minder leuk. Daarna nog meer gezopen en in de bus terug na 2 x gekotst te hebben in slaap geflikkerd. Ik ben daarna nog 3 kwartier bezig geweest om thuis te komen en ben nog steeds dankbaar dat er een hekje op de hoek van het spaarne staat waar ik heel hard tegenaan reed anders was ik zo het water in gefietst.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 09-03-2005 @ 20:45 :
omfg
Het lullige is dat ik met 10 andere artsen die co-schappen lopen de douches/ en toiletten deel (Hoe leg je aan de technische dienst uit dat het doucheputje verstopt zit met bruine suspensie?)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:08
Verwijderd
fucking hell! is dat nou nodig...die uber details
en dat is niet echte dronkevrouws actie!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:13
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind het echt geweldig. En nee dat is niet verkeerd bedoeld ofzo maar meer de hele situatie.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:17
Verwijderd
ah deel jij ook al van die ranzige smeuende praktijken met coop?>
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 09-03-2005 @ 23:17 :
ah deel jij ook al van die ranzige smeuende praktijken met coop?>
iedereen behalve jij
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:53
Verwijderd
Ik ben eens midden op straat gaan staan moonen voor een taxi met dronken kop
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 23:23
Verwijderd
ladderzat, ik moest kotsen, was thuis bij mn ouders en ging in de wasbak boven kotsen. Natuurlijk vergat ik toen dat daar alleen maar water doorheen kan.
godverdomme alle kots met een plastic zakje naar de wc overgebracht, en ondertussen moest ik nog meer nekken, zowel in als naast de wc.
dat was kut, omdat ik ook nog zachtjes moest doen vanwege m'n ouders.
De volgende ochtend moest ik de badkamer schrobben -om 6 fucking uur 's ochtends!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 23:37
Verwijderd
Ik zou een keer bij een vriend blijven logeren. Was ik dus echt ladderzat. Ik was al vast naar bed gegaan en hij was nog ff beneden blijven hangen. Word ik de volgende morgen wakker door de stem van z'n moeder: "O, nou begrijp ik ook waarom Jeroen onder de zonnebank lag te slapen." Bleek dat ik z'n hele slaapkamer eronder had gekotst
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sjek schreef op 09-03-2005 @ 23:21 :
iedereen behalve jij
Ik moest het even delen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2005, 08:32
Verwijderd
ik was opweg naar huis van een of andere lokale tent, stronken als een mofo, ik kon gewoon echt niet meer recht blijven, hoe graag ik t ook wilde, vervolgens had ik de keuze, of de gewone straat, of een heel krap smal lang poortje achter huizen langs waar mijn overlevingskans echt 0,0 was, ik ging dus het poortje in, en ben daar op vanalles geknalt want de mensen die daar woonde hadden daar gewoon al hun troep neergeflikkerd. ging dus hard op me bek, na een kwartiertje of zo had ik weer de kracht om op te staan en verder te gaan, heb me bed nog wel gehaald
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:33
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik ben een keer uit verveling om half 3, stront zat op een schuurtje geklommen om dat ff rustig een peuk te roken. Hoor ik ineens een vent naar de roepen dat hij de wauten had gebeld omdat ik daar dus niet mocht zijn. Dus ik probeer uit te leggen dat ik nix aan het doen en komt die wauten wagen de hoek omrijden, toen heb ik maar besloten om ervaf te springen. Toen ben ik naar huis gefiets met iemand achterop omdat mijn fiets dood was en. zondag midden had ik toch wel last van mun pols, maar ik dacht dat het wel mee zou vallen.
toen ben ik die fiets gaan halen met de auto en toch maar ff naar het ziekenhuis gegaan en bleek mun plols gebroken te zijn.

andere domme akties zullen volgen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:38
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Vorig jaar fietste ik samen met een maat van me stoned naar huis toe. Hij was vet aan het slingeren en uiteindelijk gebeurde het gene wat er al een kwartier aan zat te komen: hij viel op z'n bek.

Maar hij was niet zomaar gevallen, nee die stomme hond flikkert vast een een doornstruik. Hij was zo van de wereld dat ie er niet meer uit kon komen. En hij riep naar mij dat hij pijn had en dat ik hem eruit moest halen......... Het enige wat ik kon doen was lachen.

Heb een lachkick gehad van 5 minuten terwijl hij daar in die struik verging van de pijn . De dag ernaa moesten we voetballen en toen bleek dat z'n hele rug onder de wonden zat.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 17:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb ooit nog eens in een compleet bezopen toestand uit pure frustratie (waarom weet ik echt niet meer) 2 autospiegels aan gort geslagen. Alleen dat voelde ik zegmaar niet. Toen ik thuiskwam was ik eigenlijk ook alweer vergeten wat ik gedaan had en ben gaan pitten. Toen ik de volgende ochtend wakker werd zat m'n hele hand onder het bloed en er zit ook bloed tegen de muur die rechts van m'n monitor staat. Dat zal ongetwijfeld van die avond zijn maar hoe het er is gekomen weet ik echt nog steeds niet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:20
master smoker
master smoker is offline
ik was voor het eerst aleen op vakantie in tsjechië daar kost drank 3 x nix ik met een vriend straal bezopen gaan sleen werden we opgepakt heb 2 dagen in de tsjechiese gevangenis gezeten
__________________
uuuuuhmz :)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ehm, op wintersport is er nogal wat drank doorheengejaagd.
en de acties waren niet zozeer dom maar vooral erg kinderactig.
zo heb ik aan een sneeuwpop een hele grote penis van sneeuw gemaakt, de volgende dag was ie weg

verder gingen we pannenkoeken tegen de muur gooien in het appartement tegenover de onze(ja daar zaten vrienden van ons).
En ik ging met een vriendinnetje naar buiten en de heeeele tijd langs het raam van een cafe/bar lopen, steeds in een andere houdingen, en zelf lagen we echt helemaaal in een deuk, en de mensen achter het raam zaten ons echt aan te staren alsof we gek waren. hilarisch.
maar nu klinkt het allemaal stom en flauw.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:56
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
-In de Ardennen met school, flink aangeschoten/stoned. Liep naar het huisje van paar vrienden. Loop ik perongeluk het huisje van de begeleiders in, mijn reactie: 'Heeeeey jullie ook hier!'

-In discotheek, heb nogal vaak de neiging om petten/hoeden/brillen af te pakken en op te zetten. Ik pakte dus een 'Von Dutch' petje af van een jongen en die werd me daar toch kwaad 'jaa die pet was 80 euro blabla'..Waardoor ik vervolgens mijn glas bier over zijn Evisu shirt mieterde, waardoor hij laaiend werd..bleek het een vriend te zijn van een vriendin van mij.

-In slaap gevallen op de slaapkamer van me neef, ik zat te kijken naar zijn aquarium, bleek dat ik er anderhalf uur heb liggen slapen en ik had zijn hele kussen ondergekwijld.

-In spanje, ladderzat s'ochtends vroeg uit een discotheek vandaan, ben ik op een autokap in slaap gevallen.

-Teruggekomen van uitgaan, sliep bij een vriendin. En die had best een lekkere broer. Ik was flink aangeschoten en behoorlijk horny...dus ik wou bij hem in bed liggen..stond ik daar in zijn kamer te schreeuwen, 'hey hottie schuif eens op' Omfg mijn vriendin moest me uit zijn kamer trekken. ik durfde hem s'ochtends niet aan te kijken.


__________________
.&.I dance like nobody is watchin'

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:25
nps
Avatar van nps
nps is offline
een keer stoned op het station, echt een ongelofelijk retarded denkfout waardoor ik bloedserieus een conducteur vroeg of de trein van (tijd) niet eerder zou vertrekken, zoiets kwam het op neer
en ik flikker altijd van alles omver
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 07:02
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
op een buitenfeestje toen de politie langskwam om het feest te ontruimen, vragen waarom we dan wegmoesten
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 11-03-2005 @ 08:02 :
op een buitenfeestje toen de politie langskwam om het feest te ontruimen, vragen waarom we dan wegmoesten
ehe lekker handig
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 09:08
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
neej idd
btje teveel X op
haha maar chaos die wilde met meneer agent op de foto
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 11-03-2005 @ 10:08 :
neej idd
btje teveel X op
haha maar chaos die wilde met meneer agent op de foto
hehe heb je toevallig die foto?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 12:26
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
mijn domste actie was me zo kapot drinken dat ik mn schoenen onderweg uittrapte en van mn fiets viel, en vervolgens een paar uur al kerstliedjes zingend naar huis moest worden gesleept, waar ik al kotsend voor mijn werkgevers pand in slaap viel. Zomer 2004, dus ik heb mn leven gebeterd
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 14:06
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
sjek schreef op 11-03-2005 @ 12:27 :
hehe heb je toevallig die foto?
moet je aan cha0s vragen.. kweet ut niet meer
haha
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.