Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 14:18
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Een vriendin van me wil heel graag een huisdier maar daar is ze allergisch voor.
Nou heb ik gehoord dat er bepaalde rassen honden zijn waar de meeste mensen met een allergie niet allergisch voor zijn. En dan niet een kale hond of kat maar een behaarde. Weet iemand over welk ras ik het heb?

En heb je ook zulk soort konijnen, hamsters, rattten enz?
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2004, 15:45
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
yorkshire terrier (schrijf je dat zo) zijn volgens mij zown hondje maar dat weet ik niet 100% cker
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 16:13
Verwijderd
Poedels schijnen ook niet al te allergische reacties te veroorzaken.. Maar of je nou een poedel wilt ..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:04
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
haha, ja inderdaad, maargoed, als een poedel niet netjes geknipt is kan hij best leuk zijn.
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 13:48
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Neem vissen, of naakte ratten die hebben geen haar dus ook geen stof.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 15:11
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Boozle schreef op 08-05-2004 @ 14:48 :
Neem vissen, of naakte ratten die hebben geen haar dus ook geen stof.
Hmm... Vissen zijn wel héél interessante beesten he? Ik heb toch liever een hond ofzo, iets wat je wél kan vasthouden en knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:52
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
wat denk je van slangen?

Je denkt misschien dat ze heel slijmerig zijn ofzo maar ze zijn heel zacht, en als je een 'tam' soort neemt (bv de russische rattenslang) dan kun je er mee knuffelen ook
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien een Sphinx (=haarloze kat), deze kat heeft maar hele kleine, korte, dunne donshaartjes en misschien dat ze daar niet allergisch voor is. Als je op internet zoekt vind je heel wat informatie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:14
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
Bij een allergie voor dieren, heeft het geen zin om een haarloos dier te nemen, dat normaal wel haar heeft (dan bedoel ik, naaktrat, sfinxkat, etc). De persoon is niet alergisch voor de haren, maar voor de huidschilfertjes. Haren zijn véél te groot om een alergische reactie te veroorzaken, de huidschilfertjes die veel dieren (maar ook mensen) dagelijks verliezen zijn de boosdoener van de meeste dieren-allergieën.

Watvoor dier wil ze? Eén om te knuffelen of meer om naar te kijken?
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 23:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik had zelf een konijntje, nozem ( is dood nu...) hij was halflangharig en een supertof beessie (maargoed, daar gaat het niet om he?! ) maar ik was ook allergisch, als ik een zonnebril opzette kreeg ik meestal niet zo'n last van mn ogen, maar wel vet een jeuk op mn huid enzow, en moest ik als hij op schoot had gezeten, gelijk onder de douche. irritant, maar ik had het er toch wel voor over (nogmaals: zo'n cute beessie!). de meeste mensen hebben evengoed wel minder last van gladharige dieren dan dieren met lange haren, ookal gaat het idd om de huidschilfers.
wanneer wij mensen op vistite hebben die een gladharig beessie mee hebben, heb ik er vaak nauwelijks last van, maar bij een langharige écht wel!

xxiez
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht problemen met huisbaas/huisgenoten
Poepkind
36 07-03-2008 10:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.