Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 00:27
Verwijderd
Zeppo



Er was eens een hond die Zeppo heette. Toen het buiten koud en donker was lag hij warm en veilig naast zijn baasje op de bank. Hij keek zijn baasje dankbaar aan het met ene oog dat hij nog had. Zeppo zuchtte diep: hij was totaal gelukkig!

Was dit sprookje maar waar!

Zeppo zit in het asiel en niemand wil hem hebben! En waarom? Wij weten het niet... Wij, van het Dierenbescherming Promotieteam, willen Zeppo voor de Kerstdagen een nieuw huis geven en hebben jouw hulp daarbij nodig! Daarom sturen wij deze e-mail rond om hem aan jou voor te stellen. Wil jij Zeppo’s nieuwe baasje zijn? Of weet je misschien iemand anders die Zeppo gelukkig kan maken?


Stuur dan deze e-mail door naar zoveel mogelijk mensen en help Zeppo voor Kerst aan een nieuwe baas!
Wij zijn Zeppo in het asiel gaan opzoeken. Tussen grote Herders en kleine Jack Russels zit Zeppo achter tralies in een hok. Hij valt meteen op. Niet alleen omdat hij maar één oog heeft maar ook omdat hij niet blaft. In het lawaai van alle andere honden zit hij rustig om zich heen te kijken en als je langs hem loopt steekt hij verlegen zijn poot in de lucht om wat aandacht te trekken. Dankbaar likt hij je hand als je hem probeert aan te raken.
Hij moet hier weg!

Wil je meer weten over Zeppo en andere asieldieren?

Ga dan naar
www.dierenbescherming.nl/beestachtig



ps. dit is een beginnende kettingbrief, ik ben een van de mensen achter deze actie en ik hoop dat dit hier mag blijven staan want het is geen commerciele reclame, maar meer een liefdadigheid en ik weet dat hier de juiste mensen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 11:24
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat een schatje zeg... Dit is nou de reden dat ik zodra ik op mezelf woon en n hond wil, eentje neem uit het asiel. Die dieren verdienen echt een goed leven.

Echt cute beesie!!! Het zo'n medelijden met dit hondje !
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 15:53
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Wat onbegrijpelijk zeg, dat niemand dat beessie meeneemt uit het asiel.
Als we nog geen twee honden zouden hebben mocht hij er wel bij. Op zo'n hond wordt je toch meteen helemaal smoor!
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Hondje adopteren?
Fjäril
4 12-12-2004 11:03
Flora & Fauna werken in een dierenwinkel
duifeltje
60 06-09-2004 21:24
Lifestyle bont
Verwijderd
102 31-07-2004 15:19
Flora & Fauna Ik wil zo graag een hond maar...
Verwijderd
42 26-07-2004 15:15
Flora & Fauna asiel-konijn
duifeltje
16 29-05-2004 16:57
Flora & Fauna Dieren uit het asiel
Stefanie
15 16-05-2004 13:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.