Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2011, 10:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dag lief forum!

Ben niet helemaal zeker van het subforum maar het zal wel goed zijn. Het gaat namelijk om epileren.
Als ontharingsmethode gebruik ik al een tijd een epileerapparaat, omdat dat makkelijk en snel is maar minder snel teruggroeit dan scheren en met minder stoppels. Bij benen en oksels gaat dat heel fijn en geeft het geen problemen, maar op mijn privatere delen (nee niet mijn tetten ) gaat het niet zo goed. Het doet natuurlijk pijn, maar dat valt ook niet te verhelpen lijkt me, maar de haartjes groeien ontzettend in als ze teruggroeien. Ik krijg dan geen stoppels zoals bij scheren, maar kleine bultjes, en daarna zie ik kleine haartjes onder het huidoppervlak. Dat ziet er alienachtig uit, en het gaat soms nog ontsteken ook. Het lijkt wel een bosbrand daar beneden. Is dat normaal? Of epileer ik op de verkeerde manier? Moet ik iets speciaals doen met ijsblokjes of magische eenhoornharen? Want het epileren is bedoeld om me mooier te maken en dat gaat zo niet

alvast bedankt!
fizzle
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 15:05
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik hoorde altijd dat je dan moest scrubben maar dat is daarbeneden misschien niet zo'n goed idee. Hier staan een hele hoop berichtjes van mensen die ook last van irritatie hebben, hoewel dat na het scheren is en niet na het epileren. Het lijken me niet allemaal even goede ideeën om bultjes tegen te gaan, en je kunt wat je ook gaat doen misschien beter eerst proberen op een klein stukje huid, maar wie weet vind je er alsnog iets tussen wat voor jou helpt...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 15:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daar staan vooral ontsmettingstips in, maar volgensmij krijg je van slechte hygiëne geen ingegroeide haartjes. Toch bedankt!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 15:58
Verwijderd
Niet in een keer je hele kutje doen. De grens elke week oid iets opschuiven. En na het epileren goed droogmaken en met een handdoek wrijven is al genoeg om te zorgen dat er geen velletjes ontstaan.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ingegroeide haar?
DmCraanen
13 21-07-2009 10:33
Lichaam & Gezondheid ingegroeide haartjes
grl125
1 30-05-2009 13:59
Lichaam & Gezondheid ingegroeide haartjes
bloempieke
12 26-02-2007 15:21
Lichaam & Gezondheid ingegroeide haartjes
a girl
4 28-06-2004 09:17
Lichaam & Gezondheid ingegroeide haartjes
non
10 28-05-2003 21:38
Lichaam & Gezondheid wat te doen met ingegroeide haartjes?
Balance
6 04-03-2002 09:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.