Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 19:16
Sunrise18
Sunrise18 is offline
Dag jongens en meisjes,

Ik ben 18 jaar en heb me hier nooit vragen bij gesteld, laat staan dat ik me er druk om maakte. Maar sinds kort ben ik een leuk meisje tegen gekomen en dan begint een mens al eens te denken aan de lichamelijke verlangens.

Nu zit ik met het volgende probleem: mijn voorhuid is zo smal dat ik hem er (zelfs in niet-stijve toestand) niet over kan trekken (gewoon een stuk over het "topje") , bij een erectie of bij het masturberen nooit last van gehad maar ik vroeg me af of het mogelijk is om zo op een normale manier te vrijen en of dit voor een meisje geen afknapper zal zijn?

Verder is mijn eikel heel erg gevoelig, als ik er ongewild aankom crepeer ik zowat van de pijn, heeft iemand hier raad voor? Want ik denk dat dit bij het penetreren erg pijnlijk kan worden.

Alvast erg bedankt!
Sunrise
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 21:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Sommige mannen hebben hun leven lang seks met een te nauwe voorhuid omdat ze niet beter weten dan dat hij er niet overheen kan. Je voelt alleen wel iets minder van de seks omdat er een velletje om zit.
Een nadeel van een niet terug te trekken voorhuid is dat je hem dus ook niet goed schoon kunt maken, en als er dan huidsmeer onder blijft zitten, je daar makkelijk ontstekingen kunt krijgen omdat het warm en vochtig is daar.
Daarom is het toch beter om eens langs je huisarts te gaan voor advies.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 16:39
Sunrise18
Sunrise18 is offline
Bedankt voor je antwoord Pluis, bij het vrijen is het dus niet echt een probleem, enkel wat de hygiëne betreft. Misschien toch maar eens bij een dokter langsgaan.
En die gevoelige eikel: tips, advies, hulpmiddel?
__________________
Zij die achter mijn rug praten staan op de juiste plaats om mijn gat te kussen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 20:17
men123
men123 is offline
Ik heb precies hetzelfde probleem, het ging met moeite over de eikel, soms helemaal niet. Maarja, als je vriendin je vaak aftrekt, dan gaat die vanzelf wijder zitten, doet mss wel beetje pijn in het begin, maarja.... Bij mij gaat die nu makkelijk er over, natuurlijk is die niet perfect, maarja, sex met glijmiddel helpt super veel!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:39
-Richard-
-Richard- is offline
Zelf in erectie af en toe een goede druk geven in het erover heen trekken zegmaar. Zelf ook gedaan en hij is nu een stuk wijder. Het zal ''pijn'' doen, maar als je dit met regelmaat doen (2x per week of wat jij fijn vind) dan kun je hem gewoon steeds verder erover halen tot je het gewenste punt bereikt. Het kan allemaal wel prima uitrekken .

Het is en blijft een gevoelige plek, dus perongeluk aanraken en pijn hebben is normaal.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 21:06
Sunrise18
Sunrise18 is offline
Ok bedankt allemaal, kwestie van wat rekoefeningen te doen dus.
Wel vind ik het raar dat de eikel zo gevoelig is, bij de seks heb je toch constant wrijving op die plaats en ik kan me niet voorstellen dat ik er dan van ga genieten, integendeel!
__________________
Zij die achter mijn rug praten staan op de juiste plaats om mijn gat te kussen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 08:21
Verwijderd
Nu weet ik niet hoe dat bij jongens zit, maar ik spreek voor mezelf als ik zeg dat er in niet-opgewonden toestand ook niemand aan mijn clitoris hoeft te komen of een vinger naar binnen moet duwen. Tijdens de seks vind ik dat wel allemaal heel erg lekker. Het zal inderdaad wel te maken hebben met of je geil bent of niet.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 15:34
Seksualiteit vorm van penis
nice person
8 02-09-2012 18:27
Seksualiteit voorhuid
jongenj
5 24-07-2012 15:54
Seksualiteit besneden
john165412
56 15-10-2005 20:33
ARTistiek [Verhaal] Ridderslacht
Verwijderd
7 11-09-2002 15:42
Lichaam & Gezondheid Nauwe voorhuid
StenenHart
12 24-05-2002 07:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.