Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2016, 21:33
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Heyy guys,

Ik zit een beetje met een klein probleempje. Er is nu al een tijdje een jongen waar ik via app veel mee praat en ook steeds meer op school. We hebben het echt heel gezellig en veel mensen vragen zich dan ook af of het ondertussen meer dan vriendschap wordt. Zelf hebben we het hier ook al over gehad en we hebben gezegd dat we wel kijken waar het schip strand maar ook weten we van elkaar dat we het beiden niet echt weten wat we willen. Maar ik zit dus met een dingetje. Ik denk dat iedereen het wel herkend: Als iemand je de vraag stelt of je voor het innerlijk of het uiterlijk van een persoon gaat, antwoord bijna iedereen wel hetzelfde ‘moreel goeie’ antwoord, het innerlijk natuurlijk. Ook ik. De jongen is ontzettend lief, zorgzaam, attend en etc. maar hij is niet de knapste.. Ik heb niks tegen mensen met acne, iedereen heeft er last van, maar hij heeft er in extreme mate last van. En ja, dat valt gewoon op. En ik vind het echt heel stom om te zeggen, maar dat is denk ik wel het grootste puntje wat me tegenhoudt... Mensen zullen zeggen ‘Ja, daar moet je doorheen kijken’ maar ja, het valt gewoon op.. Mijn vraag is dus, heeft iemand hier tips voor ofzo? Hoe ik hier mee om moet gaan qua keuzes maken etc.? Want ik vind het echt knap lastig hahah

Thnx alvast!

x

Ps. Ohja, even een heel raar vraagje maar ik vroeg t me gewoon echt af. Als je elkaar een knuffel geeft of iets en mijn wangen/handen raken zijn acne op zijn gezicht aan, is het dan voor mij besmettelijk of heb ik daar verder geen last van? Nu lijk ik dus echt een smetvrees iemand haha maar volgens mij is het gewoon een logische vraag toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2016, 07:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je iemand niet aantrekkelijk vindt dan vind je ze nou eenmaal niet aantrekkelijk. Je kunt dan tegelijkertijd aanstrekkingskracht voelen door het innerlijk, maar het is niet alsof iemands uiterlijk dan opeens niet meer bestaat. Dus je afwegingen zijn niet raar. Er is ook geen goed antwoord op, alleen jij weet of er uiteindelijk genoeg aantrekkingskracht is voor een relatie.

Acne is niet besmettelijk.

Wat vindt hij zelf van dat hij zulke ernstig acne heeft? Heeft hij al Roaccutane overwogen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 09:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Is hij al eens naar de huisarts geweest voor zijn acne? Kan verstandig zijn. Ik kan de ernst niet beoordelen natuurlijk, maar er zijn allerlei middelen op recept (vitamine A-zuur crème, doxycycline, etc.).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Innerlijk of uiterlijk
Verwijderd
16 07-01-2017 17:25
Liefde & Relatie Innerlijk of uiterlijk belangrijker?
Verwijderd
15 02-12-2015 06:34
Liefde & Relatie Innerlijk of uiterlijk?
skraalkip
55 29-04-2011 15:48
Liefde & Relatie Innerlijk of Uiterlijk?
men123
83 16-05-2009 01:09
Lifestyle Innerlijk - Uiterlijk
Nijn*
32 19-10-2003 19:30
Liefde & Relatie innerlijk of uiterlijk??
frotje
18 08-12-2002 12:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.