Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2010, 14:02
Love-are-you
Love-are-you is offline
Hallo,

Ik heb jullie advies even nodig:

Ik ben erg verliefd op mijn vriend, maar hij werkt de heledag door! Is hij niet aan het werk dan is hij met z'n paarden bezig. Hij werkt overdag en vaak ook nog s avonds. Ik zie hem vrijweinig en als ik met iets zit valt er dan ook niet echt over te praten, ja via de telefoon maar dat is niet hoe het hoort.

Wat vinden jullie? aan houden of uitmaken? hij zegt namelijk dat dit zijn leven is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2010, 15:05
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
als jij het zo niet wilt uitmaken.
hij heeft aangegeven dat dit zijn manier van leven is en dit dus niet zal willen verranderen.
als jij er dus erg mee zit en meer op zoek bent naar iemand die veel aandacht aan je kan besteden is hij zo lijkt het niet de juiste persoon.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 15:20
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Over z'n werk kan ik niet oordelen, daar betaalt hij de kost van.
Maar na z'n werk ziet hij blijkbaar liever z'n paarden dan jou, lijkt me duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 17:47
Verwijderd
ga anders m eens opzoeken bij de paarden ofzo.
als jij zegt dat je wel erg verliefd bent is uitmaken nou ook niet meteen de oplossing,
wel als je voelt dat de liefde niet wederzijds is
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 18:15
Verwijderd
Ik denk dat uitmaken de beste oplossing is, zeker als er niet over te praten valt. Hij is naast zijn werk inderdaad liever bij de paarden dan bij jou.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 19:30
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Tsjah, jij zult z'n drukke leven 'n beetje moeten accepteren en hij zal iets meer tijd voor jou moeten vrijmaken.. 't Is namelijk 'n kwestie van geven en nemen, want in iedere relatie moet je je toch wel enigszins aanpassen aan elkaar. En als hij niets wil toegeven en van jou verlangt dat jij de enige bent die zich aanpast: dumpen!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 19:41
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Wat ik mee heb gemaakt is. als iemand paarden gek is . dat het heel lastig is om de relatie instand te houden is.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 17:42
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Hallo

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn ex. We zagen elkaar ook weinig, wel de laatste maanden van ons relatie en ik zei dat ook veel keren tegen hem. Maar spijtig genoeg hielp het niet.

Ik heb paar weken geleden een topic geplaatst, met de vraag of een relatie mogelijk is met een workaholic.

Natuurlijk, elk relatie en/of persoon is anders.

Het best is persoonlijk met hem erover praten(face to face). Ook een soort van planning maken, wanneer gaat hij bij zijn paarden en wanneer niet, wanneer kan hij bij jou zijn enzo.
Als het daarna nog niet lukt of als je geen vorderingen ziet, is het best dat je het uitmaakt.
Daarover beslis je zelf. Als je hem nooit ziet, is het ook geen relatie meer, vind ik...

Veel succes!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Wat ik mee heb gemaakt is. als iemand paarden gek is . dat het heel lastig is om de relatie instand te houden is.
Heb je gelijk in !
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 20:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vraag me af of jullie relatie altijd zo is geweest en hoe lang jullie samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 07:20
Love-are-you
Love-are-you is offline
Citaat:
Ik vraag me af of jullie relatie altijd zo is geweest en hoe lang jullie samen zijn.
Kheb nu ander half jaar wat. Ik zag hem vaak wel 2/3 x in de week maar nu vermindert het zich in 1x in de week. En soms wel niet..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 07:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Maar hoe zit dat met die paarden dan? hij heeft er dus meerderen? en wat doet hij dan? rijd hij ze elke avond? zijn het sportpaarden? recreatief?
Bedoel als het sportpaarden zijn die concoursen rijden of die hij rijdt voor andere mensen dan kan ik wel snappen dat daar veel tijd in gaat zitten, dat hoeft niet meteen te betekenen dat hij liever daar is dan bij jou.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 07:48
Love-are-you
Love-are-you is offline
Citaat:
Maar hoe zit dat met die paarden dan? hij heeft er dus meerderen? en wat doet hij dan? rijd hij ze elke avond? zijn het sportpaarden? recreatief?
Bedoel als het sportpaarden zijn die concoursen rijden of die hij rijdt voor andere mensen dan kan ik wel snappen dat daar veel tijd in gaat zitten, dat hoeft niet meteen te betekenen dat hij liever daar is dan bij jou.
Meer gewoon voor de hobby niet oprijden enzo
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 08:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Kheb nu ander half jaar wat. Ik zag hem vaak wel 2/3 x in de week maar nu vermindert het zich in 1x in de week. En soms wel niet..
Als hij eerst wel de moeite deed om jou 2/3 keer te zien en nu maar 1 keer (en soms niet) dan zou ik eens een goed gesprek met hem hebben. Vragen waarom hij nu minder moeite voor je doet, als het eerst wel kon. Zijn prioriteiten zijn duidelijk verschoven. Mocht uit dat gesprek komen dat het hem niet boeit dat het nog maar zo weinig is, dan zou je het uit kunnen maken. Het is overduidelijk dat jij niet blij bent met de huidige situatie en als de situatie niet verandert zul je ook ongelukkig blijven.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:01
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Meer gewoon voor de hobby niet oprijden enzo
In dat geval denk ik dat ie wel wat meer moeite voor je kan doen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Uitmaken?
Verwijderd
7 12-06-2010 20:32
Liefde & Relatie uitmaken of juist niet?
ladii_inge
0 16-12-2003 14:43
Liefde & Relatie Uitmaken of niet?
Knorrretje
19 24-11-2003 12:33
Liefde & Relatie Laat hij me zitten of niet..?
Punkygirl
49 25-10-2003 10:50
Liefde & Relatie uitmaken of niet? suggestions?
Eurydice
13 23-10-2003 17:25
Liefde & Relatie uitmaken....?
Aissyla
5 18-12-2002 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.