Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 12:18
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
Hallo,

Ik heb in de planning staan met mijn vriendin naar Walt Disney te gaan ( zij weet het nog niet) Maar ik wil dit doen rond december zodat het kerst seizoen geopend is in het park. Ik ben van plan in een 4 **** hotel te verblijven waar je ook goed kunt relaxen, je hebt dan echt een huisje met zijn tweeen. Heb alleen gelezen dat er voornamelijk stelletjes met kinderen verblijven in dit hotel. Ben van plan dan op een vrijdag ernaar toe te gaan met eigen vervoer en zondag weer terug te gaan.

Is dit een idee wat mijn vriendin zou kunnen waarderen? Ik ben zelf 23 en mijn vriendin is 20.

Groeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 12:21
Verwijderd
Als ik je vriendin was, had ik het ontzettend lief en leuk gevonden. Maar ik ben/ken je vriendin niet. Ik denk dat je dit zelf het beste in zal kunnen schatten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 12:38
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Dump haar en neem mij mee?

Nee grapje, als mijn vriend zoiets voor mij zou doen dan zou ik het echt helemaal fantastisch vinden
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 12:54
Verwijderd
Rare vriendin die dat niet leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 14:04
Verwijderd
Ik denk niet dat ik dit leuk vinden zou,
maar dat zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Rare vriendin die dat niet leuk vindt..
Ook ik zou het lief en leuk vinden, maar ook zonde van zoveel geld. Ik vraag me dan of ik het wel genoeg waardeer, en niet liever iets van nog geen 10% van de kosten heb, waar hij zelf veel moeite in heeft gestoken. Misschien 'later', als geld een kleinere rol gaat spelen, maar dan ben je ook alweer veel te verstandig voor dit soort dingen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 14:23
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
als je vriendin euro disney leuk vindt, vindt ze dit vast geweldig.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 15:17
Verwijderd
Ik ben niet zo'n fan van Disney, maar zelfs ik zou dit echt onverwacht gaaf vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 16:03
Verwijderd
disney land is natuurlijk wel veel met disney ofzo, maar de attracties zijn echt voor iedereen leuk.
heb je al wel geboekt?
disneyland moet je nl al heel ver vantevoren boeken
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:23
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik heb dat een x gedaan voor de verjaardag van mijn vriendin. K heb toen geboekt via http://www.ceno-travel.com/ waar je goedkoop een hotel en kaartjes kunt krijgen (k weet niet of dit reclame is, anders gooi t maar weg en moet de ts me pm'en)

Ze vond het hendig relaxt
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:26
Verwijderd
Jij kent je vriendin beter dan wij.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:28
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Als ze fan is van Disney en/of pretparken, vindt ze het vast helemaal geweldig. Maar wij kennen haar niet, jij kent haar het beste.

Zelfs al vindt ze Euro Disney verschrikkelijk, dan zal ze het waarschijnlijk nog erg waarderen dat je als verrassing een weekendje weg hebt geboekt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 13:36
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Als ik je vriendin was, had ik het ontzettend lief en leuk gevonden. Maar ik ben/ken je vriendin niet. Ik denk dat je dit zelf het beste in zal kunnen schatten.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 16:01
Verwijderd
Euh ben ik de enige die zou denken: Lieve schat, als we een weekend naar Parijs gaan, heb ik écht geen zin om al die tijd in een pretpark rond te lopen? Maar stiekem een weekendje weg plannen vind ik dan wél weer heel leuk, alleen zou ik dus een andere reisbestemming willen hebben.

Maar ik vermoed dat als jij het leuk vindt, je vriendin er ook wel van zal houden. En dan is het een enorm leuk idee. Zou wel ff kortsluiten met haar ouders misschien, in de zin van, misschien hebben die grootse familieplannen en zijn ze enorm teleurgesteld als je vriendin er niet bij is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 16:04
wup
wup is offline
Zoals iedereen al zegt: dat hangt van je vriendin af. Je zou mij dolblij maken met een weekend Parijs, maar heel verdrietig met Eurodisney. En wat Freya zegt, peil even de kerstplannen. Ik zou zelf ook neit graag kerst met mijn familie willen missen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 20:36
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
Ga niet kerst maar in de tijd dat het een kerst thema is. Ze bouwen een paar maanden het park gewoon om in een kerst thema dus met kerst is ze gewoon thuis.. Heb ook nog niet geboekt, maar er is nog genoeg plek volgens mij. Het is trouwens een 4 Sterren hotel dus er is ook genoeg mogelijkheden tot spa/sauna/massages e.d..

Mja misschien is het indd wat te kinderachtig met dat park en is london of parijs zelf leuker. Maar dat is ook weer duurder. Ik kijk nog wel even wat ik ga doen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 20:43
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Kinderachtig is het niet hoor en als je denkt dat ze het leuk vindt, zou ik het gewoon doen. Jij hebt dit bedacht en geregeld en ook al is ze niet zo dol op pretparken; je moet wel een hele koude kikker zijn om een paar dagen weg met je vriendje niet superleuk te vinden. Waar dat ook is. en die kerstsfeer daar is natuurlijk superzoet en romantisch
Ben je wel es in Nederland naar een pretpark geweest? Niet te vergelijken natuurlijk, maar als ze dat leuk vindt kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ze dit geweldig vindt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 21:10
Verwijderd
Ik zou het heel leuk vinden. Maar ik zou dan eigenlijk weer geen waarde hechten aan een vier sterren hotel. Met de goedkoopste zou ik al heel blij zijn, je bent de hele dag in het park en nauwelijks op de kamer. Waarom dan de duurste?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2010, 21:38
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
Daar hoef je ook geen waarde aan te hechten, het is puur dat in dit hotel, het is eigenlijk meer een huis dat je hebt, ook nog andere faciliteiten zijn zoals massages enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 06:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou het geweldig vinden, maar dat komt omdat ik Euro Disney erg leuk vind om voor twee dagen naar toe te gaan. Helemaal met kerstsfeer. Maar goed. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Maar in het algemeen kun je wel zeggen dat bijna elke vriendin het leuk vindt om verrast te worden met een weekendje weg.

Ik weet alleen niet of ze zich opgelaten zal voelen. Jij betaalt toch een boel geld voor haar (300 euro pp ofzo) en wie weet vindt ze dat helemaal niet fijn dat jij alles betaalt. Maar jij kent haar beter dan wij.

En een citytrip is inderdaad ook een boel geld, maar daar kun je wél voor hetzelfde bedrag heen. Goedkoop vliegticket met Easyjet, goedkoop hotel of B&B voor gemiddeld 40 euro pppn en de activiteiten zijn nog eens naar keuze in te vullen door je vriendin zelf.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 13:51
Miss<3
Avatar van Miss<3
Miss<3 is offline
wauw.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 13:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor mij zou het allemaal niet zo hoeven. Ik kan er niet zo goed tegen als iemand heel veel geld voor mij betaalt en ik wil graag alles van te voren weten en overzicht hebben, houd niet zo van dit soort verrassingen Zou het wél leuk vinden als m'n vriend met het idee zou komen om een weekendje weg te gaan en dan samen iets leuks uit te zoeken, een geschikt weekend uit te kiezen en dan de kosten te verdelen.

Ik weet niet hoe jouw vriendin in elkaar zit, of ze net zo'n planfreak is als ik. Dat kan je zelf het beste beoordelen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 21:52
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
Ik snap niet wat jullie met dat geld hebben, heb niet eens een prijs genoemd of wat dan ook. Maar denk dat we een weekendje in Parijs gaan verblijven en dan nog een dagje Disney in die kerstperiode dan. In een hotel in Parijs, dagje in het park en dan 2 dagen parijs ofzo. Eventjes kijken hoe en wat

@Daantje, ik was sowieso van plan het eerst voor te leggen. Denk je dat ik iets ga boeken zonder dat zij nog geen toestemming heeft gegeven.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Euh ben ik de enige die zou denken: Lieve schat, als we een weekend naar Parijs gaan, heb ik écht geen zin om al die tijd in een pretpark rond te lopen? Maar stiekem een weekendje weg plannen vind ik dan wél weer heel leuk, alleen zou ik dus een andere reisbestemming willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 00:34
Verwijderd
Naja niet de enige dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2010, 07:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou het geweldig vinden als er zoiets voor mij geregeld was. Nou vind ik Euro Disney maar saai (want weinig attracties) maar als ik er toch ben met mijn lief weet ik me heus wel te vermaken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wat jullie met dat geld hebben, heb niet eens een prijs genoemd of wat dan ook. Maar denk dat we een weekendje in Parijs gaan verblijven en dan nog een dagje Disney in die kerstperiode dan. In een hotel in Parijs, dagje in het park en dan 2 dagen parijs ofzo. Eventjes kijken hoe en wat

@Daantje, ik was sowieso van plan het eerst voor te leggen. Denk je dat ik iets ga boeken zonder dat zij nog geen toestemming heeft gegeven.
He je moet niet om ons Parijs in gaan als je dat zelf niet leuk vind, hè Ik zou alleen goed kijken naar wat je vriendin tof vindt. Zoals in dit topic al blijkt: Sommige mensen vinden het geweldig, voor anderen hoeft het niet. Misschien vindt je vriendin het juist wél leuk om een weekend in het park rond te struinen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 10:22
Verwijderd
Nu je nog geen kinderen hebt, kun je Parijs nog bekijken. Straks zit je noodgedwongen in zo'n park, want met kleine kinderen loop je niet meer rustig kerken en musea's te bezoeken. Dat vinden ze op die leeftijd meestal echt niet tof

In Parijs is veel te zien maar het is wel ontzettend druk. Je kan je kont niet keren of je staat tussen een hele horde luidruchtige Amerikanen of fotograferende Japanners.

Ga er niet heen in het hoogseizoen als je niet tegen drukte kan (of lange wachtrijen in Disney).
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 13:35
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Gezien het feit dat ik dit een geschikt topic vond en er al veel antwoorden zijn gegeven, stop ik mijn vraag maar hierbij in. Als je met de kerst heengaat, denken jullie dat het dan juist heel druk zal zijn of rustig? Rustig vanwege het weer? Of druk vanwege de vakantie? Dan heb ik het vooral over pretparken zoals Walibi.

En het lijkt me overigens ongelooflijk chil om us een keer naar Disney te gaan, gewoon omdat ik er nog nooit ben geweest. Ik wil dat wel eens zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.