Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 17:01
Verwijderd
Hoi
Waar kan ik leuke meisjes en jongens ontmoeten? *gewoon als vrienden maar meer is altijd leuk (met een meisje dan...)*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 17:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waar denk je zelf?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:11
Verwijderd
Op alle plekken waar je ze ontmoet, bij voorkeur plekken waar je ze regelmatig ziet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:11
Verwijderd
Begint met een C..t..t G.z..c.t
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Begint met een C..t..t G.z..c.t
Ik snap het niet
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:15
Verwijderd
Contact gezocht moet je zijn...!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Contact gezocht moet je zijn...!
Daar was ik dus nooit opgekomen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:29
Verwijderd
hahaa.. Daar kun je leuke contacten met mensen krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:46
Verwijderd
Op school als je een leuke klas hebt. Via je bijbaantje als je leuke collega's hebt. Of bij verenigingen zoals een sportclub, toneelcursus, etc. Of via internet als je actief bent op een website of online game met leuke mensen.

Of via andere vrienden, dat werkt vaak het best, maar je moet ergens beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Op school als je een leuke klas hebt. Via je bijbaantje als je leuke collega's hebt. Of bij verenigingen zoals een sportclub, toneelcursus, etc. Of via internet als je actief bent op een website of online game met leuke mensen.

Of via andere vrienden, dat werkt vaak het best, maar je moet ergens beginnen.
Welke vrienden ik heb er nog 1over iedereen is boos op me omdat ik het vandaag heb uitgemaakt met mijn vriendin...
waarom ze dat zijn? omdat mijn ex bij hun belangrijker is dan ik ben maar ja ik heb ze niet nodig enige probleem is dat ik geen zin heb om pauzes alleen door te brengen want ik ga dus morgen niet in het groepje staan waar ik altijd bij sta (ex en al haar vriendjes) maar die ene vriend is ook een vriend van haar maar ja maakt niet uit gheghehe heel lang verhaal om bijna niets maar moest ik even kwijt
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:08
Verwijderd
eigenlijk best vies de vorige keer maakt zij het uit en voor een andere (die haar later bedroog voor de 2keer) en toen kreeg zij alle steun en ik werd echt heel erg koos vrienloos en ik vond haar daarna nog een jaar leuk en toen hadden we weer met elkaar en nu maak ik het uit (ik hou nog heel veel van haar hoor, maar ik heb echt goede redenen om het uit te maken en dus niet denken dat ik dr wou terug pakken) en nu ben ik weer koosvriendloos maar nu heb ik zelfvertrouwen dus maakt het niet zo uit anders had ik het ook nooit al durven uittemaken(A) maar nu moet ik er dus voor zorgen dat ze een vriendin van mij niets aan doen want iedereen denkt al vanaf dat wij hadden en daarvoor al dat ze me leuk vind en ik vertel hun dus elkaar dat dat niet zo is en ze denken dus dat ik haar heb laten gaan voor die vriendin maar ik hou niet van haar en zij niet van mij dus...

Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je tijdens de pauze niet alleen wil staan moet je bij een ander groepje gaan staan. Maar bestaat er niet een kans dat je vrienden nog wel bijtrekken, als je het vandaag pas uit hebt gemaakt?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Als je tijdens de pauze niet alleen wil staan moet je bij een ander groepje gaan staan. Maar bestaat er niet een kans dat je vrienden nog wel bijtrekken, als je het vandaag pas uit hebt gemaakt?
Laat ik eventjes die 'vrienden' beschrijven...
Een heel erge seksitische vriendin met een sexischtische vriend
En een die nogal lesbie lijkt als het om mijn ex gaat(A)
En iemand die ik wel mag en hij mij xD
En (niet mijn vriend ik moet kotsen als ik hem zie..) haar ex die haar 2x heeft bedrogen...
Dus nee.. behalve die ene dan(A)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou goed, dan kun je dus bij andere mensen gaan staan als je vrienden zulke eikels zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Nou goed, dan kun je dus bij andere mensen gaan staan als je vrienden zulke eikels zijn.
WOW!
iemand die het met mij eens is
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:41
Verwijderd
Weet je ik vond het echt heel zielig voor haar (mijn ex)... g** begin nu te huilen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wie zou het daar niet mee eens zijn? Het enige probleem is misschien dat als je bij mensen gaat staan die jij niet zo goed kent maar die elkaar wel heel goed kennen, die mensen misschien wat gek opkijken dat je erbij bent gekomen en je niet meteen opnemen in je groepje. Ik zou zelf kiezen voor een vrij open groepje, dan. Bij mijn school had je altijd een hoekje waar alle alto's rondhingen en als je beste altovriendjes er dan niet waren kon je altijd wel bij anderen terecht omdat je iedereen wel een beetje kent zo van gezicht of via via. En ik speelde wel eens gitaar op school in de pauzes dus mensen kenden mij ook en dan was ik zogezegd 'die hippie'. Ik hoefde dan ook niet bij andere groepjes te staan, maar ik denk dat het bij andere groepen wel zo'n beetje hetzelfde werkt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:36
Verwijderd
Ik zou ook niet gwn bij een ander groepje gaan staan (iemand deed dat bij ons, we kenden hem niet eens) maareh gewoon eens met mensen uit je klas praten en dan later in de pauze bij hun gaan staan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2010, 13:34
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
maar nu moet ik er dus voor zorgen dat ze een vriendin van mij niets aan doen want iedereen denkt al vanaf dat wij hadden en daarvoor al dat ze me leuk vind en ik vertel hun dus elkaar dat dat niet zo is en ze denken dus dat ik haar heb laten gaan voor die vriendin maar ik hou niet van haar en zij niet van mij dus...
Hier snap ik echt niks van? Interpunctie ftw.

Maar inderdaad, zoek een hobby, praat met je klasgenoten en zoek een nieuw groepje.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 17:44
Verwijderd
Beetje nutteloos topic. Ik denk dat de TS dit zelf ook wel kan bedenken toch?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2010, 19:09
megamuts
megamuts is offline
hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg! #950
Dark Phoenix
500 09-04-2010 22:54
De Kantine Joris en de geheimsaaiige toverdrank #897
Verwijderd
500 05-03-2010 13:24
De Kantine Schrijf een contactadvertentie voor de forumer boven je
Verwijderd
140 04-02-2010 16:11
Muziek Minimum leeftijd Lowlands?
A Lot Of Rock
14 20-02-2008 22:53
Psychologie Wat raakte je vandaag #5
Verwijderd
361 03-09-2005 22:00
Lifestyle Wat vond je van je dagje?
pipimädchen
500 02-09-2005 12:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.