Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2010, 21:14
Pieropinto
Pieropinto is offline
hey ik heb 3 weken geleden een meisje ontmoet, en we zijn veel bij elkaar,
dus ik was 1 week later bij haar en ze begon me te zoenen
ik vond dr meteen al leuk, maargoed, even later was ik weggegaan , en toen kreeg ik een berichtje van :
ik vond het leuk dat je er was, maar je moet niet meer verwachten, nu we hebben gezoend... (zij zoende mij)

dus ik vond het wel klote

Maar gingen gewoon met elkaar om, dus ze is wel eens bij mij, en dan zijn we weer aan het zoenen en dan liggen we gewoon beetje tegen elkaar aan, en houden handje vast,
en had dr afgelopen weekend mee genomen naar een feestje , en daar ging ze me kussen in openbaar,
we hebben afgesproken dat we samen op salsa-les gaan, en dat ik dan moett stoppen met roken. en dat wil ik ook vaak zat geprobeerd maar ben beetje gestresst door die lieve schat,

ze heeft al beetje kennis gemaakt met me familie,
en ze vroeg ook of ik met haar mee ging naar haar familie die te leren kennen.

en ik wil haar echt wel vragen maar ik ben bang dat als ze nee zegt dat dan ons contact minder word..


ik snap er helemaal niks van , ik weet niet wat ik moet doen.....

Weeet u het(A)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2010, 21:21
Pieropinto
Pieropinto is offline
ik ben neit zo;n type van meteen sex, ik wil gewoon een relatie en dan zien wel verder,
ik vind het niet nodig om aan sex te denken....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 22:11
Verwijderd
Nouja ze heeft gezegd dat ze niks verder wou. Ik ken een meisje waar ik t daar laatst mee over had en zei beweerde dat de meeste meisjes dat niet eens zouden zeggen dat t daar bij bleef...

Maareh nou gewoon even doorgaan zou ik zeggen en dan kijken hoe t loopt als zij jou nou wel leuk blijkt te vinden kan t altijd wat worden en anders heb je er een vriendin bij
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 22:19
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Nouja ze heeft gezegd dat ze niks verder wou. Ik ken een meisje waar ik t daar laatst mee over had en zei beweerde dat de meeste meisjes dat niet eens zouden zeggen dat t daar bij bleef...
Hiermee bedoelde ze waarschijnlijk dat ze geen vaste relatie wou of dat de TS zou gaan denken dat ze nu een stelletje waren... dat betekent niet dat ze het niet kunnen worden.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 08:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn vriend en ik schreeuwden allebei ook om het hardst dat we geen relatie wilden en er niet aan toe waren en dat dat niet kon en niet handig was enz enz enz.
Hebben een paar weken gewoon aangeklooit, op een gegeven moment zei die dat ie niks meer met anderen wilde doen enz, gedroegen ons ook als een stel en toen heb ik maar het lef gehad om te vragen of we nou een stel waren..
Dus het is niet onmogelijk...
Ik zou het nog een paar weekjes aankijken..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 09:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Precies, gewoon doorgaat met wat jullie nu doen en misschien worden jullie alsnog een stelletje. Je moet haar sowieso niet willen 'vragen', dat soort dingen moeten eigenlijk gewoon vanzelf gebeuren. Wacht het nog maar even af, zou ik zeggen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Hiermee bedoelde ze waarschijnlijk dat ze geen vaste relatie wou of dat de TS zou gaan denken dat ze nu een stelletje waren... dat betekent niet dat ze het niet kunnen worden.
Nu dat ik t nog is lees komt het me inderdaad ook op jouw manier over...

Gewoon even doorgaan en afspreken ofzo dus!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 15:44
Verwijderd
Ze schaamt zich i.i.g niet voor je, want ze heeft je gezoend in het openbaar.

Misschien eens vragen aan haar waar dat sms'je op sloeg? Dan krijg je waarschijnlijk meteen het antwoord!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 16:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Misschien stuurde ze dat smsje wel omdat ze een beetje onzeker was over wat jij nu wilde. Misschien had ze wel zoiets van 'o jee, nu heb ik gezoend, maar hij vraagt me niet en hij zegt niet dat hij van me houdt, straks beteken ik niet zoveel voor hem' en om jou dan voor te zijn, heeft ze alvast zelf gezegd dat het niets was. Zodat je niet zou gaan denken dat zij je ontzettend leuk vond en alles, terwijl jij haar niks vindt.

Of misschien wist ze nog niet zo goed wat ze zelf wilde. Bedacht ze zich ineens dat ze je pas een week kende en durfde ze het nog niet aan. Of misschien had ze om een andere reden wat tijd nodig.

En de laatste optie is, dat het inderdaad niets betekent, maar dat ze het gewoon fijn vindt om te zoenen en aandacht te krijgen, maar verder lekker vrij wilt blijven. Alleen denk ik niet dat dat het is, aan de hand van je verhaal. Hooguit dat ze nog wat onzeker was, wat tijd nodig heeft, of het er nog niet op durfde te wagen. Ik zou het, inderdaad, nog even aanzien wat er gaat gebeuren of (subtiel) duidelijk maken dat je háár in ieder geval ziet zitten en kijken hoe ze reageert.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2010, 15:55
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Die mensen die je zoenen en vervolgens smsen dat ze je niet genoeg voor een relatie vinden, vind ik maar niks. Daar ben ik snel op uitgekeken. Maar wat Em. zei kan natuurlijk kloppen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 16:53
Pieropinto
Pieropinto is offline
ze heeft een berichtje gestuurd van dat ze geen relatie wilden ik voel me eigenlijk gewoon echt k*t , ik had niks gevraagd van iets over relatie ze stuurde dat gewoon in een keer, ze zei van : het was dom van me om je telkens te zoenen , zo laat ik je geloven in iets, maar ik ben niet toe aan een relatie.

en sinds dien word de contact steeds minder Wat moet ik doen.........



en zeggen van haar loslaten,dat lukt niet ik heb best veel dingen met haar gedaan gewoon leuke dingentjes ,we vinden dezelfde dingentjes leuk, ik ben helemaal weg van haar..
altijd is het zo moeilijk .......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe weet ik het?
appie1999
5 25-01-2014 23:33
Seksualiteit hoe moet ik het aanpakken?
naomi1996
10 16-10-2013 08:38
Huiswerkvragen: Exacte vakken [sk] hoe weet ik de kleuren van zuur-base indicatoren
halilo
3 27-11-2004 17:10
Liefde & Relatie hoe kan ik het beste beginnen?
Verwijderd
22 30-06-2004 20:52
Verhalen & Gedichten Hoe kan ik het toch zeggen..
keukentrappetje
2 04-05-2004 09:08
Seksualiteit Hoe weet ik wanneer zij zin heeft?
Sweetsurrender
15 22-04-2004 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.