Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 19:48
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
hey
k heb nu al e aantal maanden een vriendin maar ze woont nogal ver dus ik ga er elk weekend naartoe of zij komt naar mij. maar mijn pa word nu stilaan boos omdat ik elk weekend weg ben
wat moet k nu doen? ik mag nie eens meer op cafe gaan met men vriende savonds omdat k int weekend teveel weg ben

wat moet k doen want k hou egt veel van haar of zoude men vriende tog voor gaan
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Advertentie
Oud 03-10-2010, 19:51
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
gewoon naar je vriendin gaan.

zo te zien aan je leeftijd heb jij niks in de Cafe te zoeken.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 03-10-2010, 19:53
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
gewoon naar je vriendin gaan.

zo te zien aan je leeftijd heb jij niks in de Cafe te zoeken.
dan kende ons chill boerengat ng nie xD
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 03-10-2010, 19:57
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
dan kende ons chill boerengat ng nie xD
Hoef ik ook niet te weten.

het blijft er bij dat je niks in die cafe te zoeken hebt.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 03-10-2010, 19:59
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Hoef ik ook niet te weten.

het blijft er bij dat je niks in die cafe te zoeken hebt.
het is tg nie omda k geen 16 ben da k geen pint mag drinke he...
en het gaat ook niet alleen over het cafe mr ook de feestjes he
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 03-10-2010, 20:04
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
het is tg nie omda k geen 16 ben da k geen pint mag drinke he...
en het gaat ook niet alleen over het cafe mr ook de feestjes he

Je mag gezien je leeftijd niet de cafe in.

en die feestjes? voor hoeveel jaar en ouder is het?
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 03-10-2010, 20:06
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Je mag gezien je leeftijd niet de cafe in.

en die feestjes? voor hoeveel jaar en ouder is het?
jah en gij moogt ng gene sex hebbe en geen vodka drinke en gene auto rijde en k durf wedde da ge et allemaal al hebt gedaan...
jah feestjes zijn denk ook 16+ mr wrm zaagde dr nu over jom! ge zijt men ma nie he
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 03-10-2010, 20:07
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Zullen we de discussie over het wel of niet naar het café gaan stopzetten en ons richten op de vraag van de OP. ?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-10-2010, 20:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Kun je het niet zo regelen dat jij het ene weekend naar je vriendin gaat en zij het andere naar jou komt? Dan ben je sowieso om het weekend thuis.
Oud 03-10-2010, 20:09
Verwijderd
en liefst ook typen in iets dat op het Nederlands lijkt, en niet op een slecht uitgewerkte vorm van de Vlaamse spreektaal.
Oud 03-10-2010, 20:09
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Kun je het niet zo regelen dat jij het ene weekend naar je vriendin gaat en zij het andere naar jou komt? Dan ben je sowieso om het weekend thuis.
jaah maar dan ben k ook vaak weg met haar ergens naartoe dus
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 03-10-2010, 20:10
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
en liefst ook typen in iets dat op het Nederlands lijkt, en niet op een slecht uitgewerkte vorm van de Vlaamse spreektaal.
ja sorry ik ben gewoon van zo te typen
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 03-10-2010, 20:15
Verwijderd
Leuk als je ooit een eindwerk moet maken. Leren ze geen Nederlands meer in de Vlaamse scholen, ik heb dat toch altijd gehad.

Iig, Keuzes keuzes. Je vrienden begrijpen het vast wel dat je nu even meer aandacht aan je vriendin besteedt, maar ik zou iig je vrienden niet helemaal laten vallen. Misschien dat je door de week wat meer tijd aan je vrienden kunt besteden? Overdag dan? Na school, of moet je dan meteen thuis zijn?
Oud 03-10-2010, 20:19
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Leuk als je ooit een eindwerk moet maken. Leren ze geen Nederlands meer in de Vlaamse scholen, ik heb dat toch altijd gehad.

Iig, Keuzes keuzes. Je vrienden begrijpen het vast wel dat je nu even meer aandacht aan je vriendin besteedt, maar ik zou iig je vrienden niet helemaal laten vallen. Misschien dat je door de week wat meer tijd aan je vrienden kunt besteden? Overdag dan? Na school, of moet je dan meteen thuis zijn?
jaah maar na school is der meestal nie veel te doen
en voor het school typ k wel mooi hoor mr da duurt dan wel veel langer -.-'
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 03-10-2010, 20:27
Verwijderd
Wat je ook kunt doen is: een weekend naar je vriendin gaan, dan komt zij een weekend naar jou, dan doe je een weekend dingen met vrienden en zij thuis dingen met vriendinnen en dan ga jij weer een weekend naar je vriendin enzovoort. Dan zie je haar wel wat minder, maar je hoeft het natuurlijk niet meteen uit te maken.
Of als je vriendin in het weekend bij jou is, kun je dingen doen met je vriendin én je vrienden. Hoewel je vrienden daar misschien ook wel genoeg van krijgen na een tijdje.
Oud 03-10-2010, 20:38
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
jaah maar na school is der meestal nie veel te doen
en voor het school typ k wel mooi hoor mr da duurt dan wel veel langer -.-'
Wij stellen het op dit forum op prijs als je in ieder geval een beetje let op hoe je post, perfect hoeft niet maar iets beter dan je bovenstaande posts zou tof zijn.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-10-2010, 21:16
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
jah en gij moogt ng gene sex hebbe en geen vodka drinke en gene auto rijde en k durf wedde da ge et allemaal al hebt gedaan...
jah feestjes zijn denk ook 16+ mr wrm zaagde dr nu over jom! ge zijt men ma nie he

ik mag sex hebben. btw nooit gehad.

ik heb geen vodka gedronken of auto gereden.

jij wed jij verliest 100%
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 03-10-2010, 22:16
TH1JS
TH1JS is offline
Veel praat voor iemand die hulp probeert te krijgen. Ik raad je ook aan correct Nederlands te schrijven, met interpunctie en dergelijke, dat leest wat makkelijker.

In ieder geval, een beetje balans zoeken tussen je vrienden en je vriendin lijkt me de oplossing. Ben je trouwens dan altijd een volledig weekend weg als je naar je vriendin gaat ?
Ads door Google
Oud 03-10-2010, 23:39
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
jaah maar dan ben k ook vaak weg met haar ergens naartoe dus
Dus je mag wel onbeperkt tijd met haar doorbrengen bij jou thuis? Dan probeer je haar toch over te halen om vaker naar jou toe te komen? Binnenshuis kun je 't ook heel gezellig maken met 'n DVD'tje, samen koken, gamen of wat dan ook. En dan mag je ook vaker naar je vrienden toe van je vader .
__________________
En dat meen ik!
Oud 04-10-2010, 09:32
Verwijderd
Ik stel voor dat je niet de hele tijd weg bent als je met je vriendin bij jou thuis bent. Ik kan me voorstellen dat het voor je ouders ook niet echt leuk is. Stel eens voor dat jij en je vriendin voor je ouders koken, een spelletje doen, een film kijken, zoiets. Dan ben je in ieder geval niet meer het hele weekend weg en worden je ouders waarschijnlijk een stuk soepeler...
Oud 04-10-2010, 10:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast. Ik sluit me aan bij Secret Agent, gewoon meer thuis zijn in het weekend met je vriendin en je ouders?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-10-2010, 10:52
Verwijderd
En het helpt vast ook als je doordeweeks niet alleen op je kamer zit maar ook na het eten even bij je ouders gaat zitten. Gewoon even mee tv kijken, vragen hoe hun dag was.
Oud 04-10-2010, 11:54
JustADreamer
JustADreamer is offline
Sowieso, het leven hoeft niet elke dag een groot feest te zijn om leuk te zijn hoor. Als er niets te doen is na schooltijd dan verzín je toch zelf iets om te gaan doen met je vrienden?

Enne, gebruiken je ouders het feit dat je in het weekend naar je vriendin toe bent niet gewoon als smoes? Ik zou het ook niet fijn vinden als m'n zoon van 15 al in een café zou hangen of zou feesten elke avond... Op die leeftijd dien je je gewoon bezig te houden met school en gezelligheid op normale tijdstippen zónder alcohol. En feestjes/café dat is voor mij sowieso iets voor in de weekenden, maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 04-10-2010, 13:34
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Sowieso, het leven hoeft niet elke dag een groot feest te zijn om leuk te zijn hoor. Als er niets te doen is na schooltijd dan verzín je toch zelf iets om te gaan doen met je vrienden?

Enne, gebruiken je ouders het feit dat je in het weekend naar je vriendin toe bent niet gewoon als smoes? Ik zou het ook niet fijn vinden als m'n zoon van 15 al in een café zou hangen of zou feesten elke avond... Op die leeftijd dien je je gewoon bezig te houden met school en gezelligheid op normale tijdstippen zónder alcohol. En feestjes/café dat is voor mij sowieso iets voor in de weekenden, maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
drinken is ook voor int weekend xD
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 04-10-2010, 14:15
Verwijderd
Waarom reageer je enkel op de dingen die er niet toedoen? Er worden heel wat tips gegeven.
Advertentie
Oud 04-10-2010, 14:36
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Waarom reageer je enkel op de dingen die er niet toedoen? Er worden heel wat tips gegeven.
jah moet k nu egt op elke tip zeggen van goeie tip gast! ;D
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 04-10-2010, 14:44
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
jah moet k nu egt op elke tip zeggen van goeie tip gast! ;D
multi quoten?

dan multiquote je een paar tips dan typ je dank voor deze tips.
of wat ever.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 04-10-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
jah moet k nu egt op elke tip zeggen van goeie tip gast! ;D
Een algemene reactie in de zin (als in: 'Bedankt, ik kan wel iets met de tips!' of juist 'ja, hier kan ik helemaal niks mee. Bedankt voor de moeite!') zou wel fijn zijn ipv allemaal reacties op dingen die er helemaal niet toe doen. Als je er op deze manier mee om gaat, lijkt het alsof het je allemaal geen ruk interesseert en dat is een beetje jammer.
Oud 04-10-2010, 15:01
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
volgens mij kan dit topic dicht
Oud 04-10-2010, 16:44
masterQ
Avatar van masterQ
masterQ is offline
Citaat:
volgens mij kan dit topic dicht
jaah doet da maar want k heb tog al wat k moet hebbe merci voor de mense die iets nuttig hebbe gezegt
__________________
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
Oud 04-10-2010, 17:26
Verwijderd
kan je vriendin anders niet n keer naar jou toe, dat je samen met je vriendin en je vrienden iets leuks gaat doen??
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie probleempje
.SaraH.
3 01-09-2016 12:21
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie Twijfels over mijn lange relatie
Innocence
51 27-02-2005 18:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ogen
Ieke
0 31-01-2004 15:01
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.