Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2010, 22:25
Onlyme.
Onlyme. is offline
Heeey allemaal.. het is een lang verhaal maar lees plies wand k heb hulp nodig
ik zit nog al met iets en hoop dat ik het hier kwijt kan..
ik vind een jongen nog al heel erg leuk ..
En ik was ook 1jaar gelede met hem naar bed gegaan in die tijd vonden we elkaar leuk en waren we allebei well verliefd.. Maaar dat ging verkeerd k werd zwanger van hem onze condoom was gescheurd .. dus het was nogal een gedoe en omdat ik pas 15 was koos ik voor een abortus.. en hy steunde me er niet heel erg mee eigenlijk deed die het voor het genot hy voelde well wat voor me maar niet genoeg om iets met me te beginnen .. hy was in de war en wist ook ie wat die wou.. maar dus en tijdje spraken we elkaar niet meer tot een paar weken geleden we er weer over gingen praten het lag zo diep bij ons allebei dat we een sterke band kregen en ben ik ook achter gekomen dat hy well iets met me wou en me well heel erg leuk vond en me wou steunen maar ik niet genoeg info gaf en dat klopt
ik weet well veel over hem en weet ook dat je met hem moet oppassen wand hy kan niet echt de juiste jongen zijn maar hij heeft ook pas een relatie van 10 maanden gehad en het is ook uit toevallig was het op het zelfde dag uit als mijn.. maar dus k begon hem leuk te vinden en zo juist vandaag waren we bij mij thuis en hebben we een film gekeken met nog een paar mensen en toen begon het
we begonnen zonder dat iemand het merkte met onze voeten tegen elkaar te wrijven uit eindelijk was er zo veel gekloot en gerommel door iedereen dat ik voor hem lag en ja hy kreeg een stijve en ja het voelde fijn hy streelde mijn buik enzo.. maar voor iemand die hem leuk vind betekent het well wat en ja ik kreeg natuurlijk kriebels enzo maar dus later ja hy moest weg ikzag aan hem dat we wouden zoenen maar een vriendin van me vind hem ook leuk dus kon niet echt en was nogal ongemakkelijk dus we deden niets hy ging naar huis en gaf me heel intiem een knuffel .
nou later sprak ik hem op msn en hy deed alsof niets gebeurd was ik vroeg ook aan hem was er volgens jou wat gebeurd en hy wist niet wat ik bedoelde ik legde het hem uit en later wist die het well maar is die er niet echt op ingegaan
Dus wat moet ik nou als het aan hem licht praat die niet eens tegen mij op msn
Maar ik weet niet of zeggen dat ik gevoelens voor hem heb ook helpt ..
Wand een vriendin van me heeft dat ook gedaan en hij nam grote afstand van haar..
Dus wat moet ik nou help me alsjeblief ik vind hem echt heel erg leuk ..

Laatst gewijzigd op 19-09-2010 om 22:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2010, 06:16
Verwijderd
Zou je misschien je tekst in wat beter Nederlands kunnen schrijven? En interpunctie gebruiken? Dan is je tekst wat makkelijker te lezen.

Als hij doet alsof hij niks meer van alles weet, dan vindt hij misschien je aandacht leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:13
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
ik kan het niet eens lezen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:22
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik zou toch zeggen dat je hem leuk vind
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
ik kan het niet eens lezen
Met veel moeite is het mij gelukt om te lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd maar weet niet wat te doen
TwGStudios
4 01-11-2016 17:56
Liefde & Relatie Verliefd maar heeft relatie
Mr. Peanut
25 09-10-2007 13:02
Liefde & Relatie Verliefd zijn op iemand die je......
~some1-nice~
32 26-10-2004 09:15
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 3)
Verwijderd
499 11-10-2004 22:03
Liefde & Relatie Verliefd maar ze heeft al iemand
!voX
6 25-08-2003 13:00
Liefde & Relatie twijfels over je relatie...
Verwijderd
6 11-04-2003 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.