Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 00:25
JustM700
JustM700 is offline
Hallo iedereen,

Ik ben nu al 17 jaar en 3 maanden oud.
Tot op heden heb ik nog nooit echt gezoend.
Het is niet dat ik lelijk ben, want dat ben ik niet.
Het is niet dat ik geen date's kan krijgen, want die kan ik wel krijgen.

Het is meer dat ik de stap denk ik niet durf te maken.
Afgelopen maanden met een meisje zeven maal afgesproken, alleen zijn we niet verder gegaan dan kusjes op de mond.

Maar ik maak me er best druk om, aangezien iedereen om me heen het wel al heeft gedaan.

Wat vinden jullie hier nu van? Zou ik me hier überhaupt wel druk over moeten maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2010, 06:02
Verwijderd
Ik zou me er totaal niet druk over maken. Ik zou liever een jongen hebben die op z'n 17e nog nooit gezoend heeft, dan een jongen die al met veel verschillende meisjes gezoend heeft/wat dan ook.
Het komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 08:41
Verwijderd
Ik ben 18 en ook nooit gezoend..zal wel normaal zijn
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 08:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er staat op deze pagina ook nog een topic van iemand van 16 die nog nooit echt gezoend heeft. En als je de zoekfunctie gebruikt zul je al gauw ontdekken dat er al heel veel topics hierover zijn geweest. Nee, je hoeft je geen zorgen te maken want uiteindelijk gebeurt het vanzelf. Volgens de regels hier mogen eigenlijk bijna alle topics openblijven ook al zijn er veel topics geweest met hetzelfde onderwerp, dus ik ga deze ook niet sluiten. Maar even om je duidelijk te maken dat je écht niet de enige bent die nog nooit gezoend heeft.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 12:25
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als je ondanks het niet zoenen toch tevreden bent over die dates van je, wat is dan het probleem? Je moet je als niet-frequente zoener (fysiek) ook wel erg aangetrokken voelen tot iemand om zomaar even tot zoenen over te gaan. Als je niet tevreden bent, is een achtste date ook niet zo heel erg.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 12:47
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Het is wel redelijk laat, maar zolang je voor je 18e zoent zal het nog wel goedkomen.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 13:02
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Eerste keer is altijd spannend, maar als je wilt zoenen, moet je wel die stap zetten.
Dat anderen al gezoend hebben, boeiend. Zonde van je tijd om je daar druk om te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 15:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het is wel redelijk laat, maar zolang je voor je 18e zoent zal het nog wel goedkomen.

als je na je 18e zoent komt het ook nog wel goed hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 16:05
Verwijderd
hier zijn al best veel topics over geweest,
doe gewoon waar jij je goed bij voelt,en vergelijk jezelf niet met n ander
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 19:25
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Het is wel redelijk laat, maar zolang je voor je 18e zoent zal het nog wel goedkomen.
En zelfs daarna kan het nog prima met je goedkomen. Die sociale druk op zoenen moet je je echt niks van aantrekken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 12:14
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
En zelfs daarna kan het nog prima met je goedkomen. Die sociale druk op zoenen moet je je echt niks van aantrekken.
Je hebt dan al een redelijke achterstand hé. Je krijgt dan een vriend(in) die meestal al meer ervaring heeft, die vindt dat jij er niks van bakt, dumpt je, waardoor jij niet meer ervaring op kan doen.

Zo kom je in een spiraal terecht en eindig je uiteindelijk als een vatsige 40'er met vet haar.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 12:16
Aesthetic
Avatar van Aesthetic
Aesthetic is offline
Komt vanzelf joh. Je moet sowieso pas zoenen als je eraan toe bent, en ach, lelijke mensen kunnen vast ook wel met iemand zoenen hoor.
__________________
The road to hell is paved with good intentions.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Je hebt dan al een redelijke achterstand hé. Je krijgt dan een vriend(in) die meestal al meer ervaring heeft, die vindt dat jij er niks van bakt, dumpt je, waardoor jij niet meer ervaring op kan doen.

Zo kom je in een spiraal terecht en eindig je uiteindelijk als een vatsige 40'er met vet haar.

godzijdank is het met mij toch goed afgelopen dan...


misschien komt dat omdat niet iedereen zo oppervlakkig is om een minder ervaren iemand direct te dumpen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Je hebt dan al een redelijke achterstand hé. Je krijgt dan een vriend(in) die meestal al meer ervaring heeft, die vindt dat jij er niks van bakt, dumpt je, waardoor jij niet meer ervaring op kan doen.

Zo kom je in een spiraal terecht en eindig je uiteindelijk als een vatsige 40'er met vet haar.
Leuk net, kun je nog aanwijzingen geven hoe je het graag wil ^^.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 18:58
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Dat is waar. Als je normale mensen zoekt zullen ze idd niet zo oppervlakkig zijn. Als je naar een discotheek gaat is dit meestal wel zo.

Ik dacht meer aan van die meisjes van 20 met al 20 bedpartners, 100 zoenpartners en 5 soa's. Er zitten ook nog normale meisjes tussen, natuurlijk.
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 21:21
Picidae
Picidae is offline
Ik ben bijna 20 en heb pas 1x een beetje gekust...

(Maak me er wel wat zorgen om, maar zeg het even zodat je weet dat je niet alleen bent )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 22:10
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Vind je zoenen eng omdat je denkt dat je het niet kan...? Meisjes gaan je echt niet dumpen omdat je niet kan zoenen. Zoen dat meisje waarmee je al 7 keer hebt afgesproken gewoon. Er kan vrijwel niks misgaan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dat is waar. Als je normale mensen zoekt zullen ze idd niet zo oppervlakkig zijn. Als je naar een discotheek gaat is dit meestal wel zo.

Ik dacht meer aan van die meisjes van 20 met al 20 bedpartners, 100 zoenpartners en 5 soa's. Er zitten ook nog normale meisjes tussen, natuurlijk.
Hoeveel van die meisjes ken jij, echt? Ik vind het nogal een zinloze opmerking dat je voor je 18e gezoend moet hebben voor het goed met je komt. Het komt goed met je als je, zelfs als je pas 30 bent, zoent met iemand die je veel te leuk vindt om je af te wijzen vanwege je aantal gezoenden. Je bent slechter af als je met iemand zoent als je 17 bent die je niet mag alleen maar om gezoend te hebben en dat verrekte normaal gaat vinden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2010, 17:01
Verwijderd
Justm, maak je geen zorgen. Zoiets belangrijks hoef je niet te gaan overhaasten, je eerste ervaring vergeet je namelijk nooit meer. Zorg ervoor dat je het op het juiste moment doet (je voelt vanzelf aan wanneer dit is) en met de juiste persoon, anders krijg je naderhand zeker spijt van. Het lijkt er al op dat je iemand op het oog hebt .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 17 jaar en nooit een relatie gehad
danielDTC97
5 16-10-2014 14:26
Liefde & Relatie Verkering en uit de kast
Nick-Mads
9 27-03-2014 16:31
Seksualiteit Je eerste kus
kous
106 31-05-2010 12:41
Liefde & Relatie De eerste zoen
Verwijderd
139 14-05-2004 12:21
Seksualiteit * Jongens die op een speciale nacht w88? *
*Legolas*
70 08-09-2002 02:09
Seksualiteit is het erg om al 17 jarige...
Asmodeus
24 17-03-2002 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.