Oud 13-09-2017, 21:47
Xxxxanidaxxxx
Xxxxanidaxxxx is offline
Weet iemand hoe een bedrijfskolom van een hotel eruit ziet? Alle hulp is welkom

Laatst gewijzigd op 13-09-2017 om 21:50. Reden: verkeerd
Advertentie
Oud 13-09-2017, 23:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat had je zelf al bedacht/ gevonden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-09-2017, 08:18
Verwijderd
Wat heft een hotel nodig, en waar komt dat vandaan - helemaal terug tot de oorsprong? Zet dat op papier en je hebt je bedrijfskolom. Wij gaan niet jouw huiswerk helemaal doen.
Oud 14-09-2017, 09:02
Xxxxanidaxxxx
Xxxxanidaxxxx is offline
ik heb dat al geprobeerd maar ik kom er niet uit. Vandaar mijn bericht op dit forum. Het is NIET mijn huiswerk. Naar dat je daar gelijk vanuit gaat. Het is een vraagstelling ter interessen omdat ik mij wil verdiepen in de lesstof van volgende keer. Ik heb namelijk moeite om te snappen hoe een bedrijfskolom van diensten in zijn werk gaan. Vandaar dat ik een voorbeeld voor mijzelf wil van een bedrijfskolom van een dienst.
Oud 14-09-2017, 09:11
Xxxxanidaxxxx
Xxxxanidaxxxx is offline
Citaat:
Wat had je zelf al bedacht/ gevonden?
Ik dacht iets in de richting van:

Gast boekt kamer - Front desk wijst kamer toe - Gast checkt in - Gast betaald vooraf - Gast krijgt keycard - Gast maakt gebruik van de faciliteiten - Gast checkt uit en betaald de extra kosten

Maar het moest zo specifiek mogelijk, weet niet of het goed is geformuleerd en waar ik precies moet beginnen
Oud 14-09-2017, 09:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is NIET mijn huiswerk. Naar dat je daar gelijk vanuit gaat.
Het topic staat wel bij huiswerkvragen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-09-2017, 09:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik dacht iets in de richting van:

Gast boekt kamer - Front desk wijst kamer toe - Gast checkt in - Gast betaald vooraf - Gast krijgt keycard - Gast maakt gebruik van de faciliteiten - Gast checkt uit en betaald de extra kosten

Maar het moest zo specifiek mogelijk, weet niet of het goed is geformuleerd en waar ik precies moet beginnen
Wat je nu doet is een proces beschrijven. Is dat ook wat je wil, het bedrijfsproces of de workflow in kaart brengen? Of wil je de hiërarchische structuur onderzoeken, waarbij je kijkt welke functies er in het bedrijf zijn, en wie aan wie verantwoording moet afleggen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-09-2017, 11:37
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat al geprobeerd maar ik kom er niet uit. Vandaar mijn bericht op dit forum. Het is NIET mijn huiswerk. Naar dat je daar gelijk vanuit gaat. Het is een vraagstelling ter interessen omdat ik mij wil verdiepen in de lesstof van volgende keer. Ik heb namelijk moeite om te snappen hoe een bedrijfskolom van diensten in zijn werk gaan. Vandaar dat ik een voorbeeld voor mijzelf wil van een bedrijfskolom van een dienst.
Typisch dat je alleen op die huiswerk-opmerking reageert en niet op de tip die ik wel degelijk geef. Zoals Eline al zegt staat de topic letterlijk bij huiswerkvragen, maar goed.

Citaat:
Ik dacht iets in de richting van:

Gast boekt kamer - Front desk wijst kamer toe - Gast checkt in - Gast betaald vooraf - Gast krijgt keycard - Gast maakt gebruik van de faciliteiten - Gast checkt uit en betaald de extra kosten

Maar het moest zo specifiek mogelijk, weet niet of het goed is geformuleerd en waar ik precies moet beginnen
Dit is volgens mij geen bedrijfskolom. Een bedrijfskolom zoals ik het ken is van de eerste producent tot de klant beschrijven. En ja, dat is bij diensten een stuk lastiger.
Oud 14-09-2017, 19:25
brands
Avatar van brands
brands is offline
Klik

In deze bovenstaande link staan diverse voorbeelden van een bedrijfskolom. Met deze voorbeelden kun je het wel toepassen. 1 goede zoekopdracht in Google en je had dit ook gevonden,
__________________
Gr. Brands
Oud 15-09-2017, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Klik

In deze bovenstaande link staan diverse voorbeelden van een bedrijfskolom. Met deze voorbeelden kun je het wel toepassen. 1 goede zoekopdracht in Google en je had dit ook gevonden,
Dat zijn allemaal voorbeelden van productiebedrijven en ze zoekt een bedrijfskolom van een dienstverlener. Je antwoord is juist maar nutteloos.
Oud 15-09-2017, 17:27
Xxxxanidaxxxx
Xxxxanidaxxxx is offline
Op een ander forum is mijn vraag beantwoord.
Oud 16-09-2017, 01:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Prima, dan sluit ik je topic hier
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.