Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2005, 16:44
Verwijderd
doe jij mee aan de ramadan? zoja, bestel je dan stiekem pizza's wanneer je ouders niet thuis zijn of vast je netjes van 's morgens vroeg tot 's avonds laat?

wat zijn je beweegredenen om mee te doen aan de ramadan en welke achtergrond heb je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2005, 16:46
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Uhm, ik doe niet Ramadam omdat ik geen Islamiet ben
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ik zit nu 'n pizza naar binnen te stouwen.
dus nee, ik vast niet.
Ik wil 't opzich wel 'n keer doen, gewoon om 't 'ns te ervaren.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 16:53
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Ik doe niet mee met de ramadan want ik ben geen Islamiet en ik wil het ook niet worden en ik heb ook niet één of andere christelijke vastenperiode ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:12
Verwijderd
Ik heb een stokbroodje met kruidenboter in de oven staan

Bij ons op school is wel een Islamitische godsdienstdocente. En de brugklassen aan wie zij lesgeeft doen geloof ik soort van half verplicht mee. Ze moeten in elk geval één dag op school blijven tot het donker is en dan gaan ze samen in de kantine voer naar binnen stoppen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 07-10-2005 @ 17:50 :
Ik wil 't opzich wel 'n keer doen, gewoon om 't 'ns te ervaren.
Het gaat jou vast gewoon om dat suikerfeest, smeerlap. >:]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:25
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik heb een keer de ramadan voor een week gevolgd. Het was zaterdag en wilde beginnen aan mijn tweede drankje maar dat viel niet zo goed dus toen ben ik kotsend out gegaan en was ik zoek en ik kan niets herinneren.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:12
brinta
brinta is offline
Ik doe mee, ben moslim.

Om 5 uur 's ochtends dek ik gezellig de tafel met matching servetten & bordjes etc. Heel ontbijtbuffet met dadels, muntthee, vruchtensap, vitaminepillen, etc.

Rond 16 uur 's middags raak ik in een hongerbuzz, rond 17 uur ben ik koud en slaperig, als een soort anorexiapatient.
Mijn lief heeft als ik thuiskom soep gekookt en warme melk & dadels klaarstaan om de vasten te breken.

Ik ben aan de ene kant heel helder (niet gehinderd door koolhydraten en suikers die je suffig maken) en aan de andere kant niet omdat ik steeds geconcentreerd ben op mijn maag.

Als je eenmaal begint met eten is alles verschrikkelijk lekker
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:20
Maharani
Maharani is offline
Nee, ik doe aan Navratri.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 07-10-2005 @ 17:46 :
Uhm, ik doe niet Ramadam omdat ik geen Islamiet ben
bovendien hoef ik niet aan de ramadan te zijn om mezelf uit te hongeren en vol te proppen, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:28
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 07-10-2005 @ 21:21 :
bovendien hoef ik niet aan de ramadan te zijn om mezelf uit te hongeren en vol te proppen, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:31
Verwijderd
Als ik zin heb in eten, dan eet ik. Dus nee, ik doe niet mee. En ik ben toch niet gelovig, dus.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:31
Verwijderd
Ik doe niet aan de Ramadan, ik ben een heidense zondaar die niet zonder zijn portie noodles kan tussen de middag.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:33
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ik heb iemand op mn werk die aan de ramadan doet. en die is heel eigenaardig telkens voor de middagpauze al verdwenen terwijl het stervesdruk is
schimmel zegt; oppleuren met die onzin
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:25
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Doe niet aan ramadan omdat ik niet gelovig ben.Mn hele school wel maar de meeste spelen vals
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:03
Orpa
Orpa is offline
Ik doe er zelf niet aan omdat ik niet gelovig ben... Bij mij op school doet wel een aantal mensen eraan, en daarvoor is er in de pause een lokaal open waar dus niet gegeten mag worden, zodat ze niet tussen de etende mensen hoeven te zitten...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:07
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik doe het zelf niet maar ik vind het wel een mooie gedachte
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:18
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 07-10-2005 @ 17:46 :
Uhm, ik doe niet Ramadam omdat ik geen Islamiet ben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2005, 22:29
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Mag je dan wel tussendoor drinken dan. Als je aan de ramadam mee doet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:34
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik doe niet aan de Ramadan maar ik zou het ook wel een keer willen proberen. ik heb trouwens wel een paar keer een anti candida dieet gedaan en dat was ook zwaar kut, maar dat was niet uit geloofsovertuiging enzo. maar toch, die knackebrod met zalm doe ik nooit meer, te ranzig
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:37
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 07-10-2005 @ 23:29 :
Mag je dan wel tussendoor drinken dan. Als je aan de ramadam mee doet
Nee
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:39
Verwijderd
dit topic is onstaan naar aanleiding van nederlandse meisjes bij mij op school die het moslim-jargon nog beter beheersen dan de eerste beste turk of marokkaan en het dus stoer vinden om mee te doen aan de ramadan.

laatst in het nrc stond ook een artikel over dat ramadan steeds populairder wordt in de westerse wereld onder autochtonen, vandaar.

persoonlijk heb ik wel respect voor mensen die meedoen aan de ramadan alleen zou ik nooit zelf vasten.
de gedachtengang van het vasten is mooi, maar ik betwijfel of het wel zo praktisch is.
broden komen niet 123 uit de hemel vallen als je vast namelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:59
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Zaara schreef op 07-10-2005 @ 23:37 :
Nee
Volgens mij wel hoor, water.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 00:47
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
ik moet hard afvallen, dus ik doe mee
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 01:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-10-2005 @ 23:07 :
ik doe het zelf niet maar ik vind het wel een mooie gedachte
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2005, 02:27
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
White Trash schreef op 07-10-2005 @ 23:39 :

broden komen niet 123 uit de hemel vallen als je vast namelijk.
hmm?

wat bedoel je te zegen?

volgens mij is het idee achter vasten te 'voelen' wat minder bedeelden voelen. dat vind ik idd ook wel een mooie gedachte.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 08:25
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Nee doe ik niet aan, ik heb wel respect voor de mensen die het volhouden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:40
Verwijderd
3 klasgenootjes van mij doen het wel. 2 daarvan heel erg streng, de eten echt niks tussen zonsopgang en zonsondergang. De laatste heeft altijd wat te eten als ze bang is dat ze gaat flauwvallen.

Respect voor degenen die het volhouden though.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:48
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-10-2005 @ 23:07 :
mooie gedachte]
Dit ontgaat mij even, maar eventueel zie ik een gigantisch teken van sarcasme over het hoofd.
Maar ervanuitgaande dat jij het serieus meent: Wat is er mooi aan? de grootste beweegreden voor een maand vasten is, onder de mensen aan wie ik het gevraagd heb; Het meeleven met de armen, en herrineren hoe het voelt wanneer brood op de plank niet zo vanzelfsprekend is, als in onze Westerse wereld.
Dit vind ik dus hapklare onzin, de armen in onze wereld hebben ook 's avonds geen eten!
Die krijgen géén gedekte tafels met dadels, soep, en vitaminenpillen wanneer de zon onder gaat.
En wat ik hoor van de moslims met wie ik erover gesproken heb, zijn de armen in deze wereld overdag ook geen seconden in hun gedachten, ze proberen juist het begrip 'eten' uit hun hoofd te zetten, en zich op andere dingen te focussen en te hopen dat de tijd wat sneller gaat.
Wanneer je voor het eten bidt, en de Heer dankt voor het eten, en daarbij denkt aan het feit dat er genoeg mensen op de wereld zijn die daar níet zo vanzelfsprekend over kunnen doen, dat heeft voor mij meer zin.
Wanneer we praten over het meeleven met de armen in de wereld.
Maar goed, verschillende culturen, verschillende oogpunten.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:52
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
White Trash schreef op 07-10-2005 @ 23:39 :
persoonlijk heb ik wel respect voor mensen die meedoen aan
Waarom? ik heb voor iedereen respect, wel of geen ramadan.
Maar ik snap niet waarom mensen extra respect verdienen wanneer ze meedoen aan een maand vasten.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 08-10-2005 @ 10:52 :
Waarom? ik heb voor iedereen respect, wel of geen ramadan.
Maar ik snap niet waarom mensen extra respect verdienen wanneer ze meedoen aan een maand vasten.
Maak jij je wel bewust van de armen en de hongerigen? Als je elke dag uren lang niet mag eten en drinken, wat je wél gewend bent, dan besef je je dat heus wel beter dan wanneer je dat wel doet. Ik heb een keer een dag gevast om geld op te halen voor aids-weesjes enzo, en ik kan sindsdien nog meer zeggen: respect voor mensen die dat een maand lang zo goed doorzetten.
Ik werk ook met verschillende moslims die dat doen, en als ik zie hoe zij gewoon kunnen blijven werken zonder iets te eten enzo, dan vind ik dat wel getuigen van doorzettingsvermogen.

En ik vind dat dat respect verdiend. Evenwel als een atheďst of een christen of boeddhist die zich op een andere manier in zet voor arme mensen (of een ander hoger doel van dien aard), of zich er in ieder geval mee bezig houdt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
z0pje schreef op 08-10-2005 @ 11:29 :
Maak jij je wel bewust van de armen en de hongerigen? Als je elke dag uren lang niet mag eten en drinken, wat je wél gewend bent, dan besef je je dat heus wel beter dan wanneer je dat wel doet. Ik heb een keer een dag gevast om geld op te halen voor aids-weesjes enzo, en ik kan sindsdien nog meer zeggen: respect voor mensen die dat een maand lang zo goed doorzetten.
Ik werk ook met verschillende moslims die dat doen, en als ik zie hoe zij gewoon kunnen blijven werken zonder iets te eten enzo, dan vind ik dat wel getuigen van doorzettingsvermogen.

En ik vind dat dat respect verdiend. Evenwel als een atheďst of een christen of boeddhist die zich op een andere manier in zet voor arme mensen (of een ander hoger doel van dien aard), of zich er in ieder geval mee bezig houdt.
wat een onzin, iedereen kan zo vasten, want de meeste moslims die ik ken stoppen zich die avond en ochtend gewoon zo vol dat ze na de ramadan zijn aangekomen.
Volgens mij kan iedereen die er zo aan mee doet het vol houden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:54
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
neej, doe er niet aan mee.
enneh, je mag ook niet drinken tussendoor... heb het namelijk deze week gevraagd aan een paar klasgenootjes die moslim zijn
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 03:41
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
z0pje schreef op 08-10-2005 @ 11:29 :
Maak jij je wel bewust van de armen en de hongerigen?
Ik ben me heel erg bewust van de verdeeldheid in de wereld, wij hebben het geweldig, we hebben zekerheid, en wanneer je onze 'problemen' relativeert aan de problemen die in landen als Afghanistan heersen, dan zijn onze problemen simpelweg lachwekkend.
Maar aan de andere kant ben ik me heel erg bewust dat een maand vasten, he-le-maal niks oplost aan die problemen.
En dat mensen in de arme landen ná zonsondergang nogsteeds geen eten hebben, en géén uitzicht hebben op een maaltijd.
En op de momenten dat je niet mag eten, dwaalt je gedachten voornamelijk af naar het eten wat je staat te wachten, dit heb ik uit de mond van mensen die er zelf aan mee doen, en niet naar de derde wereld landen.

Citaat:
z0pje schreef op 08-10-2005 @ 11:29 :
[BIk heb een keer een dag gevast om geld op te halen voor aids-weesjes enzo[/B]
Gigantisch veel respect voor jou, jij zet je in voor het leed van anderen en bent jezelf er bewust van dat hetgeen wat wij bezitten, namelijk zekerheid in ons leven, voor láng niet iedereen vanzelfsprekend is.
Je steunt de mensen die het 't allerhardst nodig hebben op deze wereld.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 07:00
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 08-10-2005 @ 10:48 :
Dit ontgaat mij even, maar eventueel zie ik een gigantisch teken van sarcasme over het hoofd.
Maar ervanuitgaande dat jij het serieus meent: Wat is er mooi aan? de grootste beweegreden voor een maand vasten is, onder de mensen aan wie ik het gevraagd heb; Het meeleven met de armen, en herrineren hoe het voelt wanneer brood op de plank niet zo vanzelfsprekend is, als in onze Westerse wereld.
Dit vind ik dus hapklare onzin, de armen in onze wereld hebben ook 's avonds geen eten!
Die krijgen géén gedekte tafels met dadels, soep, en vitaminenpillen wanneer de zon onder gaat.
En wat ik hoor van de moslims met wie ik erover gesproken heb, zijn de armen in deze wereld overdag ook geen seconden in hun gedachten, ze proberen juist het begrip 'eten' uit hun hoofd te zetten, en zich op andere dingen te focussen en te hopen dat de tijd wat sneller gaat.
Wanneer je voor het eten bidt, en de Heer dankt voor het eten, en daarbij denkt aan het feit dat er genoeg mensen op de wereld zijn die daar níet zo vanzelfsprekend over kunnen doen, dat heeft voor mij meer zin.
Wanneer we praten over het meeleven met de armen in de wereld.
Maar goed, verschillende culturen, verschillende oogpunten.
het is een ingeburgerd begrip het heeft geen betekenis net als kerstmis.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:11
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 07-10-2005 @ 17:46 :
Uhm, ik doe niet Ramadam omdat ik geen Islamiet ben
logisch
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2005, 13:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 08-10-2005 @ 11:54 :
neej, doe er niet aan mee.
enneh, je mag ook niet drinken tussendoor... heb het namelijk deze week gevraagd aan een paar klasgenootjes die moslim zijn
Mwah, sommigen mogen wel drinken. Het is hoe streng je het wil doen. Ik ken een meisje die wel drinkt (ookal is het maar water). Maar zij vertelde me dat zij mensen kenden die alleen hun mond spoelden met water om zo toch geen droge mond te hebben en het daarna weer uitspugen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:57
Mindfields
Mindfields is offline
Hypocriete rotzooi. Ik heb weleens mee gedaan aan Zip Your Lip, om me vervolgens 's avonds vol te stouwen bij de McDonalds met iedereen die mee deed. Nooit meer dus.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 06:53
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-10-2005 @ 23:34 :
ik heb trouwens wel een paar keer een anti candida dieet gedaan en dat was ook zwaar kut, maar dat was niet uit geloofsovertuiging enzo. maar toch, die knackebrod met zalm doe ik nooit meer, te ranzig
Ja haha, ik ook. Vreeeeselijk.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 06:56
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 09-10-2005 @ 04:41 :
Ik ben me heel erg bewust van de verdeeldheid in de wereld, wij hebben het geweldig, we hebben zekerheid, en wanneer je onze 'problemen' relativeert aan de problemen die in landen als Afghanistan heersen, dan zijn onze problemen simpelweg lachwekkend.
Maar aan de andere kant ben ik me heel erg bewust dat een maand vasten, he-le-maal niks oplost aan die problemen.
En dat mensen in de arme landen ná zonsondergang nogsteeds geen eten hebben, en géén uitzicht hebben op een maaltijd.
En op de momenten dat je niet mag eten, dwaalt je gedachten voornamelijk af naar het eten wat je staat te wachten, dit heb ik uit de mond van mensen die er zelf aan mee doen, en niet naar de derde wereld landen.



Gigantisch veel respect voor jou, jij zet je in voor het leed van anderen en bent jezelf er bewust van dat hetgeen wat wij bezitten, namelijk zekerheid in ons leven, voor láng niet iedereen vanzelfsprekend is.
Je steunt de mensen die het 't allerhardst nodig hebben op deze wereld.
Goh, het lost niks op, nee, maar Ramadan is niet alleen de maand van het vasten, maar ook de maand van het extra zakaat geven aan de armen, behulpzaamheid, enz. + het maakt je wel bewust van hoe goed je het hebt (juist ook door dat lekkere eten na het vasten).
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 07:16
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
wij hadden ook een keer 'zip your lip' op school, moest je ook sponsers etc zoeken en we bleven van 19.00 tot 19.00 op school geloof ik, we hadden wel gewoon lessen enzo maar we mochten niet eten. het was eigenlijk heel gezellig
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 08-10-2005 @ 11:54 :
wat een onzin, iedereen kan zo vasten, want de meeste moslims die ik ken stoppen zich die avond en ochtend gewoon zo vol dat ze na de ramadan zijn aangekomen.
Volgens mij kan iedereen die er zo aan mee doet het vol houden.
volgen jou, blablabla, probeer het dan eerst eens, anders vind ik het een beetje onzin dat je dit zegt

Citaat:
Overjoyed schreef op 09-10-2005 @ 04:41 :
Ik ben me heel erg bewust van de verdeeldheid in de wereld, wij hebben het geweldig, we hebben zekerheid, en wanneer je onze 'problemen' relativeert aan de problemen die in landen als Afghanistan heersen, dan zijn onze problemen simpelweg lachwekkend.
Maar aan de andere kant ben ik me heel erg bewust dat een maand vasten, he-le-maal niks oplost aan die problemen.
En dat mensen in de arme landen ná zonsondergang nogsteeds geen eten hebben, en géén uitzicht hebben op een maaltijd.
En op de momenten dat je niet mag eten, dwaalt je gedachten voornamelijk af naar het eten wat je staat te wachten, dit heb ik uit de mond van mensen die er zelf aan mee doen, en niet naar de derde wereld landen.


Ja daar kan ik in komen. Maar als het goed is wordt er ook geld in gezameld en eten gedeeld met mensen die het niet kunnen betalen enzo.

Citaat:
Overjoyed schreef op 09-10-2005 @ 04:41 :
Gigantisch veel respect voor jou, jij zet je in voor het leed van anderen en bent jezelf er bewust van dat hetgeen wat wij bezitten, namelijk zekerheid in ons leven, voor láng niet iedereen vanzelfsprekend is.
Je steunt de mensen die het 't allerhardst nodig hebben op deze wereld.
Tja, het was een flinke actie, ik geloof dat we met onze school rond de 25.000€ hadden opgehaald, en dat helpt vast meer dan er een maand hard over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 14:40
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Zo'n suikerfeest vind ik nou ook weer niet zo aantrekkelijk klinken eigenlijk.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 15:00
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik geef niet zoveel om moslims en hongerige negers
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 17:17
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Citaat:
terror koe schreef op 10-10-2005 @ 16:00 :
Ik geef niet zoveel om moslims en hongerige negers
achja, waarom zou je ook, moslims en hongerige negers geven ook niet zoveel om jou.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:18
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik doe der niet aan mee.

1 keer maar ik werd misselijk. Ik was vergeten dat ze in de ochtend eten

Mijn turkse vriendin doet er wel aan mee. EN dat vindt ik echt stoer Weet niet hoe ze dat kan vol houden.

Respect
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
z0pje schreef op 10-10-2005 @ 09:52 :


Tja, het was een flinke actie, ik geloof dat we met onze school rond de 25.000€ hadden opgehaald, en dat helpt vast meer dan er een maand hard over nadenken.
was dat zip your lip? daar heb ik heel wat keren aan meegedaan

verder ramadan ik niet, nee
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:26
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
terror koe schreef op 10-10-2005 @ 16:00 :
Ik geef niet zoveel om moslims en hongerige negers
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
terror koe schreef op 10-10-2005 @ 16:00 :
Ik geef niet zoveel om moslims en hongerige negers
moslims en hongerige negers ook niet om elkaar, blijkt maar weer
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:37
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Nee, het is tamelijk onzinning en bovendien ongezond.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.