Oud 02-05-2020, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo blij met mijn dude, het lijkt wel alsof hij in mijn hart en hoofd kan kijken. Heel supportive. <3
<3<3<3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2020, 14:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het verwarrend. We gaan eigenlijk heel goed met elkaar om. Hij heeft boodschappen gebracht toen ik ziek was en belt regelmatig als ie ergens is, of ik ook iets nodig heb. Hij is de enige die hier nu over de vloer komt. Het voelt een beetje als latten maar ben zo bang dat ik hoop houd, die er niet is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 18:47
Verwijderd
Wat lastig Daantje. Weet hij hoe jij op hem reageert? Of heeft hij intenties om weer bij je terug te komen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 19:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet het niet en durf het ook nog niet tr vragen volgens de psych is afspreken prima als het meer positief oplevert dan negatief en moet ik het vragen als ik het aan kan.

Vlak voor ik ging verhuizen, hebben we het er een keer over gehad en toen vond ie latten maar een dure business. Hij geeft duidelijk wel nog om me, want hij was duidelijk bezorgd toen ik ziek was.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 19:53
Verwijderd
Daantje ik wil je wel op het hart drukken dat je jezelf dit ook hardop moet vragen "levert dit iets op of maakt het dingen moeilijker" en dan moet acteren, desnoods tijdelijk, naar het gevoel wat je er dan bij hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 20:01
Verwijderd
Precies. Hou je er iets positiefs aan over of wordt het alleen maar moeilijker? En ik vind het logisch dat hij nog om je geeft, maar dat is niet altijd iets positiefs. Wees voorzichtig met jezelf!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 20:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat probeer ik idd ook. Ik denk dat het nu ook wel nog moeilijker is omdat ik verder helemaal weinig mensen zie. Als hij er is, vind ik het fijn maar als ie weer weg is, vind ik het moeilijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 20:56
Verwijderd
Ja corona helpt echt niet mee. Als we dat niet zouden hebben zou ik je 100% no contact aanraden, hoe moeilijk ook want vergeet niet de achterliggende redenen; hij heeft hier al veel langer over na kunnen denken en hij zit in een hele andere fase van afscheid nemen dan jij; jij bent net begonnen en dan helpt het totaal niet als 'ie d'r steeds tussendoor komt fietsen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 23:28
Verwijderd
Och Daantje, je houdt nog echt van hem. Ik snap wel dat je hem ook vraagt... jullie zijn niet raar uit elkaar gegaan en hij kent jou toch ook heel goed. Maar toch, pas op! Het bespoedigt het onthechten niet...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2020, 23:31
Verwijderd
Maar waarom hadden jullie het over alsnog latten? Want jullie waren toch al uit elkaar officieel? Of was dat de insteek om toch weer echt bij elkaar te komen?
Omdat hij het te duur zou vinden, zei hij dan niet dat hij gewoon echt niet meer met je samen wilde zijn, dus ook niet latten?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2020, 22:30
Verwijderd
Ik zag op instagram dat een vorige date ineens een baby heeft. that escalated quickly
Met citaat reageren
Oud 16-05-2020, 22:34
Verwijderd
Hij zal wel denken: oh ze heeft een stabiele man that escalated quickly
Met citaat reageren
Oud 16-05-2020, 22:36
Verwijderd
Die man was trouwens echt soooooo anti instagrammmm and social mediaaaaaa

En nu heeft ie per ongeluk een kind
Met citaat reageren
Oud 16-05-2020, 22:41
Verwijderd
Omg! Ik zie ineens wie het is! Omg ik wist het!!! omg dit moet ik tigerly vertellen omg omg
Met citaat reageren
Oud 16-05-2020, 23:38
Verwijderd
Waarom heb ik ze nu ineens allemaal op facebook opgezocht terwijl ik al een uur had kunnen slapen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2020, 07:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag 6 jaar samen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2020, 10:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Vandaag 6 jaar samen
Gefeliciteerd samen!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2020, 13:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Vandaag 6 jaar samen
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2020, 14:50
Verwijderd
Gefeliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2020, 18:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeli
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2020, 21:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dank liefjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2020, 12:23
Verwijderd
Elf jaar samen vandaag
Met citaat reageren
Oud 10-06-2020, 12:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
gefeliciteerd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoorde vanavond van een vriendin dat mijn ex aan het daten is met iemand van de roeivereniging. Ondanks dat ik het ergens wel verwacht had, komt het toch hard aan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 10:33
Verwijderd
Aiiiiii ja. Dat doet altijd pijn.

Wordt het liefdesverdriet al iets minder?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 10:34
Verwijderd
En wilde je dat wel weten eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 11:05
Verwijderd
Ja dat vroeg ik me ook een beetje af... ik zou dat niet uit mezelf aan een vriend of vriendin vertellen, dat wil je toch helemaal niet weten?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 11:45
Verwijderd
Tja ze zit zelf ook bij die roeivereniging. Lijkt me dat je weinig keus hebt helaas.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 12:07
Verwijderd
Zo lang het bij een beetje daten blijft is die keus er wel natuurlijk, zodra het serieus wordt ligt het anders.

Blijft kut daantje. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 12:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aiiiiii ja. Dat doet altijd pijn.

Wordt het liefdesverdriet al iets minder?
Soms denk ik van wel maar als dit me dan zo raakt weer van niet.

Citaat:
En wilde je dat wel weten eigenlijk?
Mijn vriendin voelde zich heel lullig toen ze het vertelde maar ik wil ook niet dat de halve vereniging het straks weet en ik niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 14:37
Verwijderd
Ik heb meerdere exen (...) nu binnen de beroepsgroep en iedereen kent elkaar. Eén van die exen en ik zijn heel naar uit elkaar gegaan en dat is als een lopend vuurtje rond gegaan. Er was een groep mensen die actief de rug naar mijn ex keerde, maar het ook heerlijk vonden om op hem te katten en uit te schelden.

Ik kreeg op een gegeven moment te horen dat hij aan het daten was een nieuw iemand, en die had hij ergens opgepikt blabla. Uit het verhaal en de omschrijving wist ik dat hij haar al kende, maar zij wisten dat dus niet. Maar ik was wel veeeeeel knapper en slimmer etcc.... En ik zei toen: Ik wil het niet horen, het hielp me niet bij de verwerking, dan kom ik er toch liever zelf achter ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 14:41
Verwijderd
Maar ik heb ook een andere leuke ex, maar met hem verbrak ik de relatie, omdat ik te veel om hem gaf en we er niet meer uit zouden komen samen, hij heeft het er heel moeilijk mee gehad en heeft me na twee jaar na de break up kunnen laten gaan. Toen hij een relatie kreeg met een ander, en ik wist wie dat was en ik kende haar ook, werd ik eigenlijk blij.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 14:43
Verwijderd
Ik denk dat de meest recente persoon en ik het ooit gaan vertellen aan elkaar onder genot van een biertje ofzo. Hoe pijnlijk dat voor ons beide zal zijn, maar ook ok. Ik zou het niet van een vriendin willen horen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 23:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Soms denk ik van wel maar als dit me dan zo raakt weer van niet.
Jullie zijn lang samengeweest, dus het is alleen maar normaal dat het soms nog pijn doet. Zeker omdat jullie elkaar tussendoor ook nog hebben gezien. Maar het wordt heus wel minder. Knuffel voor jou. <3
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2020, 21:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij had gevraagd of ik vanavond langs wou komen zodat we konden praten. Ze willen kijken hoe het gaat samen want ze hebben het leuk samen maar hij heeft wel gezegd dat ik een speciaal plekje in zijn hart heb en dat ie wel contact wil houden en dat ze dat moet accepteren. Dat is ook wel echt zoals ik hem ken. Ze wilden het ook eerst aan mij vertellen voor de rest van de vereniging het weet. Het klinkt wel alsof ze respectvol met mijn gevoel om willen gaan en we hebben goed gepraat maar toch is het moeilijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2020, 23:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat klinkt inderdaad respectvol
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 12:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Was hij niet degene die het had uitgemaakt? Ik vind dat 'ie je aan het lijntje houdt. Leuk dat hij 'respectvol' dingen met je wil overleggen, maar zeggen dat je een speciaal plekje hebt in z'n hart en dat 'ie je wil blijven zien helpen alleen hem, niet jou. Jij blijft zo hangen in dat pijnlijke gevoel, terwijl hij lekker verder gaat. Fuck hem.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 13:25
Verwijderd
Ik sluit me bij HO aan. ik vind het niet helemaal eerlijk wat hij doet. Dat hij even komt melden dat hij weer aan het daten is, is inderdaad netjes (al helemaal omdat het in jullie gezamelijke kennissenkring is), maar voor de rest vind ik het vooral onhandig. Daan, werkt dit op deze manier voor jou? Of heb je er alleen maar meer verdriet van? Ik kan me voorstellen dat het vooruitzicht van hem niet meer zien niet erg aantrekkelijk is, maar tegelijkertijd kun je je afvragen of het verstandig is dat jullie elkaar nog zien. Kom je op deze manier over hem heen of kost het zo alleen maar meer tijd?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt inderdaad respectvol
Ik vind het best wel tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 13:47
Verwijderd
En ik trek het hele "je zult altijd speciaal blijven" heel slecht. Kan zijn, lul, koop ik niks voor. Als ik echt zo bijzonder was, was je niet bij me weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 14:19
Verwijderd
Ik begrijp zijn punt. Het is alleen veel te vroeg om het te zeggen. Dat kan je mijns inziens pas na jaren zeggen.

Verder netjes zeggen dat hij aan het daten is, soit. Dat is resepctvol. Maar is dat echt nodig?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 15:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hij bedoelt het vast goed, maar het lijkt me geen gezonde manier om met elkaar om te gaan. Wil hij daarmee echt jouw gevoelens sparen? Of handelt hij uit eigenbelang en/of schuldgevoel? Either way, na een relatie is het voor beiden goed om (eventueel tijdelijk) wat afstand van elkaar te nemen.

Ik kan me voorstellen dat het pijnlijk is om te horen dat je ex met een ander aan het daten is, zeker als je nog gevoelens voor hem hebt. Toch denk ik dat het juist goed kan zijn. Het laat zien dat het tijd is om valse hoop los te laten en om ook verder te gaan met je leven, hoe moeilijk dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2020, 17:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik snap jullie en misschien komt er wel een moment dat ik (even) geen contact wil maar nu vind ik het fijner om hem wel nog af en toe te zien dan dat het me pijn doet denk ik. En misschien kost het zo meer tijd maar dat kost het nu sowieso wel omdat ik heel veel alleen thuis zit en niet al mijn dingen kan doen, die ik normaal zou doen.

Wat koekje zegt herken ik wel. Ik vond het heel kut om te horen maar denk dat ik ergens toch ook nog hoop had en dat is nu wel voorbij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2020, 09:09
Verwijderd
Up want "ik vind het niks dat jij met die dikke buik de badkamer nog gaat poetsen. Als jij nou zorgt voor het eten en opruimt en wat je anders nog op de planning had staan, poets ik vanmiddag wel even de badkamer." <3

En ik was gisteravond heel boos op 'm omdat dat soms gebeurd (maar niet echt vanwege hem maar meer omdat ik dat soms doe) en vannacht was al tien keer bij 'm weggegaan en had een nieuw leven opgebouwd met een of andere gebruinde halfgod en toen deedtie vanmorgen heel lief en gezellig en voelde ik me weer enorm schuldig. Ja ja, het is gezellig hier.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2020, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de meest recente persoon en ik het ooit gaan vertellen aan elkaar onder genot van een biertje ofzo. Hoe pijnlijk dat voor ons beide zal zijn, maar ook ok. Ik zou het niet van een vriendin willen horen.
Nou dat denk ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2020, 00:50
Verwijderd
Jezus wat ben ik soms pathetic
Met citaat reageren
Oud 27-09-2020, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de meest recente persoon en ik het ooit gaan vertellen aan elkaar onder genot van een biertje ofzo. Hoe pijnlijk dat voor ons beide zal zijn, maar ook ok. Ik zou het niet van een vriendin willen horen.
Gast kwam terug fladderen. Ik heb afgewezen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2020, 16:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 27-09-2020, 16:57
Verwijderd
Overigens zie ik relaties nu zo als een beperking van mijn vrijheid, dat ik geregeld denk bij stelletjes: jemig jullie zijn een stel zielige figuren
Met citaat reageren
Oud 27-09-2020, 17:00
Verwijderd
Nou en bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.