Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2005, 23:50
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
ik ben op en af single en het bevalt me prima zo...langere tijd single zijn lijkt me ook geen probleem...kvin alles wel best.
__________________
*Signature*
Advertentie
Oud 09-07-2005, 00:12
Verwijderd
Freelance single?
Oud 09-07-2005, 17:40
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-07-2005 @ 01:12 :
Freelance single?
zoiets
__________________
*Signature*
Oud 09-07-2005, 22:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
gezellig
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-07-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 08-07-2005 @ 15:54 :
Oeww the more the merrier
Dat is dus niet meer alleen sterven, hè
Oud 09-07-2005, 23:36
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
chen schreef op 29-06-2005 @ 20:57 :
heeeeeeeel lang
..... n aantal jaar
Das dan echt nog helemaal niks...

Ik ben mn hele leven al single.... en heb er ook wel genoeg van. Hoe dan dan weer komt? Geen idee... het loopt altijd uit op niks, verdriet, woede en elende..., misschien ontmoet ik alleen maar de verkeerde meiden? I wish I know...

Wanneer ik een relatie kan hebben? De beperkende factor is de andere persoon.. die er dus simpel weg dus nooit is. Ik zie het op korte termijn ook niet gebeuren, tenzij er toch nog wonderen bestaan.
Oud 09-07-2005, 23:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Single vind ik een kut woord, en ik ben het dan ook niet graag. Nee, voor de wijsneuzen onder ons: ik ben ook niet graag vrijgezel. Ik en mijn vriend hebben nu 7 maanden en het bevalt me eigelijk prima; het vrijgezel zijn.. flirten.. scharrelen.. en gek doen met iedereen is toch al niet aan mij besteed. Ik vind het gewoon niets, mis het ook niet. Geef mij nu maar gewoon een vaste relatie..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 10-07-2005, 00:08
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Soron schreef op 10-07-2005 @ 00:36 :
Das dan echt nog helemaal niks...

Ik ben mn hele leven al single.... en heb er ook wel genoeg van. Hoe dan dan weer komt? Geen idee... het loopt altijd uit op niks, verdriet, woede en elende..., misschien ontmoet ik alleen maar de verkeerde meiden? I wish I know...

Wanneer ik een relatie kan hebben? De beperkende factor is de andere persoon.. die er dus simpel weg dus nooit is. Ik zie het op korte termijn ook niet gebeuren, tenzij er toch nog wonderen bestaan.
jij ontmoet tenminste nog meiden
Oud 10-07-2005, 12:24
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 10-07-2005 @ 01:08 :
jij ontmoet tenminste nog meiden
Nee... dat zijn monsters in vermoming..
Oud 10-07-2005, 12:57
chen
Avatar van chen
chen is offline
Citaat:
Soron schreef op 10-07-2005 @ 00:36 :
Das dan echt nog helemaal niks...

Ik ben mn hele leven al single.... en heb er ook wel genoeg van. Hoe dan dan weer komt? Geen idee... het loopt altijd uit op niks, verdriet, woede en elende..., misschien ontmoet ik alleen maar de verkeerde meiden? I wish I know...

Wanneer ik een relatie kan hebben? De beperkende factor is de andere persoon.. die er dus simpel weg dus nooit is. Ik zie het op korte termijn ook niet gebeuren, tenzij er toch nog wonderen bestaan.
hmm dat komt mij bekent voor
(ik heb ook niet gezegt hoeveel een aantal jaren zijn he)
__________________
better believe it ...
Oud 10-07-2005, 13:19
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Wel jammer dat meiden kunnen flirten wat ze willen, en jongens meestal niet.
Oud 10-07-2005, 13:28
chen
Avatar van chen
chen is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 10-07-2005 @ 14:19 :
Wel jammer dat meiden kunnen flirten wat ze willen, en jongens meestal niet.
hoezo dat
__________________
better believe it ...
Oud 10-07-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 10-07-2005 @ 00:36 :
Ik ben mn hele leven al single.... en heb er ook wel genoeg van.
Heb je er genoeg van, hoe merk je dat dan? Dat je niet verder kunt zonder vriendin? Dat je een vriendin nodig hebt om jezelf verder te ontwikkelen? Dat je zaad begint te protesteren omdat je het continu aan de grond verspilt?

Dit topic is echt een stuitende tentoonstelling van zelfmedelijden.
Oud 10-07-2005, 13:56
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
chen schreef op 10-07-2005 @ 14:28 :
hoezo dat
In de meeste gevallen zullen meiden denk ik toch niet zo veel trek hebben bij 3 jongens die haar proberen te versieren. En aan het eind van de avond/dag nog 3 ofzo. Hankt van het type meid af.

Ik denk dat geen enkele jongen er problemen mee heeft als 3 meiden al op 1 avond em gaan versieren, niet?
Oud 10-07-2005, 13:57
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-07-2005 @ 14:36 :
Heb je er genoeg van, hoe merk je dat dan? Dat je niet verder kunt zonder vriendin? Dat je een vriendin nodig hebt om jezelf verder te ontwikkelen? Dat je zaad begint te protesteren omdat je het continu aan de grond verspilt?

Dit topic is echt een stuitende tentoonstelling van zelfmedelijden.
Je haalt de woorden uit mn mond.
Oud 10-07-2005, 14:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind single echt een absoluut rotwoord.

Ik heb geen relatie en het bevalt me nog steeds prima, ook al heb ik echt last van een overschot aan liefdesgevoelens. Maar misschien is het juist daarom wel goed geen relatie te hebben, want al die gevoelens aan één persoon schenken is zo saai of zo

Het is gewoon lekker rustig, het enige contact met jongens dat ik heb is kletsen en dat bevalt me prima
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-07-2005, 14:35
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Nou ik ben al heel m'n leven single. Officieel gezien dan.
There have been boys, maar nooit een vast iets. Ik heb daar wel onwijs behoefte aan, maar de juiste jongen ben ik nog niet tegen gekomen zeg maar. Die ook serieus een relatie wil. Die mij ook echt aantrekt, waar het mee klikt. Dus ik ben op zoek/wacht af.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Oud 10-07-2005, 15:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 10-07-2005 @ 14:56 :
Hankt
Oud 10-07-2005, 16:05
famillie
famillie is offline
Citaat:
Maaike schreef op 11-06-2005 @ 12:30 :
Ik ben nu ook wel into een relatie.
Wanneer gaan we eens uit?
Oud 10-07-2005, 17:24
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Nja gisteren is er iets gebeurd , waardoor ik nu zeker ben dat ik nu wel ff single wil blijve .. kan je doen en laten wat je wilt .. maaar sta wel open voor een flirt met jongens one night pure fun
Oud 10-07-2005, 17:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
fractuur schreef op 30-06-2005 @ 12:21 :
Wat me wel altijd weer opvalt, is dat wanneer je een leuke jongen tegenkomt, er een enorm nadeel aan hem zit. Of hij beoefent een kutsport, of hij heeft jammerlijke hobby's, etc etc.
Wat een onzin.

Trouwens jij hebt vast ook wel "nadelen"
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 10-07-2005, 17:34
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Ik ben geen single, ik ben een LP.

[/flauw]
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 10-07-2005, 17:36
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 27-06-2005 @ 14:18 :
vang je toch echt bot op je rekest.
Dit blijft gewoon een vernøkte uitdrukking

Je krijgt nul op het rekest of je vangt bot
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 10-07-2005, 22:11
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-07-2005 @ 14:36 :
Heb je er genoeg van, hoe merk je dat dan? Dat je niet verder kunt zonder vriendin? Dat je een vriendin nodig hebt om jezelf verder te ontwikkelen? Dat je zaad begint te protesteren omdat je het continu aan de grond verspilt?

Dit topic is echt een stuitende tentoonstelling van zelfmedelijden.
Leuk dat dit topic je zo goed bevalt... . Erg nuttige post.
Oud 10-07-2005, 22:14
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-07-2005 @ 14:36 :
Dit topic is echt een stuitende tentoonstelling van zelfmedelijden.
Neerwaartse spiraal. Hoe zieliger ze doen, des te kleiner de kans dat er vrouwen interesse inhebben.
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 10-07-2005, 23:06
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-07-2005 @ 14:36 :
Heb je er genoeg van, hoe merk je dat dan? Dat je niet verder kunt zonder vriendin? Dat je een vriendin nodig hebt om jezelf verder te ontwikkelen? Dat je zaad begint te protesteren omdat je het continu aan de grond verspilt?

Dit topic is echt een stuitende tentoonstelling van zelfmedelijden.
Best wel ja.

De enige keer dat ik niet single wil zijn is als ik verliefd op iemand ben. Voor de rest: vrijheid blijheid. Waarom zou je jezelf zo'n droombeeld voorspiegelen? Een relatie voegt gewoon wat toe. Niets meer, niets minder
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 11-07-2005, 00:19
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
El Kim schreef op 11-07-2005 @ 00:06 :
Best wel ja.

De enige keer dat ik niet single wil zijn is als ik verliefd op iemand ben. Voor de rest: vrijheid blijheid. Waarom zou je jezelf zo'n droombeeld voorspiegelen? Een relatie voegt gewoon wat toe. Niets meer, niets minder

ik vermoed dat het net zoveel wegneemt als dat het toevoegt.. evenwicht, het één voor het ander.
Oud 11-07-2005, 12:46
DO EE.B
Avatar van DO EE.B
DO EE.B is offline
Toen dit topic gestart werd had ik nog "Dikke"verkering oftewel een leuke relatie met een geweldige (toen nog igg) Jongeman..
maar helaas... het ging niet meer...we konden niet zonder maar ook vooral niet Mét elkaar leven..dus het is nu al zo'n... 3 daagjes uit...
Oud 11-07-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Green Day schreef op 11-07-2005 @ 01:19 :
ik vermoed dat het net zoveel wegneemt als dat het toevoegt.. evenwicht, het één voor het ander.
Dat vind ik niet. Als het volkomen in evenwicht stond, zou ik niet in deze relatie blijven.. Zolang ik verliefd op hem ben, voegt het meer toe dan het wegneemt.
Oud 11-07-2005, 14:05
chen
Avatar van chen
chen is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 10-07-2005 @ 14:56 :
In de meeste gevallen zullen meiden denk ik toch niet zo veel trek hebben bij 3 jongens die haar proberen te versieren. En aan het eind van de avond/dag nog 3 ofzo. Hangt van het type meid af.

Ik denk dat geen enkele jongen er problemen mee heeft als 3 meiden al op 1 avond em gaan versieren, niet?
nou als t 3 leuke jongens zijn heb ik er totaal geen probleem mee hoor, maar all the attention is great .. vind ik
__________________
better believe it ...
Oud 11-07-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 10-07-2005 @ 23:14 :
Neerwaartse spiraal. Hoe zieliger ze doen, des te kleiner de kans dat er vrouwen interesse inhebben.
That is so true.
Oud 11-07-2005, 14:19
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Iedereen heeft sowieso wel periodes dat ie wat meer of minder aandacht krijgt.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 11-07-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 11-07-2005 @ 15:19 :
Iedereen heeft sowieso wel periodes dat ie wat meer of minder aandacht krijgt.
Maar sommige mensen hier maken er een gigantisch drama van. Als je sommige posts hier moet geloven dan is hun leven zo ongeveer ten einde of volledig zinloos omdat ze geen vriendin hebben. Ik vind dat zielig. Wat stelt je eigen leven, je eigen persoon dan voor?
Oud 11-07-2005, 14:28
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2005 @ 15:26 :
Maar sommige mensen hier maken er een gigantisch drama van. Als je sommige posts hier moet geloven dan is hun leven zo ongeveer ten einde of volledig zinloos omdat ze geen vriendin hebben. Ik vind dat zielig. Wat stelt je eigen leven, je eigen persoon dan voor?
Ja dat is waar maar als je in een periode van "zeer weinig tot geen aandacht" zit kan dat heel frustrerend zijn.
DAt wil niet gelijk zeggen dat je zelf niets meer voorsteld maar dat ga je dan wel denken van jezelf en sommige mensen zijn gewoon completer als ze iemand naast zich hebben.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 11-07-2005, 14:32
Verwijderd
Ja, dat moet je dan dus niet denken. Kwestie van wijsheid.
Oud 11-07-2005, 14:33
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2005 @ 15:32 :
Ja, dat moet je dan dus niet denken. Kwestie van wijsheid.
Tussen wijsheid en gevoel zit best veel in.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 11-07-2005, 15:29
Verwijderd
Ja, relativeringsvermogen.
Oud 11-07-2005, 21:39
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Wat cookie zegt...

Er zijn zoveel topics met "het is uit",.. of weet ik veel wat. Er is dan een topic over vrijgezellen en hoe men dat ervaart... en gelijk gaat meneer weer zeuren. Als je dit topic zielig vind.. post dan gewoon niet! Ik post gewoon een antwoord in dit topic. En ik ervaar het vrijgezel zijn niet echt als iets moois. Dat wil echter niet zeggen dat ik het leven niet waard vind, eindeloos depressief ben en zelfmoord wil plegen enz. Integendeel... Toen ik hier mn 1e post neerzette had ik net effe wat meegemaakt waardoor ik me wat rot voelde. Iedereen heeft wel eens van die momenten, zoals cookie al zei.

En nou is iedereen weer lief en respectvol tegen elkaar. Back ontopic!!
Oud 12-07-2005, 14:10
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Soron schreef op 11-07-2005 @ 22:39 :
Iedereen heeft wel eens van die momenten, zoals cookie al zei.

En nou is iedereen weer lief en respectvol tegen elkaar. Back ontopic!!
Eigenlijk bedoelde ik het nog niet eens in een periode vlak voor of na een relatie maar gewoon met uitgaan, op straat enz enz.

Net zoals je periodes hebt waarin je het idee hebt dat iedereen je aardig vind en alles goed gaat en een week later gaat ineens weer alles fout en doet iedereen stom.

Maar met wet Soron bedoelde kan ik het ook helemaal eens zijn
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 12-07-2005, 14:43
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Als elke single ter wereld het permanent geen probleem zou vinden single te zijn dan hadden we ook geen liefde forum nodig.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 12-07-2005, 17:57
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 12-07-2005 @ 15:43 :
Als elke single ter wereld het permanent geen probleem zou vinden single te zijn dan hadden we ook geen liefde forum nodig.
Jawel want dan zijn er ook nog wel mensen die geen ook problemen hebben met een relatie, maar BINNEN die relatie wel in de problemen zitten. *Das ongeveer de helft van alle topics*. Dan zijn er nog de mensen die single willen worden maar niet weten hoe ze dat aan moeten gaan pakken. *weer een paar topics* En hupsa het liefde forum is geboren
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 12-07-2005, 18:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2005 @ 16:29 :
Ja, relativeringsvermogen.
Geniaal
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 12-07-2005, 18:39
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Maar ik vind nie dat ie gelijk heeft.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 12-07-2005, 20:17
chen
Avatar van chen
chen is offline
what's the problem
misschien heeft iemand mij of andere mensen verkeerd begrepen, maar ik heb hier niet gepost omdat ik last heb van zelfmedelijden hoor.
- jah ik ben single
- jah ik sta open voor een relatie
- nee ik vraag niet om medelijden ofzo en al helemaal niet dat mensen me gaan afzeiken

aandacht is altijd leuk, maar als iemand mij aandacht geeft is een relatie niet het eerste waar ik aan denk.
ik vind aandacht leuk, krijg ik geen aandacht dan kan ik me even kut voelen, maar:
LIFE GOES ON
dus poste je ervaring, daar is dit forum voor, niet om mensen af te zeiken
__________________
better believe it ...
Oud 12-07-2005, 20:48
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Wat Cookie en Chen zeggen..
Oud 12-07-2005, 20:52
chen
Avatar van chen
chen is offline
__________________
better believe it ...
Oud 12-07-2005, 21:17
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Oud 12-07-2005, 21:19
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2005 @ 15:26 :
Maar sommige mensen hier maken er een gigantisch drama van. Als je sommige posts hier moet geloven dan is hun leven zo ongeveer ten einde of volledig zinloos omdat ze geen vriendin hebben. Ik vind dat zielig. Wat stelt je eigen leven, je eigen persoon dan voor?
Helemaal mee eens. Ben ong. 2 jaar single/vrijgezel whatever. En ik het bevalt me echt prima! Ik heb een leuke kamer, lieve huisgenoten, een leuke studie etc etc. Ik ben echt blij met m'n leventje en er ook best trots op. Ik zit lekker in m'n vel en voel me super goed. Bovendien heb ik de allerbeste vrienden die van mij houden. Een relatie voegt misschien iets toe, maar zou ook betekenen dat ik dingen moet opofferen en er een verantwoording bij krijg. Weet niet eens of ik dat wel wil. Misschien als ik echt heeeeeeel erg verliefd zou zijn...
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 13-07-2005, 00:08
cam-boy18
cam-boy18 is offline
ik ben vrijgezel ik vin het heerlijk om tijdens het uitgaan lekker zonder verplichtingen plezier te maken en lekker flirten

alleen ik heb nu ook wel behoefte aan gewoon een vaste relatie lekker knuffelen en fun hebben
Oud 14-07-2005, 12:25
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
madwoman schreef op 12-07-2005 @ 22:19 :
Helemaal mee eens. Ben ong. 2 jaar single/vrijgezel whatever. En ik het bevalt me echt prima! Ik heb een leuke kamer, lieve huisgenoten, een leuke studie etc etc. Ik ben echt blij met m'n leventje en er ook best trots op. Ik zit lekker in m'n vel en voel me super goed. Bovendien heb ik de allerbeste vrienden die van mij houden. Een relatie voegt misschien iets toe, maar zou ook betekenen dat ik dingen moet opofferen en er een verantwoording bij krijg. Weet niet eens of ik dat wel wil. Misschien als ik echt heeeeeeel erg verliefd zou zijn...
Ja heel mooi voor jou maar er zijn dus ook mensen die niet zulke goeie vrienden hebben, en niet zo blij zijn met hun leventje en niet zo lekker in hun vel zitten.
Dan kan een relatie helpen om het eigen leven weer in waarde te laten stijgen, sommige mensen hebben dan pas het gevoel dat ze ECHT weer wat voorstellen. (staat hier wel overdreven eigenlijk maar ik bedoel dus dat sommige mensen zich beter voelen in een relatie dan dat ze alleen zijn)
__________________
Tumtiedum hups.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Einde van de cd-single in zicht
hhendrikxx
21 28-01-2008 22:16
Muziek U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Until My End
61 02-11-2006 09:37
Muziek [NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher
Verwijderd
7 04-07-2005 16:58
Liefde & Relatie Het grote Singles topic
Middlefinger1
77 25-04-2005 11:10
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Muziek Nieuwe single Red Hot Chili Peppers
Sikamikanico
31 07-10-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.