Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2013, 20:07
pj eilander
pj eilander is offline
hoi!

ik wil al een poosje graag 2cb proberen en werd vandaag gebeld door mijn beste vriendin die 4 pillen van een vriend had gekocht en ik mag de pillen hebben

de pillen bevatten ongeveer 16-20mg per pil.

nu lijkt het me superleuk om een keer lekker te trippen erop, maar ik ben ook erg benieuwd naar de werking bij een lage dosis. als ik op internet zoek op reports, vind ik eigenlijk bijna alleen maar ervaringen van mensen die een flinke dosis hebben genomen en zijn hallucineren. ik ben juist benieuwd naar de werking bij een dosis van 5-15mg.

iemand hier ervaring met 2cb?
en ervaring met een lage dosis?
is het dan echt te vergelijken met mdma/xtc?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2013, 11:14
Verwijderd
Ik weet niet waar jij zoekt maar
14 mg https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=98991
verschillende doses laagste 5mg https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=5850
11mg https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=27066

beetje zoeken en je vindt er vast meer
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 13:07
pj eilander
pj eilander is offline
thanks Lovage, misschien komt het omdat ik op 2cb zocht en niet op 2c-b, want dit had ik niet gevonden

Het klinkt iig supervet, maar de vriend waarmee ik ga wil absoluut niet trippen (cq hallucineren), dus weet nog niet zeker of het wat voor hem is. maar goed, we hebben ook m en x dus dat komt vast goed
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 12:44
pj eilander
pj eilander is offline
Ik heb inmiddels een paar keer 2c-b geprobeerd en ik ben er niet heel enthousiast over. Ik wilde 2c-b gebruiken als partydrug en niet als tripmiddel, dus ben ik de eerste keer voor een lage dosis gegaan van 5mg. Ik voelde daar bijna niets van. Ik was uit in een technoclub en heb het daar genomen, ik ervoer totaal geen inslag. Ik was best wel moe omdat ik de nacht er voor niet echt had geslapen, maar dat verdween wel, de 2c-b maakte me een stuk energieker en ik heb tot een uur of 6 door kunnen dansen. Het enige wat ik verder merkte was dat ik andere mensen echt supervervelend vond. Ik trok het echt niet als iemand te dicht bij me kwam staan. Deze keer is inmiddels al wel twee maanden geleden, maar ik herinner me wel heel specifiek mensen die ik echt niet trok. Er was een aziatische gast die compleet slecht zat te gaan en dat vond ik echt heel kut. Normaal vind ik het al heel kut als iemand zo zie schuimbekken en met z'n ogen zie draaien, maar nu werd ik boos dat die gast niet gewoon wegging. Er was ook een meisje die duidelijk nogal lekker ging op M of op X en die lag helemaal te kronkelen op een bank terwijl een jongen haar over dr broek heen aan het vingeren was. Ik vond het fascinerend maar tegelijk mega-irritant. Ik vond dat iedereen gewoon moest dansen en z'n bek moest houden en me vooral niet aan moest kijken.

De tweede keer was op een festivalletje, vrij kleinschalig. Het had een thema en iedereen was verkleed. Ik nam nu 15mg en verwachtte een wat sterkere MDMA-achtige ervaring. Het duurde best wel even voor ik het voelde. Op gegeven moment ging ik naar de wc. Het was een dixie met zo'n tapkraantje, als je met je voet op een pedaal drukt komt er water uit. In het wasbakje was wat water en het plastic had allemaal spikkeltjes. Ik keek in het bakje en ik zag het water vervormen en pulseren. Ik dacht: "Kut, ik hallucineer!", dat was nou niet echt mijn bedoeling geweest. Maar ik vond het tegelijkertijd ook wel weer chill en zat lekker in mijn eigen zone. Ik keek naar mijn handen en mijn huid pulseerde ook. Ik hoorde de muziek en ik voelde dat het buiten mooi weer was, maar bleef toch nog even in de dixie zitten. Het idee dat ik in mijn eigen space zat en dat daarbuiten de wereld was, vond ik een mooie gedachte. Daarna ging ik weer naar buiten en met mijn vrienden chillen, een aantal van hen hadden een beetje xtc genomen. We hadden opblaasbanden bij ons en ik ging in één daarvan in het gras liggen. We zaten/lagen op een kruispunt op het festival en ik zag dus continu mensen voorbij lopen. Heel veel meisjes hadden leggings aan met galaxy print of in neon kleuren en ik vond het echt prachtig om naar billen te kijken. Mijn (nuchtere) vrienden merkte op dat ik bestwel in de zone zat en maakten daar opmerkingen over. Dat vond ik superirritant. Ik had echt geen behoefte aan contact met anderen, behalve met één van mn vrienden. De rest kon wat mij betreft de pot op. Ik wilde gewoon kijken en niet praten. Ik heb daar ongeveer anderhalf uur gezeten. Er was een jongen mee die mij leuk vond en die wilde de hele tijd tegen me aan zitten, vond ik ook strontvervelend. Ik had op gegeven moment superveel zin in sinas, maar een vriendin had mijn muntjes en ik kon haar niet vinden. Daarom zei ik tegen die jongen dat hij drinken voor me moest halen. Hij wilde dat zo wel doen, maar ik wilde NU DIRECT sinas, dus ik werd echt pissig. Gelukkig kon ik rationeel nog wel bedenken dat dit niet redelijk was en heb ik er verder niks over gezegd. En goddank kwam er toen een jongen van Ola langs met raketjes. Vervolgens heb ik nog wat mensen in eenhoornpakken en drakenpakken geknuffeld. Er waren ook nog jongen met superrealistische handpoppen van luiaards en schildpadden, die vond ik ook prachtig.

Daarna kwam al redelijk snel de coming down, de trip duurde maximaal 3,5 uur. Toen ik merkte dat ik er uit ging, heb ik een halfje xtc genomen en dat vond ik echt 10x fijner op zo'n festival.

Ik zou 2c-b niet meer als party-drug nemen, daar is het gewoon niet geschikt voor, wat mij betreft. Het is echt een tripmiddel, ook in lage dosis. In lage dosis is het gewoon irritant, omdat je niet echt er in gaat, maar ook totaal niet sociaal er van wordt. Voor een volgend feestje wil ik 4-fmp proberen, omdat dat de leuke dingen van speed en xtc lijkt te combineren.

Ik heb nog 15mg 2c-b liggen, dat ga ik wel een keertje lekker thuis doen als anderen gaan blowen ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol 2cb
Shauni123
7 23-05-2017 20:40
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol 2c-b Topic
Risce
26 17-08-2010 10:55
Drugs & Alcohol 2cb
Hannibal
11 20-05-2005 13:18
Drugs & Alcohol 2cb, 2ct7
Zero-Zero
27 01-05-2005 18:25
Drugs & Alcohol 2c-b
Requiem II
2 11-02-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.