Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt het dat je al je zelfvertrouwen zo plots bent kwijtgeraakt, is er iets speciaals gebeurd?
Ja, ik ben verliefd geworden op haar! Dat deed veel veranderen. Ik ben nog altijd wie ik ben maar in vergelijking met haar ben ik... just a loser...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2010, 13:54
Verwijderd
Als je zo blijft denken, wordt het vanzelf waarheid. Maar ze is nu bezet, dus ik zou me (tijdelijk) concentreren op andere dingen. Misschien andere meisjes, die je juist een beter gevoel over jezelf geven. Als je weer sterker in je schoenen staat, dan valt het haar misschien ook op. Als haar relatie dan uit is, tenminste. En wie weet, misschien kom je andere leuke mensen tegen en vergeet je haar toch, ook al roep je nu zo hard dat je dat niet wil.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Als je zo blijft denken, wordt het vanzelf waarheid. Maar ze is nu bezet, dus ik zou me (tijdelijk) concentreren op andere dingen. Misschien andere meisjes, die je juist een beter gevoel over jezelf geven. Als je weer sterker in je schoenen staat, dan valt het haar misschien ook op. Als haar relatie dan uit is, tenminste. En wie weet, misschien kom je andere leuke mensen tegen en vergeet je haar toch, ook al roep je nu zo hard dat je dat niet wil.
Misschien...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:06
Verwijderd
Als je je zelfvertrouwen kwijtraakt door één meisje dan is er echt iets niet goed. Op dit moment heeft ze al een vriend en dat heeft helemaal niets met jou te maken. En zelfs al vindt ze jou echt niet leuk, dan is dat nog geen ramp. Je kunt nu eenmaal niet iedereen lief/leuk/aardig/knap/aantrekkelijk vinden, dat 'probleem' heeft iedereen, maar dat betekent niet dat er met jou iets mis is. Zoals je zelf al aangaf zijn er veel mensen (geweest) die jou hartstikke leuk vonden, dit besef moet je niet kwijtraken door één persoon.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Als je je zelfvertrouwen kwijtraakt door één meisje dan is er echt iets niet goed. Op dit moment heeft ze al een vriend en dat heeft helemaal niets met jou te maken. En zelfs al vindt ze jou echt niet leuk, dan is dat nog geen ramp. Je kunt nu eenmaal niet iedereen lief/leuk/aardig/knap/aantrekkelijk vinden, dat 'probleem' heeft iedereen, maar dat betekent niet dat er met jou iets mis is. Zoals je zelf al aangaf zijn er veel mensen (geweest) die jou hartstikke leuk vonden, dit besef moet je niet kwijtraken door één persoon.
Dat zijn allemaal heel mooie woorden. Maar in praktijk... Enfin... ik heb nu een week rust (krokusvakantie) en dan zal ik eens zien wat er komen zal...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik vind je tamelijk hopeloos

(maar goed, dat ben ik zelf ook)
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:41
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Wanneer iemand tegen je zegt (stom voorbeeld) dat je haar raar zit, het eigenlijk nooit leuk zit of ooit leuk heeft gezeten denk je de eerste keer.. Ach, het maakt mij niks uit wat jij van mijn haar vind. Wanneer die persoon het nog eens zegt ga je wel degelijk nadenken: "heeft die persoon misschien gelijk, zit mijn haar wel leuk?" Die keer daarop geloof je al bijna wat die persoon zegt. Wat ik hiermee wil zeggen is dat wanneer je iets vaak genoeg hoort je het vanzelf gaat geloven. Dit kan dus ook onbewust zijn. Als jij van jezelf denkt dat je een loser bent en dat blijft denken ga jij je er ook naar gedragen. Helemaal als iemand hier dat antwoord bevestigd. Dan denk je: "zie je wel, ik ben toch een loser", "niemand ziet mij zitten" En meer negatieve gedachten. Dat het meisje nu een vriendje heeft is knap vervelend, zeker omdat je het niet zag aankomen. Toch denk ik dat het verstandig is om haar los te laten, je bereikt er immers niks mee. Bekijk het zo: Als jullie écht voor elkaar zijn gemaakt kom je haar vanzelf wel weer tegen . Nu is het balen en doorzetten. Wanneer je hieruit bent, zul je merken dat je door deze ervaring uiteindelijk meer zelfvertrouwen hebt. Je hebt nu iets geleerd (o.a. dat je niet te lang moet wachten met actie ondernemen). Volgende keer pak je dit weer anders aan.. Mensen leren door te doen, het maakt niets uit als het de eerste keer niet goed gaat!

Laatst gewijzigd op 15-02-2010 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:48
Verwijderd
Oh en even compleet off topic: Ik vind het echt heel irritant om de hele tijd 'loozer' of 'looser' te lezen.

HET IS LOSER.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:51
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Oh en even compleet off topic: Ik vind het echt heel irritant om de hele tijd 'loozer' of 'looser' te lezen.

HET IS LOSER.
Zo beter
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Zo beter
Het was niet alleen aan jou gericht.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Oh en even compleet off topic: Ik vind het echt heel irritant om de hele tijd 'loozer' of 'looser' te lezen.

HET IS LOSER.
Ja ja, maar 't is bij wijze van spreken é.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 18:20
Verwijderd
't Is weer school. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws...

Het slechte nieuws:
-Ik zie haar regelmatig staan op de speelplaats bij haar aanhangsel en dat doet pijn.
-Als ik op msn met haar chat, negeert ze me...

Het goede nieuws:
Ik ben vrijdag naar een vergadering geweest over de stand van zaken van de fuif. (Die fuif waar het allemaal begon...)
Ze kwam binnen met haar twee vriendinnen en ik zei 'Aah, wie dat we daar hebben...' Ze lachte braaf naar me en ging samen met haar vriendinnen zitten. Tijdens die vergadering werd meegedeeld dat we nog eens een activiteit gingen doen met alle medewerkers samen. En dat is nu het goede nieuws
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 18:59
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Wat is er nou goed nieuws aan dat je vaker een meid moet zien die je negeert?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Wat is er nou goed nieuws aan dat je vaker een meid moet zien die je negeert?
Dat is niet het goede nieuws. Het goede nieuws is dat ik een meid vaker zal zien die ik maar niet uit m'n hoofd kan zetten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 20:53
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Dat is niet het goede nieuws. Het goede nieuws is dat ik een meid vaker zal zien die ik maar niet uit m'n hoofd kan zetten.
is dat niet slecht?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:11
Verwijderd
'k Zal er tenminste nog eens een klapke mee kunnen doen... Optimisten...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:45
Verwijderd
Je bent onverbeterlijk. Vraag dan geen advies meer in het vervolg, als je toch alleen maar gaat doen wat je zelf wil.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Je bent onverbeterlijk. Vraag dan geen advies meer in het vervolg, als je toch alleen maar gaat doen wat je zelf wil.
Wat doe ik dan verkeerd? Jullie boodschap was duidelijk: heb meer zelfvertrouwen. Dat heeft, denk ik, toch niks te maken of ik haar al dan niet meer moet/mag zien...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:12
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Nee, de boodschap was dat je die meid moest vergeten aangezien ze al een ander heeft. En daar luister je niet naar.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:15
Verwijderd
Er is vaak genoeg gezegd dat ze bezet is, dat je je moet concentreren op andere dingen, je op meisjes moet concentreren die je een beter gevoel geven,... En nu loop je te verkondigen: Oh ik ga haar vaker zien, goed nieuws he? Nee dus, want zo blijft ze in je hoofd zitten. Maar ja, je wil ook niet dat ze eruit gaat, dus blijf je in je vicieuze cirkeltje zitten.

Daarbij negeert ze je, erg gezellig gaat dat worden. Hopelijk ga je je niet nog slechter voelen dan je al deed.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nee, de boodschap was dat je die meid moest vergeten aangezien ze al een ander heeft. En daar luister je niet naar.
Ik zou wel willen, maar ik heb nog altijd de delete-toets voor m'n brain niet gevonden. Ik KAN ze gewoon niet zomaar vergeten. Ik wil wel, maar telkens als ik haar zie bij haar lief voel ik mij rot!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:17
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Bovendien vond ik die opmerking dat je blij was haar weer te kunnen zien omdat ze in je hoofd blijft zitten, terwijl je dondersgoed weet dat ze je negeert, heel erg sneu.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel willen, maar ik heb nog altijd de delete-toets voor m'n brain niet gevonden. Ik KAN ze gewoon niet zomaar vergeten. Ik wil wel, maar telkens als ik haar zie bij haar lief voel ik mij rot!
Je doet ook gewoon geen moeite. Je loopt zelfs te juichen als je haar wat vaker kan zien, terwijl je dondersgoed weet dat je haar zo zeker niet vergeet.

Edit: hehe, die dondersgoed was blijkbaar in mijn gedachten blijven zweven ^^
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:36
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Edit: hehe, die dondersgoed was blijkbaar in mijn gedachten blijven zweven ^^
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Wanneer iemand tegen je zegt (stom voorbeeld) dat je haar raar zit, het eigenlijk nooit leuk zit of ooit leuk heeft gezeten denk je de eerste keer.. Ach, het maakt mij niks uit wat jij van mijn haar vind. Wanneer die persoon het nog eens zegt ga je wel degelijk nadenken: "heeft die persoon misschien gelijk, zit mijn haar wel leuk?" Die keer daarop geloof je al bijna wat die persoon zegt. Wat ik hiermee wil zeggen is dat wanneer je iets vaak genoeg hoort je het vanzelf gaat geloven. Dit kan dus ook onbewust zijn. Als jij van jezelf denkt dat je een loser bent en dat blijft denken ga jij je er ook naar gedragen. Helemaal als iemand hier dat antwoord bevestigd. Dan denk je: "zie je wel, ik ben toch een loser", "niemand ziet mij zitten" En meer negatieve gedachten. Dat het meisje nu een vriendje heeft is knap vervelend, zeker omdat je het niet zag aankomen. Toch denk ik dat het verstandig is om haar los te laten, je bereikt er immers niks mee. Bekijk het zo: Als jullie écht voor elkaar zijn gemaakt kom je haar vanzelf wel weer tegen . Nu is het balen en doorzetten. Wanneer je hieruit bent, zul je merken dat je door deze ervaring uiteindelijk meer zelfvertrouwen hebt. Je hebt nu iets geleerd (o.a. dat je niet te lang moet wachten met actie ondernemen). Volgende keer pak je dit weer anders aan.. Mensen leren door te doen, het maakt niets uit als het de eerste keer niet goed gaat!
Oké, het begint duidelijk te worden dat het toch nooit met haar zal lukken...
Maar nog efkes over dat 'haar'. Als één iemand zoiets tegen me zegt kan die meer dan m'n rug op. Maar stel dat je dat door zes à zeven mensen te horen krijgt, dan begin je toch al eens te denken? 'k Heb 't nu al goed verpest met dat meisje, maar hoe kan ik zo'n dingen in het vervolg tegen gaan? Of ben ik gedoemd om eeuwig vrijgezel te blijven? What the hell is wrong with me? Heb ik te veel acné? Ben ik te autistisch? 'k Weet het dikwijls ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 10:46
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Oké, het begint duidelijk te worden dat het toch nooit met haar zal lukken...
Maar nog efkes over dat 'haar'. Als één iemand zoiets tegen me zegt kan die meer dan m'n rug op. Maar stel dat je dat door zes à zeven mensen te horen krijgt, dan begin je toch al eens te denken? 'k Heb 't nu al goed verpest met dat meisje, maar hoe kan ik zo'n dingen in het vervolg tegen gaan? Of ben ik gedoemd om eeuwig vrijgezel te blijven? What the hell is wrong with me? Heb ik te veel acné? Ben ik te autistisch? 'k Weet het dikwijls ook niet meer...
Volgens mij gedraag je je te veel als een watje. Je zei dat je vergeleken met haar een loser was, en dat slaat nergens op. Je moet een vrouw niet op een troon zetten om haar daarna te overspoelen met aandacht en goedkeuring. Dan gebeurd het tegenovergestelde van wat je eigenlijk wilt bereiken. Het moet altijd van twee kanten komen. Als jij weet wat je waard bent zou ze juist jou de aandacht moeten geven die jij verdient. Jij moet haar niet de aandacht die zij misschien helemaal niet verdient. Waarom zou je dat doen? Omdat ze een mooi meisje is? Dat is niet genoeg reden. En dat het zogenaamd een perfect meisje is, dat klopt gewoon niet. Ten eerste omdat perfectie niet bestaat, en ten tweede omdat je haar gewoon niet goed genoeg kent.
Stop energie in het verbeteren van jezelf en niet aan illusionaire gedachten van wat had kunnen zijn.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij gedraag je je te veel als een watje. Je zei dat je vergeleken met haar een loser was, en dat slaat nergens op. Je moet een vrouw niet op een troon zetten om haar daarna te overspoelen met aandacht en goedkeuring. Dan gebeurd het tegenovergestelde van wat je eigenlijk wilt bereiken. Het moet altijd van twee kanten komen...
Stop energie in het verbeteren van jezelf en niet aan illusionaire gedachten van wat had kunnen zijn.
En hoe kan ik mezelf dan verbeteren? Door meer zelfvertrouwen te hebben? Of wat doe ik nu juist verkeerd? Ben ik te onvolwassen?

btw, ze is inderdaad niet perfect (als je haar smaak van mannen bekijkt...) . Maar, k heb haar graag en dat maakt alles nogal vervelend...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 16:04
Verwijderd
Vergeet haar! Accepteer dat het niks wordt tussen jullie, dan ben je er sneller overheen.

Je moet jezelf verbeteren door zelfvertrouwen te krijgen. Nog een reden om haar te vergeten, want als de hele tijd aan haar blijft denken zal het niet lukken. Als je zelfvertrouwen hebt plaats je meiden ook niet meer op een (onbereikbare) troon.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 17:32
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
En hoe kan ik mezelf dan verbeteren? Door meer zelfvertrouwen te hebben? Of wat doe ik nu juist verkeerd? Ben ik te onvolwassen?

btw, ze is inderdaad niet perfect (als je haar smaak van mannen bekijkt...) . Maar, k heb haar graag en dat maakt alles nogal vervelend...
Oke ik ga nu iets vertellen wat elke wanhopige aardige jongen eigenlijk moet weten.

De reden dat veel (jonge) vrouwen op sukkels en "bad boys" vallen zegt meestal niets over de vrouw zelf, maar wel veel over de aard van aantrekkingskracht. Bekijk het zo: een aantrekkelijke meid heeft opties want ze krijgt aandacht van veel jongens. Al die aandacht wekt een zekere arrogantie bij zo iemand en dat is de reden dat ze ook vaak onbereikbaar lijken voor 'normale aardige' jongens. Wat er gebeurd is dat zo'n meisje die steeds op een troon wordt gezet zich en daar ook naar gaat gedragen en je vervolgens van hele goede huize moet komen om haar te bereiken.

Maar dan komt er een bad boy in het plaatje. Opeens verschijnt een jongen in haar sociale kring die niet onder de indruk is van haar. Hij plaagt haar zelfs een beetje en maakt haar een beetje belachelijk (met de gepaste humor). Hij geeft haar niet te veel aandacht en doet waar hij zin in heeft. Hij heeft haar niet nodig in zijn leven. Kan je je voorstellen dat dit een bepaalde reactie bij het meisje teweeg brengt? In plaats van alle aardige jongens die constant om haar goedkeuring vragen is er opeens iemand die haar met beide voeten op de grond zet. Het is iemand die weet dat hij minstens net zo waardig is als haar. Er is geen reden om een meisje die je niet echt kent (ookal is ze nog zo knap) ook maar 1 seconde meer aandacht te gunnen dan een ander.

Het meisje gaat vervolgens steeds meer en meer aandacht vragen bij die jongen omdat ze gaat twijfelen aan zichzelf. Ze vraag zichzelf af "waarom geeft hij mij niet de aandacht die ik gewend ben?". ZIJ vraagt HEM om goedkeuring.

Je moet gewoon weten wat je waard bent. Als jij weet wat je waard bent dan heb je geen vrouw nodig om die waarde goed te keuren of te verhogen. En nu komt de grootste ironie: juist als je die zelfwaarde uitstraalt waarbij je geen vrouw nodig hebt, dán komen ze op jou af.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Oke ik ga nu iets vertellen wat elke wanhopige aardige jongen eigenlijk moet weten.

De reden dat veel (jonge) vrouwen op sukkels en "bad boys" vallen zegt meestal niets over de vrouw zelf, maar wel veel over de aard van aantrekkingskracht. Bekijk het zo: een aantrekkelijke meid heeft opties want ze krijgt aandacht van veel jongens. Al die aandacht wekt een zekere arrogantie bij zo iemand en dat is de reden dat ze ook vaak onbereikbaar lijken voor 'normale aardige' jongens. Wat er gebeurd is dat zo'n meisje die steeds op een troon wordt gezet zich en daar ook naar gaat gedragen en je vervolgens van hele goede huize moet komen om haar te bereiken.

Maar dan komt er een bad boy in het plaatje. Opeens verschijnt een jongen in haar sociale kring die niet onder de indruk is van haar. Hij plaagt haar zelfs een beetje en maakt haar een beetje belachelijk (met de gepaste humor). Hij geeft haar niet te veel aandacht en doet waar hij zin in heeft. Hij heeft haar niet nodig in zijn leven. Kan je je voorstellen dat dit een bepaalde reactie bij het meisje teweeg brengt? In plaats van alle aardige jongens die constant om haar goedkeuring vragen is er opeens iemand die haar met beide voeten op de grond zet. Het is iemand die weet dat hij minstens net zo waardig is als haar. Er is geen reden om een meisje die je niet echt kent (ookal is ze nog zo knap) ook maar 1 seconde meer aandacht te gunnen dan een ander.

Het meisje gaat vervolgens steeds meer en meer aandacht vragen bij die jongen omdat ze gaat twijfelen aan zichzelf. Ze vraag zichzelf af "waarom geeft hij mij niet de aandacht die ik gewend ben?". ZIJ vraagt HEM om goedkeuring.

Je moet gewoon weten wat je waard bent. Als jij weet wat je waard bent dan heb je geen vrouw nodig om die waarde goed te keuren of te verhogen. En nu komt de grootste ironie: juist als je die zelfwaarde uitstraalt waarbij je geen vrouw nodig hebt, dán komen ze op jou af.
Hmmm... zo had ik het nog niet bekeken...
Dank u
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 19:54
Verwijderd
Even een korte stand van zaken:

'k Heb haar verwijderd van m'n Facebook, zo zal ik niet voortdurend reacties van haar zien. Als ze per se die andere dwaze gast wilt is dat haar probleem. Ik heb geen zin meer om achter iemand aan te lopen die me niet ziet staan!
Ik denk dat ik eindelijk mijn probleem ingezien heb. Deze topic mag dan ook van mij gesloten worden.

Greetz,

just_no_loser_anymore
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 16:03
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
hmm,, probeer volgende keer geen meisje te kiezen waar je altijd dicht bij staat, bijv niet van school.. zal hoop schelen. misschien snap je het
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 09:29
Verwijderd
-NEWSFLASH-
K heb zo'n vermoeden dat ze weer vrij is. (was uit haar nick op msn af te leiden)
Nu wil ze wel met me chatten...

En nu?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 09:47
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
-NEWSFLASH-
K heb zo'n vermoeden dat ze weer vrij is. (was uit haar nick op msn af te leiden)
Nu wil ze wel met me chatten...

En nu?
Ik zou het lekker laten voor wat het is.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 13:16
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
De wanhoop knalt er vanaf. Wanhoop is niet sexy. Lekker laten gaan
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
De wanhoop knalt er vanaf. Wanhoop is niet sexy. Lekker laten gaan
Wat bedoel je daarmee?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 15:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ze is vrijgezel, ze wil weer praten, jij wilt er gelijk weer bovenop. Ik vind dat nogal wanhopig/needy overkomen. Iets wat niet echt sexy of aantrekkelijk is. Dus ik zou zeggen, niet doen, laat het rusten, wees vriendelijk maar meer ook niet.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 18:36
Verwijderd
Jup. Lekker laten varen die meid. Schijnbaar heeft ze geen interesse in je, dus waarom zou je moeite doen?
Bovendien, meisjes genoeg hoor. Je komt heus nog wel iemand anders tegen waarbij het gevoel van verliefdheid misschien wél wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 16:10
Verwijderd
Owké, na al die maanden is 't denk ik wel duidelijk. Maar 'k heb nog één vraag. Volgend schooljaar is ze weg. Zou het 'n goed id zijn er toch nog eens voor uit te komen? Maar er dan eventueel wel bij zeggen dat 't verleden tijd is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 17:39
Verwijderd
Wat wil je daarmee bereiken? Met het uiteindelijk nog zeggen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je daarmee bereiken? Met het uiteindelijk nog zeggen?
Als ontluchting voor mezelf...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 19:05
Verwijderd
Heb je ooit gehoord van verder gaan? Haar niet meer zien, je focussen op andere vrienden, andere dingen die jou blij maken. Weet je wel niet hoeveel meiden er op aarde zijn, en hoe jong je nog bent. De wereld ligt open, het is allemaal maar een keuze.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 15:06
Verwijderd
Ik zal nooit weten wat ze van me vond. Dat vind ik wel spijtig.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 15:19
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Als ontluchting voor mezelf...
Een jongen/man heeft daar op de lange termijn geen baat bij, beter dat je opkropt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Een jongen/man heeft daar op de lange termijn geen baat bij, beter dat je opkropt.
?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Ik zal nooit weten wat ze van me vond. Dat vind ik wel spijtig.
Nu allesinds nooit, want t schooljaar is gedaan en volgend jaar zit ze int hoger.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 16:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Nou weet je in ieder geval hoe je het de volgende keer NIET moet aanpakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Houvast weg. En nu?
aboe
3 11-10-2004 21:35
Psychologie Goed. Ik heb een afspraak. En nu?
Anne
48 12-09-2003 10:18
Liefde & Relatie En nu wilt hij me terug...
Klein~Meisje~86
15 06-04-2003 02:31
Psychologie Creatieve drang vroeger en nu?
Verwijderd
3 31-08-2002 10:49
Liefde & Relatie ik vind die gozer al zoooo lang leuk en hij mij nu ook en nu........
ShiningStar
5 13-03-2002 17:52
Verhalen & Gedichten Toen en Nu
Taal
2 01-11-2001 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.