Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is toch stom. Als je je poot breekt of een gaatje hebt, heb je pech en als je niet zwanger wil worden ook. Paupers.
Nou ja, waarom pil vergoeden & condooms niet?
Advertentie
Oud 21-06-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik krijg via mn vader een aanbod voor een woning in utrecht voor €300,-
Citaat:
Ja maar lieve Lorelei, ik heb niks in Utrecht behalve jij, sann, Eric en natuurlijk mijn kliekje fuckbuddies.

Ohja, en mn ex.
Mag ik 'm? (A)
Oud 21-06-2010, 21:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou ja, waarom pil vergoeden & condooms niet?
Condooms zitten in het jongerenpakket maar dat vind ik inderdaad ook onzin, maar goed, condooms kan je bij wijze van bij een tankstation halen, en de pil moet je op (herhaal)recept halen, daarom vind ik het.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Condooms zitten in het jongerenpakket maar dat vind ik inderdaad ook onzin, maar goed, condooms kan je bij wijze van bij een tankstation halen, en de pil moet je op (herhaal)recept halen, daarom vind ik het.
Echt? Wat gaaf

Ik heb 'm er liever in hoor, maar zo vreselijk veel kost het niet, en ik kan me voorstellen dat als ze willen bezuinigen dat één van de eerste dingen is die eruit vliegt.
Oud 21-06-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, waarom pil vergoeden & condooms niet?
Omdat op de pil een controlesysteem zit, matig weliswaar, maar het zit erop en op condooms niet. Je kan dan elke dag wel condooms gaan halen.
Oud 21-06-2010, 21:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Condooms zitten in het jongerenpakket maar dat vind ik inderdaad ook onzin, maar goed, condooms kan je bij wijze van bij een tankstation halen, en de pil moet je op (herhaal)recept halen, daarom vind ik het.
Ohja? Als ik mijn doosje Stediril inlever bij de apotheek en zeg: 'doe maar voor een halfjaar', staat er dan in het systeem dat ik er een herhaalrecept voor heb ofzo?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan heb je 2 lekkere vrouwen met wie je over mannen kunt roddelen, en je kunt nog neuken ook, niks te klagen lijkt me zo!
ja, en iedere dag drie uur heen en terug reizen zeker
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Echt? Wat gaaf

Ik heb 'm er liever in hoor, maar zo vreselijk veel kost het niet, en ik kan me voorstellen dat als ze willen bezuinigen dat één van de eerste dingen is die eruit vliegt.
Nou, toch 40 euro per jaar die je beter had kunnen besteden
Citaat:
Ohja? Als ik mijn doosje Stediril inlever bij de apotheek en zeg: 'doe maar voor een halfjaar', staat er dan in het systeem dat ik er een herhaalrecept voor heb ofzo?
Nee, ik krijg altijd een half jaar herhalingsrecept bij elke keer dat ik de pil kom halen..?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, ik krijg altijd een half jaar herhalingsrecept bij elke keer dat ik de pil kom halen..?
Ik niet .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ohja? Als ik mijn doosje Stediril inlever bij de apotheek en zeg: 'doe maar voor een halfjaar', staat er dan in het systeem dat ik er een herhaalrecept voor heb ofzo?
De eerste keer is het (geloof ik, mss is het inmiddels veranderd, is ook al wat jaartjes geleden voor mij) een eenmalig recept, daarna nog een keer naar de dokter (volgens mij kon het bij mij ook telefonisch) & dan wordt het automatisch een herhaalrecept.
Oud 21-06-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
ja, en iedere dag drie uur heen en terug reizen zeker
Je hebt daar toch nog helemaal geen baan! Niet zo negatief denken!

Oud 21-06-2010, 21:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De eerste keer is het (geloof ik, mss is het inmiddels veranderd, is ook al wat jaartjes geleden voor mij) een eenmalig recept, daarna nog een keer naar de dokter (volgens mij kon het bij mij ook telefonisch) & dan wordt het automatisch een herhaalrecept.
Aha .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik niet .
Ik zou het even vragen aan je aoptheker is wel heel handig namelijk. Je kunt het ook bestellen via de receptlijn, dan ligt het er dezelfde of de volgende dag voor je. Ik wil je graag het nummer geven, maar ik heb alleen voor Den Haag en omstreken (070 nummer).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mag ik 'm? (A)
Haha, ik wil er stiekem toch wel een heel klein beetje over nadenken Maar anders wil ik je best aanbevelen, maar ik vermoed dat dit aanbod wel een beetje een vriendendienst is omdat een vriend van mn vader een huis heeft in Utrecht voor z'n kinderen en ik weet niet hoe hij tegenover onbekende huurders staat.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je hebt daar toch nog helemaal geen baan! Niet zo negatief denken!

"He kut, een baan met salaris en een nuttige dagbesteding"
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:32
Verwijderd
moeder: 'er komt een film op tv he, van giphart? weet niet of je die wil zien? knielen op een bed violen of zoiets?

:"")
Oud 21-06-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
"He kut, een baan met salaris en een nuttige dagbesteding"
hehe precies
Oud 21-06-2010, 21:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou het even vragen aan je aoptheker is wel heel handig namelijk. Je kunt het ook bestellen via de receptlijn, dan ligt het er dezelfde of de volgende dag voor je. Ik wil je graag het nummer geven, maar ik heb alleen voor Den Haag en omstreken (070 nummer).
Zolang er in het systeem van de apotheker staat dat ik een pil slik en welke dat dan wel niet is, vind ik alles best .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik wil er stiekem toch wel een heel klein beetje over nadenken Maar anders wil ik je best aanbevelen, maar ik vermoed dat dit aanbod wel een beetje een vriendendienst is omdat een vriend van mn vader een huis heeft in Utrecht voor z'n kinderen en ik weet niet hoe hij tegenover onbekende huurders staat.
Als ik jou was zou ik het inderdaad niet metéén overboord zetten, maar inderdaad, als je 't niet wil, dan forumvriendendienst ajb.

Trouwens, ik vond het een beetje suf dat ik je zondag niet gezien heb en dat er zo net een paar uur tussen zat! Jammer!
Oud 21-06-2010, 21:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
< Is het uitgepluisd met een d of een t?
> Een d.
< Misschien wel een t.
> *regel van kofschip/fokschaap uitlegt.
< Nee volgens mij moet het anders

Ja vraag het dan niet mens

Citaat:
Zolang er in het systeem van de apotheker staat dat ik een pil slik en welke dat dan wel niet is, vind ik alles best .
Ja maar het heeft zo weinig zin in een niet-070-regio
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik het inderdaad niet metéén overboord zetten, maar inderdaad, als je 't niet wil, dan forumvriendendienst ajb.

Trouwens, ik vond het een beetje suf dat ik je zondag niet gezien heb en dat er zo net een paar uur tussen zat! Jammer!
Ik ben altijd te porren voor een forumvriendendienst hoor

Ah joh komt binnenkort wel weer een kans. Nog duisent potentiele meets en uitstapjes.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja maar het heeft zo weinig zin in een niet-070-regio
Nu snap ik je niet meer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
< Is het uitgepluisd met een d of een t?
> Een d.
< Misschien wel een t.
> *regel van kofschip/fokschaap uitlegt.
< Nee volgens mij moet het anders

Ja vraag het dan niet mens



Ja maar het heeft zo weinig zin in een niet-070-regio
Ja je bent lief

die regeling he van de pil is dat alleen in Den-Haag of ook in de rest van NL?
Oud 21-06-2010, 21:42
Verwijderd
Hehe ik hoef nog niet uit de forumkast te komen vandaag, Roos(huisgenoot) heeft een vriendinnetje die ze uit Amerika kent over de vloer & is allang vergeten dat we zaterdag een aparte ontmoeting hadden
Oud 21-06-2010, 21:43
Rationeel
Rationeel is offline
kun je je er nu niet meer uitlullen dan?
Oud 21-06-2010, 21:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nu snap ik je niet meer.
Nou, je woont niet in Den Haag/Rijswijk toch? Dan kan ik je ook geen 070 nummer geven, want dan ga ik ervan uit dat dat nummer alleen is voor mensen in Den Haag en omgeving.
Citaat:
Ja je bent lief

die regeling he van de pil is dat alleen in Den-Haag of ook in de rest van NL?
Ja jonge, je moet niet wat vragen als je denkt dat je het zelf beter weet, daar kan ik me zo kwaad om maken

Heel NL, zou best lullig zijn, hier wel en daar niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hehe ik hoef nog niet uit de forumkast te komen vandaag, Roos(huisgenoot) heeft een vriendinnetje die ze uit Amerika kent over de vloer & is allang vergeten dat we zaterdag een aparte ontmoeting hadden
Waarom zou je uit de forumkast komen je hebt Wt toch
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, je woont niet in Den Haag/Rijswijk toch? Dan kan ik je ook geen 070 nummer geven, want dan ga ik ervan uit dat dat nummer alleen is voor mensen in Den Haag en omgeving.

Ja jonge, je moet niet wat vragen als je denkt dat je het zelf beter weet, daar kan ik me zo kwaad om maken

Heel NL, zou best lullig zijn, hier wel en daar niet.
Niet zo snel kwaad zijn
Ja leek mij ook apart, maar als je gewoon aangeeft dus ook voor de rest hier, dat je de pil als medicijn neemt. Dus even naar de dokter gaan, ik heb zo zere buik. Huppa diane pil, dat betekent vergoeding, want het is een medicijn op dat moment.
Oud 21-06-2010, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, je woont niet in Den Haag/Rijswijk toch? Dan kan ik je ook geen 070 nummer geven, want dan ga ik ervan uit dat dat nummer alleen is voor mensen in Den Haag en omgeving.
Oh ja dat. Ja nu snap ik je weer *aai*.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
kun je je er nu niet meer uitlullen dan?
Nou ja ehm. Als jullie een manier kunnen verzinnen hoe Martin, die 'zogenaamd' een vriend van Minke is, ook weet wie Eric, Babs, Nathan, Lorelei en Medeia zijn terwijl hij uit een compleet andere plaats komt?
Oud 21-06-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
En kindjes zijn ook prima. Dan heb ik nog iemand om les te geven.
Ga je lesgeven
Oud 21-06-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je uit de forumkast komen je hebt Wt toch
Ehm ik snap niet echt wat je hier probeert te zeggen?
Oud 21-06-2010, 21:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou ja ehm. Als jullie een manier kunnen verzinnen hoe Martin, die 'zogenaamd' een vriend van Minke is, ook weet wie Eric, Babs, Nathan, Lorelei en Medeia zijn terwijl hij uit een compleet andere plaats komt?
middelbareschoolreünie werkt hier prima
Oud 21-06-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd te porren voor een forumvriendendienst hoor

Ah joh komt binnenkort wel weer een kans. Nog duisent potentiele meets en uitstapjes.
& Ja is ook zo, maar het was mooi geweest.

Citaat:
Hehe ik hoef nog niet uit de forumkast te komen vandaag, Roos(huisgenoot) heeft een vriendinnetje die ze uit Amerika kent over de vloer & is allang vergeten dat we zaterdag een aparte ontmoeting hadden
Ik bedacht nav zondag trouwens dat het minder erg is dat je met een stel forumers je andere vrienden tegen komt en dan moet uitleggen waar je iedereen van kent, dan dat je ''iets'' gaat doen met ''wat mensen'' en dat je dan van die doorvragende vrienden hebt zodat je wel moet uitleggen hoe het zit en het heel sneu lijkt en bla. En ik bedacht ook dat ik niet weet hoe ik het op mn feestje moet gaan aanpakken.
Oud 21-06-2010, 21:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet zo snel kwaad zijn
Ja leek mij ook apart, maar als je gewoon aangeeft dus ook voor de rest hier, dat je de pil als medicijn neemt. Dus even naar de dokter gaan, ik heb zo zere buik. Huppa diane pil, dat betekent vergoeding, want het is een medicijn op dat moment.
Ik word nooit kwaad, maar zoals ik zei, vráág het dan niet als je het zelf zo goed weet.

Ik heb altijd een zere buik, en dat wil ik niet, want dan voel ik het niet aankomen, dus is het een verrassing en daar hou ik niet van. En die verrassing al helemaal niet
Ik had een deja vu toen ik dat typte
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ga je lesgeven
Ohjee, weer van die uni-gasten die les gaan geven!
Oud 21-06-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
middelbareschoolreünie werkt hier prima
dat gaat 'm niet worden, aangezien Roos denkt dat ik de rest van een rechtenetentje ken, en babs en nathan via eric (hoewel dat laatste wel grotendeels waar is)
Oud 21-06-2010, 21:48
Verwijderd
Maar stel nou dat het toch ooit uitkomt dat het internetvriendjes zijn. Dan sta je wel harder voor lul na allerlei smoesjes over reunieën en what not dan wanneer je gelijk uit de kast was gekomen!
Oud 21-06-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
& Ja is ook zo, maar het was mooi geweest.

Ik bedacht nav zondag trouwens dat het minder erg is dat je met een stel forumers je andere vrienden tegen komt en dan moet uitleggen waar je iedereen van kent, dan dat je ''iets'' gaat doen met ''wat mensen'' en dat je dan van die doorvragende vrienden hebt zodat je wel moet uitleggen hoe het zit en het heel sneu lijkt en bla. En ik bedacht ook dat ik niet weet hoe ik het op mn feestje moet gaan aanpakken.
Waarom minder erg? Ik zit nu toch in hetzelfde schuitje? Ik moet toch alsnog uitleggen hoe iedereen elkaar dan kent?
Oud 21-06-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Maar stel nou dat het toch ooit uitkomt dat het internetvriendjes zijn. Dan sta je wel harder voor lul na allerlei smoesjes over reunieën en what not dan wanneer je gelijk uit de kast was gekomen!
Te laat!
Oud 21-06-2010, 21:49
Verwijderd
Al is de leugen nog zo snel ...
Oud 21-06-2010, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ja dat. Ja nu snap ik je weer *aai*.
Maar google even of jullie regio ook een receptenlijn heeft, is vet handig en 24/7.

Citaat:
Ehm ik snap niet echt wat je hier probeert te zeggen?
Je hebt White Trash toch, waarom moet je uit de forumkast komen

Maar toen las ik dit

Citaat:
Nou ja ehm. Als jullie een manier kunnen verzinnen hoe Martin, die 'zogenaamd' een vriend van Minke is, ook weet wie Eric, Babs, Nathan, Lorelei en Medeia zijn terwijl hij uit een compleet andere plaats komt?
en nu snap ik waarom alleen niet waarom die vriendin van jou ook al die mensen kent.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Al is de leugen nog zo snel ...
Ja lach maar! Gelukkig is Roos erg vergeetachtig, dus als ik nooit meer de namen Minke & martin noem vraagt ze er vast nooit meer naar
Oud 21-06-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ga je lesgeven
Ik zou ooit wel verbonden willen zijn aan een universiteit.
Oud 21-06-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom minder erg? Ik zit nu toch in hetzelfde schuitje? Ik moet toch alsnog uitleggen hoe iedereen elkaar dan kent?
Minder genant. Omdat Roos de meesten al ontmoet heeft en dus weet dat het gewone mensen zijn en zo?
Oud 21-06-2010, 21:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar stel nou dat het toch ooit uitkomt dat het internetvriendjes zijn. Dan sta je wel harder voor lul na allerlei smoesjes over reunieën en what not dan wanneer je gelijk uit de kast was gekomen!
het voordeel is dat mannen nooit hoeven te weten waar je anderen van kent. je gaat gewoon samen bier drinken
Oud 21-06-2010, 21:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar stel nou dat het toch ooit uitkomt dat het internetvriendjes zijn. Dan sta je wel harder voor lul na allerlei smoesjes over reunieën en what not dan wanneer je gelijk uit de kast was gekomen!
Citaat:
Te laat!
Citaat:
Al is de leugen nog zo snel ...
Wat Katja zegt.

Sanne, nu weet je dus wat de gemiddelde homojongere doormaakt.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja ehm. Als jullie een manier kunnen verzinnen hoe Martin, die 'zogenaamd' een vriend van Minke is, ook weet wie Eric, Babs, Nathan, Lorelei en Medeia zijn terwijl hij uit een compleet andere plaats komt?
Autsj
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ja lach maar! Gelukkig is Roos erg vergeetachtig, dus als ik nooit meer de namen Minke & martin noem vraagt ze er vast nooit meer naar
Het is wel een klein beetje grappig (a)
Citaat:
Ik zou ooit wel verbonden willen zijn aan een universiteit.
Ah dan moet je wel tweed jasjes gaan dragen met leren ellebooglapjes.
Oud 21-06-2010, 21:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jeetje wat een gedoe Sann . Wat is er zo erg aan op een forum zitten?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.