Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2010, 21:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Autsj
*aai*
Advertentie
Oud 21-06-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ooit wel verbonden willen zijn aan een universiteit.
Pfieuw!
Oud 21-06-2010, 21:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jeetje wat een gedoe Sann . Wat is er zo erg aan op een forum zitten?
dat is toch fucking lame
Oud 21-06-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Maar google even of jullie regio ook een receptenlijn heeft, is vet handig en 24/7.



Je hebt White Trash toch, waarom moet je uit de forumkast komen

Maar toen las ik dit



en nu snap ik waarom alleen niet waarom die vriendin van jou ook al die mensen kent.
Nou Roos woont bij mij in huis. En Lorelei, Medeia, Absinthe en ik zien elkaar geregeld. Net als White Trash en ik. Dus dan wil ze weten wie die nieuwe mensen allemaal zijn (aangezien we redelijk dezelfde vriendengroep hebben) dus toen heb ik gezegd dat ik ze van een etentje ken. Nou ja en toen hebben we een avondje gedronken met White Trash, Babs en Nathan, dus dat had ik ook verteld. En zaterdag ging ik dus met Minke naar Mundial, wat prima was, want zij hadden elkaar ontmoet bij mij thuis. Maar toen ging Martin ook mee, wat opzich ook nog prima was, maar toen hadden we het over de rest (want dag erna voorstelling van Minke in eindhoven) en toen zat Roos echt van: EHM wtf, HOE kennen jullie elkaar dan in hemelsnaam?!

Oud 21-06-2010, 21:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah dan moet je wel tweed jasjes gaan dragen met leren ellebooglapjes.
Die jasjes zijn zo leuk .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:54
Verwijderd
Sann, wat doe je veel moeite om geheim te houden dat je op een internetforum kent.
Oud 21-06-2010, 21:54
Verwijderd
NIemand weet ook dat ik forum

Ik schrok me kapot toen ik Babs in Valkenswaard zag
Oud 21-06-2010, 21:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou Roos woont bij mij in huis. En Lorelei, Medeia, Absinthe en ik zien elkaar geregeld. Net als White Trash en ik. Dus dan wil ze weten wie die nieuwe mensen allemaal zijn (aangezien we redelijk dezelfde vriendengroep hebben) dus toen heb ik gezegd dat ik ze van een etentje ken. Nou ja en toen hebben we een avondje gedronken met White Trash, Babs en Nathan, dus dat had ik ook verteld. En zaterdag ging ik dus met Minke naar Mundial, wat prima was, want zij hadden elkaar ontmoet bij mij thuis. Maar toen ging Martin ook mee, wat opzich ook nog prima was, maar toen hadden we het over de rest (want dag erna voorstelling van Minke in eindhoven) en toen zat Roos echt van: EHM wtf, HOE kennen jullie elkaar dan in hemelsnaam?!

Ik snap niet waarom je je zo druk maakt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 21:55
Verwijderd
Ik doe er helemaal niet geheimzinnig over, alhoewel ik zelden zeg om welk forum het gaat. Dit laatste is vooral om pottenkijkers een beetje te vermijden.
Oud 21-06-2010, 21:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom je je zo druk maakt
Echt hè .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Nou Roos woont bij mij in huis. En Lorelei, Medeia, Absinthe en ik zien elkaar geregeld. Net als White Trash en ik. Dus dan wil ze weten wie die nieuwe mensen allemaal zijn (aangezien we redelijk dezelfde vriendengroep hebben) dus toen heb ik gezegd dat ik ze van een etentje ken. Nou ja en toen hebben we een avondje gedronken met White Trash, Babs en Nathan, dus dat had ik ook verteld. En zaterdag ging ik dus met Minke naar Mundial, wat prima was, want zij hadden elkaar ontmoet bij mij thuis. Maar toen ging Martin ook mee, wat opzich ook nog prima was, maar toen hadden we het over de rest (want dag erna voorstelling van Minke in eindhoven) en toen zat Roos echt van: EHM wtf, HOE kennen jullie elkaar dan in hemelsnaam?!

Ik denk at ik toch maar zou zeggen dat ik ze via een forum ken.
Ook al doe ik het zelf ook niet
Maargoed het maakt ook niet uit wat je huisgenoot er over denkt.
Jij vindt het toch leuk?
Oud 21-06-2010, 21:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het is niet dat ik het rondstrooi en Minke is ook nog steeds "die vriendin van de drama-academie", maar als mensen gaan doorvragen vertel ik gerust dat ik haar via internet heb leren kennen, maar daar doe ik dan gewoon nogal luchtig over, en dan is het nooit een issue. Mensen gaan alleen moeilijk doen als jij er zelf ook moeilijk over doet.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Minder genant. Omdat Roos de meesten al ontmoet heeft en dus weet dat het gewone mensen zijn en zo?
Ja daarom durf ik ook wel uit de kast te komen tegen haar, zij weet inmiddels dat jullie gewoon normaal zijn en geen rare internetgeeks
Citaat:
het voordeel is dat mannen nooit hoeven te weten waar je anderen van kent. je gaat gewoon samen bier drinken
Was ik maar een man

Citaat:
Wat Katja zegt.

Sanne, nu weet je dus wat de gemiddelde homojongere doormaakt.
Hehe precies! Voortaan kan ik er helemaal over meepraten


Citaat:
Autsj
sorry
Citaat:
Het is wel een klein beetje grappig (a)


Ah dan moet je wel tweed jasjes gaan dragen met leren ellebooglapjes.
hahaha natuurlijk is het dat, dat weet ik zelf ook wel

Citaat:
Jeetje wat een gedoe Sann . Wat is er zo erg aan op een forum zitten?
Een heleboel Maar ik maak me waarschijnlijk wel drukker dan nodig. Maar mijn vrienden zijn redelijk narrowminded, ik denk dat ze het een vrij trieste tijdsbesteding van me vinden & dat ik ook nog daadwerkelijk vrienden heb gemaakt via internet kan wss helemaal niet door de beugel

ZO EN WELKE FORUMBAAS NU NOG ZEGT DAT IK ME NIET BRAAF AAN DE REGELTJES HOUD KRIJGT EEN SCHOP! Wat een gedoe zo
Oud 21-06-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
dat is toch fucking lame
Dank u
Oud 21-06-2010, 21:58
Verwijderd
Ja om welk forum het gaat is wél ultragenant als mensen dat per ongeluk zien zorg ik er ook voor dat ik meteen uitleg dat ik er ben blijven hangen sinds mijn scholierentijd en dat de gemiddelde leeftijd wel ergens begin twintig is
Oud 21-06-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Het is niet dat ik het rondstrooi en Minke is ook nog steeds "die vriendin van de drama-academie", maar als mensen gaan doorvragen vertel ik gerust dat ik haar via internet heb leren kennen, maar daar doe ik dan gewoon nogal luchtig over, en dan is het nooit een issue. Mensen gaan alleen moeilijk doen als jij er zelf ook moeilijk over doet.
Ik heb van die doorvraagvrienden die wel moeilijk doen en over het algemeen houd ik het dus toch maar stil.
Oud 21-06-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ik denk at ik toch maar zou zeggen dat ik ze via een forum ken.
Ook al doe ik het zelf ook niet
Maargoed het maakt ook niet uit wat je huisgenoot er over denkt.
Jij vindt het toch leuk?
Als ze er nog naar vraagt doe ik dat ook wel hoor. Maar dan wordt het voor haar ook een geheim Ik kan het niet aan dat de wereld weet dat sann forumt .
Oud 21-06-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ja om welk forum het gaat is wél ultragenant als mensen dat per ongeluk zien zorg ik er ook voor dat ik meteen uitleg dat ik er ben blijven hangen sinds mijn scholierentijd en dat de gemiddelde leeftijd wel ergens begin twintig is
Ik heb dat laatst nog aan een studiegenoot moeten uitleggen.
Oud 21-06-2010, 21:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
@Medeia: hoe was de crib-inspectie?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-06-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Sann, wat doe je veel moeite om geheim te houden dat je op een internetforum kent.
Ja, ik ben bang dat mijn sociale leven mij dumpt vanwege mijn forumleven, en als ik alleen nog maar internetvrienden heb wordt mijn leven echt dieptriest
Oud 21-06-2010, 22:00
Verwijderd
Mijn ouders weten trouwens wel dat ik forum enzo. Maar niet dat ik jullie al ooit gezien heb, sommigen dan.
Oud 21-06-2010, 22:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben bang dat mijn sociale leven mij dumpt vanwege mijn forumleven, en als ik alleen nog maar internetvrienden heb wordt mijn leven echt dieptriest
Maar internetvrienden nemen je tenminste zoals je bent
Oud 21-06-2010, 22:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ZO EN WELKE FORUMBAAS NU NOG ZEGT DAT IK ME NIET BRAAF AAN DE REGELTJES HOUD KRIJGT EEN SCHOP! Wat een gedoe zo
Sann, hou jij je eens braaf aan de regeltjes .

hehe
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-06-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders weten trouwens wel dat ik forum enzo. Maar niet dat ik jullie al ooit gezien heb, sommigen dan.
Mijn moeder wist het vroeger wel. Nu niet meer. Behalve weerwolfspel (omdat ik een weekend elke avond aanwezig moest zijn omdat ik wolf was, dus ik MOEST om 8 uur achter de laptop ), maar niet dat dat het zelfde forum is waar ik in mijn tienerjaren kwam.
Oud 21-06-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Een heleboel Maar ik maak me waarschijnlijk wel drukker dan nodig. Maar mijn vrienden zijn redelijk narrowminded, ik denk dat ze het een vrij trieste tijdsbesteding van me vinden & dat ik ook nog daadwerkelijk vrienden heb gemaakt via internet kan wss helemaal niet door de beugel
Je hebt het wel vaker over je redelijk narrowminded vrienden en dan verbaas ik me altijd een heel klein beetje dat je met mij wilt omgaan (als in: ik stel me voor dat ik ehm, niet heel perfect tussen je vrienden pas).
Oud 21-06-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ah dan moet je wel tweed jasjes gaan dragen met leren ellebooglapjes.
Wat dacht jij! Ik kan niet wachten.
Oud 21-06-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben bang dat mijn sociale leven mij dumpt vanwege mijn forumleven, en als ik alleen nog maar internetvrienden heb wordt mijn leven echt dieptriest
Dat zal allemaal wel meevallen.

Citaat:
Mijn ouders weten trouwens wel dat ik forum enzo. Maar niet dat ik jullie al ooit gezien heb, sommigen dan.
Mijn ouders weten dat allemaal gewoon, alleen heb ik nooit gezegd om welk forum het gaat. Maar ze hebben vast weleens scholieren.com door het beeld zien flitsen.
Oud 21-06-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Maar internetvrienden nemen je tenminste zoals je bent
de meeste van jullie hebben anders geen idee hoe ik (echt) ben
Oud 21-06-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Pfieuw!
Maar misschien ga ik Archonts baan wel pikken.
Oud 21-06-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
de meeste van jullie hebben anders geen idee hoe ik (echt) ben
Oh ben je in het echt heel anders dan je forum-zelf ja?
Oud 21-06-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien ga ik Archonts baan wel pikken.
Omdat het kan.
Oud 21-06-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het wel vaker over je redelijk narrowminded vrienden en dan verbaas ik me altijd een heel klein beetje dat je met mij wilt omgaan (als in: ik stel me voor dat ik ehm, niet heel perfect tussen je vrienden pas).
Ach stel je aan Jij bent vet tof. En ik ben hier en daar ook best narrowminded, maar ik heb me nooit aan jouw openmindedheid ofzo gestoord

Ik bedoel, jij gaat ook met mij om, terwijl ik een dispuutstrutje ben & je daar normaal overheen kotst.
Oud 21-06-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien ga ik Archonts baan wel pikken.
Haha, dat is zeker een kleine kans.
Oud 21-06-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
@Medeia: hoe was de crib-inspectie?
Thanks for asking. Het viel een beetje tegen, de kamer klonk op internet beter dan ie was. Hij leek heel klein door een deels schuin dak en weinig ramen (ook nog op het noorden) en de twee meiden die er woonden waren wel aardig en ok, maar een klik was ver te zoeken. En nu weet ik niet of ik 'm wel zou willen als ze mij willen.

Citaat:
Mijn moeder wist het vroeger wel. Nu niet meer. Behalve weerwolfspel (omdat ik een weekend elke avond aanwezig moest zijn omdat ik wolf was, dus ik MOEST om 8 uur achter de laptop ), maar niet dat dat het zelfde forum is waar ik in mijn tienerjaren kwam.
Mijn ouders weten het ook maar die denken dat het héle forum DoP is.
Oud 21-06-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Oh ben je in het echt heel anders dan je forum-zelf ja?
Uiteraard! Ik wil zo graag dat jullie me cool vinden dat ik me hier heel anders voordoe dan ik ben
Oud 21-06-2010, 22:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja om welk forum het gaat is wél ultragenant als mensen dat per ongeluk zien zorg ik er ook voor dat ik meteen uitleg dat ik er ben blijven hangen sinds mijn scholierentijd en dat de gemiddelde leeftijd wel ergens begin twintig is
Haha ja mijn vrienden die zeggen dan ook altijd van: scholieren?! Ja ja blijven hangen, gemiddelde leeftijd is 22 ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-06-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat het kan.
Als ik aan een middelbare school wil lesgeven ben ik nog 4,5 jaar bezig. Maar het past allemaal in mijn meesterplan om Archont wat nederigheid bij te brengen.
Oud 21-06-2010, 22:05
Verwijderd
Nouja mijn ma vindt het echt idioot dat ik op een SCHOLIERENforum zit.

Maargoed weet zij veel dat de gem. leeftijd 22 is.
Oud 21-06-2010, 22:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uiteraard! Ik wil zo graag dat jullie me cool vinden dat ik me hier heel anders voordoe dan ik ben
Eigenlijk drinkt ze helemaal niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-06-2010, 22:06
Verwijderd


Stumble Upon, <3.
Oud 21-06-2010, 22:07
Verwijderd
Ik zou sowieso nooit vertellen welk forum het is, dan gaan ze ook nog naar me op zoek, en als ze zien hoeveel ik hier kom word ik verbannen uit mijn vriendengroep

Het valt vast allemaal mee, maar ik ben er niet klaar voor & zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn Werkte ik maar, dan kende ik iedereen hier gewoon daarvan ofzo
Oud 21-06-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
de meeste van jullie hebben anders geen idee hoe ik (echt) ben
Ik kan me niet meer herinneren welk beeld ik van je had voor ik je irl kende, jammer! Weet jij het nog van mij?

Citaat:
Ach stel je aan Jij bent vet tof. En ik ben hier en daar ook best narrowminded, maar ik heb me nooit aan jouw openmindedheid ofzo gestoord

Ik bedoel, jij gaat ook met mij om, terwijl ik een dispuutstrutje ben & je daar normaal overheen kotst.
Ah man ik bedoel toch ook niet dat je me niet tof zou vinden/dat ik niet tof ben, maar meer zo van, het is opvallend dat ehm, ja nou precies wat je zegt. Leuk, daar niet van, maar opvallend. En ja openminded van me hè, dat ik niet over je heen kots.
Oud 21-06-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Stumble Upon, <3.
Oud 21-06-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Stumble Upon, <3.
Die is wel redelijk geniaal.
Oud 21-06-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk drinkt ze helemaal niet
je hebt me doooooor
Oud 21-06-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Als ik aan een middelbare school wil lesgeven ben ik nog 4,5 jaar bezig.
watwatwat? ja dat is wel een beetje veel moeite alleen om archont een hak te zetten
Oud 21-06-2010, 22:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Over disputen gesproken.. De vereniging van Laisve (huhu) had het boegbeeld van mijn dispuut gejat op de besturendag. Het boegbeeld is een verkeersbord van Tiel-West en als tegenprestatie moesten er minstens twee bestuursleden met hetzelfde bord op de foto. En zij dacht dus dat ze naar Tiel af zouden moeten reizen. Wisten zij veel dat er een duplicaat van het bord op zolder ligt omdat gezeik toen met verkeersborden en we het bord maar hebben nagemaakt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-06-2010, 22:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja daarom durf ik ook wel uit de kast te komen tegen haar, zij weet inmiddels dat jullie gewoon normaal zijn en geen rare internetgeeks
Dankjewel

Citaat:
sorry
Pwuh, zaterdag was ik nog je nieuwe beste vriend.

Citaat:
Ja om welk forum het gaat is wél ultragenant als mensen dat per ongeluk zien zorg ik er ook voor dat ik meteen uitleg dat ik er ben blijven hangen sinds mijn scholierentijd en dat de gemiddelde leeftijd wel ergens begin twintig is
Herkenbaar! Maar gelukkig is er s.com-wit.

Citaat:
Ik heb van die doorvraagvrienden die wel moeilijk doen en over het algemeen houd ik het dus toch maar stil.
Oh wat stom. Wat boeit het nu hoe je iemand kent?

Citaat:
Ja, ik ben bang dat mijn sociale leven mij dumpt vanwege mijn forumleven, en als ik alleen nog maar internetvrienden heb wordt mijn leven echt dieptriest
Awwww

Citaat:
Maar internetvrienden nemen je tenminste zoals je bent
<3

Citaat:
Omdat het kan.
<3<3
__________________
you're not my demographic
Oud 21-06-2010, 22:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]


Stumble Upon, <3.
Ik moest echt hard lachen
Citaat:
je hebt me doooooor
weet ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.