Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2010, 12:23
Roy23
Roy23 is offline
Ik ben behoorlijk verliefd op een vrouw van 35, heeft 2 kinderen is gescheiden.
Heb heel weinig contact, maar als ik haar zie ben ik helemaal verkocht!

gewoon verliefd, denk continu aan haar en zie niemand anders meer staan.

maar wat denken jullie? kan dit? is het niet raar?

ps. ze vind mij leuk, maar weet niet 100% zeker of ze mij ook ziet als meer dan 'n vriend..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2010, 12:24
Verwijderd
Ach, ik vind het wel raar maar het kan prima. Jullie zijn allebei oud genoeg om daar zelf over te beslissen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 12:30
Verwijderd
Idd, jullie zijn allebei volwassen, dus jullie kunnen zelf prima bedenken of het 'kan' of niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 16:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou beginnen met meer contact hebben om te kijken of ze echt zo geweldig is als je denkt. Maar op zich, met die leeftijden kan het prima. Je zult wel rekening moeten houden met de kinderen als je echt een relatie met haar aan wilt gaan. Die horen toch bij haar en je moet haar eigenlijk niet zonder willen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 17:50
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Ze heeft kinderen, en heeft zodoende behoefte aan stabiliteit en volwassenheid. Als jij je denkt dat je haar dat kunt bieden zie ik geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 18:53
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Kan prima, moet je je alleen wel even aanmelden bij de milfhunters facebook club.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 21:57
Verwijderd
Alles kan, ik heb wel vreemdere dingen gezien
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 22:14
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Doe gewoon waar je zin in hebt, als het later niks wordt zie je dat dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 23:25
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Doe gewoon waar je zin in hebt, als het later niks wordt zie je dat dan wel weer.
Dat is wel heel impulsief en opportunistisch. :') Het gaat hier vooral ook om de kinderen, me dunkt. Die zitten er ook niet op te wachten om de 3 weken een andere stiefpapa te hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 23:48
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Dat is wel heel impulsief en opportunistisch. :') Het gaat hier vooral ook om de kinderen, me dunkt. Die zitten er ook niet op te wachten om de 3 weken een andere stiefpapa te hebben.
dat is de verantwoordelijkheid van de moeder; en je hoeft ook niet meteen bij de kids te gaan zitten alsof je de nieuwe vader des huizes bent.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 08:57
Verwijderd
Citaat:
dat is de verantwoordelijkheid van de moeder; en je hoeft ook niet meteen bij de kids te gaan zitten alsof je de nieuwe vader des huizes bent.
Precies, je kan in het begin best afspreken buiten de kinderen om (wanneer die naar school gaan/bij hun vader zijn ofzo), en als het dan een tijd goed gaat, de kinderen ontmoeten en kijken hoe dat gaat.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 10:26
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Alsof kinderen er niets van merken als hun moeder in de rondte date... Zoals ik al zei, kinderen hebben behoefte aan stabiliteit, en 'doe gewoon waar je zin in hebt' past daar niet bij.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 18:07
liquidRain
Avatar van liquidRain
liquidRain is offline
Citaat:
Kan prima, moet je je alleen wel even aanmelden bij de milfhunters facebook club.
Rofl
__________________
Asian pride!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 22:24
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Alsof kinderen er niets van merken als hun moeder in de rondte date... Zoals ik al zei, kinderen hebben behoefte aan stabiliteit, en 'doe gewoon waar je zin in hebt' past daar niet bij.
agree, maar het is inderdaad ook heel erg de verantwoordelijkheid van de moeder.

Maar ik vraag me af of die TS zin heeft in 2 kleine koters. Je hebt nog een heel leven voor je! Later sla je je misschien voor je hoofd dat je je jeugd hebt opgegeven voor een vrouw met kinderen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 09:27
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Citaat:
Alsof kinderen er niets van merken als hun moeder in de rondte date... Zoals ik al zei, kinderen hebben behoefte aan stabiliteit, en 'doe gewoon waar je zin in hebt' past daar niet bij.
Als hij die moeder gewoon uitvraagt op een date, en als het klikt gaan ze daarna gewoon nog een aantal keer wat drinken voordat hij ook maar in de buurt van die kinderen komt. Hebben die koters dat niet eens door.
Mochten ze het wel door hebben, dan valt inderdaad een stabiele basis onder hun weg en heeft de kindertelefoon weer wat nieuwe zieltjes.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 10:03
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Ik zie geen probleem,
Mijn vriend is 41 en ik ben 21 en we zijn erg gelukkig
Mensen die het niet leuk vinden heb ik sorry dat ik het zo zeg SCHIJT aan.

Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Liefs
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 10:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik zie geen probleem,
Mijn vriend is 41 en ik ben 21 en we zijn erg gelukkig
Mensen die het niet leuk vinden heb ik sorry dat ik het zo zeg SCHIJT aan.

Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Liefs
Heeft jouw vriend ook jonge kinderen?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 10:59
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Ja mijn vriend heeft een dochter van 17 en een zoontje van 9 maar die hebben geen problemen met mij ik kan erg goed met zo opschieten, was dat niet het geval dan zou ik de relatie opgeven natuurlijk, De kinderen zijn nummer 1.
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-06-2010, 11:19
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ja mijn vriend heeft een dochter van 17 en een zoontje van 9 maar die hebben geen problemen met mij ik kan erg goed met zo opschieten, was dat niet het geval dan zou ik de relatie opgeven natuurlijk, De kinderen zijn nummer 1.
Ja, ik snap het. Dat meisje van 17 is net een zusje voor je!

Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 11:36
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Ja, ik snap het. Dat meisje van 17 is net een zusje voor je!

Wat is het probleem??
1) Kinderen zijn erg gelukkig.
2) Vriend gelukkig.
3) Ik ben meerdejarig en heel gelukkig.
4) Omgeving heeft en totaal geen problemen mee.

Sommige mensen geven van die domme reacties en ze weten niet eens waar ze het over hebben.
Pak op je eigen drama en tas vol problemen en open je mond als je weet waar je het over hebt.
Word hier een beetje moe van.

Als de kinderen hier zich niet goed onder zouden voelen was het een ander verhaal.
En owja laten we deze dan ook even afschieten ook gaan mijn vriend en ik trouwen en voor een kindje van ons samen.

Je mag me wel feliciteren hoor
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind

Laatst gewijzigd op 28-06-2010 om 11:53.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 11:46
Verwijderd
Vraag dr msn & telefoon nr. miss als je die
nog niet hebt.
En leeftijd, maakt nix uit, mijn ouders schelen
ook 16 jaar ..'t gaat erom hoe je bent (a)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 12:45
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vraag dr msn & telefoon nr. miss als je die
nog niet hebt.


schattig.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 13:39
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Wat is het probleem??
1) Kinderen zijn erg gelukkig.
2) Vriend gelukkig.
3) Ik ben meerdejarig en heel gelukkig.
4) Omgeving heeft en totaal geen problemen mee.

Sommige mensen geven van die domme reacties en ze weten niet eens waar ze het over hebben.
Pak op je eigen drama en tas vol problemen en open je mond als je weet waar je het over hebt.
Word hier een beetje moe van.

Als de kinderen hier zich niet goed onder zouden voelen was het een ander verhaal.
En owja laten we deze dan ook even afschieten ook gaan mijn vriend en ik trouwen en voor een kindje van ons samen.

Je mag me wel feliciteren hoor
Gefeliciteerd hoor.

Het lijkt me alleen heel raar dat je tegen iemand die een doodnormale vriendin van je zou kunnen zijn kunt zeggen "hey, ik ga met je papa trouwen. Ik ben je nieuwe mama." Ik snap best dat je dat vaker hoort én er moe van wordt, maar voor mij zou het leeftijdsverschil met zo'n oude dochter pijnlijk duidelijk worden. Een beetje als Monica en Richard in Friends, dat Monica later ook nog op date gaat met Richard's zoon (voor de [i]Friends/i] kenners onder ons )
Maar ik ben jou niet, dus ehh... You go girl!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 13:45
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Gefeliciteerd hoor.

Het lijkt me alleen heel raar dat je tegen iemand die een doodnormale vriendin van je zou kunnen zijn kunt zeggen "hey, ik ga met je papa trouwen. Ik ben je nieuwe mama." Ik snap best dat je dat vaker hoort én er moe van wordt, maar voor mij zou het leeftijdsverschil met zo'n oude dochter pijnlijk duidelijk worden. Een beetje als Monica en Richard in Friends, dat Monica later ook nog op date gaat met Richard's zoon (voor de [i]Friends/i] kenners onder ons )
Maar ik ben jou niet, dus ehh... You go girl!
Ik snap jou reactie ook wel , Maar als je een gezonder relatie aangaat dat de kinderen niet schaat dan is er geen probleem, Ook ben ik hun nieuwe mama niet, ze hebben hun eigen moeder,, Ik ga me niet als mama gedragen tegen over hun, Dat zou ik ook niet terecht vinden en het vooral ook niet willen.
Als ze me nodig hebben zal ik er zijn en dat weten ze maar mama,, nee dat ben ben ik niet, Of tewel nog niet
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 16:17
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
nadat ik de puberale reactie van mij had onderdrukt om MILF MILF MILF te roepen en daarmee mij punt te maken adviseer ik dit:

Wat maakt het uit dat ze wat ouder is?
OUdere vrouwen kunnen best mooi / leuk zijn, de kids zou ik persoonlijk wat minder vinden dan wordt je gelijk gebombardeerd tot pappa, maar verder als het jouw niet deert ga ervoor
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2010, 02:10
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik zie geen probleem,
Mijn vriend is 41 en ik ben 21 en we zijn erg gelukkig
Mensen die het niet leuk vinden heb ik sorry dat ik het zo zeg SCHIJT aan.

Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Liefs
Een beetje off-topic maar: waar ontmoeten jullie elkaar dan? Gewoon in de kroeg of op internet of bij een sportclub of wat?

Of denk ik nu heel raar en heeft het leeftijdsverschil niet zo veel invloed op de manieren waarop je iemand kan ontmoeten?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 12:17
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Een beetje off-topic maar: waar ontmoeten jullie elkaar dan? Gewoon in de kroeg of op internet of bij een sportclub of wat?

Of denk ik nu heel raar en heeft het leeftijdsverschil niet zo veel invloed op de manieren waarop je iemand kan ontmoeten?

Ik heb hem ontmoet ik de club in engeland waar ik op vakantie was, Toen ik hem zag dacht ik op het eerste gezicht dat hij rond de 30/35 was bleek dus achteraf niet zo te zijn
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:57
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
dat is de verantwoordelijkheid van de moeder; en je hoeft ook niet meteen bij de kids te gaan zitten alsof je de nieuwe vader des huizes bent.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Kinderen horen altijd op de eerste plaats te komen, ook al zijn ze van een ander. Als je betrokken raakt bij de kinderen van een ander, dan moet je de verantwoordelijkheid delen en dan ben je ook verantwoordelijk voor het gedrag van de moeder. Als je nu al twijfelt, dan zal ik maar nog eens goed nadenken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle)
Sheppard
8 01-11-2009 12:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.