Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 14:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hebben jullie ook een aantal van die gebeurtenissen uit je kindertijd waarbij je toentertijd ontzettend bang was, maar waar je achteraf alleen maar om kan lachen?

Bijvoorbeeld:
*Toen ze vroeger de sirenes een keer aan het testen waren en ik op weg naar huis was, werd ik zo bang dat ik kei hard naar huis ben gerend. Ik dacht dat het de sirenes waren dat er enge boeven waren of dat ze mij aan het opsporen waren. Ik had nog nooit gehoord van sirenes die 1x in de maand getest worden...

*Ooit probeerde ik een trui aan te doen, maar ik stopte per ongeluk mijn hoofd in een mouw ipv door het hoofdsgat. Ik was helemaal de weg kwijt en dacht dat ik totaal vast zat. Mijn moeder moest me komen helpen

Jullie?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 14:57
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Mezelf hebben opgesloten in de wc. De stop sprong waardoor het licht uitging en ik wilde weg daar maar pakte niet de klink maar het slot en dus zat ik opgesloten. Ik helemaal huilen en m'n moeder allemaal uitleggen van "onder de klink zit een kleinere klink, maar dat is geen klink maar het slot en die heb je naar boven gedraaid. Dus wat je nu moet doen is.." etc. Ik vond het vreselijk maar is wel grappig op zich
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 14:58
Verwijderd
Mijn buurvrouw voelde een keer aan mijn bovenarm en zei "Je moet wat meer spek eten!" Ik ben jaren bang voor haar geweest

Mijn broertje en ik kropen met ons hoofd naar het voeteneind in bed, maar doordat de dekens helemaal ingestopt waren, konden we er aan die kant niet uit. Achteruit lukte nog niet helemaal goed, en ik was doodsbenauwd dat ik vast zou blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 15:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-12-2003 @ 15:58:
Mijn buurvrouw voelde een keer aan mijn bovenarm en zei "Je moet wat meer spek eten!" Ik ben jaren bang voor haar geweest

Mijn broertje en ik kropen met ons hoofd naar het voeteneind in bed, maar doordat de dekens helemaal ingestopt waren, konden we er aan die kant niet uit. Achteruit lukte nog niet helemaal goed, en ik was doodsbenauwd dat ik vast zou blijven zitten.
Jij hebt nog steeds een geweldige signatuur Ik was juist van plan om mijn Nederlandse opstel over de verengelsing te doen...

Ik heb trouwens hetzelfde gehad op het toilet, doodsbang was ik, maar ik was alleen op de camping en naast het toiletgebouw was de varkensstal. Dus ik zat daar opgesloten en het enige wat ik hoorde waren knorrende varkens
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 15:06
Verwijderd

Ik heb 'tegen de verengelsing' ook maar gestolen
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 15:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn broer vertelde me ooit dat als je een kussen op je hoofd legde, dat je dan dood ging. Ik geloofde het niet en ging het navragen bij m'n ouders. Ja, dat was echt waar: daar kon je van stikken.
Ik durfde nooit meer een kussen op m'n hoofd te leggen
Pas later kwam ik er achter dat er dan ook iemand heel hard op dat kussen moet duwen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 15:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ja, nog één:
ik ging eens belletje lellen samen met een ander meisje.
Ik had aangebeld en rende snel weg. Het andere meisje had het niet door en stond nog dichtbij de deur toen de vrouw opendeed. Zij werd ontzettend kwaad en het meisje zei dat zij niet had aangebeld, maar Linda (ik dus). Vervolgens schreeuwde die vrouw heel hard 'Linda, hier komen!'. Ik durfde niks meer en bleef op m'n plek. Toen schreeuwde ze 'als ik je ooit te pakken krijg dan stop ik je in het konijnenhok en laat ik je d'r nooit meer uit'.
Oef, wat was ik sinds die tijd bang voor die vrouw. Durfde ook nooit meer langs dat huis te lopen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:18
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
mijn moeder zegt altijd dat ik vroeger altijd zei dat ik nooit auto wilde gaan rijden omdat dat veeels te gevaarlijk zou zijn. een paar maanden later wilde ik elke zaterdag bij mijn vader op schoot zitten om effe een stukje te gaan rijden.

De eerste keer dat ik op wintersport ging (3 jaar) zat ik in een ski klas met wat duitsers, oostenrijkers en nederlanders. Ik ging voor het eerste de lift in. Een sleep lift met aan het einde een steile helling omhoog. Toen ik bijna boven was zei een jongen dat ik los moest laten. Maar ik stond uiteraard nog midden op die helling dus ik ging als een gek achteruit naar beneden.
Toen wilde ik dus nooit meer skiën.
Ondertussen ben ik part-time snowboard leraar
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:20
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-12-2003 @ 16:11:
Toen schreeuwde ze 'als ik je ooit te pakken krijg dan stop ik je in het konijnenhok en laat ik je d'r nooit meer uit'.
Oef, wat was ik sinds die tijd bang voor die vrouw. Durfde ook nooit meer langs dat huis te lopen
Bij mij was het zo dat die vrouw met een bezem achter mij en een vriendje aan kwam rennen. Was ook nie zo leuk
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:22
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
ik liep een keer langs van die bejaardenhuisjes, en toen stond er zo'n oud vrouwtje in de tuin te werken.
die zei toen: "hier, wil jij een snoepje?"
toen rende ik keihard weg
ik had toen net gehoord van kinderlokkers enzo, die je proberen te lokken met snoepjes
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:31
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-12-2003 @ 16:08:
Mijn broer vertelde me ooit dat als je een kussen op je hoofd legde, dat je dan dood ging. Ik geloofde het niet en ging het navragen bij m'n ouders. Ja, dat was echt waar: daar kon je van stikken.
Ik durfde nooit meer een kussen op m'n hoofd te leggen
Pas later kwam ik er achter dat er dan ook iemand heel hard op dat kussen moet duwen
ach ja dat ook En ook plasticzakken over je hoofd doen, ik helemaal bang voor die dingen omdat je erdoor kon stikken
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:38
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Ik wilde een hond aaien, een rotweiller. Was aan de overkant van de straat. Ik liep er naar toe en dat was me toch een vals rotbeest! Hij begon me keihard achterna te rennen, dus ik rende telkens van de overkant van de straat en weer terug, jezus wat was ik ongelovelijk bang toen. Het vriendinnetje met wie ik toen was had in haar broek geplast van angst En ik had nog nooit zo hard gerend.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
nilsholgersson schreef op 25-12-2003 @ 17:22:
ik liep een keer langs van die bejaardenhuisjes, en toen stond er zo'n oud vrouwtje in de tuin te werken.
die zei toen: "hier, wil jij een snoepje?"
toen rende ik keihard weg
ik had toen net gehoord van kinderlokkers enzo, die je proberen te lokken met snoepjes
Op zich al verontrustend als een oud vrouwtje een snoepje op zak heeft om aan voorbijlopende kinderen te geven
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 18:07
Verwijderd
Ik was vroeger bang voor een berg/heuveltje in de buurt. Een paar kinderen in de buurt hadden met wijs gemaakt dat daar heksen en tovenaars woonde....

Achteraf bleek dat ze daar een hut hadden en iedere keer allemaal enge geluiden maakte als er mensen voorbij kwamen

En ik was heel erg bang voor het diepe gedeelte van het zwembad omdat ik dacht dat daar een haai zat

Ach ik heb gewoon een rijke fantasie
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 18:37
Gutterflower
Avatar van Gutterflower
Gutterflower is offline
Tijdens zwemles ging ik op een bepaald donker stuk van het zwembad altijd heel hard zwemmen (wat er waarschijnlijk nogal vreemd uitzag), omdat ik bang was dat er haaien zaten. Daardoor mocht ik in eerste instantie niet afzwemmen, maar één van de zwemleraren had me door. Hij stelde me gerust en voortaan zwom ik zonder problemen door het enge stuk. En ik mocht alsnog afzwemmen.

Edit: Oh hetzelfde als hierboven dus.

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:01
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-12-2003 @ 19:07:


En ik was heel erg bang voor het diepe gedeelte van het zwembad omdat ik dacht dat daar een haai zat

jahh dat dacht ik ook altijd

en ik heb mezelf heel vaak opgesloten in wc's en kamers enzo..Ik klampte me ook altijd vast een de verkeerde personen...dacht ik dat ze me moeder waren ofzo.....
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:08
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
ik heb een keer zo'n nibbit-stengel-chipje in m'n neus gestopt ik wilde walrusje spelen
toen ik hem er weer uit wilde halen brak het chipje af, ik bang dat ik voor de rest van m'n leven met een nibbit in m'n neus zat..
m'n vader heeft hem eruit moeten pulken met een pincet
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:26
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
'k een keer toen ik werd geopereerd, niet zozeer voor de operatie maar wel voor 'het kapje met aardbeiensmaak' waarvan je in slaap valt, ik dacht echt dat ik ging stikken, maargoed. (eigenlijk vind ik kapjes nu nog steeds eng , maargoed)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2003, 19:30
Verwijderd
Liepen eerst surinaamse jongens in onze straat. Iig donkere mensen. Ik werd bang en rende weg. kwam ik binnen, zei ik: mama ik zag buiten allemaal micheal jacksons

Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:11
Bloodline
Avatar van Bloodline
Bloodline is offline
Ik had ooit gedroomd dat mijn moeder werd opgegeten door paar rode duiven (die bestaan echt).
en als ik toen over straat naar school ofzo liep werd ik bang en rende een heel stuk om naar school..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:18
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
het donker
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:07
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik was altijd bang dat ik een vierkant hoofd kreeg als ik hoofdpijn had
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:08
Thomas
Thomas is offline
Diepe gedeelte van het zwembad was altijd erg eng, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ben/was altijd bang voor eenden, omdat het zusje van een vriendin een keer gebeten zou zijn Dus ik en m'n vriendin renden altijd weg voor de eenden, of liepen om als ze in de buurt waren

Meer kan ik er zo ff niet bedenken, maar dat komt wel
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:53
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
en ik was ook altijd bang voor het 'spokenbos'
dat was eigenlijk een heel klein parkje met een paar boompjes en paadjes erdoorheen, maar kinderen uit de buurt zeiden dat daar allemaal spoken zaten
scary
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 21:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Volgens mij had ik dat soort dingen nooit
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:02
the tourist
the tourist is offline
Ik was vroeger bang voor Pipi Langkous En ik vond alle Disneyfilms te eng.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:03
Nuck
Nuck is offline
Ik dacht altijd dat ik achtervolgd werd door een wolf
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:03
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik was een jaar of 3, 4 (in ieder geval van die hoogte dat ik op ooghoogte alleen nog maar knieeen zag) toen ik met mijn moeder een keer boodschappen ging doen.
Ik pakte op een gegeven moment mijn moeders jas vast en ging tegen haar aanleunen...toen ik omhoog keek en naar de mevrouw keek die tegenover ons stond zag ik mijn moeder staan ....ik had mijn moeder niet beet maar een hele vreemde mevrouw.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:03
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Mijn vader had me es wijsgemaakt dat dr in een meertje in de buurt een monster woonde, in het diepe. Ik durf nog steeds niet in een huge diep gedeelte van water te zwemmen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:08
Susanne
Susanne is offline
vroeger zeiden mijn broers altijd dat de maan mij en m'n zus op zou eten, als we niet zouden gaan slapen

op de een of andere manier ben ik dat altijd een beetje blijven geloven
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:19
Verwijderd
Als je de pitjes doorslikt van een fruit, groeit er op een gegeven moment een plant in je
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:20
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
als je vaak scheel kijkt, blijven je ogen zo staan!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 00:04
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 25-12-2003 @ 23:20:
als je vaak scheel kijkt, blijven je ogen zo staan!
kan kloppen
zag net Trijntje Oosterhuis bij het concert van Marco Borsato
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 00:11
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 25-12-2003 @ 23:02:
Ik was vroeger bang voor Pipi Langkous En ik vond alle Disneyfilms te eng.
Raar kind!

Ik dacht vroeger dat er een haai in de toiletpot zat, en was altijd bang om door te spoelen

Volgens mij had ik dat van die Calvé pindakaas reclame waar een jongen vast zat in een computerspelletje.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 00:27
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
ik had eens een keer een stuk van film IT gekeken en toen heb ik echt slapeloze nachten gehad had een kabouter pop en die werd naar zolder verbannen en sindsdien moest het licht aan... mja nou wel grappig maar toen was ik echt hartstikke bang.

en zodra zwarte piet in het land was dan was ik doodsbenauwd dat ie op mijn kamer zou komen dus sliep ik vaak bij mijn ouders of met licht aan...
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-12-2003, 01:47
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
t lichtknopje niet kunnen vinden, je broodjes voor school vergeten, huiswerk niet gemaakt en weten dat je straf krijgt van je meester of juf, ach achteraf allemaal heel onschuldig ,maar op dat moment zelf...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 13:18
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
mijn ouders vertelden mij en me zusjes altijd dat de politie ons zou komen halen als we niet luisterden. Dus als m'n vader een sirene hoorde, zei hij : kijk, daarkomen ze aan...ik heb ze net gebeld.

met gevolg: toen mijn moeder een keer aangehouden werd, en de agent door het raampje keek, begonnen mijn 2 zusjes die achterin zaten, helemaal in paniek te huilen..

ze waren bang dat ze meegenomen zouden worden..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 14:15
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Ik was bang voor meeuwen, omdat een vriendje van mij me verteld had dat hij een meisje kende wiens ogen eruit waren gepikt door een meeuw.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 14:19
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
ik was altijd bang dat er een enge man uit de wc-pot zou komen nu kan ik er om lachen, maar toen was dat serieus 1 van mijn grootste angsten..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 14:53
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik vond het eng om te douchen als de douchekop van die groene spikkels had. (daar waar het water uitkomt) Brr. Douchen op vakantie was dan ook een ramp.

En op school ging het gerucht dat er ratten in de toiletpot zaten. Ik heb nog heel lang heel snel geplast.

Oh-en. Ik was altijd bang dat zodra ik het licht van de wc uit had gedaan, er allemaal spinnen uit de pot zouden komen.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 15:41
PV
PV is offline
Sinterklaas
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 15:43
Verwijderd
Een bepaalde aflevering bij Alfred J Kwak
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 15:54
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Uhm... Ik denk: Ik was een keer in de stad met mijn moeder, ik was 5 ofzo, en ik kreeg een handje erwten, ik weet niet meer waarom, een van de erwten stopte ik in mijn neusgaten en duwde diep door waardoor ik niet meer met mijn neus kon ademen, ik rende de hele stad gillend door, mijn moeder bracht me toen naar de Intertoys waar mijn zus werkte en een medewerker van haar ging met een wattenstaafje in mijn neus en toen het ding eruit kwam spoot er een straaltje bloed uit waardoor mijn zus over haar nek ging...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 15:58
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
Ninh schreef op 25-12-2003 @ 23:19:
Als je de pitjes doorslikt van een fruit, groeit er op een gegeven moment een plant in je
als je suikerklontjes slikt ontstaan er bijen in je buik

En iemand had toen ik klein was alle kindertjes in de buurt wijsgemaakt dat een bejaarde vrouw die op de 2e woonde in kinderlokker was. Dus op een gegeven moment gingen alle kinderen dingen tegen haar raam gooien, van sinaasappels tot tennisballen. En toen zij de tennisbal niet terug wou geven vonden wij dat hét bewijs dat ze slecht was.
En alleen durfde k niks, ik gooide een zandbommetje tegen haar raam aan en dan keihard wegrennen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 16:05
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Owja ik ben een keer gepakt toen ik met een vriendje iets gestolen had van de wibra, ik ben nog steeds bang dat mensen denken dat ik iets steel als ik in een winkel ben
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 10:37
Verwijderd
toen ik 3 of 4 jaar was ofzo d8 ik altijd dat als er een vliegtuig over ons huis vloog dat hij neerstorte en begon ik kei hard te huilen
en onze buurman was aant verbouwen en elke keer als hij boorde begon ik ook te huilen ensow , eigenlijk best saai maar moet toch iets schrijven
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 11:28
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik durfde een tijdje geen TV te kijken omdat ik bang was dat ik vierkante ogen zou krijgen. En dat kwam door zo'n liedje van Kinderen Voor Kinderen, echt sneu.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 14:17
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Toen ik een jaar of 3/4 was gingen we een keer naar de apenheul. Ik zat nog in een buggy en mijn moeder had mij even bij een tafel alleen neergezet om met mijn vader en broer wat eten te halen. De apen liepen er los dus ik sprongen er 2 op de buggy. Ik natuurlijk keihard gillen en huilen. mama had er foto's van gemaakt en als ik die zie lig ik helemaal dubbel.
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 15:22
mijwn
Avatar van mijwn
mijwn is offline
ik was vroeger altijd heel erg bang voor ganzen en zwanen
__________________
turbotwins turbotwins een zweed die praat geen fins
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.