Oud 27-12-2004, 18:36
Hydrogen
Hydrogen is offline
Voor de liefhebbers (zullen heel wat zijn) woensdag Lord of the RIngs: The Fellowship of the RIng op Nederland 2 van 20:25 tot 23:30. Dat wordt weer genieten . Toch een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film. Nietwaar?

Cinema.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2004, 18:38
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Mn moeder heeft m nog nooit gezien, dus waarschijnlijk zal ik m wel gaan kijken.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:46
Verwijderd
Een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film? Met alle respect, 't is een vermakelijke avonturen film, maar zeker niet een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film. Dan moet je gewoon eens meer films gaan kijken.

Maar goed, m'n vader wil hem geloof ik nog zien, ik zal 't hem doorgeven.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:49
sparklingstar00
Avatar van sparklingstar00
sparklingstar00 is offline
tja ieder zijn eige smaak he ik vind het een goede film en ga hem toch maar weer kijken...
__________________
sometimes an angel..sometimes a devil..but always me...:)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:51
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Tja ik vind de 3 films zeer goed.

Maar als je het goed bekijkt is het verhaal toch best mager.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-12-2004 @ 19:46 :
Een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film? Met alle respect, 't is een vermakelijke avonturen film, maar zeker niet een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film. Dan moet je gewoon eens meer films gaan kijken.

Maar goed, m'n vader wil hem geloof ik nog zien, ik zal 't hem doorgeven.
niet de beste film misschien, maar het heeft alles wat een film te bieden heeft, eigelijk net als star wars.
Maar ik ga em niet kijken, heb mezelf voorgenomen niet elke keer dezelfde films te gaan kijken, maar die tijd te benutten om nieuwe films te kijken
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:54
robbie5
robbie5 is offline
ik heb er geen 1 af kunnen kijken wat een duffe shit vind ik LOTR zeg.
Ieder zijn ding inderdaad, probeer niemand af te zeiken.
Maar ik ga hem dus niet kijken
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:00
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
als je de samenvatting in de gids bekijkt, klinkt het toch wel als een slap verhaal...

maar ja, de films zijn mooi en zeker de moeite waard om te kijken
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:02
Verwijderd
Ga niet kijken. Al twee keer gezien en op dvd, dus ik besteed die 3 uur wel anders
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:05
AlienX_NL_
AlienX_NL_ is offline
drop it like it's hotttt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:10
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Het 1e deel vind ik het best, dus ik ga wel kijken. Maar het is in mijn ogen niet een van de beste films allertijden.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:15
sparklingstar00
Avatar van sparklingstar00
sparklingstar00 is offline
ik ben er mee eens t is niet een van de beste films soms is het beetje saai drie uur is te lang pff...maar zate wel mooie effecten in de film..hij was niet super goed maar wel goed tog
__________________
sometimes an angel..sometimes a devil..but always me...:)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb hem al honderd keer gezien, dus ik denk dat ik hem dit keer maar oversla. Trouwens, het is de Theatrical cut die wordt uitgezonden en als je de EE hebt gezien wil je niets anders meer

En andijvie: LOTR is geen avonturenfilm. Als je dat niet wist moet je misschien maar eens wat meer avonturenfilms gaan bekijken
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-12-2004 @ 20:21 :
Ik heb hem al honderd keer gezien, dus ik denk dat ik hem dit keer maar oversla. Trouwens, het is de Theatrical cut die wordt uitgezonden en als je de EE hebt gezien wil je niets anders meer

En andijvie: LOTR is geen avonturenfilm. Als je dat niet wist moet je misschien maar eens wat meer avonturenfilms gaan bekijken
Ach, ze beleven allemaal spannende avonturen in een fantasie wereld, dan is het toch een beetje een avonturenfilm in een fantasiefilm, lijkt me. En ik kijk genoeg avonturenfilms en fantasiefilms.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:42
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-12-2004 @ 20:35 :
Ach, ze beleven allemaal spannende avonturen in een fantasie wereld, dan is het toch een beetje een avonturenfilm in een fantasiefilm, lijkt me. En ik kijk genoeg avonturenfilms en fantasiefilms.
Ja, maar de Fantasy elementen voeren hier dusdanig zwaar de boventoon dat de avonturenelementen niet voldoende zijn voor een vermelding. Lotr is dus gewoon Fantasy. Dat is bijvoorbeeld anders bij een film over Alan Quatermain ofzo.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-12-2004 @ 20:42 :
Ja, maar de Fantasy elementen voeren hier dusdanig zwaar de boventoon dat de avonturenelementen niet voldoende zijn voor een vermelding. Lotr is dus gewoon Fantasy. Dat is bijvoorbeeld anders bij een film over Alan Quatermain ofzo.
Goed, ik heb alle drie de delen gezien, en vond het toch een behoorlijk avontuur. Een film hoeft niet binnen één genre te passen, imo valt deze film er in veel meer dan één. (Waaronder fantasie als eerste en toch zeker ook avontuur ergens.)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:51
Verwijderd
Mjah, wel grappig, de tv-premiere.
IK weet nog niet of ik 'm ga kijken, ik had liever dat ze de extended editie zouden vertonen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 22:05
Verwijderd
Ik ga hem niet kijken, heb hem al drie keer gezien en zie hem binnenkort toch wel weer eens bij een of andere marathon. Daarnaast vond ik hem eigenlijk de minst leuke van de trilogie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-12-2004, 23:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb alle dvd versie's (bios en extended, alle 3 de films), dus ik ga hem echt niet op tv kijken.
Maar ik vind het echt wel een van de mooiste triologie die er ooit is gemaakt. Superfilm. Maar het is denk ik wel zo dat je hem leuker vind als je de boeken hebt gelezen. Ik had de boeken al gelezen voor de films en mijn broertje is ze voor het 2e deel in de bios kwam gaan lezen en hij was het met me eens. Je snapt dan gewoon veel meer van alle achtergronden, symboliek en verwijzingen. Maakt het wel leuker. Het is zo'n uitgebreid verhaal, met heel veel diepgang dat je dat nooit zo in een film kan pakken. Maar ik vind deze verfilming echt heel erg goed gedaan voor een boek waarvan heel lang gezegt is dat het niet te verfilmen is. (Nu ik zo ongeveer alle docu's gezien hebt heb ik er nog veel meer bewondering voor. Wat ontzettent knap allemaal)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 08:52
Verwijderd
Pff, ik ga echt niet me tijd verspillen met dat ding. Sonde van me tijd

















Ga donderdag samen met een zooitje anderen alledrie de delen EXTENDED achter elkaar kijken
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 09:34
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
appie2003 schreef op 27-12-2004 @ 19:36 :
Toch een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film.
Bij lange na niet. Wel imposant.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:26
Ilsuuuh
Avatar van Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
jaaah eg fet dta ie op tv komt!! heb alleen eerste kerstdag alledrie de delen achter elkaar gezien dus weet ik niet offik wel ga kijken!!! Misschien ook wel.. en dna deel 2 en drie er weer achteraan.. wie weet!!
__________________
** Een Paard Zonder Ruiter blijft een Paard, maar een ruiter zonder Paard is maar een mens, FRECKY, Mii Sweet Horsey!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 28-12-2004 @ 10:34 :
Bij lange na niet. Wel imposant.
Imposant heeft een onvoldoende negatieve bijklank. Ik kies voor typeringen als bombastisch en pompeus.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-12-2004 @ 11:34 :
Imposant heeft een onvoldoende negatieve bijklank. Ik kies voor typeringen als bombastisch en pompeus.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:39
Verwijderd


Eigenlijk was ik ten tijde van LOTR Fellowship of the Ring wel behoorlijk onder de indruk, want die heb ik destijds in de bioscoop gezien. Maar ik kan gewoon niet meer zo goed tegen films van het type 'gooi er maar tweehonderd miljoen tegenaan, huur duizenden acteurs, figuranten en een vierhonderdkoppig orkest in en dan wordt het wel wat'.

Net als die andere films trouwens, Gladiator, Troy, Alexander, King Arthur enz. Westerse geschiedenis is gewoon niet interessant.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2004, 10:40
Verwijderd
Mwah, die heb ik al veel te veel gezien.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:52
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-12-2004 @ 11:39 :
Net als die andere films trouwens, Gladiator, Troy, Alexander, King Arthur enz. Westerse geschiedenis is gewoon niet interessant.
Dan scheelt het weer dat LOTR fantasy is
ontopic: zet morgen om half 9 de extended aan
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:54
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hij is echt helemaal geweldig! maar om ze nu weer te gaan kijken, nee, dat niet, ik heb ze vorige week nog allemaal zitten kijken
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:54
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-12-2004 @ 11:34 :
Imposant heeft een onvoldoende negatieve bijklank. Ik kies voor typeringen als bombastisch en pompeus.
Ik zal iets concreter zijn. Het is een imposante productie, niet zozeer de film. Jackson kreeg een welverdiende oscar voor het regisseren van deze immense productie.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:58
Verwijderd
Ik heb pas nog de EE's gezien dus ik ga niet kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 28-12-2004 @ 11:52 :
Dan scheelt het weer dat LOTR fantasy is
ontopic: zet morgen om half 9 de extended aan
Ach, geschiedenis, fantasy, al die films die ik noemde zijn basically niet meer dan een hoop mannetjes met zwaardjes die op een grasveldje rondrennen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:06
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-12-2004 @ 11:59 :
Ach, geschiedenis, fantasy, al die films die ik noemde zijn basically niet meer dan een hoop mannetjes met zwaardjes die op een grasveldje rondrennen
Daarom was Troy idd alleen leuk voor enkele battlescenes; LOTR heeft naast die battlescenes toch nog iets meer inhoud, misschien omdat het boek dikker is Zit me bij LOTR iig niet constant te ergeren aan de discongruentie met het boek (ergo, geen slechte film qua inhoud), waar dit bij Troy wel het geval is. Ik heb Alexander en Arthur nog niet gezien, maar dat zal idd wel hetzelfde als Troy zijn.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:26
Miep#1
Miep#1 is offline
Mijn film is t niet hoor.... Ben in slaap gevallen tijdens deel 1 en deel 2, voor deel 3 heb ik niet eens de moeite genomen om m te gaan bekijken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:37
Zozo
Zozo is offline
Ik heb ze alle 3 nog niet gezien. Ook niet van plan trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:58
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
Ieke schreef op 28-12-2004 @ 00:00 :
Maar het is denk ik wel zo dat je hem leuker vind als je de boeken hebt gelezen.
Ik heb de boeken gelezen, en toen afgelopen jaar in 1 zit van 10 uur (2x extended 1x normaal, laatste was nog niet uit toen) de 3 delen achter elkaar gezien (voor het eerst welteverstaan). Viel me zeer zeer zeer tegen. Deel 1 is nog best aardig, maar dan zakt het in als een appeltaart in hartje zomer. Toegegeven, veel beter verfilmd dan dit had hij niet kunnen worden. Maar nog beter was> niet proberen te verfilmen!
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom mensen 1 deel van een film zouden willen zien . Je zet toch ook niet een gewone film op 1/3e stil, om vervolgens het jaar erna maar eens het 2/3e deel te gaan kijken? Klinkklare onzin! En kom nou niet aan met: "het zijn 3 boeken".
Blehh
Het boek is goed
De film is teleurstellend

VERDORIE! IK WIL TOM BOMBADIL!!!!!!! (mooiste karakter uit hele trilogie)
__________________
What? Don't stop here, this is bat country!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 12:01
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik ga ze niet kijken, heb ze al zo vaak gezien.Wel gaaf trouwens dat ned 2 deze film uitzend, tenminste geen kl*te reclames er door
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2004, 12:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 28-12-2004 @ 12:58 :
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom mensen 1 deel van een film zouden willen zien . Je zet toch ook niet een gewone film op 1/3e stil, om vervolgens het jaar erna maar eens het 2/3e deel te gaan kijken? Klinkklare onzin! En kom nou niet aan met: "het zijn 3 boeken".
Mja, als je van de 3 films 1 film gemaakt had had je een gigantisch lange film en er zullen dan maar weinig mensen hem gaan kijken. Commercieel gezien niet handig. Net als je alle 3 de films los op het zelfde moment zou uitbrengen. Dat werkt ook niet. De films hebben gigantisch veel geld gekost (en nu ook opgelevert) dus dan moet je wel een goede manier hebben om het terug te verdienen. Het is vervelend dat je ineens op 1/3 of 2/3 stopt, maar ik denk dat het ook niet anders kon. Mede omdat toen de 1e film draaide 2 en 3 beide nog niet klaar waren.

Citaat:
VERDORIE! IK WIL TOM BOMBADIL!!!!!!! (mooiste karakter uit hele trilogie)
Ik snap best waarom ze die eruit gelaten hebben. Vind het als fan van de boeken (en ook films) wel jammer, maar ik kan de redenen waarom best wel goed begrijpen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 12:37
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
appie2003 schreef op 27-12-2004 @ 19:36 :
Toch een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film. Nietwaar?
Beste films = nee
Beste fantasy films = ja


Kijkcijfers zullen ook wel meevallen.

- de fans hebben 'm al.
- de echt filmliefhebbers hebben 'm al gezien.
- maar ook mensen die zich niet echt voor films interreseren, die hooguit 1 film in het jaar in de bioscoop zien of huren, zijn hiervoor of naar de bioscoop of naar de videotheek geweest.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 12:47
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
Ieke schreef op 28-12-2004 @ 13:18 :
Mja, als je van de 3 films 1 film gemaakt had had je een gigantisch lange film en er zullen dan maar weinig mensen hem gaan kijken. Commercieel gezien niet handig. Net als je alle 3 de films los op het zelfde moment zou uitbrengen. Dat werkt ook niet. De films hebben gigantisch veel geld gekost (en nu ook opgelevert) dus dan moet je wel een goede manier hebben om het terug te verdienen. Het is vervelend dat je ineens op 1/3 of 2/3 stopt, maar ik denk dat het ook niet anders kon. Mede omdat toen de 1e film draaide 2 en 3 beide nog niet klaar waren.


Ach, ze hadden de film best kunnen inkorten tot 6 uur zonder noemenswaardige dingen te missen (gevechtsscénes inkorten oid). Dan kan je hem op 1 dag uitzenden in 2 delen. Net als bijv. La Meglio Gioventu (als ik het goed spel) pas geleden ook deed.

Maar inderdaad. Het is weer een commercieel gebeuren, in- en intriest. Jammer genoeg runt commercialiteit tegenwoordig de Hollywood-industrie (in veel grotere mate dan vroeger).

Citaat:

Ik snap best waarom ze die eruit gelaten hebben. Vind het als fan van de boeken (en ook films) wel jammer, maar ik kan de redenen waarom best wel goed begrijpen.
Tuurlijk, het zou voor niet-kenners te onsamenhangend worden. Toch vind ik het jammer...
__________________
What? Don't stop here, this is bat country!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 13:35
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 28-12-2004 @ 13:47 :
de Hollywood-industrie
nope
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 13:46
Plo
Avatar van Plo
Plo is offline
lol, heb gisteren een marathon gehad, wel éven genoeg LotR für mich.


^^
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 15:40
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 28-12-2004 @ 13:47 :


Ach, ze hadden de film best kunnen inkorten tot 6 uur zonder noemenswaardige dingen te missen (gevechtsscénes inkorten oid). Dan kan je hem op 1 dag uitzenden in 2 delen. Net als bijv. La Meglio Gioventu (als ik het goed spel) pas geleden ook deed.[/B]
Haha, ja hoor, een film van zes uur. Hoeveel mensen denk je gaan een film van 6 uur in de bios kijken? En hoe laat dan? Van 18:00 tot 0:00?
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 17:03
Verwijderd
Ik ben een gigantische LotR-fan geworden sinds ik die film voor het eerst heb gezien, maar ik ga hem NIET kijken.

Ik doe liever de EE in de DVD-speler


(Ben trouwens al lang blij dat hij niet op *kots* SBS6 komt...)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 28-12-2004 @ 13:18 :
Mja, als je van de 3 films 1 film gemaakt had had je een gigantisch lange film en er zullen dan maar weinig mensen hem gaan kijken. Het is vervelend dat je ineens op 1/3 of 2/3 stopt, maar ik denk dat het ook niet anders kon. Mede omdat toen de 1e film draaide 2 en 3 beide nog niet klaar waren.

Och, ik weet dat er nog een tekenfilm is van de eerste 2 boeken van LotR. Die weet het verhaal in een indrukwekkend korte tijd flink te verneuken
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 18:12
Verwijderd
Misschien ga ik hem tóch kijken, ik twijfel.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-12-2004 @ 18:39 :
Och, ik weet dat er nog een tekenfilm is van de eerste 2 boeken van LotR. Die weet het verhaal in een indrukwekkend korte tijd flink te verneuken
Idd, toen hij een poos geleden op tv was heb ik het een stukje gekeken. Wat erg Lijkt nergens op.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:24
Plo
Avatar van Plo
Plo is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 28-12-2004 @ 18:03 :
Ik ben een gigantische LotR-fan geworden sinds ik die film voor het eerst heb gezien, maar ik ga hem NIET kijken.

Ik doe liever de EE in de DVD-speler


(Ben trouwens al lang blij dat hij niet op *kots* SBS6 komt...)
en na de onderbreking: hart van nederland!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 28-12-2004 @ 13:37 :
Beste films = nee
Beste fantasy films = ja

De trilogie als geheel verdient m.i best een hoog plekje in de top 30 hoor.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-12-2004 @ 19:46 :
Een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film? Met alle respect, 't is een vermakelijke avonturen film, maar zeker niet een van de beste films ooit gemaakt in de geschiedenis van de Film.
Agree.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 11:41
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die de beelden spaart ?
Ikzelf wel en heb al best een verzameling.

Waarom dat ik die beelden spaar? Omdat ze zeer gedetailleerd en mooi zijn. Alleen jammer dat ze zo duur zijn..

Dus, sparen er nog meer mensen en welke beelden hebben jullie al?



Ow als het hier niet mag verwijder hem maar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio The Pillars of the Earth
Verwijderd
4 21-10-2010 18:54
Films, TV & Radio Je DVD-collectie
Freshh~
234 08-03-2005 15:33
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 9]
Dinalfos
500 13-01-2005 21:57
De Kantine Op welke momenten verveel jij je nou vreselijk?
Sjoerd
103 03-01-2005 07:30
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.