Oud 02-07-2006, 21:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben naar Metropolis geweest en ondanks dat ik er in m'n uppie was, was het erg leuk. Ik ben verliefd op The Spinto band want ze bewegen hun hoofd zo leuk en overdreven. En op Bromheads Jacket want ze praten zo heerlijk Engels. En op Lily van Hank & Lily want ze piept zo grappig. hihi.
Oh en ik ben gepimpt door een neger. 'hello i think you very beautiful. what is your name? You from here? I from africa. You like to go out with me? you very pretty girl...' etc.
Toen zei ik maar dat ik al bezet was en toen liep hij met een grijns, maar duidelijk teleurgesteld weg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 02-07-2006, 21:54
Verwijderd
ik heb de hele dag buiten gelegen in utrecht en wat pilsjes gepakt in het kafé en het was echt te kutheet om iets te doen verder
Oud 02-07-2006, 21:58
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Enorm brak bij 2 vrouwen uit de tent stappen

vervolgens verder rotten in mn eigen tent

om die na een paar blikjes energydrink in een minuutje opgeklapt te hebben

een takkeeind lopen

en weer naar utrecht kachelen om de rest van de dag brak te zijn
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 02-07-2006, 21:59
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb de hele dag aan school zitten werken BAH en toen zou ik 's avonds barbecueuen en toen ging dat niet door en moest ik ineens zelf koken en in mijn eentje eten en nu heb ik zin om iets te doen waar ik weer vrolijk van word maar ik weet niet wat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 02-07-2006, 22:03
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik werd te vroeg wakker gebeld door een vriendin. Toen heb ik nutteloos zitten internetten. Daarna ben ik gaan werken en tering wat was het druk en warm. Nu zit ik weer doelloos te internetten want waar de pc staat is het tenminste lekker koel.
Oud 02-07-2006, 22:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat is de meest interessante spelling van Barbequen die ik ooit gezien heb.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-07-2006, 22:05
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
eerst heb ik 1.5 uur zitten wachten op het station totdat ik opgepikt zou worden voor het strand. toen op het strand gechilled en met de kisd van een collega lopen sjezen en tieren in het water

's avonds gechilled in de tuin. nu rustig, film, thuis. niets!
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 02-07-2006, 22:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 02-07-2006 @ 22:04 :
Dat is de meest interessante spelling van Barbequen die ik ooit gezien heb.
Er was dan ook geen sprake van een barbecue.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 02-07-2006, 22:09
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
s'ochtens relekst gewerkt, douglasbon en irischeque gekregen voor mn verjaardag en slagen nog.
smsjes gekregen van mn toekomstige joch die me toch wel heel erg schijnt te missen in italie.
en smiddags feestje voor mn slagen voor familie etc., 105 euro gekregen
en nu even filmpje afkijken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-07-2006, 22:11
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
nou harley herrie dag en teon metropolis en het eerste was wel leuk het laatste minder en daar werd ook jnog eens het achterlicht+kenteken van mn zusjes scooter afgetrapt. niet zo leuk dus.
nu ontploft mn hoofd en onderweg pleegde een automobilist zelfmoord verder ben ik ontslagene n zag ik een dood gereden hoind op straat en nu ben ik dronken en ontploft mn hoofd.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 02-07-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 02-07-2006 @ 22:04 :
Dat is de meest interessante spelling van Barbequen die ik ooit gezien heb.
Sowieso is het barbecueën, maar wie boeit het!
Oud 02-07-2006, 22:17
Verwijderd
Hahaha trimm trabb.

Ik was op metropolis en dat was warm.
Oud 02-07-2006, 22:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
z0pje schreef op 02-07-2006 @ 22:14 :
Sowieso is het barbecueën, maar wie boeit het!
Ach ja, ik weet ook niet hoe je dat k*twoord schrijft. Al schrijf je het met 5 q's en een f aan het eind, het is duidelijk.
Barbeqqqqquenf. Mit Vleisch.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-07-2006, 22:21
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb geslapen en gemompeld en dat vond ik wel bijster interessant!!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 02-07-2006, 22:26
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
de 84-uurse slaapmarathon!
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 02-07-2006, 22:26
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik gaf gister een housewarmingparty en we hebben pannenkoeken gebakken en daarna zijn we gaan chillen in het vondelpark, maar bijna iedereen ging vroeg weg sukkels. maar een vriendin bleef lang en toen gingen we terug naar mn kamer en daar hebben we rose gedronken en vanmorgen uitgeslapen en toen werd ik wakker gebeld door mn moeder. daarna ging ik mn kamer schoonmaken en naar huis en naar het surfeiland en daar gezond en nu zit ik thuis en ik baal want ik moet komende week 4 dagen werken en ik heb geen zin maar ik heb wel een leuk weekend in het vooruitzicht
Oud 02-07-2006, 22:35
Verwijderd
Heel erg vroeg in de ochtend thuis gekomen van een afscheidsfeestje. Daarna gaan slapen en laat opgestaan.
Later op de dag nog even naar het 'slokdarmfestival' gegaan. Toen vlees op het rooster gegooid en me daarna verveeld, tv gekeken en rondgelopen. Uiteindelijk ben ik achter de pc beland.
Oud 02-07-2006, 22:39
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Werken .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Ads door Google
Oud 02-07-2006, 22:41
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik ben vandaag naar de vet decadente party van mijn tante geweest, die 60 werd. Op privé-landje, met tenten, heel veel bier en heel veel bootjes waarin we naar Giethoorn enzo gingen varen, en daarna gingen we ook nog Barbeqqqqquenf. Mit Vleisch.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 02-07-2006, 22:53
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 02-07-2006 @ 22:05 :
toen op het strand gechilled en met de kisd van een collega lopen sjezen
?
Oud 02-07-2006, 23:11
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
reine claude schreef op 02-07-2006 @ 22:53 :
[afbeelding] ?
omg!

ja het was reuze gezellig en we maakten er een dolleboel van. we begroeven ( ? ) elkaar omste beurt en erna gingen we achter elkaar aan zitten in het water !

en natuurlijk goed insmeren, we willen geen (ver)brand-verschijnselen!!


ot: kids
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 02-07-2006, 23:35
Verwijderd
ik stond om 7uur op, en toen ging ik ontbijten en naar almeerderzand. daar open nk beachvolleybal, dat was duidelijk teh_shit 8)
immens bruin geworden en relaxt gevolleybald. om 6uur weer terug gegaan en om half 9 was ik thuis. toen eindexamenfeestje en ik ben nu al terug want ik vond het niet zo vet en ik ben moe. dús.
Oud 02-07-2006, 23:36
biep
Avatar van biep
biep is offline
Metropolis, en dat was heet.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 02-07-2006, 23:45
Venster
Avatar van Venster
Venster is offline
Metropolis, en eigenlijk heb ik praktisch de hele dag bij het hoofdpodium voor pampus gelegen want het was heeet.
__________________
baba baba baaaaaaaaaa baby, baba!
Oud 03-07-2006, 00:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
met een vriendinnetje gewinkeld en daarna frietjes gegeten en toen moest ik alweer werken
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 03-07-2006, 00:45
Verwijderd
Ik ben ook naar metropolis geweest, e n ik had ook last van een neger, hij wilde met me dansen en wilde maar niet weggaan ;(.

Nja, verder was het een geslaagde bedoeling.
Oud 03-07-2006, 02:17
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb zaterdagnacht gewerkt en t was grappig want het wijf waar ik mee achter de bar werkte zat onder de xtc En die was 33 en had n zoon van 16 en n vriend van 18 en ze zei allemaal grappige dingen. Maar t was veels te warm en t feest duurde tot 5 uur sochtends, daarna was ik kapot en ben ook nog s lekgestoken door n stel muggen.
Vandaag laat opgestaan (dik balen want t is zulk mooi weer) en toen naar marie antoinette geweest met n vriendinnetje. Dat was t voor vandaag.
__________________
bonnie and clyde
Oud 03-07-2006, 02:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb Frans gesproken met wat steeds meer de nieuwe vriendin van mijn broertje begint te worden en dat is wel gaaf want nieuwe vriendin van mijn broer maar ook want Frans oefenen, dat kan ik wel gebruiken, mijn Frans is een ietwat ehhh gestagneerd.
Toen zijn we naar het park gegaan met twee gitaren en één fles wijn en er kwamen daklozen om een vuurtje vragen en we lagen op een llamadeken op onze rug vallende sterren te spotten en zongen tweestemmige balades en nu is het de hoogste tijd om te gaan slapen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 03-07-2006, 05:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
lamballen en werken en dalijk slapen. Ik heb alleen totaal geen zin om te slapen...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 03-07-2006, 06:56
Verwijderd
Diablo II, MSN en overige internets. De hele nacht, ja.

En ik moet zometeen eigenlijk nog naar een herkansing + nablijven de hele dag, maar dat is nutteloos, want ik sta toch overal voldoende voor en nablijven is gewoon gay.

Ik heb wel bedacht dat als ik ga, dat ik dan een luchtbed meeneem zodat ik bij dat nablijven ergens in een hoekje van dat kutstrafhok kan gaan slapen.
Oud 03-07-2006, 10:21
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 02-07-2006 @ 23:35 :
ik stond om 7uur op, en toen ging ik ontbijten en naar almeerderzand. daar open nk beachvolleybal, dat was duidelijk teh_shit 8)
immens bruin geworden en relaxt gevolleybald. om 6uur weer terug gegaan en om half 9 was ik thuis. toen eindexamenfeestje en ik ben nu al terug want ik vond het niet zo vet en ik ben moe. dús.
omg ik ook !

almeerderzand
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 03-07-2006, 10:43
Verwijderd
ik heb een beetje uitgeslapen, en nu heb ik een kledingcrisis want ik blijf een vrouw (jaha) en eh, straks ga ik naar utrecht want ik heb een gesprek op m'n toekomstige stage en daarvoor moet ik in totaal vandaag meer dan 2,5 uur in de bus zitten dus ik hoop maar voor ze dat ze me aannemen anders dan heb ik dat allemaal voor niks gedaan en morgen komt mijn vader weer terug uit China, woohoo, en dan ga ik naar de kapper en eh, vrijdag op vakantie
Oud 03-07-2006, 10:55
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
ik heb een zonnesteek denk ik, ooooooh wat een hoofdpijn ooooooh oooooooh oooooooooooooh ik kan het niet meer aaaaaaaaaaaaaaaNAANNAANAN en gisteren ben ik fan geworden van Sanne en ik en heb ik mijn gezicht laten verbranden en ben ik op de foto geweest met Nebuchadnezzar en Horror Kitty voor 'Actie Speklap' oid, ik was het meest speklap van het stel maar dat mocht de pret niet drukken
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 03-07-2006, 10:59
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Uitgaren van het optreden gisteren, krant naar de drukker gebracht voor een oplage van 4500 stuks. Nu hopen dat ik zuinig ben geweest met zetfouten.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 03-07-2006, 11:01
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Gister vond ik mezelf nog zielig nadat ik eergister was gevallen met brommertje en dus onder de grote schaafplekken zit. Ik had heel erg pijn en heb niks gedaan dan op de bank liggen. Om twee uur ben ik dan gaan douchen en aankleden wat nog best moeilijk was met een hand. Daarna had ik wat minder pijn want ik had een paar grote ibuprofennetjes genomen. En toen ging ik even naar utrecht om daar met een jongetje af te spreken en toen hebben we naast het station op een grasveldje gebbqed en stokbrood met kruidenkaas gegeten.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 03-07-2006, 11:05
Verwijderd
Ja godver vandaag is het weer 80 graden en ik mag mijn herkansing gaan leren.
Ads door Google
Oud 03-07-2006, 11:34
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb echt extreem slecht geslapen, ik droomde steeds over cursuscodes van mn werk, en die klopten gewoon allemaal niet. Blijkt vandaag wel te kloppen want niemand kan zich inschrijven voor de tentamens. Gekkenhuis.
Vanavond ga ik naar kamers kijken en dan gewoon heeeel erg lang slapen.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 03-07-2006, 11:54
Verwijderd
Gisteren bierbierbier gezopen in de zon, wat resulteerde in een knallende fucking hoofdpijn, en vanochtend om half 7 wakker geworden met een vergalde kater + dito heup door het harde-kutbed van m'n vriendin, en toen heb ik haar uitgezwaaid toen ze in de bus vertrok richting Praag, en daarna heb ik uren in de trein gezeten naar huis, de Rails 5x gelezen, de volledige discografie van The Offspring geluisterd en vol walging zitten kijken naar 2 meisjes die bijna elkaar in hun neus aan het peuteren waren.
Oud 03-07-2006, 11:56
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Ik mag mijn boeken terug gaan brengen.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Oud 03-07-2006, 12:18
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik werd wakker met een opgezette keel toen ging ik fijn werken bij een kkchagerijnige vrouw en ze moest keihard kotsen terwijl ik ernaast stond gatverrrrrrr en ze bleef maar doorgaan dus toen was ik maar even naar boven gegaan. en zometeen moet ik weer werken in dit KKweer. en vanavond naar de kapper woohoo
Oud 03-07-2006, 12:23
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
stond op met ontzettende spierpijn, zometeen ga ik douchen en dan werken
__________________
hoii
Oud 03-07-2006, 13:11
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik heb 3 dagen veel gedaan, dus vandaag doe ik weinig.
maar misshcien ga ik wel voetballen, WHO KNOWS!
__________________
hello dave.
Oud 03-07-2006, 13:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik werd wakker, heb wat gegeten, ga nu koffie drinken en richting het zwembad.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-07-2006, 13:18
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
oooh ik heb een croissantje gekocht en die ga ik nu maar eens oppeuzelen, wat een genot!!!!!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 03-07-2006, 13:25
*amélie*
*amélie* is offline
Ik hang lekker in de schaduw in de tuin bij m'n ouder, maar straks moet ik in de bus en de trein naar Utrecht, want morgen werken. Ik denk dat ik me zo eerst naar het zwembad verplaats dat sinds een maand hier om de hoek is
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 03-07-2006, 13:38
Verwijderd
gisteren naar goffertpark in nijmegen geweest om alice in chains te aanschouwen. En het was super super super vet . Verder vond ik Guns n' Roses maar gaar en veel te overgewaardeerd. Heb me voor de rest goed vermaakt.
Oud 03-07-2006, 13:38
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik had een gaaf weekend en gister was de heerlijkste avond van het jaar. nu moet ik wassen, schoonmaken, oppassen, opruimen, brief schrijven, strijken, foto-album maken en inpakken binnen twee dagen en woensdagochtend ga ik een maand weg YES.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 03-07-2006, 14:00
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
veel plezier merel .
__________________
hello dave.
Oud 03-07-2006, 14:41
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben weer aan school bezig maar vandaag is het zeker af en morgen moet ik het inleveren en een eindevaluatiegesprek houden en dan ben ik klaar voor dit jaar w00t. Dus straks maar eens pokeren/parkhangen/film kijken/kleine dieren lastigvallen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 03-07-2006, 14:45
Verwijderd
Ik ben ziek en kan niets eten en ga nu weer slapen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 14:13
De Kantine Ken je die mop van die mummie? Inge....
Femic
271 19-07-2005 19:00
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 09:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gedichtenbespreking deel 3
Wouty
6 19-10-2001 19:07
ARTistiek gedichtenbespreking deel 3
Wouty
5 18-10-2001 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.