Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2009, 11:10
Caaarmen.
Caaarmen. is offline
ik had een vraag.. elke ochtend als ik opsta dan ben ik misselijk...
dit heb ik al bijna 4 jaar .. het wisselt af soms is het tijde wege en komt het weer terug..
ook heb ik nou op school veel last van omdat ik op school moe ben en hoofdpijn krijg die vermoeidheid komt doordat ik s'ochtends niet ontbijt.. maar ik wou vragen .. of iemand een medicijn weet dat helpt daartegen ? (heb al zo veel geprobeeerd..dokters weten niet wat het is)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 11:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
Dit is meer wat voor lichaam & gezondheid..
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 12:06
Rationeel
Rationeel is offline
begin eens met 's ochtends ontbijten. waarom naar een medicijn zoeken terwijl je ook prima weet dat een goed ontbijt belangrijk is?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 12:08
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Ben je aan de pil? Die wil je ook nog wel eens flink misselijk maken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 12:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik ben ook praktisch m'n hele leven bijna iedere ochtend heel misselijk geweest. Wel eens naar de dokter geweest toen ik een jaar of 8 was, maar die had geen verklaring. Het enige dat ik wel wist, wat dat het overging als ik wat at, dus moest ik toch iedere ochtend een boterham naarbinnen wurgen. Je kan heel misselijk worden van honger, dus misschien is dat bij jou ook wel het geval...
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 17:42
Verwijderd
Ik heb dat ook, maar ik ben dan volgens mij echt misselijk van de honger; als ik wat eet, gaat 't vanzelf over. Nu kan ik 's ochtends vaak geen boterhammen wegkrijgen, maar yoghurt of cornflakes met melk gaan prima, dus dat eet ik dan. Sommige mensen drinken 's ochtends van dat drinkontbijt, misschien is het makkelijk om daar mee te beginnen als je nog niets anders gewend bent, om dat iedere dag te doen wordt op den duur een beetje duur, dus je kan je misschien geleidelijk aanleren iets van muesli met yoghurt te eten 's ochtends.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 17:46
Verwijderd
Jup, als ik niks eet 's ochtends word ik ook misselijk. En als ik dan brood eet moet ik kokhalsen. Waarom: echt geen idee. Ik heb ook geen stress of wat dan ook. Maargoed. Daarom eet ik 's ochtends van die muesli dingen met melk of een banaan en dan gaat het ook super. Soms vul ik het later nog wat aan met sultana's en nog wat later ga ik verder met brood.
Moet werken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 17:56
Verwijderd
Je kan trouwens ook zelf een drinkontbijt maken; gewoon bv. een banaan, sinaasappelsap, een appel en twee liga's (van die standaard dingen zonder rozijnen enzo) in de blender doen en dat opdrinken, vult prima en is nog gezond ook En goedkoper dan dat spul uit een pak Als je dat de dag ervoor maakt hoef je 't 's ochtends alleen nog maar op te drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 17:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb dat als ik voor ik ging slapen al een hele tijd niks had gegeten. Misschien helpt het als je iets heel kleins eet voor je naar bed gaat (wat sla en tomaat ofzo)? En 's ochtends als je wakker wordt meteen water dirnken.

Bij mij wordt het juist erger als ik dan 's ochtends zuivel eet, maar iets eten is wel een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat als ik voor ik ging slapen al een hele tijd niks had gegeten. Misschien helpt het als je iets heel kleins eet voor je naar bed gaat (wat sla en tomaat ofzo)? En 's ochtends als je wakker wordt meteen water dirnken.

Bij mij wordt het juist erger als ik dan 's ochtends zuivel eet, maar iets eten is wel een goed idee.
Ja, je moet een beetje uitvissen wat wel goed valt 's ochtends, ik at bv. in het begin altijd een appel, maar daar werd ik juist nóg misselijker van, nu eet ik die appel vaak een uurtje na het ontbijt en dan valt hij wel goed
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 14:35
Amber<3,,
Amber<3,, is offline
Hee Carmen,,

Ik heb ook een tijdje in deze situatie gezeten en ik ben ook naar dokters geweest en wisten ook niet wat er aan de hand was. 1 van de dokters zei dat ik gespannen was maar er was helemaal niks met mij aan de hand. Ik ben toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan om bloed te prikken maar daar kwam ook geen slecht bericht uit. Ze zeiden dat ik kern gezond was maar toch had ik vaak buikpijn en was heel erg moe.

Ontbijten is heel erg belangrijk. Ik eet soms ook niet 's ochtends maar ik merk dat ook heel erg als ik op school zit ofzo. Ik ben dan ook wel is bang dat ik flauwval ofzo. Maar nu de laatste tijd eet ik altijd 's ochtends en mijn buikpijn is ook een stuik minder. Dat vermoeidheid is denk ik , dat je misschien iets eerder naar bed moet ofzo??
Jaa, dat was bij mij teminste wel zo. Ik ben nu ook minder moe op school en haal ook betere cijfers dan eerst.
Misschien ga je ook wel eerder dan normaal naar bed, dan is het misschien beter om met iemand te praten!
Ik had ook wel vaak hoofdpijn maar dat heb ik gewoon opgelost door veel water te drinken en afentoe een asperine.
Veel succes verder

Groetjes Amber<3,,
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Elke ochtend misselijk in de bus
marlientje5
9 13-10-2010 13:48
Lichaam & Gezondheid 's ochtends slechter zien?
Flowerless
2 21-05-2007 09:12
Verhalen & Gedichten [Elke ochtend]
Dromerg
6 21-03-2006 19:02
Lichaam & Gezondheid Elke ochtend misselijk...
Balance
10 03-12-2002 14:05
Seksualiteit Ochtend erectie?
Big Brother
59 26-10-2002 20:58
Verhalen & Gedichten Elke dag een droom :(
~Black~Angel~
5 20-09-2001 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.