Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2010, 22:11
Verwijderd
Nou, ik zit tot waarschijnlijk dinsdag zonder televisie
Advertentie
Oud 02-04-2010, 22:11
Verwijderd
http://www.maatschappelijkestage.nl/

Mag ik even kotsen?
Oud 02-04-2010, 22:11
Verwijderd
Op alles. De site. Het hele idee. Het aantal uren dat ik dat moet doen.
Oud 02-04-2010, 22:11
Verwijderd
De hersenloos van de stages. "HOERA IK MAG 72 UUR MET BEJAARDEN WANDELEN!!!!!11"
Oud 02-04-2010, 22:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou, ik zit tot waarschijnlijk dinsdag zonder televisie
www.thepiratebay.org.

have fun.
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-04-2010, 22:12
Verwijderd
Ga me verdomme eerst eens leren rekenen ofzo
Oud 02-04-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Slaap ze, Sann!
Ik ben natuurlijk nog even terug na mijn tandenpoets pyjama-aantrekrondje
Oud 02-04-2010, 22:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De hersenloos van de stages. "HOERA IK MAG 72 UUR MET BEJAARDEN WANDELEN!!!!!11"
Gelukkig heb ik 350 uur stage ben een vertalingsbedrijf (telefoonzaak mailde nooit meer terug) bijna 100% in de pocket
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-04-2010, 22:13
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ben natuurlijk nog even terug na mijn tandenpoets pyjama-aantrekrondje
Echt verslaafd
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-04-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heb ik 350 uur stage ben een vertalingsbedrijf (telefoonzaak mailde nooit meer terug) bijna 100% in de pocket
Maar dit moet echt serieus voor gehandicapten enzo.
Oud 02-04-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Echt verslaafd
Gister werd het na dat rondje pas echt gezellig
Oud 02-04-2010, 22:14
Verwijderd
Sinds wanneer is dat? Want ik heb dat goddank nooit hoeven doen.
Oud 02-04-2010, 22:14
Verwijderd
of bejaarden. Of iets in die richting. Zielige mensen. Of dieren. Of planten.
Oud 02-04-2010, 22:15
Verwijderd
De lelijkheid van die site is trouwens ook een kotspunt.
Oud 02-04-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
De hersenloos van de stages. "HOERA IK MAG 72 UUR MET BEJAARDEN WANDELEN!!!!!11"


Het hotel waar ik werk doet daar ook aan mee, fantastisch, ik laat ze stofzuigen enzo
Oud 02-04-2010, 22:15
Verwijderd
Voorbeelden van stages
In het hele land zijn leerlingen die al een maatschappelijke stage hebben gedaan. Lees hun verhalen en laat je inspireren voor jouw maatschappelijke stage.

Collecteren voor het goede doel

Dierententoonstelling organiseren

Goed voor je diploma

Jongerenwebsite maken

Meewerken aan een theaterfestival

Voetbaltraining geven

Stage op het platteland

Zwemmen met gehandicapten



:")
Oud 02-04-2010, 22:15
Verwijderd
Zwemmen met gehandicapen zou ik niet doen.
Oud 02-04-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:


Het hotel waar ik werk doet daar ook aan mee, fantastisch, ik laat ze stofzuigen enzo
Seriously, ik voel me, net als micromensje, hier als VWO-er te goed voor.
Oud 02-04-2010, 22:16
Verwijderd
Wij hadden ze trouwens al vanaf 2009? ik zie op die site dat het pas vanaf 2011 verplicht is? Hum.
Oud 02-04-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben natuurlijk nog even terug na mijn tandenpoets pyjama-aantrekrondje
Ik dacht idd van waar blijft ze nou!

Maar geen stijl dat je zo vroeg gaat slapen
Oud 02-04-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Voorbeelden van stages
In het hele land zijn leerlingen die al een maatschappelijke stage hebben gedaan. Lees hun verhalen en laat je inspireren voor jouw maatschappelijke stage.

Collecteren voor het goede doel

Dierententoonstelling organiseren

Goed voor je diploma

Jongerenwebsite maken

Meewerken aan een theaterfestival

Voetbaltraining geven

Stage op het platteland

Zwemmen met gehandicapten



:")


Dan denk je "o leuk een website maken!" *klik*

En dan krijg je dit:
De leerlingen werkten 2 uur per week aan het Jongeren Informatie Punt (JIP), zoals de website heet. Hiervoor gingen ze onder schooltijd naar hun werkplek in de bibliotheek. Ze zochten zelfstandig naar informatie en vulden daarmee de website. Zo heeft Pascale een verslag gemaakt van de musical Tarzan. Maar ze heeft ook handige tips opgezocht voor het invullen van een Tj-biljet voor de Belastingdienst. Soms vond ze het lastig om onderwerpen te verzinnen. “Op een gegeven moment heb je alle onderwerpen die je kunt bedenken, wel gehad.”
Oud 02-04-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Seriously, ik voel me, net als micromensje, hier als VWO-er te goed voor.
En terecht Vmbo'ers zouden zich er ook te goed voor moeten voelen.

Ik ben blij dat er niet aan zulke onzin werd gedaan toen ik nog op de middelbare school zat.
Oud 02-04-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht idd van waar blijft ze nou!

Maar geen stijl dat je zo vroeg gaat slapen
Hallo! 5.45 gaat de wekker Heb medelijden!
Oud 02-04-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
De hersenloos van de stages. "HOERA IK MAG 72 UUR MET BEJAARDEN WANDELEN!!!!!11"
De ironie, jij post vet vaak die foto waarin je met je opa wandelt (nouja, hij rijdt, maar het idee is hetzelfde! Stiekem vind je het wel leuk.
Oud 02-04-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
hallo! 5.45 gaat de wekker heb medelijden!
bwhahahahahahahahhahahhahahahhahahahahaahaa
Oud 02-04-2010, 22:18
Verwijderd
Maar die 72 uur, mag je dan zelf weten hoe je die verdeeld? En is dat dan buiten schooltijd of onder schooltijd?
Oud 02-04-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
De ironie, jij post vet vaak die foto waarin je met je opa wandelt (nouja, hij rijdt, maar het idee is hetzelfde! Stiekem vind je het wel leuk.
Ja, natuurlijk. Maar om dat verplicht 72 uur te doen, omdat dat dan op mijn diploma komt te staan? ga toch weg.
Oud 02-04-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
bwhahahahahahahahhahahhahahahhahahahahaahaa
Ik dacht dat je wel een aardige vent was maar
Oud 02-04-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Maar die 72 uur, mag je dan zelf weten hoe je die verdeeld? En is dat dan buiten schooltijd of onder schooltijd?
"De leerlingen werkten 2 uur per week aan het Jongeren Informatie Punt (JIP), zoals de website heet. Hiervoor gingen ze onder schooltijd naar hun werkplek in de bibliotheek. Ze zochten zelfstandig naar informatie en vulden daarmee de website. Zo heeft Pascale een verslag gemaakt van de musical Tarzan. Maar ze heeft ook handige tips opgezocht voor het invullen van een Tj-biljet voor de Belastingdienst. Soms vond ze het lastig om onderwerpen te verzinnen. “Op een gegeven moment heb je alle onderwerpen die je kunt bedenken, wel gehad.”"

twee uur per week dus. buiten schooltijd ben ik bang (als in, zonder die uren was je vrij geweest)
Oud 02-04-2010, 22:20
Verwijderd
O dit is helemaal mooi:

Veel geleerd en lekker weg van school

Door het project leerden de leerlingen niet alleen informatie verwerken, maar ook foutloos schrijven en een website beheren. Dionne: “In sommige internetteksten staan veel taalfouten. Ik zag een keer aroogant met één r en twee o’s. Dat verbeter ik dan.” Willem leerde het meest van de technische aspecten van een website beheren. “Ik ben trots op wat we gemaakt hebben en laat de site vaak aan vrienden zien.” Dionne: “Ik vond het ook fijn om lekker weg te zijn van school. Daar had ik tenminste het gevoel dat ik mijn tijd nuttig besteedde.”
Oud 02-04-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
"De leerlingen werkten 2 uur per week aan het Jongeren Informatie Punt (JIP), zoals de website heet. Hiervoor gingen ze onder schooltijd naar hun werkplek in de bibliotheek. Ze zochten zelfstandig naar informatie en vulden daarmee de website. Zo heeft Pascale een verslag gemaakt van de musical Tarzan. Maar ze heeft ook handige tips opgezocht voor het invullen van een Tj-biljet voor de Belastingdienst. Soms vond ze het lastig om onderwerpen te verzinnen. “Op een gegeven moment heb je alle onderwerpen die je kunt bedenken, wel gehad.”"

twee uur per week dus. buiten schooltijd ben ik bang (als in, zonder die uren was je vrij geweest)
En dat dan dus (ongeveer) een heel schooljaar lang?! WTF. Arme jij! Arme alle middelbare scholieren!
Oud 02-04-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Soms vond ze het lastig om onderwerpen te verzinnen. “Op een gegeven moment heb je alle onderwerpen die je kunt bedenken, wel gehad.”
Ook bijvoorbeeld over het paringsritueel van de gevlekte grassprietkever in de Grand Canyon?
Oud 02-04-2010, 22:21
Verwijderd
Nou ik zou duizend keer liever met bejaarden wandelen dan in de schoolbanken zitten, maar goed dat is denk ik ook de reden dat het niet zo goed met mij en m'n schoolcarriere is afgelopen
Oud 02-04-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zou duizend keer liever met bejaarden wandelen dan in de schoolbanken zitten, maar goed dat is denk ik ook de reden dat het niet zo goed met mij en m'n schoolcarriere is afgelopen
Maar bejaarden zijn zo lángzaam...!
Oud 02-04-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je wel een aardige vent was maar
Nee, ik ben een lompe boerenlul
Oud 02-04-2010, 22:22
Verwijderd
Nou, laat me dan een nuttige stage lopen. In het derde een stage lopen die aansluit bij het profiel wat je gaat kiezen ofzo.
Oud 02-04-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zou duizend keer liever met bejaarden wandelen dan in de schoolbanken zitten, maar goed dat is denk ik ook de reden dat het niet zo goed met mij en m'n schoolcarriere is afgelopen
Wellicht

Ik zou het niet erg vinden, normaal, als ik er zelf voor zou kiezen. Maar zodra iets moet vind ik het gelijk duizend keer minder leuk.
Oud 02-04-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben een lompe boerenlul
Ja, ik vind je soms ook niet zo aardig!
Oud 02-04-2010, 22:22
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Maar dit moet echt serieus voor gehandicapten enzo.
Ik dacht ik spring er ff in met een normale stage
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-04-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben een lompe boerenlul
Bweuh, deceptie
Oud 02-04-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Maar bejaarden zijn zo lángzaam...!
dat kan je wel zeggen. En als je te hard loopt volgens hun als je ze duwt in de rolstoel worden ze panisch
Oud 02-04-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Nou, laat me dan een nuttige stage lopen. In het derde een stage lopen die aansluit bij het profiel wat je gaat kiezen ofzo.
Maarrehm je kunt zelf toch ook wel een beetje kiezen wat je gaat doen?
Oud 02-04-2010, 22:23
Verwijderd
Maar even alle gekheid van een leien dakje, wat moet je zo vroeg doen dan, oh zielige Sann?
Oud 02-04-2010, 22:23
Verwijderd
Zal ik nog even verder gaat met spammen in dat ene topic?
Oud 02-04-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind je soms ook niet zo aardig!
Wanneer niet dan?
Oud 02-04-2010, 22:23
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Doe maar.
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-04-2010, 22:23
Verwijderd
Nou, ik zou natuurlijk meewerken aan het theaterfestival. Lijkt me best leuk.

Al moet je dan natuurlijk wel heel goed laten merken dat je kennis van zaken hebt, anders mag je waarschijnlijk alleen maar kutklusjes doen
Oud 02-04-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Wanneer niet dan?
Nou ja, gewoon. Soms een beetje... bot of cynisch ofzo. Maar dat maakt niet uit, daar ben je een man voor.
Oud 02-04-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Maarrehm je kunt zelf toch ook wel een beetje kiezen wat je gaat doen?
Ja, maar als ze op de site al niet met leukere dingen kunnen komen dan Zwemmen met gehandicapten zal er niet veel keuze zijn.
Oud 02-04-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Maar even alle gekheid van een leien dakje, wat moet je zo vroeg doen dan, oh zielige Sann?
Held ik heb tentamens dus draai vroege diensten op mijn werk, dan ben ik om half 2 klaar (soms al om 11) en dan heb ik nog wat aan mijn dag qua studie enzo

Eigenlijk draai ik al een hele maand vroege diensten ivm studie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.