Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2012, 13:56
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
Hallo! Ik heb laatst iets gepost over spelletjes op facebook. Maar kan mijn thread niet meer vinden. Schijnt verwijderd te zijn. (hoe kan dat nou?) Wat ik eigenlijk wilde weten is of jullie ervaring met fb spelletjes hebben. Ik zie er van alles langs komen. farmville of maffia wars en nog veel andere dingen, maar ik weet er gewoon niets van af. en omdat je voor die spelletjes moet betalen (geloof ik in ieder geval) heb ik ze nooit getest. ik ben best vaak op facebook omdat ik het gewoon leuk vind om er rond te hangen. en misschien kunnen jullie me nu nog overtuigen dat ik ook mee ga spelen.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2012, 14:21
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Old macdonald had a FARMVILLE
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2012, 10:55
Verwijderd
Facebookspelletjes zijn doorgaans zeer zwakke ripoffs van normale games, met als onnodige toevoeging dat je die bedrijven al jouw informatie doorspeelt. Voor sommige games moet je betalen, voor andere niet. Meestal heb je een soort voordeel als je betaalt.

Maargoed, ik blijf er ver uit de buurt. Gelukkig heb ik het grootste deel van die onzin al geblocked op mijn feed.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 08:59
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
wow, reverend. dat klinkt echt niet leuk. aan dit soort dingen wil ik echt niet meemaken, hoewel ik misschien een beetje erg naïef ben, want waar heb je op het internet gratis diensten die niet op de een of andere manier proberen je gegevens te krijgen.... iets anders is als ik voor spelletjes moet betalen. je zegt dat ik dan voordelen heb. nou, ik neem aan dat het alleen maar om kleine bedragen gaat en dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg. op facebook vond ik een groep van Paysafecard. En hiermee kan je je spelletjes betalen. Ik heb even verder gekeken en het lijkt me veilig. want je koopt codes die je dan online en helemaal anoniem kan invoeren zoals je vroeger prepaid codes voor je mobiele telefoon hebt gebruikt.
bedankt in ieder geval voor je advies. ik vind dat je kritisch met dit medium moet omgaan! groetjes, kerlchen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 12:06
Verwijderd
Oh, het is heus niet allemaal 'onveilig' hoor. Ik vind het alleen sowieso niet fijn om mijn gegevens zomaar bij een bedrijf achter te laten en als ik wil gamen die ik dat liever niet op facebook
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 07:08
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
ok, Reverend, je hebt zeker gelijk. ik hoef zeker niet alleen maar het ergste over digitale spelletjes te denken. Omdat ik nu toch al bezig ben, ga ik het gewoon even verder onderzoeken en ga eens kijken hoe het bevalt en wat ik allemaal moet invoeren. Ik heb nu voor de Paysafe optie gekozen, want zo hoef ik tenminste geen bank gegevens in te voeren. Ik laat het jullie weten.....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 20:15
Verwijderd
Nog los van Reverend z'n verhaal waar ik het mee eens ben zijn het echt games die vreselijk de pan uit zuigen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 11:10
Verwijderd
Voor de meeste facebookspelletjes geldt dat je ze gratis kan spelen, maar dat je vervolgens bepaalde dingen in het spel alleen kan als je betaalt of, wat vaker voorkomt, dat je vals kunt spelen door dingen in het spel met echt geld te betalen in plaats van met speelgeld dat je eerst moet verdienen in het spelletje, of door voor dingen te betalen waar je eigenlijk van x facebookvriendjes een klik nodig hebt. Maar ik ken eigenlijk niemand die daadwerkelijk geld besteedt aan facebookspelletjes. Dat zijn ze ook niet echt waard, het zijn meer gewoon simpele spelletjes om een saaie tien minuten mee door te komen. Daar zijn er duizenden van op internet, dus geen reden om daarvoor te gaan betalen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 23:18
Verwijderd
Facebook-spelletjes zijn irritant. Je krijgt alleen maar meldingen ervan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 00:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als ik mezelf betrap op zo'n spelletje, kom ik meestal tot de conclusie dat ik niet echt een keuze heb kunnen maken tussen studeren en écht ontspannen en dat ik dus aan het soggen ben. Ik heb die paar keer ook vrij snel het spelleke weer van mijn FB-account verwijderd.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 08:54
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
Die spelletjes klinken gewoon erg saai en ik denk dat er al genoeg manieren zijn om tijd te verspillen dus hoef ik er niet nog een bij.... raar vind ik gewoon dat PSC die spelletjes ondersteunt als er in het algemeen niet voor betaald moet worden... ik vind het geheel eigenlijk best onzinnig! Maar ja... heb nu wel ontdekt dat je met paysafe ook andere dingen kan doen die handig zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Spelletjes spelen op Facebook
gamer25
0 18-04-2012 11:35
De Kantine Nationale boekenweek-spel
snoopy
73 28-08-2011 14:02
Games It girl op Facebook
koekje97
1 06-06-2011 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.