Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 27-06-2003 @ 19:43:
Dagboek van een activiste ken ik niet. Waar gaat dat over?
Ik ben eigenlijk niet echt gefacineerd door Naomie Klein, haar columns zijn ook altijd nogal vervelend...
Dagboek van een activiste is een topboek, het bevat veel meer kritiek op de globalisering dan No Logo. Maarre, waarom vind je haar columns zo vervelend? In The Nation staan weleens artikelen van haar, die zijn best goed.
Advertentie
Oud 29-06-2003, 21:37
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik ken niet zoveel van haar columns hoor, eigenlijk alleen vertaalde in de Groene.

Die vind ik meestal te eenzijdig, zwart-wit, oppervlakkig en saai.
__________________
vive la feast!!
Oud 30-06-2003, 11:24
Alexander
Alexander is offline
J.V. Jones - De macht van Harvell (laatste deel van deze, verrassend goede trilogie)
Michael Bockemühl - Turner (inderdaad over William Turner)
Gilles Néret - Dalí (even wat kennis opdoen over de grootmeester van het surrealisme)
__________________
'Twas brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe: all mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.
Oud 30-06-2003, 14:07
Verwijderd
F. M. Dostojefski - De Gebroeders Karamazow. Een best mooie uitgave, met van die dunne bijbelbladzijden. Van de Nederlandse Boekenclub 's-Gravenhage. Kan alleen nergens een jaar vinden. Tot nu toe heel ok, trouwens.

LUH-3417
Oud 30-06-2003, 14:16
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
het zesde zintuig van marianne fredrikson

echt Heel Mooi... ben heel erg onder de indruk en heb het nog niet eens uit. echt het soort boek waar ik van hou; beetje filosofisch, beetje psychologisch, beetje spiritueel/religieus...
Oud 30-06-2003, 14:51
*Rupsje*
isabel allende - paula
net uit, heel mooi boek!!
Oud 30-06-2003, 16:03
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Het Parfum van Patrick Süskind. Erg mooi en gedetailleerd geschreven met een goede kennis van zaken. Het gaat over een man die het beste reukvermogen ter wereld heeft en zo ook de beste parfumeur ter wereld wil worden. (Ben benieuwd hoe t afloopt!!!!!!!!!)
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Oud 30-06-2003, 16:05
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
*SISTAH* schreef op 04-06-2003 @ 16:22:
khep net Phileine zegt sorry van ronald Giphart uit, en begin dadelijk aan [I[ Ik ook van jou [/I] van hem.. Phileine zegt sorry vind ik wel leuk.. egt grappig iig..
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Oud 30-06-2003, 16:35
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
De vriendschap. Van Palmen.
__________________
teddybeer...
Oud 30-06-2003, 17:07
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
donna tartt-de verborgen geschiedenis.
als je er eenmaal aan begint kan je niet meer ophouden met lezen.
wasgistre van 23:00 tot vanochtend 5:00 aan het lezen en zit nu op de helft bijna t heeft ongeveer 600bladzijdes maar tis echt mooi boek.
Oud 30-06-2003, 19:56
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
sublime schreef op 30-06-2003 @ 15:16:
het zesde zintuig van marianne fredrikson

echt Heel Mooi... ben heel erg onder de indruk en heb het nog niet eens uit. echt het soort boek waar ik van hou; beetje filosofisch, beetje psychologisch, beetje spiritueel/religieus...
kan je eens uitleggen waar het ongeveer over gaat? Het klinkt wel leuk namelijk...
__________________
vive la feast!!
Oud 30-06-2003, 21:28
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Harry Potter and the Order of the Phoenix net begonnen maar deel 4 is een tijdje geleden dus alles is weer een beetje nieuw voor me
Oud 30-06-2003, 23:29
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
duyvel schreef op 30-06-2003 @ 20:56:
kan je eens uitleggen waar het ongeveer over gaat? Het klinkt wel leuk namelijk...
het zijn verschillende verhaallijnen door elkaar die allemaal 'in gang worden gezet' na een hele bijzondere gebeurtenis: twee kinderen (sophia, 10, paranomaal begaafd achtig en anders 12, blind geboren) vliegen tijdens de kerkdienst op 1ste advent de kerk uit.

Het is nogal moeilijk uit te leggen waar het nou over gaat, omdat er best veel mensen en verschillende verhalen in betrokken zijn.

Het gaat vooral om de beleving van verschillende werkelijkheden:
* sophia (en ook haar moeder klara) kennen bijvoorbeeld naast de 'gewone' werkelijkheid ook nog een andere werkelijkheid, waar oa geen tijd bestaat, ook kunnen zij als het ware praten met bomen, bergen enz.

* veel aandacht voor dromen, droomduiding; freud en jung worden genoemd > de betekenis van dromen komt veel aan bod

* de werkelijkheid waarin anders leeft en de problemen die hij krijgt wanneer hij merkt dat zijn werkelijkheid anders is dan de werkelijkheid van mensen die kunnen zien.

dan staat het geloof in god centraal:
*de vader van anders is heel streng godsdienstig, ziet zijn blinde zoon als een straf van god

*een van de hoofdpersonen in de predikant karl erik (andere kerk dan de kerk van anders' vader), een jonge man nog die het 'wonder' meegemaakt heeft, die zag hoe anders en sophia de kerk uit zweefden. Hij heeft vernieuwende ideen over het geloof en over God.

en psychologie:
*een vriend van klara is psycholoog, hij houdt zich veel bezig met het spirituele, om het zo te noemen. Hij is niet zo'n wetenschapper die de mogelijkheid van meerdere werkelijkheden ontkent.

*Bijna elke (belangrijke) persoon worstelt met psychische problemen, herinneringen uit de jeugd, of juist het gebrek daaraan, de onderlinge relaties in de familie etc.

Nou ja, nu heb je nog niet echt een goed beeld van het verhaal, maar dat vind ik erg moeilijk te geven. Het gaat eigenlijk gewoon over de ontwikkeling van een gezin (opa oma dochter kleindochter) op psychisch, spiritueel en religieus gebied. Ze zoeken naar een manier om te kunnen leven met meerdere werkelijkheden, met hun verleden, met hun toekomst...

hmm nou ja. dus. meer kan ik er niet van maken

wat mij erg aanspreekt in het boek, is dat er veel dingen in voorkomen die ik herkenbaar vind, oa in de beleving van het leven enz, maar ook komen er veel (levens)vragen in naar voren waar ik ook veel mee bezig ben, maar daardoor is mijn menign over dit boek waarschijnlijk nog subjectiever dan bij andere boeken. > het is echt een boek dat je aan moet spreken, omdat het af en toe denk ik aardig zweverig is. Je moet het maar gewoon een x opzoeken, je hebt gauw genoeg in de gaten of t je wat lijkt

maar nu ga ik t boek even uitlezen (nog 15 bladzijden )
Oud 30-06-2003, 23:31
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
kiek schreef op 30-06-2003 @ 22:28:
Harry Potter and the Order of the Phoenix net begonnen maar deel 4 is een tijdje geleden dus alles is weer een beetje nieuw voor me
om die reden heb ik voor ik begon met deel 5 eerst deel 4 even herlezen
Oud 01-07-2003, 11:13
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
sublime schreef op 01-07-2003 @ 00:31:
om die reden heb ik voor ik begon met deel 5 eerst deel 4 even herlezen
teveel werk, ik blader em wel door
Oud 01-07-2003, 11:24
Kinky
Avatar van Kinky
Kinky is offline
Ik ben eigenlijk nog bezig in LOTR Nederlandse versie, maar die was saai en mn broer heeft t boek nu...

Ik ben ook nog bezig in HP 2 (Engels natuurlijk);
Band of Brothers (Engels natuurlijk);
Tussen licht en donker, Handboek voor theaterbelichting;
__________________
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Oud 01-07-2003, 13:54
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
de nachtwandelaar van marianne fredrikson lees ik nu.

/edit: kernwoorden: geschiedenis, mystiek, filosofie, bijbelse geschiedenis/religie, psychologie

kortom: DOL!

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 16:46.
Oud 01-07-2003, 18:38
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
sublime schreef op 01-07-2003 @ 00:29:
het zijn verschillende verhaallijnen door elkaar die allemaal 'in gang worden gezet' na een hele bijzondere gebeurtenis: twee kinderen (sophia, 10, paranomaal begaafd achtig en anders 12, blind geboren) vliegen tijdens de kerkdienst op 1ste advent de kerk uit.

Het is nogal moeilijk uit te leggen waar het nou over gaat, omdat er best veel mensen en verschillende verhalen in betrokken zijn.

Het gaat vooral om de beleving van verschillende werkelijkheden:
* sophia (en ook haar moeder klara) kennen bijvoorbeeld naast de 'gewone' werkelijkheid ook nog een andere werkelijkheid, waar oa geen tijd bestaat, ook kunnen zij als het ware praten met bomen, bergen enz.

* veel aandacht voor dromen, droomduiding; freud en jung worden genoemd > de betekenis van dromen komt veel aan bod

* de werkelijkheid waarin anders leeft en de problemen die hij krijgt wanneer hij merkt dat zijn werkelijkheid anders is dan de werkelijkheid van mensen die kunnen zien.

dan staat het geloof in god centraal:
*de vader van anders is heel streng godsdienstig, ziet zijn blinde zoon als een straf van god

*een van de hoofdpersonen in de predikant karl erik (andere kerk dan de kerk van anders' vader), een jonge man nog die het 'wonder' meegemaakt heeft, die zag hoe anders en sophia de kerk uit zweefden. Hij heeft vernieuwende ideen over het geloof en over God.

en psychologie:
*een vriend van klara is psycholoog, hij houdt zich veel bezig met het spirituele, om het zo te noemen. Hij is niet zo'n wetenschapper die de mogelijkheid van meerdere werkelijkheden ontkent.

*Bijna elke (belangrijke) persoon worstelt met psychische problemen, herinneringen uit de jeugd, of juist het gebrek daaraan, de onderlinge relaties in de familie etc.

Nou ja, nu heb je nog niet echt een goed beeld van het verhaal, maar dat vind ik erg moeilijk te geven. Het gaat eigenlijk gewoon over de ontwikkeling van een gezin (opa oma dochter kleindochter) op psychisch, spiritueel en religieus gebied. Ze zoeken naar een manier om te kunnen leven met meerdere werkelijkheden, met hun verleden, met hun toekomst...

hmm nou ja. dus. meer kan ik er niet van maken

wat mij erg aanspreekt in het boek, is dat er veel dingen in voorkomen die ik herkenbaar vind, oa in de beleving van het leven enz, maar ook komen er veel (levens)vragen in naar voren waar ik ook veel mee bezig ben, maar daardoor is mijn menign over dit boek waarschijnlijk nog subjectiever dan bij andere boeken. > het is echt een boek dat je aan moet spreken, omdat het af en toe denk ik aardig zweverig is. Je moet het maar gewoon een x opzoeken, je hebt gauw genoeg in de gaten of t je wat lijkt

maar nu ga ik t boek even uitlezen (nog 15 bladzijden )
Ik zal een keer kijken in de bibliotheek dan. T klinkt wel leuk eigenlijk. Hoewel ik bijna nooit romans lees, wil ik wel weer eens een poging wagen. Bijna altijd als ik eindelijk aan een boek ga beginnen zit ik zo 3 uur te lezen.
__________________
vive la feast!!
Oud 01-07-2003, 21:14
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
nu lees ik niks, maar waarschijnlijk begin ik vanavond in Popcorn van Ben Elton. heb zijn boek Hartstikke Beroemd gelezen en dat vond ik erg leuk. dat ging over een moord in een Big Brother huis... maar de moordenaar was niet gefilmd.... heel cool en je blijft in spanning zitten tot het eind!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 01-07-2003, 21:53
horsepills
horsepills is offline
la nausée van sartre
Oud 01-07-2003, 23:35
notbonefish
notbonefish is offline
Blood Trillium van Julian May
Oud 02-07-2003, 14:46
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Harry Potter;The order of the Phoenix
Oud 02-07-2003, 14:59
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
duyvel schreef op 01-07-2003 @ 19:38:
Bijna altijd als ik eindelijk aan een boek ga beginnen zit ik zo 3 uur te lezen.
maakt niet uit toch?
Oud 02-07-2003, 15:57
Xanandu
Avatar van Xanandu
Xanandu is offline
jostein gaarder - door een spiegel, in raadselen
__________________
voor ik vergeet... jou vergeet
Oud 02-07-2003, 16:28
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Xanandu schreef op 02-07-2003 @ 16:57:
jostein gaarder - door een spiegel, in raadselen
Oud 03-07-2003, 16:12
frozenfountain
frozenfountain is offline
Alexandre Dumas - De drie musketiers
Oud 04-07-2003, 22:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Carlos Castaneda - Reis naar Ixtlan
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-07-2003, 22:20
scala
scala is offline
Thuis: De wereld van Sofie van Jostein Gaarder
Onderweg: Het Schnitzelparadijs van Khalid Boudou

totaal verschillend, maar beide boeiend
Oud 04-07-2003, 22:28
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
scala schreef op 04-07-2003 @ 23:20:
Thuis: De wereld van Sofie van Jostein Gaarder



Onderweg: Het Schnitzelparadijs van Khalid Boudou

totaal verschillend, maar beide boeiend
waar gaat dat tweede boek over? wat voor schrijver is die Boudou?
Oud 04-07-2003, 22:41
scala
scala is offline
Citaat:
sublime schreef op 04-07-2003 @ 23:28:
waar gaat dat tweede boek over? wat voor schrijver is die Boudou?
't verhaal gaat over de marokaanse jongen Nordip, die 2 jaar lang letterlijk en figuurlijk geslapen heeft en weer besluit om mee te doen aan 'de maatschappij'. Hij gaat werken als afwashulp in de keuken van een restaurantketen. Hij beschouwt het als een stage, maar in werkelijkheid is ie gewoon 'sopkop'. De keuken wordt zijn wereld en de manier waarop hij bekijkt is ironisch en nonchalant Stukje:

"Hoe zou ik je een indruk kunnen geven hoe het er hier in mijn hoekje uitziet, waarmee zou ik het kunnen vergelijken? Een kleine vuilnisbelt? Een SM-studio voor extravagante bejaarden? Een duizelige modderpoel? Een bassin voor jonglerende bacteriën? Werkelijk, de bacteriën hebben in deze soeppolder tussen de muizenkeutels een eigen bacillenstaat opgericht, ze gaan hier naar school, in het schnitzellaboratorium, drinken gezamelijk een pintje, doen aan carrièreplanning, organiseren wedstrijden wie het eerst bij de soep is, en doen toelatingsexamen voor de Hogere Bederfschool."

mjah om 't even in een hokje te proppen: een verhaal over marokkaanse jongeren in Nederland
De stijl is heel vlot, modern en humoristisch..ik weet het niet, tis ff wennen maar als je eenmaal begonnen bent blijf je lezen. Boudou heeft ervoor het Gouden Ezelsoor ontvangen lees ik achterop
Oud 04-07-2003, 22:58
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
hmm ben benieuwd; zal er eens naar op zoek gaan
Oud 04-07-2003, 23:22
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 30-06-2003 @ 18:07:
donna tartt-de verborgen geschiedenis.
als je er eenmaal aan begint kan je niet meer ophouden met lezen.
wasgistre van 23:00 tot vanochtend 5:00 aan het lezen en zit nu op de helft bijna t heeft ongeveer 600bladzijdes maar tis echt mooi boek.
wil ik ook nog steeds eens lezen, maar ik zag hem niet in de bieb .

ik lees momenteel de nederlandse vertaling van een frans boek. in het nederlands heet het "tot vanavond", maar ik ben de schrijver even kwijt. het gaat over de dood van haar eigen kind.
__________________
give me one reason to be beautiful
Oud 05-07-2003, 11:38
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
The Summer Tree van Guy Gavriel Kay. Echt subliem. Een must-read voor alle fantasy-liefhebbers!!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 06-07-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 04-07-2003 @ 23:20:
Onderweg: Het Schnitzelparadijs van Khalid Boudou
Hé da's een goed boek, één van de weinige boeken die ik echt in één ruk uitgelezen heb. Je moet ook zeker eens Bruiloft aan Zee van Abdelkader Benali lezen als je dit een leuk boek vindt.
Oud 06-07-2003, 15:19
8m&m85
8m&m85 is offline
Ik lees nu Harry Potter 5. Echt leuk boek, ik weet dat het misschien niet echt voor mn leeftijd is, niet geweldige literatuur, maar is wel leuk.

ben het nu eigenlijk voor 2e keer aan t lezen
__________________
Don't squander time, that's the stuff life's made of
Oud 06-07-2003, 16:22
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
8m&m85 schreef op 06-07-2003 @ 16:19:
Ik lees nu Harry Potter 5. Echt leuk boek, ik weet dat het misschien niet echt voor mn leeftijd is, niet geweldige literatuur, maar is wel leuk.

ben het nu eigenlijk voor 2e keer aan t lezen
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor > massa's 17-jarigen en ouder lezen HP (ikzelf incl. > Harry Potter is geweldig )

en ik lees nu allemaal oude brieven, dagboeken, vriendenboekjes enz, van vroeger. ik lach me dood
Oud 06-07-2003, 20:14
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ik lees 'het zesde zintuig' van marianne fredrikson

op aanraden van Sublime

ik ben er net in begonnen en ik vind het een beetje wazig beginnen, maar ik lees nog wel verder voorlopig.
__________________
vive la feast!!
Oud 06-07-2003, 21:36
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
duyvel schreef op 06-07-2003 @ 21:14:
ik lees 'het zesde zintuig' van marianne fredrikson

op aanraden van Sublime

ik ben er net in begonnen en ik vind het een beetje wazig beginnen, maar ik lees nog wel verder voorlopig.
je moet de nachtwanderlaar ook maar gaan lezen (zelfde schrijver) > echt geweldig

lees nu dochter van eva van carry slee

12:39 /edit en nu heb ik m uit. wat ga ik morgen lezen?

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 23:39.
Oud 06-07-2003, 21:47
scala
scala is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-07-2003 @ 10:52:
Hé da's een goed boek, één van de weinige boeken die ik echt in één ruk uitgelezen heb. Je moet ook zeker eens Bruiloft aan Zee van Abdelkader Benali lezen als je dit een leuk boek vindt.
Ok, thanks ik heb die titel idd vaker gehoord, ben benieuwd.
Oud 07-07-2003, 11:39
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
lees nu inge en mira van marianne fredriksson.

wederom een geweldig boek van haar, lijkt het tot nu toe tenminste....
Oud 07-07-2003, 12:24
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik lees Harry Potter 5...
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 07-07-2003, 15:36
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Stad van gouden schaduwen - Tad Williams, geloof ik
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 07-07-2003, 17:29
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Interview with the vampire,...........de engelse versie dan.
Oud 08-07-2003, 01:34
Anaïs_Luna
Anaïs_Luna is offline
Michael Moore - Stupid White Men. De Nederlandse versie...
__________________
Mahna Mahna
Oud 08-07-2003, 13:04
Verwijderd
Hp5
jaja, in het engels
Oud 08-07-2003, 16:42
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
J. D. Salinger, The catcher in the Rye(de vanger in het Graan)

Gisteren in één keer uitgelezen. Super boek! Het leest lekker vlot weg. Verteld vanuit de ogen van een 16 jarige jongen die in begin jaren 50, die twee dagen door new york zwerft omdat hij van school is getrapt. De dingen die hij denkt enzo, ik herken mezelf er vaak wel in. Het is eigenlijk één grote aanklacht tegen mensen die zo ongelovelijk fake doen. Een dikke aanrader!!...

Dit is zeker mijn favoriete boek tot nu toe. Morgen naar de bieb voor een ander boek van J. D. Salinger!

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 00:24.
Oud 08-07-2003, 18:13
skatefamke
skatefamke is offline
Vandaag in de bus heb ik gelezen:
De geur van Melisse - Per Nilsson

Is denk ik leuker als je wat jonger bent.
__________________
give me one reason to be beautiful
Oud 08-07-2003, 21:11
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
skatefamke schreef op 08-07-2003 @ 19:13:
Vandaag in de bus heb ik gelezen:
De geur van Melisse - Per Nilsson

Is denk ik leuker als je wat jonger bent.
kheb t gelezen toen ik 14 was ofzo, en vond het geen geweldig boek. Terwijl ik andere boeken van hem echt heel leuk vind...

lees nu 'de geschiedenis van het denken' van... uhm andré klukhuhn ofzoiets boek ligt niet in de buurt.
Oud 08-07-2003, 22:06
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Anaïs_Luna schreef op 08-07-2003 @ 02:34:
Michael Moore - Stupid White Men. De Nederlandse versie...
ge-wel-dig issie!

beste sublime, ik ben gestopt met 'het zesde zintuig', het ging me toch erg vervelen. Ik vond het namelijk erg vaag en onrealistisch. En ik moet me wel in een boek kunnen inleven....

volgens mij doe jij de hele dag niets anders dan lezen, klopt dat?
__________________
vive la feast!!

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 22:10.
Oud 08-07-2003, 22:34
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-07-2003 @ 22:11:
kheb t gelezen toen ik 14 was ofzo, en vond het geen geweldig boek. Terwijl ik andere boeken van hem echt heel leuk vind...


ik zag m liggen bij iemand en had nog nooit een boek van die schrijver gelezen, maar had op dit forum wel wat gelezen over hem... ik mocht het boek wel lenen, dus vandaar. ik zal dan nog eens een ander boek van hem proberen. ik vond dit boek trouwens erg voorspelbaar en wat aan de saaie kant op de een of andere manier, hoewel sommige dingen juist wel goed beschreven zijn.

t was trouwens een boektoppers-editie en achterin stond dat boeken van per nilsson ook geliefd zijn bij volwassenen. vond ik vreemd, maar misschien snap ik het wel bij een ander boek van hem.
__________________
give me one reason to be beautiful
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Welke bundel lees je nu/las je het laatst? Deel I
CSN
53 02-12-2007 15:03
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel 7!
Reynaert
500 12-11-2005 19:18
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel 6!
hasseltboy
500 10-08-2005 14:02
Verhalen & Gedichten nog altijd benieuwd wat men nu leest...
sublime
500 25-01-2004 14:39
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.