Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 12:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
sonho schreef op 25-01-2006 @ 13:42 :
*Knuffel!!!*

Ga je wel tijdig hulp inschakelen voor het eten? Een diëtist misschien?
Aangezien in in de vakantie een intake ga doen bij het NPI en van plan ben daar alles eerlijk te vertellen, neem ik aan dat zij daar wel voor kunnen zorgen Wel eng.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 25-01-2006, 13:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
't Gaat iets beter. Wel moe, maar kan nog gewoon functioneren . Al netjes wat gelezen en zo weer ff verder, prima zo. Nu al weekend, morgen en rest lekker uitslapen, leuke dingen doen en het is nog lekker weer ook . Mooie dag vandaag .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-01-2006, 14:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm, had ik het gevoel dat hij na dat gezeur ineens veel liever deed, deed hij vandaag echt vervelend. Ik heb maar geprobeerd er zo goed mogelijk op te reageren op dat moment, want fijn is het niet bepaald. En ik ben ook niet de enige die dat vind, anderen vinden het ook. Ik vraag me af waarom hij soms zo doet, naar mijn weten heb ik dit keer niets gedaan waaraan hij zich zou kunnen ergeren, althans niet bewust. Maar ik weet niet of ik goed reageerde, straks heb ik hem gekwetst. Ik weet het niet.
Oud 25-01-2006, 15:06
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw supergoed examen gemaakt

me is happy
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 25-01-2006, 15:27
Verwijderd
Ik ben wel mooi...

... in zomerkleren dan.
Oud 25-01-2006, 15:36
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb vette zin in het weekend

ik ga met een vriendin naar een hotel met een beauty-arrangement, dus vet relaxt ik wou dat het al vrijdag was!!!!!!!

*knuffel voor iedereen die er een nodig heeft*
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 25-01-2006, 16:52
Anno2007
Anno2007 is offline
d eerste onvoldoende van de toetsweek is al weer binnen een 5 voor me wiskunde

en ik heb pas 1 pun terug gehad
Oud 25-01-2006, 17:24
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Er is weer een nieuw huisje te huur *wacht in spanning af*
Oud 25-01-2006, 17:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gadverdamme ik haat mezelf. Net een verschrikkelijke vreetbui gehad, dan prop ik werkelijk alles in m'n mond wat ik tegenkom. Zometeen nog maar even hardlopen. Bah waar ben ik mee bezig
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-01-2006, 18:40
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 25-01-2006 @ 17:52 :
d eerste onvoldoende van de toetsweek is al weer binnen een 5 voor me wiskunde

en ik heb pas 1 pun terug gehad
Ja en wil dat dan wat zeggen over de andere punten? Keep up the good mood

Ik voel me echt zo goed hè. Ik wil het gewoon van de daken schreeuwen, letterlijk zelfs, maar ik doe het niet
Ook al een hele tijd geen stress gehad met mijn stiefmoeder, dus dat gaat ook al een stuk beter en die waarschijnlijke preek van pap, omdat ik met mijn ex aan stijldansen ga doen (kan geen kwaad en daar ben i kzeker van) zal in dat goede humeur geen verandering brengen
Oud 25-01-2006, 18:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
zo, voicemail ingesproken, vast heel stom, maar ja ... hopelijk krijg ik een reactie
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-01-2006, 18:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*geeft nijn ff een big hug*


----

ik voel me leeg, ik weet t ff niet meer..
denk, denk, denk
zal ik dr wel smsen of niet, mailen kan ook of bellen
maar misschien wil ze me ff niet horen of wil ze me even niet spreken
misschien stel ik me aan en maak ik t erger als ik bel of sms

waarom ben ik ook zo een afgrijselijke doos
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-01-2006, 19:45
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Ik heb een goede dag gehad... op zich.

Mijn examen was fantastisch. Buiten alle verwachtingen want ik kon het echt niet. Oké, ik heb misschien geluk gehad met de vragen, maar het doet toch echt deugd om te horen dat de docent het heel goed vond.

Nu nog één, ik haal het wel denk ik. Nog veel te leren, maar het geeft vooruitzicht dat ik vrijdagavond eens de bloemetjes mag gaan buiten zetten en dat dan alles voorbij is.

En langs de andere kant heb ik gewoon eens wat tijd voor mezelf nodig, op mijn tempo. Niet hier, maar thuis. Ik zie bijna mijn broertje en zusje terug, en mijn andere familie. Ik heb ze gemist denk ik.

Langs de andere kant moet ik bijna nieuws gaan krijgen van mijn ma. Ze zou gisteren al uitslag moeten gehad hebben van de dokter. Maar ze belt maar niet, en zelf remt er iets op mij om zelf te bellen.
Nja, het gaat plots allemaal zo snel. Ik heb er nog niet eens kunnen over nadenken over het feit dat mijn mama ernstig ziek is. Ik weet het ook maar pas, rare situatie...

-mama bel dan toch-
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 25-01-2006, 19:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
*knuf voor nijn* en rare kwast*

Ik krijg geen hoogte meer van hem. Net op msn weer heel normaal en lief doen. Zucht, wat moet ik daar nou weer mee. Ik krijg van sommige mensen geen hoogte meer. Het is verwarrend.

Ik heb een beetje geleerd voor een tentamen, hopelijk maak ik dat een beetje goed morgen. En vandaag was wel een leuke dag verder, met veel mensen gepraat etc. Dat is altijd wel leuk. Maar toch was dat ene niet leuk.
Oud 25-01-2006, 20:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heb nu weer vreselijke steken in mijn maag en nou ja zo'n beetje overal in mijn buik. Voel me als een opgeblazen ballon, alsof ik zometeen uit elkaar barst. En waarom mailt ze nou niet terug, net nu ik haar zo hard nodig heb? Alles om me heen benauwd me, ik kan niets meer doen behalve liggen. Liggen, slapen en hopen dat morgen beter wordt. En gvd, ik wil niet na 37 weken weer beginnen, maar waarom is die drang nu dan zo groot.. Grr, moeilijk om te leven met iemand die je haat, zeker als je zelf die persoon bent.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-01-2006, 20:13
Verwijderd
Ik voel me de hele dag alsof ik bij iedere volgende stap kan neervallen van vermoeidheid. Net als bij de sims.
Oud 25-01-2006, 20:17
Verwijderd
ik moet morgen om kwart over acht een kutmondeling doen met iemand die mij niet aardig vindt en ik heb het niet voor kunnen bereiden.

En dan zegt hij dat ik niet zenuwachtig hoef te zijn?
Oud 25-01-2006, 20:22
Verwijderd
Waar is mijn motivatie gebleven? Na een paar goede punten moet je niet meteen denken dat je niks meer hoeft te doen. Hup hup mirrie!
Oud 25-01-2006, 20:49
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik vraag me echt af hoe een leven eruit ziet waarin ik wel normaal met eten om kan gaan..
Oud 25-01-2006, 21:03
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Brrr, kriebels/rillingen/zenuwen/gevoel/opwinding/raar-iets
__________________
________________
Oud 25-01-2006, 21:05
&#9834;
&#9834; is offline
En jawel, het is weer zover. Het is hem wéér gelukt. Van het weekend werd het 8 uur, maarja toen was het weekend dat maakt niet zoveel uit. Maar om 6 uur smorgens te gaan slapen terwijl je wéét dat je de volgende dag om half 10 op je werk moet zijn vind ik wel heel stom. Het is ook zoooo gezellig om in je eentje bier te zuipen achter de computer, en toevallig de 'tijd vergeten'. Wat ik het meest erge vindt is dat hij doodleuk na zijn werk gaat liggen slapen. Like, dan wordt hij rond 12 uur wakker en gaat weer een hele nacht lopen spoken, zo krijg je natuurlijk nooit ritme.

Oh well, hij is 22 en het zijn mijn zaken niet maar het doet me wel pijn, gewoon de hele situatie, alles. Mijn vader zei tijdens het eten dat het zo ook nooit goed komt, zeker niet als hij aan een nieuwe studie gaat beginnen. De sfeer is kut en ik wil iets doen al heb ik geen idee. Ik ben bang dat als ik een gesprek met heb aanga het toch alleen op schelden uitdraait en ik hem pijn zal doen... Blabla...
Waarom krijg ik toch steeds vaker het vermoeden hem ooit voorgoed kwijt te raken? 8)
Oud 25-01-2006, 21:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een 8 voor de prsentatie! w00t! En ik dacht nog wel dat het niks zou worden omdat een bepaalde andere persoon vanmorgen nog de helft van z'n werk moest doen..

En ik ben NIÉT verliefd. Ik-ben-niét-verliefd. Nietnietnietnietniet!
Oud 25-01-2006, 21:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jezus Christus, heftige dag vandaag.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-01-2006, 21:15
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2006 @ 22:11 :
Een 8 voor de prsentatie! w00t! En ik dacht nog wel dat het niks zou worden omdat een bepaalde andere persoon vanmorgen nog de helft van z'n werk moest doen..

En ik ben NIÉT verliefd. Ik-ben-niét-verliefd. Nietnietnietnietniet!
Volgens mij ben je verliefd
__________________
Don't worry, be happy!
Oud 25-01-2006, 21:48
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Gedoe, gezeur. -Ik doe het niet meer- bwuh voel me zwaar kut. Reden, doet er niet toe. Ik ben het gewoon zat.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 25-01-2006, 21:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 25-01-2006 @ 22:15 :
Volgens mij ben je verliefd
Nee! Uit principe weiger ik pertinent!
Oud 25-01-2006, 22:09
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me raar. Kut. Verneuk mijn leven flink, en op dit moment kan het me eigenlijk belachelijk weinig schelen. Morgen gaat B. voor me koken. .
Ben bang, N. zijn mobiel staat sinds maandag uit. We zouden wat afspreken, ik zou hem bellen. Waar zit hij nu weer?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 25-01-2006, 22:10
Verwijderd
Ik heb zo gelachen vandaag.. Het was zo vreselijk gezellig.Hoewel het slecht was begonnen, moet mama gewoon maar niet tegen me aan gaan zeiken, ze weet nou wel dat ik 's ochtends niet aanspreekbaar ben. En dan toch proberen.
En die teef in de trein, waar ik gewoon hoofdpijn van kreeg. Hou je bek kreng.

Fuck the world.
Het was zo vertrouwd.

Jammer dat ik niet eens gekeken heb naar dingen die ik voor mijn tentamens moet leren.

Je houdt me vast als het donker wordt.
'k Geef je m'n vertrouwen want jij bent die ene
op wie ik altijd kan bouwen.
Sinds jij er bent, voel ik me voor het eerst
niet alleen, met jouw warmte en liefde om me heen.
Oud 25-01-2006, 22:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2006 @ 22:57 :
Nee! Uit principe weiger ik pertinent!

Offtopic: ik weet niet of ik op je negeerlijst sta, maar ik heb je een pm gestuurd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-01-2006, 22:30
Verwijderd
Presentatie was voldoende, koffie drinken in Amsterdam was gezellig, en Makom was ook gezellig maar druk. nu is mijn hoofd moe. En ik moet een baantje hebben. Betaald. Want ik word gek, ik moet iets doen. En ik moet heel veel.

@ Mark Almighty: Ik weiger het ook. minstens zo pertinent als jij
Oud 25-01-2006, 22:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 25-01-2006 @ 22:58 :
Wat voor principe?

Nou ja, als het een onbereikbaar meisje is,
Natuurlijk is ze dat. Hey, it's me!

Citaat:
moet je misschien inderdaad maar niet verliefd worden
Dat zeg ik.
Oud 25-01-2006, 22:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-01-2006 @ 23:13 :
Offtopic: ik weet niet of ik op je negeerlijst sta, maar ik heb je een pm gestuurd
Ik gebruik geen negeerlijsten. Óók uit principe!
Oud 25-01-2006, 22:34
Verwijderd
Mijn ervaring is dat als je verliefd bent, je verliefd bent - al wil je dat niet zijn uit principe.
Oud 25-01-2006, 22:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-01-2006 @ 23:34 :
Mijn ervaring is dat als je verliefd bent, je verliefd bent - al wil je dat niet zijn uit principe.
Niemand vraagt jou iets!
Oud 25-01-2006, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2006 @ 23:43 :
Niemand vraagt jou iets!
Maar hij heeft een punt, dat is een ding wat zeker is.
Oud 25-01-2006, 23:41
Until It Sleeps
Avatar van Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Het gaat goed, ik voel me goed, ik heb er weer zin in
Dit jaar mijn studie af zien te maken, en dan heerlijk in Utrecht studeren waarschijnlijk. Een nieuwe studie, een nieuw begin
Ik rond me opleiding waarschijnlijk nu in 3 jaar af ( dit is mijn 3de jaar).
Het word wel een druk jaar. 3 examens, veel projecten, veel leerwerk.
maar het gaat me lukken
Dan stroom ik op het HBO in het 2de jaar in, en heb ik dus 2 jaar winst.

En nu ga ik slapen want half 12 heb ik weer school.
Oud 25-01-2006, 23:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
damn ik moet naar bed en het is allemaal zijn schuld
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-01-2006, 01:46
Verwijderd
Allemaal!
Oud 26-01-2006, 01:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-01-2006 @ 02:46 :
Allemaal!
hoi wouter *zwaait*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-01-2006, 01:58
George
Avatar van George
George is offline
Nog een bladzijde woordjes en de grammatica.
M'n ritme staat ondersteboven.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 26-01-2006, 06:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Damn, na 37 weken weer begonnen. Ik ben weer terug bij af, of is het nog erger? Waar ben ik mee bezig, wat ben ik aan het doen? Waarom maak ik mezelf kapot, waarom kan ik niet gewoon gelukkig zijn. De pijn voelt goed, alsof ik een lange tijd niets meer voelde en nu weer wel. Ik moet volhouden maar ik durf niet meer. Ik kan niet meer, ik kan niet meer. Alles maak ik kapot voor mijn eigen ogen en ik stel iedereen teleur. Ik kan naar niemand toe, misschien maar beter ook ik maak ze alleen maar verdrietig. Alles raast door mijn hoofd, ik weet niet meer wat ik moet doen. Waar moet ik heen, wat moet ik voelen? *huilt* Ik kan het zo niet. Help, help me dan toch.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-01-2006, 07:30
farai
Avatar van farai
farai is offline
grmbl welke idioot belt er om 4 uur 's nachts om vervolgens in te haken?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 26-01-2006, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 26-01-2006 @ 07:52 :
Damn, na 37 weken weer begonnen.
Jammer dat het gebeurt is, maar remember: het is je 37 weken WEL gelukt om het niet te doen! Dat is echt iets waar je trots op kan zijn lieve Nijn*!
Kom op he! *knuffel*
Oud 26-01-2006, 09:08
Verwijderd
En dat was mijn engels tentamen alweer. Nou gelukkig nog maar 3-en-een-half uur wachten op de volgende
Oud 26-01-2006, 09:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
kut
kut
kut
kut
kut
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-01-2006, 11:04
Verwijderd
6 dagen is het gelukt. 6 dagen eetbui vrij. Maar vandaag ging het mis. Shit. Eetbui en braken. En nou heb ik buikpijn en am drang.
Oud 26-01-2006, 11:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whaaaaaaaaaaa ik ben uitgekozen voor een kamer

Enig probleempje: ik ben ook bij een andere kamer wezen hospiteren en daarvan wil ik eerst afwachten wat het wordt, hopelijk vind ze dat goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-01-2006, 11:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-01-2006 @ 12:17 :
Whaaaaaaaaaaa ik ben uitgekozen voor een kamer

Enig probleempje: ik ben ook bij een andere kamer wezen hospiteren en daarvan wil ik eerst afwachten wat het wordt, hopelijk vind ze dat goed
Gefeliciteerd!
Ze hebben vast wel even geduld toch. Straks heb je nog een luxe positie: twee kamers waaruit je mag kiezen.
__________________
Oud 26-01-2006, 11:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-01-2006 @ 12:28 :
Gefeliciteerd!
Ze hebben vast wel even geduld toch. Straks heb je nog een luxe positie: twee kamers waaruit je mag kiezen.
Ik hoop dat ik het kan afwachten, anders weet ik weer niet wat ik moet doen

Vorig jaar in Leuven kreeg ik ook ineens twee kamers tegelijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-01-2006, 11:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-01-2006 @ 12:33 :
Ik hoop dat ik het kan afwachten, anders weet ik weer niet wat ik moet doen

Vorig jaar in Leuven kreeg ik ook ineens twee kamers tegelijk
Ik zou gewoon zeggen dat je nog het één en ander moet regelen (geld oid?) voordat je een definitief besluit kunt nemen.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.