Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2006, 09:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-01-2006 @ 10:33 :
gefeliciteerd balance
waar ga je werken?
dankjewel
bij een winkel in kampeerartikelen
Ik heb er vorig jaar ook al wel gewerkt hoor, maar het telefoontje van m'n ex-werkgever kwam compleet onverwachts. En ik vind het super leuk om weer met m'n oude collega's te mogen werken. Was een heel leuk team.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 27-01-2006, 10:17
Verwijderd
Ik zit gewoon nog steeds in tweestrijd over wat ik vanavond nou moet doen. Verdorie.
Oud 27-01-2006, 10:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
* is heel erg bang nu *
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-01-2006, 10:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Grrrr waarom kan ik nou niet gewoon vinden wat ik wil ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-01-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 27-01-2006 @ 11:17 :
Ik zit gewoon nog steeds in tweestrijd over wat ik vanavond nou moet doen. Verdorie.
teutje, ga dan als je wil. Niet speciaal voor mij thuisblijven hoor

huhu..huhuhuhu..huhuhu. De meeste droooooooomen zijn bedrog
Oud 27-01-2006, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 27-01-2006 @ 11:52 :
teutje, ga dan als je wil. Niet speciaal voor mij thuisblijven hoor

huhu..huhuhuhu..huhuhu. De meeste droooooooomen zijn bedrog
Maar ik wil het liefste niet gaan, maar ik vind het lullig om niet te gaan. Zegmaar. *zucht* Bah
Oud 27-01-2006, 12:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De komende weekenden word ik geleefd... Zo druk heb ik het. Fijn. Ik heb het ook allemaal zelf gepland, verdorie.

Vriendje heeft denk ik een nieuw record: binnen 24 uur nadat je je spiksplinternieuwe auto ophaalt bij de garage, 'm alweer in moeten leveren vanwege defecten aan de motor en meer. Zal wel een maandagmorgenmodel zijn ofzo... Ik schrok wel toen hij gisteren belde dat zijn auto bij de garage stond... Gelukkig had-ie geen ongeluk gekregen (al scheelde 't weinig door 't technisch mankement aan de motor). Nu dus een frut-benzine-autotje voor hem om naar zijn werk te gaan, en nog geen bericht van de garage. Dus met welk vervoer we dit weekend gaan is nog niet duidelijk, misschien moet 't mijn auto wel worden. Niet fijn, normaal zou het een paar euro aan diesel gekost hebben, en als we met mijn auto gaan kost dit weekend iets van 50 euro aan benzine. Maar stiekem verwacht ik dat vriendje deze leenauto nog wel een poosje heeft...

En ik moet leren voor mijn tentamen, daarom heb ik ook vrij vandaag, maar ik kan mezelf niet motiveren. Het lijkt supermooi weer doordat hier de verwarming aanstaat en het zonnetje schijnt, maar ik weet al dat schijn bedriegt.
Hop, aan het werk, doorlezen die sheets! *zucht*
Oud 27-01-2006, 13:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-01-2006 @ 10:49 :
dankjewel
bij een winkel in kampeerartikelen
Ik heb er vorig jaar ook al wel gewerkt hoor, maar het telefoontje van m'n ex-werkgever kwam compleet onverwachts. En ik vind het super leuk om weer met m'n oude collega's te mogen werken. Was een heel leuk team.
welke winkel is dat als ik vragen mag>?!
wel erg leuk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-01-2006, 14:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb geen zin om te leren.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-01-2006, 14:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-01-2006 @ 15:02 :
Ik heb geen zin om te leren.
Dat.
Oud 27-01-2006, 15:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, weer een lange dag gehad. Heb gisteren bijna de hele dag geslapen en gelukkig weinig gegeten. Voelde me heel beroerd, steeds misselijk als ik iets at. Vandaag maar de eerste twee uur gym overgeslagen en met de bus gegaan. Ben ontzettend moe ondanks het feit dat ik zo lang heb geslapen. Heb een kutweekend voor de boeg, ga maar niet naar de jamsessie vanavond want ik moet morgen weer vroeg op, en dan weer de hele dag actief zijn enzo. En leren, heel veel leren. Ik voel me verrot, en wil alleen maar slapen en lui doen. Eten, heel veel eten, chocoladeijs, pizza's, ontbijtkoek, taartjes, chocolade repen eigenlijk alles.. Pff
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-01-2006, 15:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-01-2006 @ 14:24 :
welke winkel is dat als ik vragen mag>?!
wel erg leuk
pm
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-01-2006, 15:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hiephoi, een Stephen King boek gekocht voor maar drie euro. Ik snuffelde rond in de plaatselijke boekhandel en zag daar opeens een stapeltje boeken liggen. Ik had ook maar drie euro op zak, hoe toevallig en hoe fijn.
Opzich wel goed voor m'n 'boekenkopen-verslaving'; goedkope boeken, weinig geld.

Of toch niet?
Oud 27-01-2006, 16:04
Verwijderd
Grrrrr. Zou vandaag solliciteren bij een restaurantje. Ze zou er vanaf 4 uur zijn, dus ik was er om 5 over 4. Komt ze op om tien voor half 5 gehaast binnen lopen of ik anders morgen terug kan komen, want ze is nogal druk.
Heb maar ja gezegd, dacht niet dat het handig was om moeilijk te gaan doen, wil nogw el dat ze me aanneemt. Geen boeiend baantje verder, afwassen, maar wel leuke sfeer en wil geld hebben.

Maar dus al die zenuwen voor niets, niet leuk..
Oud 27-01-2006, 17:09
Verwijderd
Wat moet ik nou met mezelf?
Oud 27-01-2006, 17:44
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Net gelezen wie er allemaal in m'n nieuwe klas komen, volgens mij is het best een aardig clubje. Ik ken iig iedereen van naam en gezicht, dus dat scheelt wel. Nu me nog kunnen enrollen in de nieuwe modules, wat niet lukt.. lekker geregeld weer.
Oud 27-01-2006, 18:20
Verwijderd

*slikt tranen weg* Nee hoor mam, I'm fine. *bouwt muur nog wat hoger*
Oud 27-01-2006, 18:21
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Well,

school gaat kut.
het hele vrienden gedoe gaat weer eens kut.
oude vrienden kennen je niet meer omdat je er niet meer woont, dus da's kut.
de was doen in de waserette omdat je geen wasmachine kan betalen is kut.
die stapel afwas in mn keuken is kut.
Verder lijk ik celibaat te zijn geworden, dus verdomme geen kut.

En t bier gaat te snel op ookal kut.
Oud 27-01-2006, 18:24
moon
Avatar van moon
moon is offline
Wanneer deed ik voor het laatst zoiets doms?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-01-2006, 18:56
Verwijderd
Je ziet toch hoe goed het met me gaat?

Lastig, lastig. Verrrrdomme. Ach ja.
Oud 27-01-2006, 18:56
Verwijderd
He ja, laten we ook een typen dat het goed gaat. Nee, daar doen we niet aan, als het goed gaat houden we dat voor ons zelf. Nu gaat het dus kut, denk ik, voel me in elk geval zo. Dadelijk komen allerlei leuke mensjes om leuke dingen te doen, gezellig te kletsen en film te kijken en ik heb er gewoon géén zin in!?! Slapen, dat wel, maar dat kan altijd maar zo kort. Grml, vanmiddag nog lopen springen en stralen van geluk en waar is dat nu heen???
Oud 27-01-2006, 19:36
Verwijderd
M'n ouders, zus en broertje zijn op wintersport met de personeelsvereniging van m'n moeders werk sinds dinsdag. Het is nu vrijdag en ze hebben nog niet 1 keer gebeld. Dat terwijl dat ik tentamen had. Ach ja, ik ben maar een familielid he? Wat maakt het ook uit? Ik ben toch onbelangrijk.

Ik voel me zo in de steek gelaten en ik had net weer een huilbui. Dat terwijl dat ik al bijna 4 weken aan de seroxat zit en had gehoopt dat het daarvan over moest gaan. Mooi niet dus
Oud 27-01-2006, 19:38
kroot
kroot is offline
Citaat:
sonho schreef op 27-01-2006 @ 19:20 :

*slikt tranen weg* Nee hoor mam, I'm fine. *bouwt muur nog wat hoger*
*knuffel*

k heb koppijn en ik heb keihard gewerkt in me winkel
Oud 27-01-2006, 19:44
Redhair
Redhair is offline
Deed net mijn telefoon maar eens aan. Een voor mij onbekend nummer had gebeld, dus ik bel terug.
Het eerste wat ik hoor was tekno. Mijn hart vergat een slag. Toen zei N. zijn naam. Omg, Eerst de muziek, dan zijn stem. Dit is vertrouwd, dit is mooi. Hij vertelde dat zondag zijn simkaart in beslag was genomen. Of ik zin had om vannacht mee te gaan kraken. OMG, ik voelde me zo goed. Alleen het is teringkoud, ik ben doodmoe en heb eigenlijk al met iemand afgesproken. Nee gezegt. Hij zei dat hij me na de kraak zou bellen, dat we wat moesten afspreken. Wat ben ik blij dat ik hem gesproken heb zeg.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 27-01-2006, 19:48
moon
Avatar van moon
moon is offline
dit is gewoon echt niet fijn.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-01-2006, 19:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Vandaag bij m'n beste vriend geweest om een PO te maken. Nou ja, daar hebben we ook maar een uurtje aan gewerkt. Verder hebben we een film gekeken en wat gehangen. Maar het was wel leuk. Ik ging er al weg met een tevreden gevoel. Kwam ik onderweg klasgenoten tegen in de auto bij een kruispunt waar ik over moest met de fiets en ze zwaaiden. Op dat moment voelde ik me echt gelukkig. Dat was eigenlijk best overweldigend. Maar wel heel fijn. Ik voel me erbij horen, ik voel me alsof ik weer deel van iets uitmaak.
Oud 27-01-2006, 20:17
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik haat hem, hij verpest elke dag van mijn leven en maakt dat ik onwijs negatief over mezelf denk. Hij mag echt niet zoveel macht over mij hebben. Ik ben het zo zat.
__________________
Don't worry, be happy!
Oud 27-01-2006, 20:24
Verwijderd
Weer thuis. Wat een week. Wat een weken. Ik zou wel willen schreeuwen omdat ik wil dat het weer zoals eerst gaat. Dat dat ene niet gebeurt was en ik daar niet zo'n last van had. Dat dat niet alles beinvloedde. En dat ik niet weer psychotisch was geworden. Er was zo'n stijgende lijn de afgelopen maanden, ik was zo goed aan het herstellen van de vorige psychose. Nou al dit gedoe weer. Oxazepam, Xanax, Zopiclon, extra Risperdal.

En ben ik nou boos ? Is dat dan boosheid ? En mag ik wel boos zijn op die lul om wat hij mij gedaan heeft en hoe hij het niet toegaf en het afdeed als 'joviaal' doen.

Wat ben ik moe. Alles in de war.
Oud 27-01-2006, 20:24
Verwijderd
Bah, waarom denk ik er nu weer aan om een eind aan m'n leven te maken?
Oud 27-01-2006, 20:42
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Weer ruzie. Elke keer als ik met mijn moeder alleen ben is er weer ruzie.. Ik wil dat gewoon niet meer. Alles wat ik zeg of doe wordt meteen verkeerd begrepen door haar. En zodra ik daar dan wat van zeg, dat ik het vervelend vind dat zij zo op mij reageert, dan is het huis te klein, want zij doet nooit iets fout, nee, dat kan absoluut niet.
Ik word hier gewoon zo vreselijk moe van en ik zou willen dat het een keertje ophield.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 27-01-2006, 21:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gaat eerst een flink wat knuffels gooien voor die die dr wel een kunnen gebruiken.. en zo te zien zijn dat best wel veel mensen


nee hoor ik heb een toren hoog goed zelfbeeld/zelfvertrouwen.. dus je mag best een paar kut opmerkingen maken om hem iets lager te krijgen...
kan dr best wel vanaf
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-01-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-01-2006 @ 20:44 :
Deed net mijn telefoon maar eens aan. Een voor mij onbekend nummer had gebeld, dus ik bel terug.
Het eerste wat ik hoor was tekno. Mijn hart vergat een slag. Toen zei N. zijn naam. Omg, Eerst de muziek, dan zijn stem. Dit is vertrouwd, dit is mooi. Hij vertelde dat zondag zijn simkaart in beslag was genomen. Of ik zin had om vannacht mee te gaan kraken. OMG, ik voelde me zo goed. Alleen het is teringkoud, ik ben doodmoe en heb eigenlijk al met iemand afgesproken. Nee gezegt. Hij zei dat hij me na de kraak zou bellen, dat we wat moesten afspreken. Wat ben ik blij dat ik hem gesproken heb zeg.
Knuf, fijn dat je een beetje blij bent
Oud 27-01-2006, 21:30
Verwijderd
Eenzaameenzaameenzaam. Zeur niet. Jij verdiend het niet. Mia is jou vriend. Andere verdien jij niet, trut.
Oud 27-01-2006, 22:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oké, misschien dan toch een heel klein beetje...

Maar niet veel en met flinke tegenzin.
Oud 27-01-2006, 22:26
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Heerlijk die wijn.
Oud 27-01-2006, 22:43
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Godverdomme
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-01-2006, 23:10
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
going where I've been before.

En dat kan niet nog een keer, dan gaat het wél fout.
Oud 28-01-2006, 01:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-01-2006, 06:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Koud.
__________________
Oud 28-01-2006, 08:26
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-01-2006 @ 07:13 :
Koud.
idd, kzit hier op mn kamer btje te bevriezen. Kzou bijna denken dat de verwarming kapot is maar dat is niet zo. Verder gaat het met mij eigk best wel goed en lijkt het pcprobleem van gisteravond verholpen te zijn.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 28-01-2006, 08:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Voel me eindelijk iets beter. Heb heel lui gedaan gisteren, gewoon liggen snoepen bij een film, in mijn pyjama in bed. Voelde heerlijk, al voelde ik me erna wel schuldig. En toen heel lang geslapen. Net heel lang onder de douche gestaan en ben nu wel redelijk uitgerust. Zometeen naar theater, ook al heb ik m'n tekst niet geleerd, ik geloof dat het wel leuk word. Hmm, nu eerst ontbijten.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-01-2006, 09:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb dr gister een kaartje gestuurd.. dat ik dr mis enzo..
ze heeft em gelezen maar niet gereageerd
*nu ga ik weer te veel denken..waar is de uit-knop?*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-01-2006, 09:30
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik ga me vandaag voledig op mijn tentamens storten. Gister moet snel vergeten worden.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-01-2006, 10:39
kroot
kroot is offline
Dacht ik eindelijk een vrije dag te hebben, moet ik weer werken.......maarja het is ook wel leuk hoor
Oud 28-01-2006, 13:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 28-01-2006 @ 09:26 :
idd, kzit hier op mn kamer btje te bevriezen. Kzou bijna denken dat de verwarming kapot is maar dat is niet zo.
Mja, dat had ik gisteren ook

Maar eigenlijk vind ik het vandaag prachtig weer, lekker zonnetje en de verwarming flink hoog en zo

Gisteren was vaag, maar mooi. Geloof ik.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-01-2006, 13:39
Verwijderd
Ik ben nog een beetje aan het niksen. Heb wel al ANW gedaan, maar ik heb nog meer te doen dus ik dnek dat ik zo maar eens echt aan de slag ga.

Gisteren een gesprek gehad met de psychiater. Mijn risperdal is 5 weken geleden verlaagd en ik voel me de afgelopen weken toch net iets minder, ben veel moe, kan me slecht tot dingen zetten enzo. Ze vond het klachten die niet echt passen bij een risperdal verlaging maar ze zou het gaan nakijken. Misschien dat het door de combinate risperdal-seroxat komt. We kijken eht nog 2 weken aan, als het dan nog niet verbeterd is ga ik weer terug naar mijn oude dosis. Ik lijk wel een verslaafde...
Oud 28-01-2006, 13:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
please don't ask me how I feel,
I feel fine....
well I cry a bit, don't sleep to good but I'm fine


__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-01-2006, 13:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Onaangenaam verdoofd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-01-2006, 14:16
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Best wel moe maar ontzettend vrolijk! Gister lekker gewerkt en het was echt heel gezellig. Heb ontzettend gelachen met mijn collega en werd helemaal blij toen die hele knappe jongen mij probeerde te versieren.
Vandaag lekker wezen winkelen en in de uitverkoop een hele leuke jas gekocht.
Oud 28-01-2006, 14:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
't Was best gezellig op theater. Bleek dat (weer) niemand zijn tekst had geleerd en we mochten er dus nog aan werken enzo. Nog wat andere dingen gedaan en weer een nieuw nummer begonnen met zang. Dans viel uit. We gaan waarschijnlijk een minimusical doen met de presentaties in april!! Met als thema zeer waarschijnlijk Moulin Rouge! Met dan de liedjes Roxanne enzo, denk dat dat echt heel erg leuk word!! Maar goed, ben nu wel weer moe maar voel me verder wel oké. Zometeen lekker kopje thee drinken en beetje luieren enzo. Oh ja, en leren ...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.