Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2006, 22:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dit is de vorige http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1461458

nie nuchter
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 30-08-2006, 22:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
achja maar het voelt voor ff goed
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 22:24
Verwijderd
hier dan toch maar even m,n hart luchten..........wat is liefdesverdriet toch pijnlijk En dan een vader die liever naar een vriend gaat dan ff naar zijn zoon te luisteren...Het verleden dat steeds erger begint te knagen....Wat doe ik hier nog??? waarom leef ik dan? Ze zei nog van: ik kan niet geloven dat je geen rare dingen gaat doet... misschien heeft ze gelijk..... wat maakt het uit... ze missen me toch niet.... mss even maar dan...ik wil dit verdomme zo niet meer!!!!!
Oud 30-08-2006, 22:30
Verwijderd
Oeps, scheikunde is toch iets meer dan ik gedacht/gehoopt had. Nouja, dan heb ik maar niet alles af, ik ga zo lekker slapen. In het weekend werk ik het wel bij.

Verder voel ik me wel ok, ik ben wel moe nu. Ik moet nog een beetje in een ritme komen, ga steeds te laat naar bed terwijl ik weer op tijd op moet voor school.

Ik ben nog even de stad in geweest vandaag. Ik moest nog wat schoolspullen hebben en heb meteen maar nieuwe schoenen gekocht . Niet dat ik ze nodig had . Morgen ga ik hard werken, met niemand iets afspreken en ik ga naar de sportschool.
Oud 30-08-2006, 22:34
mara18
mara18 is offline
Waarom doen mijn vriendinnen allemaal alsof ze aaaaaltijd happy zijn en hen niks kan raken?? Ze lijken elke jongen te kunnen versieren en zijn daar maar al te trots op.
Ik geloof er niks van, maar waarom zetten ze dan zo'n masker op tegenover mij? Ze mogen ook best eens doordringen tot in de real world
Bah op deze moment zou ik ze allemaal willen laten vallen
Oud 30-08-2006, 22:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik zei het toch, dat dit topic dicht zou zijn. En er was iets.

Oh ja. Kringeltjes. Ik vind kringeltjes stom en Rosalinde lief. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-08-2006, 22:35
mara18
mara18 is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 30-08-2006 @ 23:30 :
Oeps, scheikunde is toch iets meer dan ik gedacht/gehoopt had. Nouja, dan heb ik maar niet alles af, ik ga zo lekker slapen. In het weekend werk ik het wel bij.

Verder voel ik me wel ok, ik ben wel moe nu. Ik moet nog een beetje in een ritme komen, ga steeds te laat naar bed terwijl ik weer op tijd op moet voor school.

Ik ben nog even de stad in geweest vandaag. Ik moest nog wat schoolspullen hebben en heb meteen maar nieuwe schoenen gekocht . Niet dat ik ze nodig had . Morgen ga ik hard werken, met niemand iets afspreken en ik ga naar de sportschool.
Succes
Oud 30-08-2006, 22:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en hij was dicht
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-08-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
mara18 schreef op 30-08-2006 @ 23:35 :
Succes
Thank you
Oud 31-08-2006, 02:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
gezellige avond en nacht gehad lekker st0ned en bewijnd dus ik zal zo lekker kunnen slapen :')
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 31-08-2006, 02:23
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
opzich wel een goed gesprek gehad
spijt van dat ene
Oud 31-08-2006, 07:32
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik snap mezelf niet helemaal meer. Eerst vind ik het rot dat ik 'mezelf' niet kan zijn en ben ik bang dat mijn vriend mijn stoornis niet accepteert.
Nu accepteert hij het en voelt het vreemd als hij dingen zegt waaruit dat blijkt. Vaag..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 31-08-2006, 09:30
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Wel oke geslapen, laten we het begin van de nacht maar even vergeten . Nu ga ik een kast uitruimen en daar heb ik geen zin in
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 31-08-2006, 09:55
Redhair
Redhair is offline
Het ging goed bij tactus. Kreeg een andere behandelaar, een jonge vrouw, ze is echt relax.
Haar uitstraling is erg fijn, ik was heel open. Heb er wel weer vertrouwen in.

Spreek nu met J. op msn, hij doet gelukkig weer normaal, we gaan zo samen naar de stad.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 31-08-2006, 09:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Ik ben nu zowat een onderlinge strijd aan het voeren met mijn moeder, wie het minste kan eten of zo? Ze slaat helemaal door met dat kutdieet van d'r. Echt niet te geloven, ze raakt helemaal de weg kwijt. En godver, hierdoor begin ik dus al chagerijnig aan m'n dag en ik moet nog met school beginnen, zal wel heel gezellig worden. Vandaag lekker kunnen 'uitslapen', en maar vier uurtjes les.. Hoop dat ik het vol kan houden, want ik ben nog steeds bekaf..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-08-2006, 10:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
verveling
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-08-2006, 10:36
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben ziek en ik moet morgen verhuizen. Grom.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 31-08-2006, 10:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik weet niet meer zo goed wat ik voel. Vriendje kwam, nadat ik de dag ervoor heel boos op hem was. Eigenlijk was ik nog steeds wel bozig, maar eigenlijk viel het gewoon weg in het niets. We praatten er niet over, hij deed lief en langzaam ontdooide ik. Zoveel vragen en woorden schoten door me heen, maar niets sprak ik uit. Is het genoeg om gewoon van iemand te houden? Is liefde alleen sterk genoeg om een relatie in stand te houden? Er is zoveel onbegrip, zoveel pijn en er gaat zoveel in mij om waar hij geen weet van heeft of wil hebben. Kan dat ooit goed gaan? Het voelt als een tikkende tijdbom. En altijd blijft er de leegte achter. De vragen, de twijfels. Stille wateren hebben zeker weten diepere gronden.

Vandaag ga ik lunchen in de stad, met mijn moeder. Mijn vertrouweling voor zolang, mijn kracht en mijn voorbeeld. Totdat...auw. Totdat de band ruw werd doorbroken en alles wat over bleef.. een vage kennis was.

Er zijn zoveel overpeinzingen, zoveel twijfels, zoveel vragen, zoveel hoop en ergens een rotsvast vertrouwen dat dit alles niet is zoals het mijn hele leven gaat zijn. Ik wéét gewoon dat ik dit allemaal ga overwinnen. Vaak weet ik niet hoe, raak ik moedeloos, gedesillusioneerd of gewoon ontzettend bang. Maar ik ga het redden, dat weet ik zeker.

En vanaf vandaag heb ik een avatar en een signature. To remind myself. Dat ik als water ben en dat ik altijd en overal een keuze heb. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen leven. En ik ga er wat van maken.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Ads door Google
Oud 31-08-2006, 11:06
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Morgen de begrafenis. Alles gaat zo verschrikkelijk snel, dat de intense pijn er maar soms doorheen komt. Die komt later ongetwijfeld wel snoeihard.

Maar wát een steun. Ik wist dat mama veel vrienden en kennissen had, en dat iedereen haar kende. Maar zoveel.... mooi.

Een voor mezelf. Wat een steun vanuit de vereniging. En wat een steun van M.. Het is nog zo pril, maar het klikt zo goed, ze voelt me zo goed aan.

Het is verschrikkelijk wat er allemaal is gebeurd, maar ben blij dat er zo'n groep fijne mensen om ons heen is. En ik weet zeker dat mama onder ons is, en er ook van 'geniet'.
Oud 31-08-2006, 11:07
Verwijderd
Vanmorgen lekker naar de supermarkt gelopen, het is koud, maar wel lekker weer en het ruikt lekker. Gelukkig bleef het bij een paar miezerige drupjes regen en ging het niet gieten, dan was het wat minder leuk geweest. Toen ik thuis kwam had ik een reactie op mijn mailtje, wat ik heel leuk vond. Straks nog even naar de bieb, een jasje terugbrengen (en even kijken of ze niet wat anders leuks hebben ), een cadeautje voor iemand kopen en wat brieven op de post doen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Oud 31-08-2006, 11:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-08-2006, 11:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen psychotherapie gehad. Ik moest er om tien uur zijn, om vijf voor half elf was er nog niemand dus ik ging vragen hoe dat kwam, had zij het om elf uur opgeschreven Naja, maakte op zich niet zo uit behalve dat ik al meer dan een half uur zat te wachten.

Ik ben op de fiets heengegaan en ben best wel trots dat ik toch weer iets aan beweging gedaan heb. Heb nu alleen wel al weer drie van de vier pufjes gehad die ik mag hebben. Hoop dat ik de rest van de dag doorkom. Anders ga ik wel naar zes, dat mocht eventueel ook wel. Vanavond ga ik uit eten met drie leuke jongens heb er zo'n zin in

Ik heb het alleen echt f*cking koud. Ik ga straks even lekker douchen en thee drinken, hopelijk krijg ik het dan wat warmer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-08-2006, 12:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Morgen weer naar mijn vriendje, en die heeft de sleutel. Dus dat wordt klussen dit weekend, en waarschijnlijk verf uitzoeken enzo. Of hij moet dat al gedaan hebben, maar ik neem niet aan dat hij daar al tijd voor gehad heeft. Jammer dat ik nog geel sleutel heb, anders was ik meteen door gegaan en alvast gaan kijken.

En nu ik nog.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-08-2006, 12:47
Verwijderd
Vanochtend intake gehad voor psychotherapie.
Ben nu ontzettend moe...
Oud 31-08-2006, 13:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
byebye schreef op 31-08-2006 @ 13:47 :
Vanochtend intake gehad voor psychotherapie.
Ben nu ontzettend moe...
Toen ik er pas mee begon vond ik het ook heel zwaar en vermoeiend maar je moet er gewoon even aan wennen. Het wordt waarschijnlijk vanzelf beter
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 31-08-2006, 13:49
Verwijderd
pffff. wat een rotdag... liefdesverdriet is inderdaad kut

waarom laat die sukkel niks van zich horen!! Sjonge jonge!!

ik ben echt verdrietig vandaag!!!
Oud 31-08-2006, 13:51
Verwijderd
<333
Oud 31-08-2006, 14:22
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Mala schreef op 31-08-2006 @ 14:51 :
<333
__________________
Guitarred and feathered
Oud 31-08-2006, 14:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De introductiedag was echt wel leuk, veel leuker dan ik verwacht had. Ook intussen wat mensen uit de klas leren kennen; er zijn er meer van ongeveer dezelfde leeftijd en allemaal heel aardig. Leuk!

De datum voor het eindgesprek van mijn scriptie is gepland, nu nog horen of ik er nog iets aan moet verbeteren of niet. En dan nog het printwerk, waarvoor ik dus naar mijn ouders moet, omdat we hier nog geen printer hebben. En Vriendje moet de titelpagina dan een aantal keer voor me uitprinten, samen met een aantal andere pagina's die in kleur moeten.
Morgen in ieder geval eerst even naar Nijmegen, mijn tentamenblaadje voor mijn casus ophalen en 3 verdiepingen lager weer inleveren met mijn handtekening erop (hoezo bureaucratie). Maar ik ben blij, ik heb een 8, dus dat heb ik er helemaal voor over!
Wel een beetje stom, je moet 5 cijfers halen in je masterjaar: stage (een 8), casus (een 8), scriptie (nog onbekend) en 2 tentamens: een 6 en een 6,5... Maar die tentamencijfers zijn zo laag omdat ik op dat moment ook druk bezig was met mijn stage en casus, waardoor ik minder tijd had om te leren. Maar ach, studiepunten is studiepunten, ik ben al lang blij dat ik geen herkansing heb hoeven te doen...
Oud 31-08-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 31-08-2006 @ 14:51 :
<333
wat is 333 ?
Oud 31-08-2006, 14:58
Redhair
Redhair is offline
Dwight, heel veel sterkte morgen!

Omg, wat zag J. er geweldig uit. Maar wat maakte hij het me moeilijk. Hij had de nacht doorgetrokken, A. was er ook, en allebei namen ze een lijn pep. Voor mijn ogen nam mijn vriendje een lijn, ik kon alleen toekijken. Wat wilde ik graag ook. De lijn leggen, buisje naar mijn neus, snuiven, het voelen branden, het proeven, voelen hoe het begint te werken.

Nu is hij een rattenkooi aan het maken, M. heeft babyratjes, morgen halen we er allebei een op en doen ze bij elkaar in zijn kooi. Ik ben daar toch bijna dagelijks, kan makkelijk voor mijn ratje zorgen.

God, toen ik veertien en een echte alto was droomde ik hier van, nu is het fucking werkelijkheid. Ik wilde een neuspiercing, die heb ik nou, een ratje, die heb ik binnenkort, en een vriendje die het type is die J. is. Alternatief, met piercings, dat leek me het einde. Die heb ik morgen een maand.

Ondanks de pep die ik niet mocht voel ik me heerlijk.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 31-08-2006, 15:06
JessieL
JessieL is offline
Ik ben blij, ik heb mijn rijbewijs gehaald
Oud 31-08-2006, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-08-2006 @ 14:35 :
Toen ik er pas mee begon vond ik het ook heel zwaar en vermoeiend maar je moet er gewoon even aan wennen. Het wordt waarschijnlijk vanzelf beter
Ik dacht dat ik na een jaar klinisch wel wat gewend was, maar zo'n gesprek blijft intensief...
Oud 31-08-2006, 15:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Dwight: heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het een mooie dienst wordt!

OT: Vandaag een betere schooldag dan gisteren gelukkig. Tekenen was leuk, de sfeer was weer precies die van vorig jaar en dat is top! Voor tekenen moet er ook zóveel gebeuren dit jaar, we gaan nu al oefenen met de examenopdrachten en dat wordt best hard werken denk ik zo, nu ik het overzicht heb gezien. Er zitten wel ontzéttend leuke opdrachten bij, en ook leuk gebruik van materialen en technieken! Mijn Franse lerares is toch beter dan ik had verwacht geloof ik, en geschiedenis was zoals altijd super, en bio viel uit. Wéér M. niet gesproken, vraag me af of ze uberhaupt op school was vandaag..

En ik word echt zwaar gek van mezelf. Ik ben de hele godvergeten dag ontzettend moe, heb geen zin om te eten, ben strontchagerijnig.. AAHRG!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-08-2006, 16:10
moon
Avatar van moon
moon is offline
@dwight, fijn dat jullie zo gesteund worden! Veel sterkte morgen!


ot: Ik haat mijn opleiding, ik heb het gevoel dat ik echt een hele verkeerde keuze heb gemaakt. Ik ben nu al gesloopt en we zijn nog nauwelijks begonnen. Jeetje, dat had ik echt niet voorzien, ook al is dat wel naïef van me. Maar echt....ik wil dit gewoon niet!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-08-2006, 16:11
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ashamed schreef op 31-08-2006 @ 15:26 :
wat is 333 ?
Als je "<3" omdraait is het een hartje. Die extra 3-en zijn om het extra te bekrachtigen of zo
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Ads door Google
Oud 31-08-2006, 17:11
Verwijderd
No one sings like you anymore...

Drown my fear, till you all just disappear...
Oud 31-08-2006, 17:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
grrr
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-08-2006, 17:15
Verwijderd
ooooow, wat doe ik toch de hele tijd achter dat stomme gele forum?! ok, het is geen stom forum, maar ik ben wel veel te verslaafd.
Oud 31-08-2006, 17:21
Verwijderd
Verliehiehiehiehiefd. <3
Oud 31-08-2006, 17:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
fucking frustrerend..
afstudeer feestje.. daar waar ik totaaaaaal door ben geflipt in april.. ik durf die mensen echt niet meer onder ogen te komen

frustrerend twee: tante zijn van twee super jochies en geen fucking gevoel in je hart voelen als je ze ziet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-08-2006, 17:25
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dwight; Ik hoop dat je morgen een mooie en speciale dag gaat hebben.
Oud 31-08-2006, 17:46
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als ik geluk heb komt mijn pc morgen pas. Ik ben eigenlijk van plan om morgen bij hem langs te gaan. Ik zag hem vanmorgen, kon wel janken. Ik haal me allemaal dingen in mijn hoofd maar ik ben ook heel boos en verdrietig. Daarbij is het gewoon irritant dat hun telefoon het niet doet?
Oud 31-08-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 31-08-2006 @ 12:06 :
Morgen de begrafenis. Alles gaat zo verschrikkelijk snel, dat de intense pijn er maar soms doorheen komt. Die komt later ongetwijfeld wel snoeihard.
Misschien ervaar jij het anders, maar zelf heb ik op het moment zelf vaak het gevoel dat de tijd stil staat, maar als je dan terug kijkt idd verschrikkelijk snel staat. Je kunt er geen grip op krijgen. Er moet in die paar dagen zo ontzettend veel geregeld worden dat er weinig tijd is voor gevoelens ed, dat komt vaak idd later. Hopelijk kun je dan ook terecht bij de mensen die er nu voor je/jullie zijn.

Heel veel sterkte morgen.
Oud 31-08-2006, 18:31
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
moon schreef op 31-08-2006 @ 17:10 :
Ik haat mijn opleiding, ik heb het gevoel dat ik echt een hele verkeerde keuze heb gemaakt. Ik ben nu al gesloopt en we zijn nog nauwelijks begonnen. Jeetje, dat had ik echt niet voorzien, ook al is dat wel naïef van me. Maar echt....ik wil dit gewoon niet!
Bijna mijn gedachte's. vandaag weer intro op school, verschrikkelijk gewoon. Ik voelde me al super rot, en daardoor lukte het niet om gezellig mee te kunnen praten, waardoor ik mij nog slechter ging voelen. Ik heb mijn best gedaan, maar t ging niet echt goed.. gelukkig wilde iemand anders ook eerder naar huis, en ben ik gegaan.
Mijn hart schreeuwt:"dit wil je niet, je wil terug naar de kliniek" Maar ik weet dat ik het wel wil, maar t lukt mij niet (goed) na een intro dag ben k al gesloopt, waar moet dat heen...
En mijn inschrijving is mis gegaan, waardoor ik mij op geen enkele computer binnen de school kan inloggen, en geen toegang heb tot informatie die je nodig hebt.
Ook die site, die oh, zo belangrijk is werkt met inlognaam en wachtwoord, iets wat ik dus niet heb, oh.. ik kan wel janken..

En de doorverwijzing, nog niet rond. Ik heb nogsteeds geen brief gehad dus dan heeft die afdeling dat ook niet... dit schiet niet op, en degene die erover gaat is vandaag vertrokken voor 3 maanden. en dan thuis, doen ze net alsof het raar is dat ik nog een gesprekje wil, alsof dat niet meer mag. En dan irriteert het mij dat een bepaald persoon elke avond moet praten...

Het enige goed nieuws is, dat er goede hoop is dat mijn urgentie wordt goed gekeurd. Dan kan ik eindelijk een eigen flatje oid krijgen, en eindelijk een eigen kat nemen... heerlijk!

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 18:37.
Oud 31-08-2006, 18:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, sporten is eigenlijk best goed. Vaker tijd voor vrijmaken.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-08-2006, 18:41
Verwijderd
Ik voel me rot.
Vanochtend één gesprek gehad (intake), de rest van de dag doodop geweest en hoofdpijn. Heb er nu even helemaal geen vertrouwen meer in!
Maandag weer studeren; iedereen kent elkaar al en ik nog niemand en ik ben al geen held als het om contact maken gaat
En ik wil verhuizen, want het is hier echt te vies voor woorden en ik heb geen zin om de troep van anderen op te ruimen!
En het gevoel dat nu alles moet lukken, in één keer goed moet gaan, maakt het alleen nog maar veel moeilijker.

*Zucht*

Maar, morgen gewoon weer opstaan, m'n dingen doen en er met iemand over proberen te praten.

@Dwight: ik ken je verder niet, maar iemand zo dichtbij verliezen is verschrikkelijk. Heel veel sterkte, morgen, maar ook vooral de tijd erna.
Oud 31-08-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 31-08-2006 @ 17:11 :
Als je "<3" omdraait is het een hartje. Die extra 3-en zijn om het extra te bekrachtigen of zo
a zo dankjewel voor de uitleg

ook net gesport... doet je zeker beter voelen! voelde me de hele dag rot.
Oud 31-08-2006, 19:48
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@Dwight: Ik wens je enorm veel sterkte. Niet morgen, maar vooral de periode erna. Je hoort zo vaak dat mensen daarna in een leeg gat vallen. Mensen willen er niet meer over praten en je moet verder met je leven en zo... ik weet wel dat je het gaat redden, want mensen zijn altijd sterker dan ze denken... maar je kunt alle steun gebruiken. Dus virtuele steun is hier op zijn plaats. Ik denk aan je.


OT: Ik voel me zo rot, weer die depressieve gevoelens... dan krijg ik weer vragen... zou het terugkomen? Of is het nooit weggeweest? Houd ik mezelf voor de gek?
En dan wil ik gaan sporten... ballet, is goed voor de geest ook... en dan werkt mijn knie niet mee dus blijf ik maar thuis.

Geen puf voor huiswerk (en ik loop nu alweer zo achter), hoofdpijn, vermoeidheid... dus ik heb maar op de bank gelegen en tv gekeken. Nu ga ik douchen en dan slapen.

Oud 31-08-2006, 20:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bah dat klote gepest krijg er verdomme weer nare gedachtes door
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 20:03.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.