Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 16:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
geslaagde gefeliciteerd..

ik ben eigenlijk een beetje heel erg gemeen.. sorry..
mn buurmeisje heeft een her en stiekem vind ik dat super.. ze gaat hierna hbo-v doen en ze is goed en beter e.d volgens mijn moeder
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 14-06-2007, 16:33
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Onweer! Daar heb/had ik wel zin in eigenlijk.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 16:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sagana schreef op 14-06-2007 @ 17:33 :
Onweer! Daar heb/had ik wel zin in eigenlijk.
ik wil ook
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 16:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb gewoon een acht gemiddeld! Ik ben echt superblij, en mijn persoonlijk mentor was trots en ik had het hoogste van de klas met scheikunde (hoger de NT'ers) en ik ben blij! Het moet nog een beetje tot me doodringen, maar ik ga lekker diergeneeskunde doen!!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 16:36
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Goed gedaan Heksjuh.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 16:38
Verwijderd
Mijn zusje is ook geslaagd.
Gefeliciteerd voor alle geslaagden hier. Wij hebben nu feest.
Oud 14-06-2007, 16:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
voor de geslaagde

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 16:53
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Alle geslaagden gefeliciteerd.
Oud 14-06-2007, 16:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 17:35 :
Ik heb gewoon een acht gemiddeld! Ik ben echt superblij, en mijn persoonlijk mentor was trots en ik had het hoogste van de klas met scheikunde (hoger de NT'ers) en ik ben blij! Het moet nog een beetje tot me doodringen, maar ik ga lekker diergeneeskunde doen!!
Goed zoo!!!

Ik ben ook geslaagd! M'n mentor deed gemeen; hij belde van beneden naar boven dus was ik al héél snel. Maar hij zei: "Ik wist het wel, maar nu is het oficieel he."
Hiephoi! Toch ben ik bang voor m'n cijfers, maar het andere positieve is: Ik ga bmw doen!
Oud 14-06-2007, 17:10
Little_lady
Little_lady is offline
@ alle geslaagden: van harte! Ik zit al de hele dag te duimen voor vrienden en vriendinnen en heb zojuist 'al' van de 3e gehoord dat het gelukt is, zit ik dan haha.. Maar gelukkig heeft m'n school nu eindeljk de lijst met geslaagden online gezet en weet ik dat iedereen waarvan ik het hoopte en aan wie ik nu denk geslaagd is. Iets zegt me dat ik nog wel 15000 keer die lijst ga openen omdat ik dan denk 'OH, stond hij er wel op?! En zij?!'

OT Als het bij het eten weer zo ongezellig wordt dan is dit vanaf morgen niet meer mijn thuis. Wat ik dan wil gaan doen weet ik nog niet, maar hier blijf ik niet. Altijd maar dat gezeur dat alles wat fout gaat mijn schuld is, de eindeloze discussies, de gevechten, ik trek dit niet langer. Alleen het feit al dat m'n moeder op ons werk (zelfde WoZoCo) vandaag poeslief deed omdat er cliënten bij waren maar toen ik thuis kwam... Nee, toen was het weer het oude liedje. Snauwen en meer, net als altijd. En misschien is het wel niet de manier om de problemen op te lossen door weg te lopen maar ik zoek ze niet langer op. Ik red mezelf wel. Vanavond ook even wat nummers van instanties opzoeken voor eventuele informatie en afspraken, komt wel goed. Ja, als het zo door gaat woont Little_lady heel binnenkort op zichzelf. En dat voelt goed, alles beter dan hier..

Verder heb ik me weer vermaakt op m'n werk, met de meest lieve personen die er in mijn leven rondlopen. Lieve mensen, ik hou van jullie <3


It's silent when they're not here..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 14-06-2007, 17:14
Verwijderd
Net het fotopapier - ooit eens gratis gekregen - in de printer gelegd, voor het eerst, en de foto's van mijn kleine nichtje uitgeprint. Nooit gedacht dat dat zo goed zou gaan, 't zijn echt gewoon normale foto's, geen rare printerfratsen. Met tekst heeft hij soms moeite en smeert hij wat, maar met foto's van Eline gaat hij heel voorzichtig te werk. Erg mooi
Ik heb ze ook maar meteen ingelijst - eigenlijk moeten ze 7 dagen plat op tafel liggen drogen . En daar word ik echt zo gelukkig van. Lekker naar mijn kleine nichtje staren en verliefd op haar zijn en nog verliefder worden.
Oud 14-06-2007, 17:26
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Jeeej ik heb mijn tentamen gehaald! Een 7.9.. alsof er een vloek op me rust, want ik haal echt áltijd tussen de 7.5 en de 8, hoe hard ik ook leer. Maar vooruit, geen geklaag.. morgen nog even mijn allerlaatste tentamencijfer terugkrijgen, maar stiekem voelt het alsof ik nu al echt vakantie heb. Ik denk namelijk niet dat ik dat tentamen nog onvoldoende heb.

Zomervakantie, omg!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-06-2007, 18:25
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: gefeliciteerd!
En alle anderen die geslaagd zijn (of die een geslaagd broertje/zusje/vrienden hebben): gefeliciteerd!
Succes voor de mensen die een her moeten.

Yana: mooie cijfer En geniet van je vakantie!

Ik ben blij en opgelucht. Ik ben gewoon geplaats in een keer, ik hoef niet nog een maand te wachten
Nu hoop ik alleen dat de kopie van mijn lijst goed is, dat ik niet nog iets anders moet sturen. En ik hoop dat het aankomt. Straks wordt ik niet geplaatst omdat dat mis gaat. Maar dat zal wel niet, en als de lijst niet goed is, krijg ik heus wel een brief terug.

__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 14-06-2007 @ 18:26 :
Zomervakantie, omg!
Jaloers! Ik moet nog 3 volle weken. Maar wel gefeliciteerd met je mooie cijfer, natuurlijk En ook gefeliciteerd aan alle geslaagden!


Frustrerend dagje. En omg-wat-een-regen. Ik heb beloofd vanavond te komen trainen, maar als het straks zo regent, gaat het wel een hele hoop van mijn wilskracht vergen. (Doet het sowieso al, ik ben echt zo'n stok-achter-de-deur type.)

Ik ben een beetje sipjes omdat ik nu weer een jaar moet wachten op de volgende olympiade (misschien wel 2 jaar, als ik volgend jaar nog in Amerika zit), maar het was gister wel erg leuk om iedereen weer eventjes te zien en de prijsuitreiking mee te maken. En ik heb weer een nieuwe pyama gescoord, heb inmiddels al 4 XL olympiade-shirts.
Oud 14-06-2007, 18:44
Verwijderd
Ooooooh natuurkunde waarom lukt het niet
Ik moet dat stomme PO juist goed maken.. nouhou..
Oud 14-06-2007, 19:31
Little_lady
Little_lady is offline
Eigenlijk zou ik House willen kijken maar dat red ik niet, ik ben te moe.. Even videobandje opzoeken dus
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 14-06-2007, 19:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag wezen werken en naar de huisarts en de dietiste geweest en de eetlijst staat nou iets meer op
en waarom word ik nou net verliefd op iemand van mijn werk en nog wel de verkeerde pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-06-2007, 19:47
Verwijderd
@ Ann, ik doe ook al mee sinds de eerste.

En wel zielig om te lezen hoe verdrietig ik toen was om alles. Zooo verdrietig. En hoeveel er verandert is sinds toen. Met mij, in mij, in mijn omgeving, in mijn hoofd.


Meeeen, al die polen, ik word helemaal gek. Dagenlang niet kunnen communicieren is voor mij echt een hel.

Bah en ik ben lelijk en heel erg moe.

And the songbirds keep singing like they know the score...
And I love you, I love you, I love you, like never before..
Oud 14-06-2007, 19:55
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
De wereld is een beetje raar op dit moment. Ik voel me overal een beetje bovenstaan en het voelt vreemd. En ik wil vanalles en nog wat en het duurt nog zo lang en wordt de leeftijdsgrens voor uitgaan nou écht 18?

Ik ga wel leren . @ Andijvie, gefeliciteerd en je nichtje heeft dezelfde naam als ik .
Oud 14-06-2007, 19:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mushu schreef op 14-06-2007 @ 20:47 :


And the songbirds keep singing like they know the score...
And I love you, I love you, I love you, like never before..
Eva Cassidy <3

Oeh en geslaagden gefeliciteerd!

OT: het lijkt zowaar wel redelijk te gaan. Ik moet alleen al die stomme tentamens halen. Ik zit echt vanaf 's ochtends vroeg tot het eind van de middag in de letterenbieb. Nou ja, vanaf vandaag! Morgen weer en volgende week en die week erna en daarna ook! Ik ben echt te snel afgeleid. En het is hier een zooi en ik ben verregend maar ach. Gesprekken vandaag gingen best goed. Ik wist een beetje wat ik moest zeggen tegen mensen enzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-06-2007, 20:02
Verwijderd
Morgenmorgenmorgen! *koopt tijdversneller* En ik word vrolijk van mezelf
Oud 14-06-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 14-06-2007 @ 20:59 :
Eva Cassidy <3
Hmm, ik doelde op Fleetwood Mac, maar Eva heeft hem idd ook gezongen.


Ojaaaa en Andijvie! Gefeliciteerd! Laat je snel een foto zien?
Oud 14-06-2007, 20:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bah bah al dat eten
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-06-2007, 21:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vind sommige dingen ongelooflijk intrigerend.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-06-2007, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb weer een kamer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2007, 21:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Andere tentamen ook gehaald Was echt slecht gemaakt joh.. Nu voel ik me eigenlijk wel extra goed, want ik had een 7.3 en daar mag ik trots op zijn.

Vakantie, nu echt echt
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-06-2007, 21:49
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Darkfairy: Veel sterkte, echt goed dat je er aan werkt!

@ Yana, gefeliciteerd, fijne zomervakantie!!, En @ Daantje relaxed dat je weer een kamer hebt (H).


ot; alles is goed, er valt weinig te luchten.
Oud 14-06-2007, 22:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, mijn portfolio bewegingsonderwijs is afgetekend, de feedback van de docenten op onze groepsopdrachten is goed en ik heb een poging gedaan om te leren voor mijn onverwachte tentamen van morgen. Maar ik heb geen idee of ik het nu beter ken dan de vorige keer. Voor mijn gevoel kan ik vanalles vertellen over de hele geschiedenis van Nederland, maar door de manier waarop ze de stellingen formuleren en de precieze dingen die ze vragen, heb ik het al twee keer niet gehaald, terwijl ik de vorige keer ook al het gevoel had dat ik het wel kende (maar goed, toen was ik net 1 dag terug van kamp). Nu dus even hopen dat ik het morgen haal. Dat zou wel prettig zijn.
Oud 14-06-2007, 22:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 14-06-2007 @ 22:40 :
Andere tentamen ook gehaald Was echt slecht gemaakt joh.. Nu voel ik me eigenlijk wel extra goed, want ik had een 7.3 en daar mag ik trots op zijn.

Vakantie, nu echt echt
echt super goed!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 22:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb hoofdpijn en voel me kut..
morgen vroeg naar fysio daarna 6 uur op mn neefjes (6 en 4) passen..
leuk? nee
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 22:36
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
stik maar lekker, allemaal.
Oud 14-06-2007, 22:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Fucking hell, een 3,8 voor examen engels. Maar sta toch nog een 5. Ik laat die staan en ga niet herkansen.

Ik had een 7,7 voor natuurkunde, 7,9 voor scheikunde, 7,0 voor biologie en een 8,4 voor muziek. Ik stond te springen in de school! Helaas net geen 8 voor nederlands en een 6 voor wiskunde. Maar wiskunde ga ik herkansen. Ik had nog net een 5,5, terwijl ik een kutgevoel had. Dus een 6,2 moet lukken in rust. En ga ik ook zeker proberen.

Pfoe. Alle buren enzo zijn al geweest met bloemen en dozen chocolade. Vet lief! Zelfs m'n tante heeft gebeld en ze was helemaal blij voor me. En m'n pianolerares en m'n oma en wuhw iedereen leeft mee. Jeej ik ben zo blij.

M'n scheikundeleraar was zelfs supertrots. Het hoogste van de school en dat met een basiskennis aan het begin van het jaar van 0,0. Volgens hem komt het helemaal goed met bmw volgend jaar met die 8'en voor bio en sk.
Oud 14-06-2007, 22:41
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Desiderata
Go placidly amid the noise and the haste,
and remember what peace there may be in silence.
As far as possible, without surrender,
be on good terms with all persons.
Speak your truth quietly and clearly, and listen to others,
even to the dull and ignorant;
they too have their story.

Avoid loud and aggressive persons;
they are vexatious to the spirit.
If you compare yourself with others,
you may become vain or bitter,
for always there will be
greater and lesser persons than yourself.

Enjoy your achievements as well as your plans.
Keep interested in your own career
however humble;
it is a real possession in the
changing fortunes of time.

Exercise caution in your business affairs,
for the world is full of trickery.
But let this not blind you
to what virtue there is;
many persons strive for high ideals,
and everywhere life is full of heroism.

Be yourself.
Especially do not feign affection.
Neither be cynical about love,
for in the face of all aridity and disenchantment,
it is as perennial as the grass.

Take kindly the counsel of the years,
gracefully surrendering the things of youth.
Nurture strength of spirit
to shield you in sudden misfortune.
But do not distress yourself with dark imaginings.
Many fears are born of fatigue and loneliness.

Beyond a wholesome discipline,
be gentle with yourself.
You are a child of the universe
no less than the trees and the stars;
you have a right to be here.

And whether or not it is clear to you,
no doubt the universe is unfolding as it should.
Therefore, be at peace with God,
whatever you conceive Him to be.
And whatever your labors and aspirations,
in the noisy confusion of life,
keep peace in your soul.
With all its sham,
drudgery, and broken dreams,
it is still a beautiful world.
Be cheerful.
Strive to be happy.
Oud 14-06-2007, 23:25
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik ben geslaagd ik ben geslaagd ik ben geslaagd!
Zo, dat moest er even uit. Nooit verwacht, maar superblij!
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 14-06-2007, 23:28
Verwijderd
gefeliciteerd, iedereen die geslaagd is!
Oud 14-06-2007, 23:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-06-2007 @ 23:38 :
Fucking hell, een 3,8 voor examen engels. Maar sta toch nog een 5. Ik laat die staan en ga niet herkansen.

Ik had een 7,7 voor natuurkunde, 7,9 voor scheikunde, 7,0 voor biologie en een 8,4 voor muziek. Ik stond te springen in de school! Helaas net geen 8 voor nederlands en een 6 voor wiskunde. Maar wiskunde ga ik herkansen. Ik had nog net een 5,5, terwijl ik een kutgevoel had. Dus een 6,2 moet lukken in rust. En ga ik ook zeker proberen.

Pfoe. Alle buren enzo zijn al geweest met bloemen en dozen chocolade. Vet lief! Zelfs m'n tante heeft gebeld en ze was helemaal blij voor me. En m'n pianolerares en m'n oma en wuhw iedereen leeft mee. Jeej ik ben zo blij.

M'n scheikundeleraar was zelfs supertrots. Het hoogste van de school en dat met een basiskennis aan het begin van het jaar van 0,0. Volgens hem komt het helemaal goed met bmw volgend jaar met die 8'en voor bio en sk.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-06-2007, 23:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 15-06-2007 @ 00:25 :
Ik ben geslaagd ik ben geslaagd ik ben geslaagd!
Zo, dat moest er even uit. Nooit verwacht, maar superblij!
super
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-06-2007, 23:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 17:35 :
Ik heb gewoon een acht gemiddeld! Ik ben echt superblij, en mijn persoonlijk mentor was trots en ik had het hoogste van de klas met scheikunde (hoger de NT'ers) en ik ben blij! Het moet nog een beetje tot me doodringen, maar ik ga lekker diergeneeskunde doen!!
*is ook blij voor heksjuh*

en alle andere geslaagden natuurlijk
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-06-2007, 00:11
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Jezus... Ik zie zo tegen mijn eindpresentatie van morgen op..... Niet te zuinig...... Gvd, ik wil niet zo'n last van presentatie-angst hebben
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 15-06-2007, 02:30
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Net terug, ben totaal gesloopt nu maar het was wel gezellig. Waarom moet ik morgen nou om 10(!) uur mijn cijferlijst ophalen? Kan het niet op een wat christelijker tijdstip?

Ik ga maar snel naar bed.
Oud 15-06-2007, 07:26
Verwijderd
IcedEarth: Dat heb ik altijd een hele mooie tekst gevonden.


Gisteravond was leuk en helemaal niet zo vreselijk eng als ik had verwacht. Catastrophizing again. Straks moet ik een stuk of wat presentaties over precies hetzelfde onderwerp aanhoren. Ik heb echt geen zin. Ik voel me nu al moe. Ik... weet het eventjes niet meer, geloof ik.

Ik weet niet waarom ik leef, God
waarom ik liefheb dit korte moment
haast al herinnering.
Troost me daarom
met de streling van de wind door mijn haar
en scheur de angsten uit mijn ziel...
Oud 15-06-2007, 07:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag naar de dokter. Ik ben zo bang. Ik durf mijn tanden niet te gaan poetsen. Maar ja, beetje smerig om dat niet te doen. Ik ben zo misselijk. Ik durf niet. Ik moet. Ik haat mijn lichaam. Geestelijk voel ik me best oké, maar lichamelijk Ik weet echt niet goed wat ik tegen die dokter moet zeggen. Wat hij eraan kan doen. Waarschijnlijk niets. Maar er moet iets veranderen, ik houd het zo niet langer vol. Het lukt me niet meer om te eten. Het lukt me niet meer om mijn tanden te poetsen. Het lukt gewoon niet meer.
Ik ben zo bang.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-06-2007, 08:21
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Een knuffel speciaal voor alle bange mensen die opzien tegen presentaties en doktersbezoekjes..

Ik heb te weinig geslapen, te raar gedroomd, grote schalen met eten die voorbij kwamen, hamsters die me aanvielen, nachtenlange gesprekken met mijn huisgenoot op mijn kamer (het leek zo echt!) en nog andere ultiem vage dingen. Maar ach, dat houdt de nacht levendig.. anders lig je ook maar zo half dood te wezen in je bed.

Vandaag ga ik trouwens de beste vriend vn mn vriend weer eens onder ogen komen..die ene die ik totaal niet meer mag na alles wat hij achter mijn rug om over mij heeft lopen zeggen. Argh, ik probeer maar niet te denken aan augustus, als ik 10 dagen lang met hem op vakantie ga. Pf. Laat het los. Sta er boven. Het is enkel zijn mening, zijn visie op de werkelijkheid. Het gaat niet om uiterlijk.. het gaat niet om uiterlijk (zegt ze, terwijl ze doorgaat met afvallen).
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-06-2007, 08:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor vogelvrij
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-06-2007, 08:34
Verwijderd
Pfff ik was blijkbaar direct, zonder een berichtje terug te sturen, weer in slaap gevallen. Vannacht weer heel erg last van hooikoorts en sliep pas rond vieren dus dat is niet zo gek, lag te stikken in mijn bed omdat ik het zo benauwd kreeg. Wezen douchen maar daar werd het niet beter van, wat een kutnacht . Gelukkig pak ik over twee en een half uur de trein naar vriendinnetjelief, echt, eindelijk En ze is nu proefwerken maken dus ik moet even wachten (A)/
Oud 15-06-2007, 08:50
Verwijderd
Aargh, straks tentamen en ik wil verdorie gewoon die vakken halen (en stiekem mn P in één keer maar denk niet dat dát erin zit , al kan het nog wel.. We zien wel.) maar ik heb geen zin

Maar, straks 2,5 dag Fields of Rock! <3
Oud 15-06-2007, 08:53
Verwijderd
Hm juist ja. Aan de ene kant voel ik me enorm kut, maar aan de andere kant heb ik ook een stukje vrolijkheid in me zitten.
Helaas overheerst het eerste.

Ik heb er echt serieus nu officieel een zooitje van gemaakt. En ik weet niet hoe ik het op ga lossen, omdat ik nog niet weet wat ik wil. Het makkelijkst zou zijn om maar gewoon even helemaal niks te doen, maar dat wil ik ook niet? Ik probeer me nu iig even rustig te houden en ik hoop stiekem heel laf dat het zichzelf oplost.

Daarnaast ga ik het noooooit redden om nog alle stof te lezen voor mn tentamens, noooooooit. Voordeel is wel dat ik dacht dat ik om 10u op was gestaan, maar het was 9u dus ik heb nu ook nog even wat tijd, en vanavond oppassen dus dan ook maar gaan leren.

En tot slot is het enorm kut dat ik niet ben afgevallen. hallloohoooo, een maand lang rond hetzelfde gewicht schommelen is niet leuk wanneer dat niet mijn streefgewicht is. Pff vandaag maar een poging doen tot heel bewust precies goed eten, maar ik haat dat. Jemig hee, ik kan toch best een keer iets lekkers nemen en de andere dag niet en dan toch alsnog afvallen? Nou, de laatste tijd dus blijkbaar niet meer. Vanavond op de fiets richting oppassen, dus heen en terug iig een uur lichaamsbeweging. Bah, waarom wil mijn lichaam niet?
Oud 15-06-2007, 09:19
Verwijderd
Iedereen die geslaagd is: Gefeliciteerd!

@Heksjuh: Supermooi gemiddelde
@Yana: Fijne vakantie


OT: Waarom kan ik niet normaal 8 uur slapen???? Vandaag nog even zien door te komen en dan weekend. Al zie ik daar ook wel tegenop .

En ik deed vanochtend m'n gordijnen open, staat het vol schapen buiten ...
Oud 15-06-2007, 09:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn zusje is geslaagd, wel met een onvoldoende voor economie, maar ja. Wedden dat zij door mijn ouders weer helemaal opgehemeld wordt? Mijn ouders weten hun reactie ook nooit binnen proporties te houden (toen ik een keer 2 vijven op mijn rapport stond, kreeg ik huisarrest, huiswerkcontrole en weet ik wat nog meer; toen mijn zusje datzelfde had, zeiden ze "ach, volgende keer iets meer je best doen").

En ik heb mijn tentamen gehaaaaaaaald! Ik ben zo blij . Ik kreeg gisteren rond 5u pas te horen dat ik het vandaag mocht herkansen, dus ik ben als een gek gaan leren. En ik had net niet te veel fouten, dus nu heb ik het bewijs binnen dat ik geschiedenis beheers. Joepie!
Oud 15-06-2007, 09:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@hawahaai.. ik ken t blegh mn broertje doet maar en is dus vorig jaar gezakt voor vwo examen en nu hangt t er om (hij hoort t vanmiddag) nou ik moest eens met een onvoldoende thuis komen..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.