Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 23:31
dennis_84
dennis_84 is offline
Hey,

Ik ben Dennis, 26 jaar en nieuw op dit forum.
Wat ik altijd leuk heb gevonden is werken met computers waarbij het mij altijd
interessant leek om te kunnen programmeren.
Ik had daarom 2 jaar geleden besloten om op het Roc de opleiding Applicatieontwikkeling te
gaan volgen, wat maar 1 jaar duurde.
Aan het einde van het jaar, toen er examens waren, wist ik nog steeds bar weinig.
Ik kon in feite helemaal niets..en gek genoeg was ik nog geslaagd voor de opleiding ook!!
Uiteraard was ik ontwetend en was ik natuurlijk ontzettend blij..maar al gauw merkte ik dat ik geen ruk aan dat papiertje had aangezien ik gewoon nog niets wist.

Paar maanden later werd mij verteld dat die opleiding op het Roc ook gewoon super slecht was..je kunt niet even in een kort jaartje goed leren programmeren..dat duurt jaren..echter zal een opleiding die 3 tot 4 jaar duurt wel een goede stap in de richting zijn.
Ik ben dan ook bereid om -dezelfde- opleiding opnieuw te doen, op een andere school die een heel stuk langer duurt.
Ik weet dat ik al 26 ben en rond de 30 ben als ik klaar ben..maar goed, ik weet ook niet zo goed wat ik anders moet doen.

Ik kwam de opleiding 'Webdeveloper' tegen op de Landstade (harderwijk) .. Weet iemand of dit gewoon 'applicatieontwikkeling' is ?
En is er iemand hier die deze opleiding doet en mij hier meer over kan vertellen?

Alvast bedankt!

Dennis
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Webdeveloper Landstede
dennis_84
1 01-07-2011 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.