Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2012, 16:20
Kim Verbeek
Kim Verbeek is offline
Beste Forumers,

Wat is jullie mening over Fitness?

Fitness is een veel beoefende sport onder scholieren. Om een beter inzicht te krijgen over de gedachten en belevenissen van mensen betreft fitness, wil ik je ongeacht of je deze sport ooit beoefend hebt vragen onderstaande enquête in te vullen. Door het beantwoorden van een aantal vragen in maximaal twee minuten help je mij enorm.

Jouw mening is erg belangrijk voor mij. Je kunt jouw mening geven via deze link:
http://www.thesistools.com/web/?id=269139

Alvast heel erg bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2012, 17:31
xxaerxx
xxaerxx is offline
Fitness is leuk
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 19:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit hoort op Vrije Tijd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 20:01
DiederikV
DiederikV is offline
Ik heb niks tegen fitness ofzo maar in fitnesscentrums train je alleen je spieren, voor de rest leer je niks en kan je vrijwel niets van de opgebouwde spiermassa toepassen tenzij je er een sport naast gaat doen(waar je ook de juiste spiermassa zou opbouwen)
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niks tegen fitness ofzo maar in fitnesscentrums train je alleen je spieren, voor de rest leer je niks en kan je vrijwel niets van de opgebouwde spiermassa toepassen tenzij je er een sport naast gaat doen(waar je ook de juiste spiermassa zou opbouwen)
Hoe toepassen? Waar heb je het over?

Fitness is niet leuk, maar soms wel lekker.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 11:32
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Fitness vind ik leuk, lekker de spieren trainen, rennen op de lopende band, werken aan mijn conditie. Ja ik vind fitness leuk. Als je fitness op de juiste manier doet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 12:14
DiederikV
DiederikV is offline
@Reverend in de zin van: wou ik kan 100kilo optillen so what?
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 15:21
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
@Reverend in de zin van: wou ik kan 100kilo optillen so what?
Kan nuttig zijn als je <100 kilo moet optillen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 15:59
Verwijderd
ik vind fitness ronduit fantastisch !!!!!!!! heerlijk tot jezelf komen, en een goeie conditie opbouwen !
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
@Reverend in de zin van: wou ik kan 100kilo optillen so what?
Tennis: wou je kan een bal hard over een tennisveld heen slaan so what
voetbal: wou je kan een balletje in een net trappen so what
karate: wou je kan een deukje in een schedel trappen so what

Daarnaast heeft spierkracht wel degelijk talloze toepassingen. Moet ik daar nou echt voorbeelden voor gaan noemen?

Er zijn intelligentere manieren om uit te drukken dat je jezelf boven iets vindt staan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 22:35
DiederikV
DiederikV is offline
Met Karate kan je je zelf verdedigen wat nog best wel nut kan hebben -.-


Ik heb nooit gezegd dat ik mezelf er boven vind staan ik gaf gewoon mijn mening over naar fitnesscentrums gaan en dat ik het onzin vind dat je geld betaald voor shit die je buiten ook kan doen en er niks zinnigs leert ofzo
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 23:18
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Fitness is leuk, en prettig, oké buikoefeningen en andere oefeningen kun je ook buiten doen, of gewoon thuis als je er de ruimte voor hebt. Gewoon buiten joggen is beter, maar niet altijd is het weer even goed. Dan is een fitness centrum waar je op zo'n lopende band ook kan rennen of joggen, of hoe je het noemen wil. Wel een uitkomst. Ja je hebt gelijk, het kost wel geld ja zo'n abonnement/lidmaatschap. en ja, je zit er voor langere tijd aan vast, als je de opzeg termijn niet in de gaten houd.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 01:06
tyson93
Avatar van tyson93
tyson93 is offline
ik hoor heel veel mensen zeggen dat je het ook op een vechtsport leert, maar als je al een vechtsport achter de rug hebt en je wilt verder en niet "veroesten'' en een zwakke oude man worden ga je verder en beland je uiteindelijk op fitness of dat nou thuis voor je tv is of in the gym waar je alleen maar motivatie krijgt van je omringende, en met vrienden is het ook nog leuk, en die opzeg termijn is te omzeilen als je ze gewoon recht in de ogen kijkt en zegt dat je het wilt afsluiten dan praten ze wel anders
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik mezelf er boven vind staan ik gaf gewoon mijn mening over naar fitnesscentrums gaan en dat ik het onzin vind dat je geld betaald voor shit die je buiten ook kan doen en er niks zinnigs leert ofzo
En voetbal is hetzelfde verhaal. Ik snap je punt nog steeds niet.

Daarnaast halen er genoeg mensen plezier uit. Dat is al motivatie genoeg lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 14:50
DiederikV
DiederikV is offline
Over voetbal heb ik ook nooit iets positiefs gezegd dus ik snap niet waarom je dat er bij betrekt het kan mij niet boeien wat andere mensen doen aangezien ik alleen mijn mening gaf, ik heb ook nooit gezegd dat fitness op zich slecht was ik vind alleen fitnesscentrums waardeloos aangezien je betaald voor shit die je ook gratis kan doen.
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 14:52
xxaerxx
xxaerxx is offline
Fitness is gewoon ponend
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:39
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Fitness is gewoon ponend
Ponend?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Over voetbal heb ik ook nooit iets positiefs gezegd dus ik snap niet waarom je dat er bij betrekt het kan mij niet boeien wat andere mensen doen aangezien ik alleen mijn mening gaf, ik heb ook nooit gezegd dat fitness op zich slecht was ik vind alleen fitnesscentrums waardeloos aangezien je betaald voor shit die je ook gratis kan doen.
Ja? Ga jij eens gratis gespierder worden, gaan we vergelijken wie het snelst vooruit gaat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Over voetbal heb ik ook nooit iets positiefs gezegd dus ik snap niet waarom je dat er bij betrekt het kan mij niet boeien wat andere mensen doen aangezien ik alleen mijn mening gaf
Die op lucht is gebaseerd. Als je een mening geeft moet je hem toch wel een beetje kunnen onderbouwen dacht ik zo.
Citaat:
, ik heb ook nooit gezegd dat fitness op zich slecht was ik vind alleen fitnesscentrums waardeloos aangezien je betaald voor shit die je ook gratis kan doen.
Ga jij naar school? Je kan ook prima gratis van internet wat studies plukken namelijk. Vaak zijn die studies trouwens nog een stuk doeltreffender dan het lage tempo wat op de gemiddelde school aangehouden wordt, waar wacht je nog op?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 18:53
DiederikV
DiederikV is offline
Ik ga naar school aangezien het verplicht is -.- en ja zou veel liever thuis studeren. http://www.youtube.com/watch?v=iVEQ2ndW6PE allemaal gratis allemaal buiten niks fitnesscentrum nodig en ik zie je na het fitnesse ook niet 2:18 doen
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ga naar school aangezien het verplicht is -.- en ja zou veel liever thuis studeren. http://www.youtube.com/watch?v=iVEQ2ndW6PE allemaal gratis allemaal buiten niks fitnesscentrum nodig en ik zie je na het fitnesse ook niet 2:18 doen
Oefeningen die je in het fitnesscentrum kunt doen zijn vele malen efficiënter voor kracht-/massatraining.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 19:08
DiederikV
DiederikV is offline
Al zou dat zo zijn (wat niet bewezen is ofzo) dit blijft gratis en op deze manier leer je tenminste controle te hebben over je hele lichaam.
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Al zou dat zo zijn (wat niet bewezen is ofzo) dit blijft gratis en op deze manier leer je tenminste controle te hebben over je hele lichaam.
Nou, ga jij blij wezen met dat je controle hebt over je hele lichaam, dan ga ik écht spieren kweken
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 19:31
DiederikV
DiederikV is offline
Citaat:
Nou, ga jij blij wezen met dat je controle hebt over je hele lichaam, dan ga ik écht spieren kweken
Daar kan ik mee leven
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 15:39
Gerrit6
Gerrit6 is offline
Fitnessen doe ik nu al anderhalf jaar, verslavend ! doe het nu al 5 keer per week bijna.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onzeker
WeAreOne
15 03-06-2014 11:11
Verhalen & Gedichten Belevenissen in België
Verwijderd
8 14-05-2007 10:14
Lichaam & Gezondheid BMR e.d.
luiezak
2 18-12-2006 19:17
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schietles keuzevak op school
Verwijderd
51 03-02-2003 13:47
De Kantine willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen..
Joyce
50 04-01-2003 08:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.