Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 23:12
MrfUbU
MrfUbU is offline
Weet iemand misschien hoe je hier vanaf komt? Ik heb een paar jaar lang maar 1 keer per dag gepoetst en daardoor zijn me tanden erg geel uitgeslagen...(behalve me voorste tanden) Weet iemand hoe ik hier vanaf kom? Ik poets nu 2 keer op een dag om het lichter te maken, heeft iemand wat tips (speciale kauwgom) ? (p.s. ik ga geen hele behandeling laten doen bij de tandarts, is te duur namelijk)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 23:14
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Oh, dit gaat misschien een beetje raar klinken maar het is een middeltje van mijn oma... Iedere avond spoelen met een beetje water waarin je wat zout oplost... Ik weet niet of het niet gewoon een fabeltje is maar goed ik doe het zelf al heel lang en mijn tanden zijn behoorlijk wit... En je kan ze laten polijsten bij de tandarts (weet niet zeker of dat de goede naam is sorry!)!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 09:45
Lakitu
Lakitu is offline
Citaat:
(p.s. ik ga geen hele behandeling laten doen bij de tandarts, is te duur namelijk)
Citaat:
je kan ze laten polijsten bij de tandarts
*zucht*

Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 09:59
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Citaat:
Lakitu schreef:
*zucht*
Ja, inderdaad zucht... Aangezien dit helemaal niet duur is!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:12
Lakitu
Lakitu is offline
Ik heb het niet nodig, hoor. Je snapt 'm niet.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Lakitu schreef:
Ik heb het niet nodig, hoor. Je snapt 'm niet.
Dat zegt ze ook niet, JIJ snapt het niet!!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:26
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
Dat zegt ze ook niet, JIJ snapt het niet!!!
Dank U (tenminste iemand die het begrijpt)...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:37
Verwijderd
volgens mij snappen jullie elkaar niet, maar ik snap wel wat jullie niet snappen van elkaar en datgene snap ik van beiden.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:48
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Het wordt nu een beetje té vaag, ik hoop in ieder geval dat mrfubu iets aan mijn berichtje gehad heeft... Laten ff weten of het helpt!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:52
Verwijderd
vaag?
Voor jou misschien, voor mij is het allemaal nog heel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:05
Verwijderd
polijsten bij de tandarts is geen hele behandeling die geld kost ofzo. Hij gaat er gewoon met een soort elektrische tandenborstel overheen, binnen 5 minuten gebeurd, gewoon na de standaard-controle. En ze zijn dan echt een stuk witter..

En anders: elektrische tandenborsten kopen en dat in combinatie met Pearl Drops (= whitening tandpasta) gebruiken. Werkt ook heel goed.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:13
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
dat komt niet van 1x per dag poetsen hoor..
er zijn gewoon mensen die wat gelere tanden hebben..
spietwitte tanden zijn geloof ik ook niet helemaal goed (als het van nature is) zoiets las ik ooit eens..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die behandeling bij de tandarts die MrfUbU niet wilde is het laten bleken...

Maar polijsten is weer heel wat anders, dat gebeurt ook als je bijvoorbeeld een kies hebt laten vullen, dan polijsten ze na afloop de bovenkant om het glad te maken enzo.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:15
MrfUbU
MrfUbU is offline
Citaat:
r3nske schreef:
Het wordt nu een beetje té vaag, ik hoop in ieder geval dat mrfubu iets aan mijn berichtje gehad heeft... Laten ff weten of het helpt!
Bedankt...Ik zal het gaan proberen, maar heb geen idee hoe lang het duurt voordat er resultaat is natuurlijk En ik had het inderdaad over bleken.....En niet wat de tandarts altijd doet na een normale beurt, het schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:26
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb ook vrij gele tanden ; niet extreem, ik zie het meestal beter dan anderen.. maar toch
Maar mijn tandarts zegt ; gele tanden zijn het sterkst, dus tja.. onthoud dat maar
En wat je eraan kan doen? Inderdaad zo'n 'behandeling' bij de tandarts, vraag het gewoon aan hem/haar, misschien zijn er meer opties voor weinig geld.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 13:20
Lakitu
Lakitu is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
Dat zegt ze ook niet, JIJ snapt het niet!!!
Eh? Nou, ok dan.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 09:21
Verwijderd
Sommige mensen hebben gewoon een andere tint geel/wit op hun tanden dan anderen.. Krijg je lang niet altijd weer mooi wit, maar van 1 keer per dag poetsen zou je echt niet ineens heel gele tanden moeten krijgen hoor...

Maar ok, als ik jou was zou ik elke dag 2 keer poetsen met Pearl Drops (werkt echt goed tegen aanslag!!) en daarnaast een keer per half jaar ofzo met een soort poeder van 'Smile', dat schuurt echt, daarom niet al te vaak gebruiken.. Je kan je tanden bij de tandarts schoonlaten maken - dus niet bleken - zodat de aanslag (van koffie, thee, wijn, roken etc) verdwijnt.. Dat kost niets, volgens mij...

Maar goed, iig succes
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:13
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
iid gele tanden zijn ut sterkst! kheb me papa zelfs wondjuh is zijn vinger gebeten
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef:
iid gele tanden zijn ut sterkst! kheb me papa zelfs wondjuh is zijn vinger gebeten
klopt in mijn geval. mijn tanden zijn nou niet echt heel erg wit, gaatjes of andere problemen met mijn tanden heb ik nooit...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gele tanden
robbie14
23 02-08-2012 12:12
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
Fosca
21 23-02-2007 12:29
Lichaam & Gezondheid Ervaring bij Tanden bleken?
Kastanje
4 23-02-2005 23:18
Lichaam & Gezondheid gele tanden
freakzor1987
17 01-12-2004 10:49
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
Moe_Mina
37 22-05-2004 01:59
Lichaam & Gezondheid gele tanden
**~yvie~**
35 23-09-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.