Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2011, 17:46
Winstanley
Winstanley is offline
Wij als klas willen graag snel cijfers weten van proefwerken en so.
Maar het duurt altijd weken voordat we die terugkrijgen enzo, en dat is nogal irritant.
Hier is moeilijk iets tegen te doen maar het is wel vervelend als je goed op de hoogte wil blijven. Weten jullie iets, behalve vragen want dat doen we iedere les?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2011, 19:20
Verwijderd
Kijk het eens een keer na in de schoolregels etc, bij ons stond er een tijd in die docent had om na te kijken. En voor de rest kun je in plaats van gewoon zeuren bij de leraar ook een keer aangeven dat jullie, de gehele klas, het erg vervelend vinden dat het zo lang duurt voordat jullie de cijfers hebben, en of het niet mogelijk was dat het sneller kon? Of natuurlijk vragen wat de reden is dat het zo lang duurt.

Weken klinkt wel een beetje lang, je kunt het, mocht de docent geen redelijke reactie geven (als in: 'Zeur niet'.) even naar een afdelingshoofd gaan om te vragen of er een maximum tijd voor is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 15:25
Verwijderd
Bij mij is er de regel dat leraren binnen 2 weken na het afnemen van een proefwerk de cijfers moeten geven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 18:17
Verwijderd
Bij ons staat bij de schoolregels dat een leraar maximaal 7 werkdagen mag doen over een proefwerk en/of so nakijken. Als degene dat niet kon doen, vanwege ziekte bijvoorbeeld, dan mocht het meer dan 7 dagen zijn. Of als er tentamens, of belangrijke dingen, nagekeken moesten worden dan mocht het ook wat langer duren. Als een leraar zich niet hield aan deze regel dan mocht je klagen bij je mentor en die zou het dan voor je oplossen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 19:59
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Bij mij is er de regel dat leraren binnen 2 weken na het afnemen van een proefwerk de cijfers moeten geven.
Bij ons is het ook 2 weken.
En als het langer is (is 2/3 keer voorgekomen) trakteren ze vaak bijv..
Met uitzondering van bijv. vakanties/SE's/ziekte/enz..

En anders ga je een keer naar je mentor of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog nakijken
Sakuraberry
2 19-09-2010 17:40
Huiswerkvragen: Exacte vakken Wie wil mijn opgaven over Karnaugh map nakijken?
Rob
7 22-05-2007 22:01
Eindexamens 2007 Ga jij je antwoorden nakijken op internet?
niekjuh
60 18-05-2007 15:32
Eindexamens 2003 wrm niet nakijken
Verwijderd
23 28-05-2003 09:45
Eindexamens 2003 Direct nakijken.
rodina
11 13-05-2003 19:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen KAN JE ME HELPEN MET NAKIJKEN? ( Frans)
0 16-06-2001 13:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.