Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2011, 15:10
hendroit
Avatar van hendroit
hendroit is offline
Door omstandigheden is het nu al zeker dat ik dit jaar niet ga halen en blijf zitten(havo 4). Ik heb morgen toetsweek maar zou ik daar nou wel voor gaan leren of gewoon vanaf de volgende periode al mijn huiswerk maken zodat ik het volgend jaar wat makkelijker heb? Ik ga in ieder geval wel goed leren voor maatschappijleer en goed mijn best doen voor CKV zodat ik volgend jaar die twee vakken niet meer heb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2011, 15:10
Verwijderd
Verstandig
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 15:16
hendroit
Avatar van hendroit
hendroit is offline
Citaat:
Verstandig
Ja maar is het nou slim om nog te gaan leren voor de toetsweek of niet?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 20:01
Verwijderd
Kun je zoiets als dit niet overleggen met de school? Als het door omstandigheden komt, en je weet absoluut zeker dat je het jaar niet gaat halen denk ik dat je het beste even met je mentor kan gaan praten om te vragen of je misschien vrijstelling oid van je toetsen kan krijgen, en in plaats daarvan je kan concentreren op andere dingen. Zo maar een beetje 1-en gaan halen op toetsen is niet echt een relaxte manier om te laten blijken dat je al zeker weet dat er niets aan gedaan kan worden. Dan kun je beter aangeven dat je het erover wil hebben, en dan is dat ook duidelijk voor de leraren.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 21:18
hendroit
Avatar van hendroit
hendroit is offline
Citaat:
Kun je zoiets als dit niet overleggen met de school? Als het door omstandigheden komt, en je weet absoluut zeker dat je het jaar niet gaat halen denk ik dat je het beste even met je mentor kan gaan praten om te vragen of je misschien vrijstelling oid van je toetsen kan krijgen, en in plaats daarvan je kan concentreren op andere dingen. Zo maar een beetje 1-en gaan halen op toetsen is niet echt een relaxte manier om te laten blijken dat je al zeker weet dat er niets aan gedaan kan worden. Dan kun je beter aangeven dat je het erover wil hebben, en dan is dat ook duidelijk voor de leraren.
Bedankt voor je advies, dit ga ik zeker vragen aan mijn mentor.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 12:27
zakenman
zakenman is offline
gewoon stug door drinken!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 15:29
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Inderdaad is advies vragen aan de mentor een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 15:02
Pindalicia94
Pindalicia94 is offline
Hey ik ben vorig jaar ook blijven zitten in 4 havo, maar ik ben wel door blijven leren voor de toetsweken (ook al wist ik na een paar maanden al dat ik niet over zou gaan). Als je wel leert voor de toetsweken dan heb je de leerstof al een keer geleerd en heb je er volgend jaar minder moeite mee omdat je het toch al een keer hebt gehad succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 06:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.