Oud 26-06-2003, 21:11
Anijs
Anijs is offline
Vinden jullie ook niet dat school steeds meer op een friettent begint te lijken?? Hallo, school is om te leren Whaha kom ik ff lkker stuud over.. Maar jezus je hoeft toch geen bamischijven op school te kopen?? Over broodjes kroket... Best wel mjammie eik Doek zelf ook wel eens.. Maar eigenlijk slaat het tog nergens op als je erover na gaat denken?? Tis goed dat er 'iets' te eten is.. maar je kant ook ovrdrijven..!! Sommige mensen kopen gwoon elke pauze iets.. Rara dat er steeds meer dikke mensen zijn..
Mjahz hoe denken jullie hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 21:13
Verwijderd
ik heb er neit zo veel moeite mee. mensen moeten zelf verantwoording nemen voor hun eten. maar ik vind wel dat als ze broodjes kroket enzo verkopen, dat er dan ook gezonde snacks verkocht moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:15
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
nou op mijn oude school (ja ik ben geslaagd) hadden we geen frituur enzo. we hadden alleen broodjes en that's it.

ja we hadden buiten wel standaard een turk met een snackbar op wielen staan

en die maakte winst op ons!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:17
Anijs
Anijs is offline
Jah, idd..

Dat doen ze bij ons op school dan nog wel.. broodjes gezond..

Ik heb er zelf ook geen moeite mee.. Maar t slaat nergens op.. toenk er eens een keer over na ging denken
En alsk er nou nog meer overna ga denken.. dan maken ze daar ook nog eens fucking winst.. Die prijzen man
En k hep pas nog voor Economie geleerd dat een school bij de qairtaire (??) sector hoort en dat die geen winst nastreeft
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:17
oeski
Avatar van oeski
oeski is offline
Ik denk dat ze het doen omdat wel meer mensen het 'best wel mjammie vinden'
Bij ons hebben ze juist geprobeerd om gezonde broodjes te verkopen, maar dat is gigantisch mislukt. Stuk of 3 broodjes in 1 week verkocht...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
oeski schreef op 26-06-2003 @ 21:17:
Ik denk dat ze het doen omdat wel meer mensen het 'best wel mjammie vinden'
Bij ons hebben ze juist geprobeerd om gezonde broodjes te verkopen, maar dat is gigantisch mislukt. Stuk of 3 broodjes in 1 week verkocht...
hmmmz kan wel. op mijn oude school kon je 2 x per week broodjes krijgen: ham-qroissant, koffiebroodje, en jamflap. en dat ging altijd razendsnel op. nah, nu op mijn nieuwe school verkopen ze veel meer, elke dag soep en broodjes, broodjes gezond, kaas, eiersalade, kroket, worstebroodjes, appelflappen. alles zowat! en dan hebben we ook nog een groot winkelcentrum om de hoek.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:32
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Even het gehele menu van onze kantine (snoepautomaten en ijsjes niet meegerekend)

Broodjes:
-Kroket
-Gehaktstaaf
-Knakworst
-Bamischijf (???)

Magnetron:
-Saucijzenbroodje
-Worstenbroodje
-Appelflap

Er zijn nog wel meer, maar die vergeet k nu ff...
Die dingen op de broodjes zijn trouwens ook gewoon zonder broodje verkrijgbaar.. Even de KLODDER mayonaise die ze erop smijten letterlijk bij ons op school is niet te houden... Zo goor...
Ik eet NOOIT meer iets op school, tenzij uit noodzaak saucijzenbroodje of appelflap als ik geheel en al verhonger.. (which is never)
De rest heb je nog zo´n Mars-automaten en een algemene snoepautomaat met vanalles erin, van een ligakoekje tot toblerone... En de sportdrankautomaat en de frisdrankautomaten (een van Pepsi en de ander van Coca-Cola)

K vind het opzich best een idee, wat ze in amerika doen weet je wel, om warm eten op school (je moet het wel lusten ofcourse) te serveren... Maar goed, is allemaal weer zo vet...
Toch wel cool... Anyway...
Ik heb er geen problemen mee...
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:42
Its_Just_Me
Avatar van Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
bij ons op school verkopen ze helemaal geen broodjes of snacks..
alleen maar uit de automaar( M&M's, snickers, cola enzo)
en we hebbe wel in de buurt een bakker en een tankstation
maja soms wil k wel dat ze gewoon ook broodjes verkope ofzo
__________________
*is aardig voor Ztuv*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:50
the tourist
the tourist is offline
Bij mij op school zijn alleen maar broodautomaten met broodjes gezond, broodjes kaas, appelflappen, donuts, enz.
In de 2e pauze (die je vaak niet hebt) kan je koeken (appelkoeken, speculaas, gevulde koeken, enz) kopen.

Er zijn dus geen echte snacks (patat enzo) te koop.

Ik vind eigenlijk dat mijn school dit wel goed heeft geregeld
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:59
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 26-06-2003 @ 21:32:

K vind het opzich best een idee, wat ze in amerika doen weet je wel, om warm eten op school (je moet het wel lusten ofcourse) te serveren... Maar goed, is allemaal weer zo vet...
Toch wel cool... Anyway...
Ik heb er geen problemen mee...
Hebben ze in België en in wel meer, vaak zuiderse, landen. Ik vind het wel goed, dan eten die kinderen tenminste een degelijke maaltijd. Sommige kinderen krijgen soms enkel geld mee om daar van die troep in wegwerpmaterialen te kopen. Ik ben gelukkig groot geworden van het gezonde brood uit mijn broodtrommel.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:41
@Moon
@Moon is offline
Ons school loopt al jaren achter op dat gebied. We hebben een heel klein kantine, waar je alleen maar broodjes worst/kaas/ei, croissants en wat snoep ed kan kopen. Dus geen snacks ofzo en helemaal geen patat! En daar komt nog eens bij dat de kantine alleen maar in de grote pauze (slechts een half uur) open is! En dan te bedenken dat een ander school in onze stad gewoon een heel restaurant heeft
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:46
alwaysgood
alwaysgood is offline
bij ons op school kun je ook allemaal broodjes kopen (kroket / hamburger / gezond / kaas)
Ik kocht af en toe ( 1 keer in de week ongeveer) een broodje. MAar het is inderdaad je eigen verantwoordelijkheid. Als jij elke dag 3 broodjes hamburger naar binnen werkt moet je niet de school aanklagen omdat ze je hebben dik gemaakt.
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:01
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 27-06-2003 @ 10:46:
bij ons op school kun je ook allemaal broodjes kopen (kroket / hamburger / gezond / kaas)
Ik kocht af en toe ( 1 keer in de week ongeveer) een broodje. MAar het is inderdaad je eigen verantwoordelijkheid. Als jij elke dag 3 broodjes hamburger naar binnen werkt moet je niet de school aanklagen omdat ze je hebben dik gemaakt.
Nee idd, k bent er eik ook wel overeens nu dat dat iedereen zijn eigen verantwoordlijkheid is.. Maar k vint niet eerlijk dat de school er winst op maakt..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bij ons is het echt slecht geregeld.
We hebben geen kantine ofzo alleen automaten.
Daar zit snoep en koek in en enkele drankautomaten.
Zelf vind ik het echt
Ik zou graag zien dat ze verse broodjes ham/kaas/ei/gezond oid zouden gaan verkopen. Dat was op m'n vorige school wel zo.
Ook is een saucijsje wel lekker zijn soms
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:59
simoontje88
Avatar van simoontje88
simoontje88 is offline
ik heb er zelf geen problemen mee en het is soms wel lekker, zo'n broodje kroket
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 20:29
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
bij ons op school is dat er helaas niet , bij ons kun je alleen frisdranken en koeken krijgen en soep
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 21:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
wij hebben:
- snoepautomaat
- frisdrankautomaat
- kantine waar je broodje ham, broodje kaas, broodje gezond, krentenbol of stroopwafel kan kopen.

die belegde broodjes zijn achterlijk duur (kgeloof 1,70) dus dat koopt niemand, maar een alternatief als patat of kroket hebben we dus niet.
en de snoepautomaat: je bent dr nog altijd zelf bij als je d'r iets uithaalt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 21:11
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Bij mij op school kan je dus bijna niets kopen. Wat snoep in automaten en nog wat broodjes bal maar dat is het ook wel.

Maar ik weet wel andere scholen waar je een hele snackbar kunt vinden. Ik denk dat je dat als school beter niet kunt hebben. de scholieren worden er alleen maar dik van en als ze het perse willen hebben kunnen ze het ook na school kopen.
__________________
sexyheid is een geloof, en ik geloof erin...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-06-2003, 13:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Nou ze verkopen bij ons op school geen friet, frikandellen, kroketten of dat soort dingen. Alleen saucijzenbroodjes, donuts en wafels. Niet echt een friettent dus. Er waren tijden dat er gehaktstaven en frikandellen waren, maar die zijn helaas voorbij. Waarom weet ik nog steeds niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:40
Verwijderd
K zou willen dat er op onze school iets anders te eten was als ranzige koen en smerige snoepjes. Broodjes gezond ofzo en een frituur zou ook niet misstaan. Een vriend van mij uit de MR is er mee bezig, dus wie weet..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons op school kan je alleen maar snoep en drinken krijgen, geen snacks, broodjes en dat soort dingen. Ik koop sowieso zelden wat op school.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Bij ons kan je alles krijgen, tot aan de warme maaltijd 's avonds aan toe..

Ach echt goed is het niet, maar je mag verwachten dat er op een HBO genoeg verstandige mensen (VT is weer uitzondering natuurlijk ) zitten..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:52
Verwijderd
bij ons kan je pizza of uienbroodjes kopen, gewoon een broodje kaas of ham enzow, mjah, en saucijzenbroodjes, maar daar blijft het ook wel bij.. geen hele warme maaltijden *is onze school veel te arm voor *
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:25
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
bij ons op school is het wel goed en niet te duur;

frisdrank automaat alles 60 ct
verder de kantine met broodjes ham, kaas, ei/rundvleessalade, croissantjes --> 50 ct
broodjes gezond / bapao 70 ct dacht ik?
broodjes worst 60 ct
krentenbollen 30 ct
appelflap 70 ct
allerlei snoep zoals zakje chips, mars, rol drop e,d 50 ct
koeken 25 ct
koffie thee cup a soup 25 ct
los klein snoep 5 / 10 ct

__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:57
A*
Avatar van A*
A* is offline
Boeiend, als mensen dat lekker vinden. Anders gaan ze wel naar een snackbar om de hoek ofzo.
En bij ons op school moeten we ook 's avonds naar school dus komt het wel goed uit dat er wel eens friet o.i.d. verkocht wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 08:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
bij ons op school verkopen ze alleen twixen en marsen, drinken ed. in van die automaten. Vind ik toch wle beter dan wanneer ze ook frikandellen enzo zouden gaan verkopen amders zou ik echt continu helemaal blut zijn
Wij hebben op school wel 1 keer in de week het vrijdag-middag cafe...daar verkopen ze wel frikandellen enzo. Dat vind ik gewoon beter dan wanneer ze het elke dag zouden doen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:25
Mémoire
Mémoire is offline
Wij hebben geen bamischijfen op school...alleen een paar automaten en aan de bar 3 soorten croissants, koeken en smiles en sleutels
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:16
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Werd niet verkocht in school, dus had er ook nooit last van. Maar als het wel zo zou zijn, had ik er geen probleem mee.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: SJOERDS KEUZE!
Ieke
0 04-11-2004 22:36
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
Immie
1 10-03-2004 13:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verdachte in ontvoeringszaak Lusanne opgepakt
Miess
20 05-09-2003 22:08
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
De Kantine hoevaak per week eet jij snacks?
Hotboy15
49 18-10-2002 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.